quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het moet vooral woke zijn en deugen de laatste tijd. Broertje dood aan bij een soap. Laat daar maar liever dingen zien die in de echte wereld nooit kunnen gebeuren, zoals is de soap ook begonnen.
Euh, gtst was JUIST realistisch in de eerdere seizoenen. Groep croegtijdige sçhoolverlaters die hun eerste voorzichtige stappen, in de grote mensenwereld, zetten.quote:Op vrijdag 6 september 2024 23:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nou ik heb de samenvatting van seizoen 1 even snel doorgelezen op Wikipedia en realistisch wil ik het niet noemen hoor.quote:Op vrijdag 20 september 2024 22:55 schreef GayGuy het volgende:
[..]
[..]
[..]
Euh, gtst was JUIST realistisch in de eerdere seizoenen. Groep croegtijdige sçhoolverlaters die hun eerste voorzichtige stappen, in de grote mensenwereld, zetten.
Mee eens 👍quote:Op zaterdag 21 september 2024 00:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Eigenlijk had iemand namens Robin aangifte moeten doen tegen Pascale.
Ik heb dat vorig seizoen gemist, maar is het kind nu van Rik, maar Richard laat Shanti geloven dat het van hem is ? Of zou het nog van beide kunnen zijn?quote:Op dinsdag 24 september 2024 02:39 schreef DumpTruck het volgende:
Ik snap dat het zelfs voor de mensen die half op de telefoon zitten te kijken duidelijk moet zijn dat Richard de boel loopt te flessen al de hele tijd. Maar het ligt er ZO dik bovenop dat Shanti dit toch allemaal door moet hebben gehad.
Het kan nog van beide zijn.quote:Op dinsdag 24 september 2024 09:59 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig seizoen gemist, maar is het kind nu van Rik, maar Richard laat Shanti geloven dat het van hem is ? Of zou het nog van beide kunnen zijn?
Relatie gehad Jessica was er klaar mee toen hield Ludo haar vast in de paardenstal en mishandelde haar.quote:Op dinsdag 24 september 2024 20:28 schreef Bpalma het volgende:
Wat is de geschiedenis tussen Jessica en Ludo?
Had hem wel zien aankomen toen Richard hem liet bezorgen.quote:Op dinsdag 24 september 2024 18:06 schreef laracroftonline het volgende:
Wel mooi de Ludo de Walanksy in handen heeft gekregen door de transporteur om te kopen.
Ja, mooi, maar ik vind het wel een beetje makkelijk weer. Was de vorige keer toen Ludo met Daan Richard ging pakken. Toen werd ook het één na het ander offscreen geregeld met zakken geld. Ben benieuwd of dit exit Richard is, of wat Shanti gaat doet. Er ligt nu een opening om haar de volgende vijand van Ludo te laten worden. Maar Rik vs Ludo vind ik minder leuk dan Henk vs Ludo. Dat mag van mij wel weer oplopen, met Lord Kingsley of via Laura.quote:Op woensdag 25 september 2024 11:15 schreef Redbullkid het volgende:
[..]
Had hem wel zien aankomen toen Richard hem liet bezorgen.
En ik had gelijk.
Is altijd mooi als Ludo wint.
quote:Op donderdag 26 september 2024 21:36 schreef laracroftonline het volgende:
Vandaag de laatste aflevering van Aukje gezien op Videoland.
Ik zie liever verhalen met Richard waar wat gebeurd dan de zoveelste Linda en Luuk herhalingen van zetten.quote:Op zaterdag 28 september 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Van die Richard komen we nooit meer af. Nu wordt hij ook nog op zijn nieuwe bestemming gevolgd. Het was al klaar met hem, maar het is nu wel erg sterk boven de houdbaarheidsdatum dat het begint te rieken...nou dat.
Liever Richard dan bijvoorbeeld een linda. Of Stefano die opeens geweldig kan koken en ze tratoriaquote:Op zaterdag 28 september 2024 00:37 schreef freaky40 het volgende:
Van die Richard komen we nooit meer af. Nu wordt hij ook nog op zijn nieuwe bestemming gevolgd. Het was al klaar met hem, maar het is nu wel erg sterk boven de houdbaarheidsdatum dat het begint te rieken...nou dat.
Ik vind Linda zo slechte speelster, het is allemaal zo nep wat ze zegt en doet, echt geacteerdquote:Op zaterdag 28 september 2024 09:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Liever Richard dan bijvoorbeeld een linda. Of Stefano die opeens geweldig kan koken en ze tratoria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |