quote:Op vrijdag 31 mei 2024 07:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen
Trump had nu wel de meerderheid van stemmen.
Hey D. lang niet gezienquote:
Zweerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 09:44 schreef maily het volgende:
[..]
Heej, wat zei de dok over dat bultje bij je oog?
Lang geleden dat we je hier gezien hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Ineens zat deze weer in mijn hoofd
Oh schrek oh schrek das kind ist weg das kind hat sich verstektheerlijk punky ook
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Lang geleden dat we je hier gezien hebben
Zo zie je aan de kleuren maar weer dat meer niet altijd beter is.quote:
Gaat het wel goed verderquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weekend![]()
Al ben ik alweer misselijk van het nieuws![]()
Dus gaan we dat maar snel vergeten![]()
PS wat een kut TT![]()
We nemen maar een biertje
De voordelen van dementiequote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wees gerust, ik ben het alweer vergeten
Prima TTquote:Op vrijdag 31 mei 2024 16:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Weekend![]()
Al ben ik alweer misselijk van het nieuws![]()
Dus gaan we dat maar snel vergeten![]()
PS wat een kut TT![]()
We nemen maar een biertje
Dat is niet het dingquote:
Nu alleen nog echt de bak in en mijn dag is goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet het ding
Het ding is dat het justitie apparaat wordt misbruikt om politieke redenen.
Het gaat er niet om of hij die Ho wel of niet gedaan en of betaald heeft.
En iedereen weet het.
Alleen: Sommigen zien daar geen probleem in, want: Trump
Donkere dag voor de rechtstaat.
Oh jee, wat vreselijkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
https://www.ad.nl/voorne-(...)r-misdrijf~a7d5efaf/
Wat een naar en triest verhaal, deze vrouw woonde hier om de hoek en ik sprak haar weleens tijdens het hond uitlaten
O jasses Dees .....quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Wat een naar en triest verhaal, deze vrouw woonde hier om de hoek en ik sprak haar weleens tijdens het hond uitlaten
Vreselijk Deisyy…quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Dat je denkt; "Wanneer heb ik haar voor t laatst gezien? Hebben we elkaar gegroet? Geglimlacht?"quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:43 schreef Deisyy het volgende:
Dit zijn normaal trieste, maar ver van je bed verhalen, maar deze komt wel dichtbij ja.
Ja precies dat, vrolijke en vriendelijke vrouw was ze.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:47 schreef maily het volgende:
[..]
Dat je denkt; "Wanneer heb ik haar voor t laatst gezien? Hebben we elkaar gegroet? Geglimlacht?"
Zulke dingen ....
Soms komt "alles" tegelijk ....quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja precies dat, vrolijke en vriendelijke vrouw was ze.
En vandaag een crematie, van een 89-jarige, dat wel, want dat is best een mooie leeftijd en vanmorgen het bericht dat de zoon van vrienden van mijn zus is overleden.
Misschien moet ik vanavond gewoon het leven vieren.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:35 schreef Deisyy het volgende:
Wass ist loss in Mannheim?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Ik las net het nieuws over Mannheim, en dan dit nog dichterbij
Mee eensquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik liever niet willen zien
Waarom kijk je er dan naar?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat filmpje had ik liever niet willen zien
Je verwacht niet dat het zo expliciet isquote:
Mjah, zie toch bij veel versies staan dat het schokkende beelden zijn,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:13 schreef maily het volgende:
[..]
Je verwacht niet dat het zo expliciet is
Heb het gauw weggeklikt maat wat een idiote klootzak zeg
Heb ik niet gezien. Ik zat in een topic en klikte en toen was het te laat .... stom van mij ...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zie toch bij veel versies staan dat het schokkende beelden zijn,
weet niet of dat deze versie ook was.
Of je iets schokkend vind is maar één manier om er achter te komen...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, zie toch bij veel versies staan dat het schokkende beelden zijn,
weet niet of dat deze versie ook was.
Of je gaat ervan uit dat het klopt als je er geen zin in hebt ...?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:17 schreef D. het volgende:
[..]
Of je iets schokkend vind is maar één manier om er achter te komen...
Ik heb allerlei 'gruwelijke' filmpjes gezien, en dat kan ik best hebben, maar juist omdat dit zo 'gewoon' oogde voel ik me er naarder bijquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of je gaat ervan uit dat het klopt als je er geen zin in hebt ...?
Ik kijk over het algemeen ook wel. Ook wel engere gezien,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:23 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb allerlei 'gruwelijke' filmpjes gezien, en dat kan ik best hebben, maar juist omdat dit zo 'gewoon' oogde voel ik me er naarder bij
Over gruwelijke beelden gesprokenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:23 schreef marcb1974 het volgende:
Oke, wat zie ik hier allemaal...![]()
[ afbeelding ]
Deur open, netwerkkabel eruit, deur dicht,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:49 schreef D. het volgende:
100 meter netwerkkabel gekocht, hopelijk krijg ik het succesvol weggewerkt
Ik wilde de kabel eigenlijk nog wel gebruikenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deur open, netwerkkabel eruit, deur dicht,
het is weggewerkt
Deur open, netwerkkabel erin, deur dicht,quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde de kabel eigenlijk nog wel gebruiken
Ow, je gaat het jezelf moeilijk makenquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
huisnetwerkje bouwen ?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ja maar...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deur open, netwerkkabel erin, deur dicht,
het is weer bruikbaar
Kennelijk heb je de meeste snelheid via glasvezel als een een kabel gebruiktquote:
Wifi-versterkers zou ook ietsje kunnen helpen, maar de laptop staat toch meestal gewoon op mijn bureau, aan de nodige kabels, dus eentje erbij kan primaquote:
Hoe krijg je het weggewerkt .. als je nog wat lege leidingen hebt of een ongebruikte telefoonleiding zou je dat kunnnen gebruiken vanuit de meterkastquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:05 schreef D. het volgende:
[..]
Wifi-versterkers zou ook ietsje kunnen helpen, maar de laptop staat toch meestal gewoon op mijn bureau, aan de nodige kabels, dus eentje erbij kan prima
Ik heb wel ongebruikte leidingen, maar geen idee waar die naar toe gaanquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe krijg je het weggewerkt .. als je nog wat lege leidingen hebt of een ongebruikte telefoonleiding zou je dat kunnnen gebruiken vanuit de meterkast
Dat kan ook .. maar in loze leidingen zit toch altijd een trekdraad volgens mij ( hier wel iig)quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:10 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb wel ongebruikte leidingen, maar geen idee waar die naar toe gaan
Ik heb coax naar de woonkamer en naar 'kantoor', dus wil 'm daarmee vervangen
Ja, maar ik heb alleen het einde in de meterkast, geen idee waar de andere kant zitquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat kan ook .. maar in loze leidingen zit toch altijd een trekdraad volgens mij ( hier wel iig)
Ja dan moet je ongebruikte andere uiteinden ontdekken .. met zn 2en gaat dat dan wel beterquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb alleen het einde in de meterkast, geen idee waar de andere kant zit
Ontdekken?quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dan moet je ongebruikte andere uiteinden ontdekken .. met zn 2en gaat dat dan wel beter
Ik heb bv in de slaapkamer en telefoon en kabelaansluiting, beide zonder de juiste kabelsquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ontdekken?
Gewoon met geweld er iets doorheen jagen en kijken wat er gaat gebeuren?
Ik heb geen loze kastjes meer, allemaal al gedeletequote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb bv in de slaapkamer en telefoon en kabelaansluiting, beide zonder de juiste kabels
ah OK ... veel plezier met je 100 meter ... misschien gewoon buitenhuis om ...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen loze kastjes meer, allemaal al gedelete
DAnkquote:Op vrijdag 31 mei 2024 21:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ah OK ... veel plezier met je 100 meter ...
Zo krijg je ook een olifant in de koelkastquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:57 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Deur open, netwerkkabel erin, deur dicht,
Nou, dan hoef ik voorlopig niet naar de slagerquote:Op vrijdag 31 mei 2024 23:08 schreef maily het volgende:
[..]
Zo krijg je ook een olifant in de koelkast
Hoi GoAquote:Op vrijdag 31 mei 2024 17:31 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is niet het ding
Het ding is dat het justitie apparaat wordt misbruikt om politieke redenen.
Het gaat er niet om of hij die Ho wel of niet gedaan en of betaald heeft.
En iedereen weet het.
Alleen: Sommigen zien daar geen probleem in, want: Trump
Donkere dag voor de rechtstaat.
Had er al jaren geleden in moeten zittenquote:
Ok die ziet er wel heel goed uit zegquote:
Nee, natuurlijk niet. Genieten dit. Hopen dat-ie de verkiezingen wint.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Had er al jaren geleden in moeten zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemorgenquote:
Even vogeltjes kijkenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:35 schreef pullup het volgende:
Te veel kleuren zoals in de AI van Gast laatst![]()
[ afbeelding ]
Ja lachen manquote:Op zaterdag 1 juni 2024 06:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Genieten dit. Hopen dat-ie de verkiezingen wint.
Goeiemorgen.
En bedanktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
...
Dat doet je afvragen wat dat over de Amerikanen zegt![]()
....
Prishiebeebquote:Op zaterdag 1 juni 2024 09:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
En bedankt![]()
Meer die hem niet willen dan die hem wel willen, alleen dat verkiesstelsel is zo verrot. Daar kun je door de popular vote te winnen nog altijd niet altijd de president worden.
En altijd die keuze tussen twee. Andere mogelijkheden zijn er niet. Of die zijn er wel maar die kunnen met geen mogelijkheid president worden. Stom stom stom.
Sterktequote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:18 schreef tonja het volgende:
Dikke wang en pijn. Over een half uurtje een afspraak bij de tandarts
Hopelijk is het nu verholpenquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:18 schreef tonja het volgende:
Dikke wang en pijn. Over een half uurtje een afspraak bij de tandarts
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaaquote:
De kaartvervorming op een plat vlak en over een bol reizen denk ikquote:
Over het oppervlak van een bol heb je nooit een rechte lijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:01 schreef pullup het volgende:
[..]
De kaartvervorming op een plat vlak en over een bol reizen denk ik
Ook waarquote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over het oppervlak van een bol heb je nooit een rechte lijn.
Kijk maar eens hoe vliegtuigen vliegen van Europa naar de States...quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:11 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Over het oppervlak van een bol heb je nooit een rechte lijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |