quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Trump had nu wel de meerderheid van stemmen.
Hey D. lang niet gezienquote:
Zweerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, wat zei de dok over dat bultje bij je oog?
Lang geleden dat we je hier gezien hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ineens zat deze weer in mijn hoofd
Oh schrek oh schrek das kind ist weg das kind hat sich verstektheerlijk punky ook
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lang geleden dat we je hier gezien hebben
Zo zie je aan de kleuren maar weer dat meer niet altijd beter is.quote:
Gaat het wel goed verderquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weekend![]()
Al ben ik alweer misselijk van het nieuws![]()
Dus gaan we dat maar snel vergeten![]()
PS wat een kut TT![]()
We nemen maar een biertje
De voordelen van dementiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben het alweer vergeten
Prima TTquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weekend![]()
Al ben ik alweer misselijk van het nieuws![]()
Dus gaan we dat maar snel vergeten![]()
PS wat een kut TT![]()
We nemen maar een biertje
Dat is niet het dingquote:
Nu alleen nog echt de bak in en mijn dag is goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet het ding
Het ding is dat het justitie apparaat wordt misbruikt om politieke redenen.
Het gaat er niet om of hij die Ho wel of niet gedaan en of betaald heeft.
En iedereen weet het.
Alleen: Sommigen zien daar geen probleem in, want: Trump
Donkere dag voor de rechtstaat.
Oh jee, wat vreselijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
https://www.ad.nl/voorne-(...)r-misdrijf~a7d5efaf/
Wat een naar en triest verhaal, deze vrouw woonde hier om de hoek en ik sprak haar weleens tijdens het hond uitlaten
O jasses Dees .....quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat een naar en triest verhaal, deze vrouw woonde hier om de hoek en ik sprak haar weleens tijdens het hond uitlaten
Vreselijk Deisyy…quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat je denkt; "Wanneer heb ik haar voor t laatst gezien? Hebben we elkaar gegroet? Geglimlacht?"quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Dit zijn normaal trieste, maar ver van je bed verhalen, maar deze komt wel dichtbij ja.
Ja precies dat, vrolijke en vriendelijke vrouw was ze.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je denkt; "Wanneer heb ik haar voor t laatst gezien? Hebben we elkaar gegroet? Geglimlacht?"
Zulke dingen ....
Soms komt "alles" tegelijk ....quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies dat, vrolijke en vriendelijke vrouw was ze.
En vandaag een crematie, van een 89-jarige, dat wel, want dat is best een mooie leeftijd en vanmorgen het bericht dat de zoon van vrienden van mijn zus is overleden.
Misschien moet ik vanavond gewoon het leven vieren.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Wass ist loss in Mannheim?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las net het nieuws over Mannheim, en dan dit nog dichterbij
Mee eensquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik liever niet willen zien
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik liever niet willen zien
Je verwacht niet dat het zo expliciet isquote:
Mjah, zie toch bij veel versies staan dat het schokkende beelden zijn,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat het zo expliciet is
Heb het gauw weggeklikt maat wat een idiote klootzak zeg
Heb ik niet gezien. Ik zat in een topic en klikte en toen was het te laat .... stom van mij ...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zie toch bij veel versies staan dat het schokkende beelden zijn,
weet niet of dat deze versie ook was.
Of je iets schokkend vind is maar één manier om er achter te komen...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zie toch bij veel versies staan dat het schokkende beelden zijn,
weet niet of dat deze versie ook was.
Of je gaat ervan uit dat het klopt als je er geen zin in hebt ...?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Of je iets schokkend vind is maar één manier om er achter te komen...
Ik heb allerlei 'gruwelijke' filmpjes gezien, en dat kan ik best hebben, maar juist omdat dit zo 'gewoon' oogde voel ik me er naarder bijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gaat ervan uit dat het klopt als je er geen zin in hebt ...?
Ik kijk over het algemeen ook wel. Ook wel engere gezien,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb allerlei 'gruwelijke' filmpjes gezien, en dat kan ik best hebben, maar juist omdat dit zo 'gewoon' oogde voel ik me er naarder bij
Over gruwelijke beelden gesprokenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, wat zie ik hier allemaal...![]()
[ afbeelding ]
Deur open, netwerkkabel eruit, deur dicht,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef D. het volgende:
100 meter netwerkkabel gekocht, hopelijk krijg ik het succesvol weggewerkt
Ik wilde de kabel eigenlijk nog wel gebruikenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deur open, netwerkkabel eruit, deur dicht,
het is weggewerkt
Deur open, netwerkkabel erin, deur dicht,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde de kabel eigenlijk nog wel gebruiken
Ow, je gaat het jezelf moeilijk makenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
huisnetwerkje bouwen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deur open, netwerkkabel erin, deur dicht,
het is weer bruikbaar
Kennelijk heb je de meeste snelheid via glasvezel als een een kabel gebruiktquote:
Wifi-versterkers zou ook ietsje kunnen helpen, maar de laptop staat toch meestal gewoon op mijn bureau, aan de nodige kabels, dus eentje erbij kan primaquote:
Hoe krijg je het weggewerkt .. als je nog wat lege leidingen hebt of een ongebruikte telefoonleiding zou je dat kunnnen gebruiken vanuit de meterkastquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Wifi-versterkers zou ook ietsje kunnen helpen, maar de laptop staat toch meestal gewoon op mijn bureau, aan de nodige kabels, dus eentje erbij kan prima
Ik heb wel ongebruikte leidingen, maar geen idee waar die naar toe gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weggewerkt .. als je nog wat lege leidingen hebt of een ongebruikte telefoonleiding zou je dat kunnnen gebruiken vanuit de meterkast
Dat kan ook .. maar in loze leidingen zit toch altijd een trekdraad volgens mij ( hier wel iig)quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel ongebruikte leidingen, maar geen idee waar die naar toe gaan
Ik heb coax naar de woonkamer en naar 'kantoor', dus wil 'm daarmee vervangen
Ja, maar ik heb alleen het einde in de meterkast, geen idee waar de andere kant zitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ook .. maar in loze leidingen zit toch altijd een trekdraad volgens mij ( hier wel iig)
Ja dan moet je ongebruikte andere uiteinden ontdekken .. met zn 2en gaat dat dan wel beterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alleen het einde in de meterkast, geen idee waar de andere kant zit
Ontdekken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan moet je ongebruikte andere uiteinden ontdekken .. met zn 2en gaat dat dan wel beter
Ik heb bv in de slaapkamer en telefoon en kabelaansluiting, beide zonder de juiste kabelsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ontdekken?
Gewoon met geweld er iets doorheen jagen en kijken wat er gaat gebeuren?
Ik heb geen loze kastjes meer, allemaal al gedeletequote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb bv in de slaapkamer en telefoon en kabelaansluiting, beide zonder de juiste kabels
ah OK ... veel plezier met je 100 meter ... misschien gewoon buitenhuis om ...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen loze kastjes meer, allemaal al gedelete
DAnkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ah OK ... veel plezier met je 100 meter ...
Zo krijg je ook een olifant in de koelkastquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deur open, netwerkkabel erin, deur dicht,
Nou, dan hoef ik voorlopig niet naar de slagerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Zo krijg je ook een olifant in de koelkast
Hoi GoAquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet het ding
Het ding is dat het justitie apparaat wordt misbruikt om politieke redenen.
Het gaat er niet om of hij die Ho wel of niet gedaan en of betaald heeft.
En iedereen weet het.
Alleen: Sommigen zien daar geen probleem in, want: Trump
Donkere dag voor de rechtstaat.
Had er al jaren geleden in moeten zittenquote:
Ok die ziet er wel heel goed uit zegquote:
Nee, natuurlijk niet. Genieten dit. Hopen dat-ie de verkiezingen wint.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Had er al jaren geleden in moeten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgenquote:
Even vogeltjes kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:35 schreef pullup het volgende:
Te veel kleuren zoals in de AI van Gast laatst![]()
[ afbeelding ]
Ja lachen manquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Genieten dit. Hopen dat-ie de verkiezingen wint.
Goeiemorgen.
En bedanktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
...
Dat doet je afvragen wat dat over de Amerikanen zegt![]()
....
Prishiebeebquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Meer die hem niet willen dan die hem wel willen, alleen dat verkiesstelsel is zo verrot. Daar kun je door de popular vote te winnen nog altijd niet altijd de president worden.
En altijd die keuze tussen twee. Andere mogelijkheden zijn er niet. Of die zijn er wel maar die kunnen met geen mogelijkheid president worden. Stom stom stom.
Sterktequote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:18 schreef tonja het volgende:
Dikke wang en pijn. Over een half uurtje een afspraak bij de tandarts
Hopelijk is het nu verholpenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:18 schreef tonja het volgende:
Dikke wang en pijn. Over een half uurtje een afspraak bij de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaquote:
De kaartvervorming op een plat vlak en over een bol reizen denk ikquote:
Over het oppervlak van een bol heb je nooit een rechte lijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
De kaartvervorming op een plat vlak en over een bol reizen denk ik
Ook waarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over het oppervlak van een bol heb je nooit een rechte lijn.
Kijk maar eens hoe vliegtuigen vliegen van Europa naar de States...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over het oppervlak van een bol heb je nooit een rechte lijn.
Toch wel een van de beste concerten ooit imo.quote:
Ahaquote:
Legendarischquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel een van de beste concerten ooit imo.
Dit? Phil kan er toch niets vanquote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Toch wel een van de beste concerten ooit imo.
Mjah, als je nou een inhoudelijk minimale bron had ..........quote:
Ik wens hem een mooie laatste show toequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:40 schreef chufi het volgende:
Yoep vt Hek met de laatste ronde op NPO2 ....
Komt goed uit vandaag
Zo is dat .. Klasgenoot van mn ex doet nu commentaar op de Spaansequote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik wens hem een mooie laatste show toe
Want hokky is leuker ?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nederlaag voor het voetbal zeg maar
Dat zeker,quote:
Ze zijn de beste .. Barcelona verneukt de zooi ... en heeft er voor gezorgd dat alles duurder kan dan dat ze hebben...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat zeker,
maar dit is 1 van de clubs die het voetbal verneukt, op continue basis
Weinig te vieren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn de beste .. Barcelona verneukt de zooi ... en heeft er voor gezorgd dat alles duurder kan dan dat ze hebben...
Maar feestje![]()
![]()
Persoonlijk ik zie het even niet meer zitten alles kut weer.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand ? want volgens mij heb je niets met voetbal en sport !?
OK ken het gevoel ... sterkte dan maar weerquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Persoonlijk ik zie het even niet meer zitten alles kut weer.
Is er iets gebeurd?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:59 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Persoonlijk ik zie het even niet meer zitten alles kut weer.
quote:Op zondag 2 juni 2024 00:00 schreef chufi het volgende:
[..]
OK ken het gevoel ... sterkte dan maar weer
Contract wordt niet verlengt. Ik blijk overbodig te zijn.quote:
Dat is klote .....quote:Op zondag 2 juni 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Contract wordt niet verlengt. Ik blijk overbodig te zijn.![]()
Donderdag kan ik nog even vechten voor een andere functie.
Nou dat is wel mooi kut danquote:Op zondag 2 juni 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Vecht ff hard dan nog .. gewoon slaan als het niet luktquote:Op zondag 2 juni 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Badeendjes gaan strijdend den onder.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Vecht ff hard dan nog .. gewoon slaan als het niet lukt
Als er iets is wat jij niet bent....quote:Op zondag 2 juni 2024 00:10 schreef chufi het volgende:
Ik ken het .. en het is heel kut dat gevoel .. Ik was bv geen klootzak genoeg
Ik zou het niet eens willen zijn ... maar het gevoel blijft kut om die redenquote:Op zondag 2 juni 2024 00:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als er iets is wat jij niet bent....
Was ook leuk om je te zien tijdens een meet. Vreemd genoeg zie ik je ook wel als een vriend.quote:Op zondag 2 juni 2024 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens willen zijn ... maar het gevoel blijft kut om die reden
Jij mag feesten hoorquote:Op zaterdag 1 juni 2024 23:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze zijn de beste .. Barcelona verneukt de zooi ... en heeft er voor gezorgd dat alles duurder kan dan dat ze hebben...
Maar feestje![]()
![]()
Klote manquote:Op zondag 2 juni 2024 00:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Das liefquote:Op zondag 2 juni 2024 00:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Was ook leuk om je te zien tijdens een meet. Vreemd genoeg zie ik je ook wel als een vriend.
Morguh Pullupquote:
quote:
quote:
Hey Prisha, lang niet gezien alles goed?quote:
Zekers!quote:Op zondag 2 juni 2024 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Prisha, lang niet gezien alles goed?
Fijne Kerstquote:Op zondag 2 juni 2024 09:19 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een amaryllis die met kerst had moeten bloeien.
Hij bloeit nu pas
En niemand die aan je vraagt wat je aan het doen bent, zo makkelijk steel je een fietsquote:Op zondag 2 juni 2024 10:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Mogge![]()
Was gisteren mijn fietsensleutel kwijt geraakt , fiets op het station.
Net opgehaald met de auto. Ook al is het mijn eigen fiets... je voelt toch een beetje als een dief, als je een fiets zo uit de stalling tilt en naar je auto draagt
Yupquote:Op zondag 2 juni 2024 10:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En niemand die aan je vraagt wat je aan het doen bent, zo makkelijk steel je een fiets
Met Tom erbijquote:Op zondag 2 juni 2024 10:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Yup
Brutaal mens heeft de halve wereld.
PS. Ik kwam je nog tegen gisteren:
[ afbeelding ]
Je was heerlijk!quote:
haihaiquote:
Morgen spannende dag. Ik hoor vóór 17:00 of het huis gegund wordt.quote:
Blijven hopenquote:Op zondag 2 juni 2024 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Morgen spannende dag. Ik hoor vóór 17:00 of het huis gegund wordt.
Ik krijg er steeds meer een hard hoofd in....idiote huizenmarkt momenteel
Ik zal voor je duimen!quote:Op zondag 2 juni 2024 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Oh spannend. Ik ga voor je duimen.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 juni 2024 09:19 schreef Prisha het volgende:
Ik heb een amaryllis die met kerst had moeten bloeien.
Hij bloeit nu pas
Goed voorteken!quote:Op zondag 2 juni 2024 11:13 schreef Prisha het volgende:
[..]
Als je je zondag verdoet met eraan denken dat het weekend bijna voorbij is maak je het jezelf ook niet erg leukquote:
Klopt.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je je zondag verdoet met eraan denken dat het weekend bijna voorbij is maak je het jezelf ook niet erg leuk
Dat is klote, ik hoop voor je dat je snel uit je negatieve mood komt.quote:Op zondag 2 juni 2024 12:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Klopt.
Meer kan ik er niet van maken, de positiviteit is ver te zoeken momenteel.
quote:
ja best wel. In die tijd had ik dat niet zo meegekregen.quote:
Mijn parkiet en ik zullen voor je duimen.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:22 schreef Prisha het volgende:
thanks allen !!![]()
Het probleem is echt dat dit het eerste huis is sinds de zoektocht is gestart (1.5 jaar dus!) die gewoon alles heeft wat ik wil. Dit is het perfecte huis. Alleen de prijs. Ik kan maar een beetje overbieden.
Maar goed, we gaan het zien. Morgen weet ik het.
Ik duim voor je. Hopelijk wordt dit hetquote:Op zondag 2 juni 2024 11:22 schreef Prisha het volgende:
thanks allen !!![]()
Het probleem is echt dat dit het eerste huis is sinds de zoektocht is gestart (1.5 jaar dus!) die gewoon alles heeft wat ik wil. Dit is het perfecte huis. Alleen de prijs. Ik kan maar een beetje overbieden.
Kopen zonder kijken .... spannend hoorquote:Op zondag 2 juni 2024 11:22 schreef Prisha het volgende:
thanks allen !!![]()
je kan het toetsenbbbord gebbruiken zoeken op wordl ny timesquote:Op zondag 2 juni 2024 18:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik vroeg het me net ook af of dat kon , maar niet dus
Wat zijn indische balletjes?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:25 schreef Aoibhin het volgende:
Hier wordt het spitskoolstamppot met kerrie en Indische balletjes
Hm, moet je een account aanmaken en betaalgegevens geven, dat gaat me wat ver om even te kijken...quote:Op zondag 2 juni 2024 18:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
je kan het toetsenbbbord gebbruiken zoeken op wordl ny times
mijn bb is kapot de toets is foetsie
Oh krijg je daar al mailtjes over ?!quote:Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef aloa het volgende:
Mijn openstaande schuld bij de belastingdienst is niet voldaan
Ohoh, daar ga je. 20 jaar ellendequote:Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef aloa het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef aloa het volgende:
quote:
Dank dankquote:Op zondag 2 juni 2024 18:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Die lui zijn zo irritant ! Ik leef met je mee!
gewoon ff een tikkie hahahaquote:Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
SMS.
Maar fake uiteraard. Deze staat op de site van de belastingdienst...
[ link | afbeelding ]
free plaatjes
Wel knap dat die inspecteur een tijdmachine heeftquote:Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef aloa het volgende:
[..]
SMS.
Maar fake uiteraard. Deze staat op de site van de belastingdienst...
[ link | afbeelding ]
free plaatjes
Dokter Whoquote:Op zondag 2 juni 2024 19:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wel knap dat die inspecteur een tijdmachine heeft![]()
Kort? Ik snij altijd wel ruim onderkantjes af... die ene keer.. dan ook goedquote:Op zondag 2 juni 2024 19:25 schreef D. het volgende:
[..]
Wow
Groot bord, op 75 inch
Maar, wat zijn je asperges kort
Nog een paar trofeeën op de plank gezet?quote:Op zondag 2 juni 2024 19:29 schreef pullup het volgende:
Nou mooi druk wedstrijd weekeinde gehad.
Koken en de rest van de avond zo doorbrengen
[ x ]
2 Nederlands kampioensploegen leverde het opquote:Op zondag 2 juni 2024 19:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Nog een paar trofeeën op de plank gezet?
Tja.. Roeiers houden nou eenmaal van regen.. anders was er geen kanaalquote:Op zondag 2 juni 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
2 Nederlands kampioensploegen leverde het op![]()
We hebben echt een heel goed seizoen
Er is nog ruimte voor verbeteringquote:Op zondag 2 juni 2024 19:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tja.. Roeiers houden nou eenmaal van regen.. anders was er geen kanaal
Bon Appétitquote:Op zondag 2 juni 2024 19:41 schreef pullup het volgende:
Kippie met lekkere verse pasta gaat het worden
Ik heb ff gekeken maar niets gevolgd , maar topquote:Op zondag 2 juni 2024 19:36 schreef pullup het volgende:
[..]
2 Nederlands kampioensploegen leverde het op![]()
We hebben echt een heel goed seizoen
quote:Op zondag 2 juni 2024 19:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken maar niets gevolgd , maar top
Ja nu in Stockholm ... bijna afgelopen al weer ... 1e 400 H voor Femke...quote:Op zondag 2 juni 2024 19:45 schreef pullup het volgende:
[..]Was er geen atletiek vanavond? Dat wil ik dan zo nog kijken
Ah jammer, zal het wel gemist hebben danquote:Op zondag 2 juni 2024 19:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja nu in Stockholm ... bijna afgelopen al weer ... 1e 400 H voor Femke...
Op het tennis kanaal ... ff terugkijken dan maarquote:Op zondag 2 juni 2024 19:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ah jammer, zal het wel gemist hebben dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |