Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oeh, dit klinkt wel wat dubieus.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan wil ik wel below deck personeelCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
das een rls seriequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, dit klinkt wel wat dubieus.![]()
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust![]()
Is een serie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oeh, dit klinkt wel wat dubieus.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Massage wel binnen 3 maanden na overwinning ophalen![]()
Het lijkt er wel op, maar dan groenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Misschien is het zo'n bootje?![]()
![]()
Ik moest er ook gelijk aan denken!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan wil ik wel below deck personeelLet's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Als de primary guest!quote:Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
is zeker zo'n biologisch bootjequote:Op donderdag 30 mei 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, maar dan groen
[ afbeelding ]Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Oei, zijn wij dan secondair? We worden toch nog wel bediend dan?quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Captain greys.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat telt niet voor de vrouwen 😯quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
ja jullie hebben net zo veel feestquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei, zijn wij dan secondair? We worden toch nog wel bediend dan?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ah, top!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja jullie hebben net zo veel feestCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Leuke hond wel!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op, maar dan groen
[ afbeelding ]
Is dat nu een zeehond? (Okok te slecht, ik weet het)
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Dat klinkt best aardig wel.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Moeten wij luisteren naar haar bevelen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
GG is ook best een schatquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja jullie hebben net zo veel feest![]()
![]()
Ik ga in de top 20 eindigen!Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Ben jij een kloontje van @HappyCharly ?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:55 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuke hond wel!
Is dat nu een zeehond? (Okok te slecht, ik weet het)
![]()
![]()
Ik bedoel luisteren naar jouw bevelen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel luisteren naar jouw bevelen.![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dan heeft iedereen ook dezelfde prijs en niet alleen degen van de laatste drie maandenquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen ook dezelfde prijs en niet alleen degen van de laatste drie maanden![]()
scherpEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben jij een kloontje van @:HappyCharly ?
Ssssst niet verder vertellen
Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Eens even kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Haar bevel "maak mij een ontbijt", dat gaat ons wel lukken, Fresh.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik bedoel luisteren naar jouw bevelen.
We zijn zeer bekwaam in het leveren van goeie koffie en de heerlijke uitgebreide ontbijten...Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ik ookquote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
op een below deck boot hebben we een kokquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haar bevel "maak mij een ontbijt", dat gaat ons wel lukken, Fresh.
We zijn zeer bekwaam in het leveren van goeie koffie en de heerlijke uitgebreide ontbijten...![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Heb ik mooi een tijdje rust 😉quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:59 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Haar bevel "maak mij een ontbijt", dat gaat ons wel lukken, Fresh.
We zijn zeer bekwaam in het leveren van goeie koffie en de heerlijke uitgebreide ontbijten...Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En anders bereiden we wel wat in de ping.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een below deck boot hebben we een kok![]()
Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
neeeequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En anders bereiden we wel wat in de ping.![]()
![]()
niet uit de ping!!!Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan heeft iedereen ook dezelfde prijs en niet alleen degen van de laatste drie maanden
Maarre in feite heb ik alleen gezegd dat je op de lijst komt als je DTS wint:quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:39 schreef Fogel het volgende:
Hee wacht, geeft Amy massages?
Mag ik op de lijst?quote:
Jaaah, ik wil chef Ben!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
op een below deck boot hebben we een kok
Dotteke heeft er best een paar gewonnenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maarre in feite heb ik alleen gezegd dat je op de lijst komt als je DTS wint:
[..]
[..]
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Op de zwarte lijst zeker ook nog?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]![]()
![]()
ik wil die van sailing die hele grote manquote:
die zijn hoofd zo hard stootte
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Volgens mij is die serie Below Deck te zien op Netflix. Eens even wat afleveringen bekijken.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
op Viaplay staan ze allemaalquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Volgens mij is die serie Below Deck te zien op Netflix. Eens even wat afleveringen bekijken.
dan ben je wel een paar weken zoetEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik heb de helft niet mee gekregen. 🤣quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:00 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
[..]
[..]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
iedereen below deck kijken nu
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eigenlijk vond ik alle chefs wel leuk, vooral de mannen.quote:
ja!!quote:
die kon heel goed koken
was een leuke vent
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik alle chefs wel leuk, vooral de mannen.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ben jij een kloontje van @:HappyCharly ?
♡♡♡♡![]()
sommigen waren wel een beetje koekoekquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Eigenlijk vond ik alle chefs wel leuk, vooral de mannen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Soort van DTS?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommigen waren wel een beetje koekoek“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dan gaan wij er prima tussen passen - En Greys voelt zich gelijk thuis dan....quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:![]()
![]()
alleen verdienen zij er dik geld meeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, maar misschien is dat een beetje chefs eigen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
sommigen waren wel een beetje koekoekLet's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
Eeuwige roem is ook wat waardquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
alleen verdienen zij er dik geld mee![]()
![]()
kloptquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is dat een beetje chefs eigen.Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar misschien is dat een beetje chefs eigen.
tussen de 1500-2000 per 3-4 dagenquote:![]()
en dat was alleen de fooi![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
soms hequote:
heel soms
kun je gewoon beter even niet je act uitvoeren
en iemand gewoon met rust latenEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Best netjesquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen de 1500-2000 per 3-4 dagen![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
tussen de 1500-2000 per 3-4 dagen![]()
![]()
♡♡♡♡![]()
ik krijg het nog niet voor elkaarquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Blijven oefenenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het nog niet voor elkaar![]()
![]()
Hey Paulquote:
En jij laat je niet uitlokken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:13 schreef BPS70 het volgende:
[..]
Ik kan je niet blokkeren helaas.
Laat me gewoon met rust ajb.
In restaurants zit ik altijd te worstelen met wel/geen fooi geven, en hoeveel dan wel niet...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik krijg het nog niet voor elkaar
heel eerlijkquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:15 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In restaurants zit ik altijd te worstelen met wel/geen fooi geven, en hoeveel dan wel niet...
ik geef eigenlijk bijna nooit meer een fooi
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Alles goed?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
![]()
why?♡♡♡♡![]()
Even rustig ademen en je innerlijke negeerstand aanzettenquote:
waar zit die?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even rustig ademen en je innerlijke negeerstand aanzetten♡♡♡♡![]()
Gefeliciteerd met de overwinningquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik de laatste keer ook niet. Maar dat kwam ook door de bediening, voordat ik kon zeggen: "rond maar af op ... " voerde ze het bedrag al in op het pinapparaat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
omdat uit eten gaan al godshemeltjes duur isquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Snap ik wel met de prijzen tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
![]()
R.I.P DTS.![]()
Eerder met contant geld wel. Nu gaat het met de pin. Je weet nooit of het bij de mensen komt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
heel eerlijk
en dat dusquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder met contant geld wel. Nu gaat het met de pin. Je weet nooit of het bij de mensen komt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
okquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat uit eten gaan al godshemeltjes duur is♡♡♡♡![]()
Ja, het was al niet goedkoop. De soep was goed betaald, zeg maar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat uit eten gaan al godshemeltjes duur isCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Volgende keer beter je best doen dan 🤣quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik vind het lastig. 5% of 10% van het totaalbedrag erbij? Zoiets?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef HappyCharly het volgende:
ik dacht dat fooien nog steeds de norm waren...Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Ja je weet nooit zeker of het ook bij het personeel komt.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Afgelopen weekend was het eten best goedkoop, 38 euro voor 2 personen een schnitzelmenu. Ik wilde met 40 euro betalen, maar mn zus vond dat het 45 euro moest zijn, dus bijna 20% fooi. Zelfs de man die achter de bar stond bedankte ons nog bij het weggaan
het is ook ietwat lulligquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was al niet goedkoop. De soep was goed betaald, zeg maar.
want je weet het is echt niet de best betaalde baan
daarentegen
ik krijg ook geen fooi als ik mijn werk goed doeEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Dat is wel een beetje gemiddeldquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig. 5% of 10% van het totaalbedrag erbij? Zoiets?![]()
Ook dat inderdaad. Of ze een algemene fooienpot hebben die per maand onder de werknemers verdeeld wordt. En of de kok ook wel zijn/haar aandeel krijgt.....quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder met contant geld wel. Nu gaat het met de pin. Je weet nooit of het bij de mensen komt.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
R.I.P DTS.![]()
ja iddquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig. 5% of 10% van het totaalbedrag erbij? Zoiets?
ik vertrouw er op dat het voor het personeel is
♡♡♡♡![]()
dat is vaak niet het probleemquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Of ze een algemene fooienpot hebben die per maand onder de werknemers verdeeld wordt. En of de kok ook wel zijn/haar aandeel krijgt.....
wel dat de eigenaar de pot beheert
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar daar zit ie dus naast
♡♡♡♡![]()
Ja dat dusquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Of ze een algemene fooienpot hebben die per maand onder de werknemers verdeeld wordt. En of de kok ook wel zijn/haar aandeel krijgt.....Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voordat de bom valt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Was altijd wel een leuk extraatje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Of ze een algemene fooienpot hebben die per maand onder de werknemers verdeeld wordt. En of de kok ook wel zijn/haar aandeel krijgt.....“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ook niet. Het moet alleen de volgende keer nog sneller.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook ietwat lullig
want je weet het is echt niet de best betaalde baan
daarentegen
ik krijg ook geen fooi als ik mijn werk goed doeCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
ja tochquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
ik wil eigenlijk ook wel fooi op mijn werkEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
ik wil oprah
die zegt
jij krijgt een fooi
en jij krijgt een fooi
en jij![]()
![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
geef dan maar direct die autoquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
ik wil oprah
die zegt
jij krijgt een fooi
en jij krijgt een fooi
en jij![]()
♡♡♡♡![]()
quote:
En een fooitje terug!Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Soms voelt mn salaris wel als een fooi
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms voelt mn salaris wel als een fooi![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ik wilde het nog zeggen...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms voelt mn salaris wel als een fooi![]()
![]()
Deze maand kwam het vakantiegeld erbij. Dat was wel een leuke extra.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
geen extra hier
eigen bedrijfEen losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja, maar als grootverdiener kun je zoiets niet zeggen natuurlijkquote:
Heb je het nu over de verdiende punten in DTS?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar als grootverdiener kun je zoiets niet zeggen natuurlijk![]()
![]()
tenzij amy je bankrekening kan bekijkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het nu over de verdiende punten in DTS?Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Morgen nog 1 dagje stressen en dan weekend![]()
Afspraak van vrijdag en zaterdag geannuleerd, dus lekker rustig aan doen en alleen zondag een boottochtje en diner.
Op de seconde.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
lekker een boottochtjequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgenbnog 1 dagje stressen en dan weekend![]()
Afspraak van vrijdag en zaterdag geannuleerd, dus lekker rustig aan doen en alleen zondag een boottochtje en diner.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Da's een mooi vooruitzicht...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgenbnog 1 dagje stressen en dan weekend![]()
Afspraak van vrijdag en zaterdag geannuleerd, dus lekker rustig aan doen en alleen zondag een boottochtje en diner.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Dat zou eng zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij amy je bankrekening kan bekijken
Nee, ik werk niet in de financiële sector, zo goed ben ik niet met geld
ik zie 21 graden en zonquote:Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ah, lekker. Eindelijk een keer weer. Er is wederom genoeg regen gevallen. Vanmiddag weer helemaal natgeregend.quote:Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Oh jee, ja, het is ook echt zo'n sloep die we gehuurd hebben, daar zit geen dak opquote:
Ik kan heel goed geld opmaken.
twas hier de hele dag droogquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, lekker. Eindelijk een keer weer. Er is wederom genoeg regen gevallen. Vanmiddag weer helemaal natgeregend.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het nu over de verdiende punten in DTS?
Dat was toch het enige grote aan jou?
Goed dat je het even meldt! Volgens mij wist @hemarookworst daar niet van afquote:![]()
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen nog 1 dagje stressen en dan weekend![]()
Afspraak van vrijdag en zaterdag geannuleerd, dus lekker rustig aan doen en alleen zondag een boottochtje en diner.![]()
![]()
Ga je mee? Is plek voor 6 op het bootje en we zijn maar met 4quote:
Je moet toch ergens goed in zijnquote:
Een open boot, met buitenboordmotor?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je mee? Is plek voor 6 op het bootje en we zijn maar met 4Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
trusten!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Nou lieve mensen ik ga slapie slapie doen
♡♡♡♡![]()
Ik zeg ja!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je mee? Is plek voor 6 op het bootje en we zijn maar met 4Maar mijn rug denkt er nog iets anders over
![]()
![]()
Verstandige man!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Nou lieve mensen ik ga slapie slapie doen![]()
Slaap lekker!
Lekker koese.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Nou lieve mensen ik ga slapie slapie doen
Ja, maar zonder vaarbewijs, dus denk dat ze heel langzaam gaan ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een open boot, met buitenboordmotor?Let's not kill the karma, let's not start a fight, it's not worth the drama 🎶![]()
quote:
Ik zal kijken voor een moeilijkere
Hoeft ook niet snel.lekker genietsje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:37 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar zonder vaarbewijs, dus denk dat ze heel langzaam gaan ofzo.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Precies. Genieten van de omgeving.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hoeft ook niet snel.lekker genietsje.Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
slaap welquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Nou lieve mensen ik ga slapie slapie doen![]()
Een losse opmerking
stilte wordt onrust![]()
Ja kut, was nog hele dag in huisquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
home
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
sweet nome.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
hoi alles oke?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:
hey gg al minder moe hoe was je drukke dag?quote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
![]()
R.I.P DTS.![]()
Dat is mooiquote:Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Ik ga ook maar eens een slaappoging doen.
Het was heel druk.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
hey gg al minder moe hoe was je drukke dag?
Gelukkig is het morgen al vrijdag, doorgaans een rustige dag. En daarna weekend.
Moet jij dit weekend ook werken?
[ Bericht 3% gewijzigd door gebrokenglas op 30-05-2024 22:51:08 ]Coffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
Slaap wel..quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga ook maar eens een slaappoging doen.![]()
Trustenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ga ook maar eens een slaappoging doen.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was heel druk.
Ik heb vanavond na het thuiskomen eerst even een paar uur gepit.
Gelukkig is het morgen al vrijdag, doorgaans een rustige dag. En daarna weekend.
Moet jij dit weekend ook werken?oh goed dat je gerust hebt.. nee morgen avond nog een dienstje dan 2 vrijquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:44 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het was heel druk.
Ik heb vanavond na het thuiskomen eerst even een paar uur gepit.
Moet jij dit weekend ook werken?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
O, da's mooi.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
[..]
oh goed dat je gerust hebt.. nee morgen avond nog een dienstje dan 2 vrijCoffee. Gets you up and moving in the mornings.![]()
![]()
Het leven dat is 1 groot feest.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:33 schreef devzero het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt! Volgens mij wist @:hemarookworst daar niet van af
R.I.P DTS.![]()
het is net een frikandel,je moet het zelf speciaal maken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:51 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Alleen zelf de slingers ophangen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is waar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Koffie zetten, kunnen we ook heel goed.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Al kreeg ik het toe...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
Voor 1900 p/m mag je onder mij komen wonen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bolk!Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Hoi Yvonne.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Ff kort rondje FOK!
Ben net pas thuis na m'n bezoekje aan m'n kleinzoon
Dus no worries, ben zo weer weg.
Je weet, ONZ< KLB< VBL< ESF adinfinitum.
Slaap lekker alvast.Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]![]()
Alles rustig hier.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:56 schreef yvonne het volgende:
Ff kort rondje FOK!
Slaap lekker alvast.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
trusten!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:56 schreef yvonne het volgende:
Ff kort rondje FOK!
Slaap lekker alvast.♡♡♡♡![]()
Houd jij de Wacht? Ga ik plat.quote:Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
wel trustenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:56 schreef yvonne het volgende:
Ff kort rondje FOK!
Slaap lekker alvast.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
ik ga ook slapen fijne avondFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Lekker geknuffeldquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:56 schreef yvonne het volgende:
Ff kort rondje FOK!
Slaap lekker alvast.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker slipe.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:58 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik ga ook slapen fijne avond“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Volquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben normaal niet echt van het knuffelen. maar nu wel zin in.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
soul niet in de buurt?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:03 schreef FreshFruit het volgende:
Ik ben normaal niet echt van het knuffelen. maar nu wel zin in.♡♡♡♡![]()
Slaapt.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kjoet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:04 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook niet, behalve knuffelhond vroeger“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Ik heb er maar een grande prestige bij gepakt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Voor haar doen wel ja.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En dadels met spekThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Proost.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb er maar een grande prestige bij gepakt.
Merci.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heb je de extra gezien Jan zijn bekentenis was aandoenlijk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gamer jan
R.I.P DTS.![]()
Nee nog niet.Straks even checken.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Heb je de extra gezien Jan zijn bekentenis was aandoenlijk.
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]Ik vond gister die Wendy eigenlijk best sympathiek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt kwam leuk over.quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond gister die Wendy eigenlijk best sympathiek.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
viswijfquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
duurde toch zeker een bericht of 2/3Google is your friend, abuse your friends![]()
nietesquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:25 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
das echt 94843829034 x erger dan pummelGoogle is your friend, abuse your friends
Forum Opties Forumhop: Hop naar: