quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms voelt mn salaris wel als een fooi
Ik wilde het nog zeggen...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:25 schreef MizzezAmy het volgende:
Soms voelt mn salaris wel als een fooi
Ja, maar als grootverdiener kun je zoiets niet zeggen natuurlijkquote:
Heb je het nu over de verdiende punten in DTS?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, maar als grootverdiener kun je zoiets niet zeggen natuurlijk
tenzij amy je bankrekening kan bekijkenquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het nu over de verdiende punten in DTS?
Op de seconde.quote:
lekker een boottochtjequote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgenbnog 1 dagje stressen en dan weekend![]()
Afspraak van vrijdag en zaterdag geannuleerd, dus lekker rustig aan doen en alleen zondag een boottochtje en diner.
Da's een mooi vooruitzicht...quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgenbnog 1 dagje stressen en dan weekend![]()
Afspraak van vrijdag en zaterdag geannuleerd, dus lekker rustig aan doen en alleen zondag een boottochtje en diner.
Dat zou eng zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij amy je bankrekening kan bekijken
ik zie 21 graden en zonquote:
Ah, lekker. Eindelijk een keer weer. Er is wederom genoeg regen gevallen. Vanmiddag weer helemaal natgeregend.quote:
Oh jee, ja, het is ook echt zo'n sloep die we gehuurd hebben, daar zit geen dak opquote:
twas hier de hele dag droogquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ah, lekker. Eindelijk een keer weer. Er is wederom genoeg regen gevallen. Vanmiddag weer helemaal natgeregend.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heb je het nu over de verdiende punten in DTS?
Goed dat je het even meldt! Volgens mij wist @hemarookworst daar niet van afquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:29 schreef MizzezAmy het volgende:
Morgen nog 1 dagje stressen en dan weekend![]()
Ga je mee? Is plek voor 6 op het bootje en we zijn maar met 4quote:
Je moet toch ergens goed in zijnquote:
Een open boot, met buitenboordmotor?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je mee? Is plek voor 6 op het bootje en we zijn maar met 4
quote:
trusten!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Nou lieve mensen ik ga slapie slapie doen![]()
Ik zeg ja!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:34 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ga je mee? Is plek voor 6 op het bootje en we zijn maar met 4
Verstandige man!quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
Lekker koese.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:35 schreef JustinK het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |