het is ook ietwat lulligquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het was al niet goedkoop. De soep was goed betaald, zeg maar.
Dat is wel een beetje gemiddeldquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig. 5% of 10% van het totaalbedrag erbij? Zoiets?
Ook dat inderdaad. Of ze een algemene fooienpot hebben die per maand onder de werknemers verdeeld wordt. En of de kok ook wel zijn/haar aandeel krijgt.....quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eerder met contant geld wel. Nu gaat het met de pin. Je weet nooit of het bij de mensen komt.
ja iddquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, ik vind het lastig. 5% of 10% van het totaalbedrag erbij? Zoiets?
dat is vaak niet het probleemquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Of ze een algemene fooienpot hebben die per maand onder de werknemers verdeeld wordt. En of de kok ook wel zijn/haar aandeel krijgt.....
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, maar daar zit ie dus naast
Ja dat dusquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ook dat inderdaad. Of ze een algemene fooienpot hebben die per maand onder de werknemers verdeeld wordt. En of de kok ook wel zijn/haar aandeel krijgt.....
Was altijd wel een leuk extraatje.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ook niet. Het moet alleen de volgende keer nog sneller.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is ook ietwat lullig
want je weet het is echt niet de best betaalde baan
daarentegen
ik krijg ook geen fooi als ik mijn werk goed doe
ja tochquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:22 schreef HappyCharly het volgende:
ik wil eigenlijk ook wel fooi op mijn werk
geef dan maar direct die autoquote:Op donderdag 30 mei 2024 22:23 schreef greysbones het volgende:
ik wil oprah
die zegt
jij krijgt een fooi
en jij krijgt een fooi
en jij![]()
![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |