quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
Euh, gtst was JUIST realistisch in de eerdere seizoenen. Groep croegtijdige sçhoolverlaters die hun eerste voorzichtige stappen, in de grote mensenwereld, zetten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ik heb de samenvatting van seizoen 1 even snel doorgelezen op Wikipedia en realistisch wil ik het niet noemen hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Euh, gtst was JUIST realistisch in de eerdere seizoenen. Groep croegtijdige sçhoolverlaters die hun eerste voorzichtige stappen, in de grote mensenwereld, zetten.
Mee eens 👍quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk had iemand namens Robin aangifte moeten doen tegen Pascale.
Ik heb dat vorig seizoen gemist, maar is het kind nu van Rik, maar Richard laat Shanti geloven dat het van hem is ? Of zou het nog van beide kunnen zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2024 02:39 schreef DumpTruck het volgende:
Ik snap dat het zelfs voor de mensen die half op de telefoon zitten te kijken duidelijk moet zijn dat Richard de boel loopt te flessen al de hele tijd. Maar het ligt er ZO dik bovenop dat Shanti dit toch allemaal door moet hebben gehad.
Het kan nog van beide zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:59 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig seizoen gemist, maar is het kind nu van Rik, maar Richard laat Shanti geloven dat het van hem is ? Of zou het nog van beide kunnen zijn?
Relatie gehad Jessica was er klaar mee toen hield Ludo haar vast in de paardenstal en mishandelde haar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:28 schreef Bpalma het volgende:
Wat is de geschiedenis tussen Jessica en Ludo?
Had hem wel zien aankomen toen Richard hem liet bezorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:06 schreef laracroftonline het volgende:
Wel mooi de Ludo de Walanksy in handen heeft gekregen door de transporteur om te kopen.
Ja, mooi, maar ik vind het wel een beetje makkelijk weer. Was de vorige keer toen Ludo met Daan Richard ging pakken. Toen werd ook het één na het ander offscreen geregeld met zakken geld. Ben benieuwd of dit exit Richard is, of wat Shanti gaat doet. Er ligt nu een opening om haar de volgende vijand van Ludo te laten worden. Maar Rik vs Ludo vind ik minder leuk dan Henk vs Ludo. Dat mag van mij wel weer oplopen, met Lord Kingsley of via Laura.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Had hem wel zien aankomen toen Richard hem liet bezorgen.
En ik had gelijk.
Is altijd mooi als Ludo wint.
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:36 schreef laracroftonline het volgende:
Vandaag de laatste aflevering van Aukje gezien op Videoland.
Ik zie liever verhalen met Richard waar wat gebeurd dan de zoveelste Linda en Luuk herhalingen van zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Van die Richard komen we nooit meer af. Nu wordt hij ook nog op zijn nieuwe bestemming gevolgd. Het was al klaar met hem, maar het is nu wel erg sterk boven de houdbaarheidsdatum dat het begint te rieken...nou dat.
Liever Richard dan bijvoorbeeld een linda. Of Stefano die opeens geweldig kan koken en ze tratoriaquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Van die Richard komen we nooit meer af. Nu wordt hij ook nog op zijn nieuwe bestemming gevolgd. Het was al klaar met hem, maar het is nu wel erg sterk boven de houdbaarheidsdatum dat het begint te rieken...nou dat.
Ik vind Linda zo slechte speelster, het is allemaal zo nep wat ze zegt en doet, echt geacteerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Liever Richard dan bijvoorbeeld een linda. Of Stefano die opeens geweldig kan koken en ze tratoria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 september 2024 09:39 schreef Ceviche het volgende:
Bij vooruitkijken:Ja, dat vond ik ook al zo raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
In de vooruitblik op Videoland blijkt van wel.quote:Op dinsdag 17 september 2024 06:42 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Ik las van de week een artikel, 'deze week in Meerdijk' of zoiets, en daar vroegen ze zich hetzelfde af. Dus ik vermoed dat dit weer te vaag gaat worden om interessant te zijn, want je kan dat zo niet weten. Waarom zou zij terugkomen als hetzelfde personage maar met een andere naam, dan zou Bing haar toch binnen no time herkennen? Maar het is ook raar om een nieuw personage te introduceren met zo'n herkenbare actrice.
Ik keek toen trouwens niet dus misschien kan dat wel.
Klopt ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 20:42 schreef Japepk het volgende:
[..]
In de vooruitblik op Videoland blijkt van wel.
Het verhaal speelde in seizoen 21quote:Op donderdag 3 oktober 2024 10:51 schreef Japepk het volgende:
Nou moet ik zeggen dat dat in een periode was dat ik echt amper keek, zo seizoen 24-28, dus geen idee hoe of wat en echt boeiend lijkt het me ook niet. Zou wel typisch zijn als dit nu een hoogdravend verhaal wordt terwijl Monica vorig seizoen echt nog geen deuk in een pakje boter sloeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rtl.nl/boulev(...)n-ardenne-gtst-rosiequote:Op dinsdag 8 oktober 2024 11:42 schreef freaky40 het volgende:
Die Amber/Rosie werd toch door een hele andere actrice gedaan en niet door Juliette van Ardennen (ONM)?
En Shanti had gewoon in een hotel kunnen slapen, hartstikke rijk, maar het was logischer dat ze met haar zwangere buik op de bank slaapt bij een gezin met een kind met een lage weerstand.quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:05 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Snapt de aflevering van vanavond ook niet echt wat betreft Nina , Nina en Bing vinden dat Nola nog te vatbaar is voor dingen van buiten, maar ineens Blijft Shanti gewoon logeren.
Shanti ook met haar gejank, ze heeft het toch echt zelf veroorzaakt door vreemd te gaan.
En Manu die naar een honkbal wedstrijd ofzo wilde gaan, maar dat was in Groningen en Bing kon hem niet brengen, want geen tijd, maar hij had toch een vestiging van zijn bedrijf in Groningen, was het wel leuk geweest als Manu dat zou hebben gezegd, van papa dan kun je ook even bij je vestiging kijken.
Oh ja zeker, steenrijk idd maar nee logeren bij Nina..quote:Op dinsdag 8 oktober 2024 23:56 schreef Ceviche het volgende:
[..]
En Shanti had gewoon in een hotel kunnen slapen, hartstikke rijk, maar het was logischer dat ze met haar zwangere buik op de bank slaapt bij een gezin met een kind met een lage weerstand.
Nee man, wat een ellende. Wie gaat er nou op die leeftijd op een bootje samenwonen.... Wat een onzin.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 18:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Gelukkig zijn Luuk en Linda er met luchtige onzin verhalen.
Als je iets koopt moet er ook iets weg.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee man, wat een ellende. Wie gaat er nou op die leeftijd op een bootje samenwonen.... Wat een onzin.
Wat een verschrikkelijk slechte actrice is dat, ik erger me nu al kapot.quote:Op donderdag 17 oktober 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
Er is een oude vlam opgedoken voor Luuk, eens zien wat voor voorspelbare verhaallijn dit weer gaat worden....
Helaas heb je dit soort wijven in het echte leven ook die ook zo doen, dus misschien wel type casting?quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:25 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slechte actrice is dat, ik erger me nu al kapot.
Toen ik alleen deze post zag zonder de quote erboven dacht ik dat het over Rosie ging.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 16:25 schreef DeKleineOnbekende het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk slechte actrice is dat, ik erger me nu al kapot.
Linda was eigenlijk meer zoals die Benthe nu 🙈quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:38 schreef NedKelly het volgende:
Sowieso lijken ze vergeten wat voor soort type vrouw Linda in de eerste seizoenen is geweest. In ieder geval 100% anders dan nu.
Die Linda was toch niet onzeker over een andere vrouw die op haar man aast, die at ze met huid en haar op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd wanneer ze dan komt. Toen het in het nieuws was leek het alsof haar opnames nog moesten starten, dus pas over een half jaar op de buis. Aan de andere kant, zon verwijzing zit er niet voor niets.'t Echte en 't ware!
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:14 schreef Japepk het volgende:
[..]
Linda was eigenlijk meer zoals die Benthe nu 🙈
En jawel, Julian heeft de geschiedenis van Jessica uit de doeken gedaan tegen Steef.Toch opmerkelijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd wanneer ze dan komt. Toen het in het nieuws was leek het alsof haar opnames nog moesten starten, dus pas over een half jaar op de buis. Aan de andere kant, zon verwijzing zit er niet voor niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 oktober 2024 14:14 schreef Japepk het volgende:
[..]
Linda was eigenlijk meer zoals die Benthe nu 🙈
En jawel, Julian heeft de geschiedenis van Jessica uit de doeken gedaan tegen Steef.Wie is Benthe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben wel benieuwd wanneer ze dan komt. Toen het in het nieuws was leek het alsof haar opnames nog moesten starten, dus pas over een half jaar op de buis. Aan de andere kant, zon verwijzing zit er niet voor niets.
Nu vraag je wel erg veel van Blaadje Blanco en het verder vastgeroeste schrijfteam dat er zit tot ze met pensioen kunnenquote:Op vrijdag 25 oktober 2024 11:06 schreef Ceviche het volgende:
Waarom zijn er nu 4 storylines over vreemdgaan/vermoeden vreemdgaan/angst dat de ander vreemdgaat, verzin wat spannenders zou ik zeggen.
Mijn man zei dat 'Barbara' tegenwoordig onderdeel is van het schrijfteam, maar ik kan dat nergens terugvinden. Het zou wel verklaren waarom er zoveel (in mijn ogen dan) overeenkomsten zijn tussen de huidige seizoenen en 'haar' seizoenen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 13:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Nu vraag je wel erg veel van Blaadje Blanco en het verder vastgeroeste schrijfteam dat er zit tot ze met pensioen kunnen
Klopt sinds ze eruit is ongeveer begonnen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2024 15:41 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, maar dit doet ze toch al best lang?
Ik herinnerde mij haar nog na al die jaren, dus misschien komt ze nog terug? Of misschien was met 2 pubers het shockeffect niet groot genoeg en hadden ze daarom een derde nodigquote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:26 schreef Saranghae het volgende:
Ik kijk de gtst classics op rtl lounge. Maar waarom ging Fay er zo snel uit ?
Mijn opa en oma hebben vrijwel tot hun dood elk jaar van maart t/m september op een boot geleefd. Maar goed, mijn opa was dan ook schipper.quote:Op woensdag 16 oktober 2024 21:01 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Nee man, wat een ellende. Wie gaat er nou op die leeftijd op een bootje samenwonen.... Wat een onzin.
Van maart t/m september betekent dat het sowieso niet je hoofdwoning is, maar eerder een vakantieverblijf. Dit is een huisarts met alleen een klein bootje om te wonen, nog niet eens een woonark.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 15:28 schreef DjVero het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hebben vrijwel tot hun dood elk jaar van maart t/m september op een boot geleefd. Maar goed, mijn opa was dan ook schipper.
Zo'n onzin is dat dus niet.
Actrice kon het niet goed met school combineren.quote:Op zaterdag 26 oktober 2024 11:26 schreef Saranghae het volgende:
Ik kijk de gtst classics op rtl lounge. Maar waarom ging Fay er zo snel uit ?
En hij stopte bij gtst om de toneelschool te gaan doen.quote:Op maandag 28 oktober 2024 08:28 schreef Japepk het volgende:
Tommy van Lent (Steef Verduyn #1) speelt de zoon van Linda de Mol in Gooische vrouwen. Wat een heerlijk komisch talent heeft dat joch toch. Zeker met Henk speelde hij briljant
Ik dacht aan een carrière als "fitfluencer" (omdat ze dat workout filmpje zo benadrukte), maar dit zou ook kunnen ja.quote:Op maandag 28 oktober 2024 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En hij stopte bij gtst om de toneelschool te gaan doen.
Ondertussen gaan ze met Steef 2 de eetstoornis verhaallijn op lekker maatschappelijk weer.
En Marwan schiet zichzelf in zijn been na slecht politie werk van Alex.
Zij is nooit ontslagen, er heeft destijds alleen een strategische stoelendans plaatsgevonden waardoor Susan Stam enige jaren de lakens uitdeelde als hoofdschrijver. Maar Pia zat al die jaren gewoon in het kernteam van de verhalenbedenkers en zit inmiddels weer op de positie van hoofdschrijver als we haar sociale media mogen geloven. Eigenlijk onvoorstelbaar na haar eerdere periode, maar blijkbaar kan het gewoon.quote:Op maandag 28 oktober 2024 20:55 schreef GTST2021 het volgende:
https://gtstcourant.com/g(...)endar-niets-te-doen/
“maar de scriptschrijvers – waaronder Pia Blanco, de dame die GTST in 2019 met haar schrijfwerk bijna richting de afgrond hielp”![]()
Leest GTSTCourant hier mee?Is Blanco weer aan boord? Zij was toch ontslagen?
Op basis van haar LinkedIn? Kan verouderde info zijn, kan me niet voorstellen dat zij nu daadwerkelijk weer hoofdschrijver is? Wat een blamage zou dat zijn, is er werkelijk niemand anders te vinden voor die functie???quote:Op maandag 28 oktober 2024 21:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Zij is nooit ontslagen, er heeft destijds alleen een strategische stoelendans plaatsgevonden waardoor Susan Stam enige jaren de lakens uitdeelde als hoofdschrijver. Maar Pia zat al die jaren gewoon in het kernteam van de verhalenbedenkers en zit inmiddels weer op de positie van hoofdschrijver als we haar sociale media mogen geloven. Eigenlijk onvoorstelbaar na haar eerdere periode, maar blijkbaar kan het gewoon.
Klopt, vooral de afwikkeling van de kettingbotsing viel tegen. De laatste maanden kijkt het wel lekker weg, met Shanti, Rik en Richard. Er is wel heel veel dood en verderf: Parkinson, leukemie, gestrande relaties en een ‘wie is de vader’-lijntje. Het mag wel iets positiever hoor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hst is ook wel heel matig allemaal sinds de cliffhanger van vorig seizoen met die kettingbotsing.
Het duurt allemaal en kabbelt maar voort.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:44 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
Klopt, vooral de afwikkeling van de kettingbotsing viel tegen. De laatste maanden kijkt het wel lekker weg, met Shanti, Rik en Richard. Er is wel heel veel dood en verderf: Parkinson, leukemie, gestrande relaties en een ‘wie is de vader’-lijntje. Het mag wel iets positiever hoor!
Nope, nooit iets over gemeld in de serie. Er zijn natuurlijk meer acteurs overleden, maar ik had dat toen bij Wik Jongsma ook wel mooi gevonden. Dat Laura of Rik destijds een bericht kreeg dat Oom Govert was overleden. Wellicht vertelt Jessica dat hij ooit overleden is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik vraag mij af of Govert Harmsen ooit eens doodverklaard is?
Hij verliet in 27 januari 2006 Meerdijk om met oud-schoolgenoot Louise naar Denemarken te gaan. We weten dat de tijd in Meerdijk ongeveer 2 keer zo snel gaat als hier, dus we praten theoretisch over 36 jaar (18 jaar in het echt!) geleden dat hij Meerdijk verliet. Als hij met een respectabele leeftijd van 75 naar Denemarken is vertrokken, dan moet zijn overlijden daar toch wel een keer opgemerkt zijn in heel Meerdijk, omdat hij daar veel vrienden had. Of is iedereen hem vergeten? Of hij heeft een leeftijd van 111 jaar bereikt, wat ik wel onwaarschijnlijk acht.
Ik ben benieuwd of Jessica straks nog wat memorabels gaat vertellen over Oom Govert.
Als we naar Oppassen! kijken, naar het overlijden van Coen Flink, oftewel Henry Buys, zijn echte overlijden werd in de serie verwerkt.
Hm interessant ja. Best slordig ook..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Hij verliet in 27 januari 2006 Meerdijk om met oud-schoolgenoot Louise naar Denemarken te gaan. We weten dat de tijd in Meerdijk ongeveer 2 keer zo snel gaat als hier, dus we praten theoretisch over 36 jaar (18 jaar in het echt!) geleden dat hij Meerdijk verliet. Als hij met een respectabele leeftijd van 75 naar Denemarken is vertrokken, dan moet zijn overlijden daar toch wel een keer opgemerkt zijn in heel Meerdijk, omdat hij daar veel vrienden had. Of is iedereen hem vergeten? Of hij heeft een leeftijd van 111 jaar bereikt, wat ik wel onwaarschijnlijk acht.
Ik ben benieuwd of Jessica straks nog wat memorabels gaat vertellen over Oom Govert.
Als we naar Oppassen! kijken, naar het overlijden van Coen Flink, oftewel Henry Buys, zijn echte overlijden werd in de serie verwerkt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Even wat anders, en meteen even een spoiler, hoewel het niet heel spannend is...Klopt. Echt heel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Even wat anders, en meteen even een spoiler, hoewel het niet heel spannend is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij wel herinneren toen gtst 20 jaar bestond er een speciale week was met oude fragmenten. Op een gegeven moment werd er toen wel stil gestaan bij meneer Harmsen in de Koning geloof ik, dat hij was overleden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik begreep bij Boulevard een tijdelijke stop, maar ook niet helemaal goed opgelet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:09 schreef GwaiLow het volgende:
Hoorde dat Shanti niet alleen met verlof gaat maar echt uit de serie? Jammer, dan zal Richard ook wel weg blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
God waar zijn ze toch allemaal weer mee bezig, Videoland afl van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt definitief maar misschien dat ze ooit weer eens opduikt. Het karakter is ook niet dood dus dat geeft voor de schrijvers weer de kans om haar er weer in te schrijven al dan niet tijdelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:18 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik begreep bij Boulevard een tijdelijke stop, maar ook niet helemaal goed opgelet.
Waarschijnlijk is het kind van Rik en komt ze ineens met een baby aanzetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt definitief maar misschien dat ze ooit weer eens opduikt. Het karakter is ook niet dood dus dat geeft voor de schrijvers weer de kans om haar er weer in te schrijven al dan niet tijdelijk.
God waar zijn ze toch allemaal weer mee bezig, Videoland afl van vandaag:Hahaha ja, dit was zó raar. Ook totaal niet in shock, gewoon meteen "Yesss, ik heb deze zaak opgelost" 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God waar zijn ze toch allemaal weer mee bezig, Videoland afl van vandaag:De tandjes, en dat voor een verhaallijn die zowat zes maanden heeft geduurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |