abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_215408981
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hst is ook wel heel matig allemaal sinds de cliffhanger van vorig seizoen met die kettingbotsing.
Klopt, vooral de afwikkeling van de kettingbotsing viel tegen. De laatste maanden kijkt het wel lekker weg, met Shanti, Rik en Richard. Er is wel heel veel dood en verderf: Parkinson, leukemie, gestrande relaties en een ‘wie is de vader’-lijntje. Het mag wel iets positiever hoor!
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 12:12:38 #277
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_215409187
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 11:44 schreef GTST2021 het volgende:

[..]
Klopt, vooral de afwikkeling van de kettingbotsing viel tegen. De laatste maanden kijkt het wel lekker weg, met Shanti, Rik en Richard. Er is wel heel veel dood en verderf: Parkinson, leukemie, gestrande relaties en een ‘wie is de vader’-lijntje. Het mag wel iets positiever hoor!
Het duurt allemaal en kabbelt maar voort.
Laura die elke keer voor Henk maar blijft verbergen hoe erg het is kijken we al twee jaar naar elke keer weer net even anders. Luuk en Linda is telkens hetzelfde wat maar voort kabbelt die Leukemie verhaallijn met elke keer die broertjes erbij. Merel en Stefano wat al crisis is sinds hij in die rolstoel zit. Julian en Eliza zitten ook in een cirkeltje er gebeurt weinig spannends ja nu Marwan die door tunnelvisie van die Alex zichzelf in zijn been schiet maar Alex is slechts aangever in deze verhaallijn dus de gevolgen voor hem zie je niet. Dan opeens komen Linda en Janine in iets spannends terecht wat beiden zonder gevolgen blijft en ook snel weer opgelost is.

Het zijn allemaal cirkeltjes met af en toe wat spanning maar het blijft uiteindelijk hetzelfde.
Comeback van Richard toen hij en Ludo ook maar een paar scenes met elkaar hadden werd het eventjes interessant maar werd snel weer afgerond nieuwe personages zoals die zoon van Henk en die Mats die ze onopgelost weer laten verdwijnen zelfde voor die dochter van Elize.

Het zijn elke keer herhalingen van zetten.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 29 oktober 2024 @ 22:53:02 #278
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_215414681
Ik vraag mij af of Govert Harmsen ooit eens doodverklaard is?
Hij verliet in 27 januari 2006 Meerdijk om met oud-schoolgenoot Louise naar Denemarken te gaan. We weten dat de tijd in Meerdijk ongeveer 2 keer zo snel gaat als hier, dus we praten theoretisch over 36 jaar (18 jaar in het echt!) geleden dat hij Meerdijk verliet. Als hij met een respectabele leeftijd van 75 naar Denemarken is vertrokken, dan moet zijn overlijden daar toch wel een keer opgemerkt zijn in heel Meerdijk, omdat hij daar veel vrienden had. Of is iedereen hem vergeten? Of hij heeft een leeftijd van 111 jaar bereikt, wat ik wel onwaarschijnlijk acht.

Ik ben benieuwd of Jessica straks nog wat memorabels gaat vertellen over Oom Govert.

Als we naar Oppassen! kijken, naar het overlijden van Coen Flink, oftewel Henry Buys, zijn echte overlijden werd in de serie verwerkt.
pi_215414986
quote:
99s.gif Op dinsdag 29 oktober 2024 22:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Hij verliet in 27 januari 2006 Meerdijk om met oud-schoolgenoot Louise naar Denemarken te gaan. We weten dat de tijd in Meerdijk ongeveer 2 keer zo snel gaat als hier, dus we praten theoretisch over 36 jaar (18 jaar in het echt!) geleden dat hij Meerdijk verliet. Als hij met een respectabele leeftijd van 75 naar Denemarken is vertrokken, dan moet zijn overlijden daar toch wel een keer opgemerkt zijn in heel Meerdijk, omdat hij daar veel vrienden had. Of is iedereen hem vergeten? Of hij heeft een leeftijd van 111 jaar bereikt, wat ik wel onwaarschijnlijk acht.

Ik ben benieuwd of Jessica straks nog wat memorabels gaat vertellen over Oom Govert.

Als we naar Oppassen! kijken, naar het overlijden van Coen Flink, oftewel Henry Buys, zijn echte overlijden werd in de serie verwerkt.
Nope, nooit iets over gemeld in de serie. Er zijn natuurlijk meer acteurs overleden, maar ik had dat toen bij Wik Jongsma ook wel mooi gevonden. Dat Laura of Rik destijds een bericht kreeg dat Oom Govert was overleden. Wellicht vertelt Jessica dat hij ooit overleden is.
't Echte en 't ware!
  woensdag 30 oktober 2024 @ 15:04:04 #280
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215418752
quote:

Hm interessant ja. Best slordig ook..

Bij Videoland zitten ze nu in het gedeelte waar Harmsen net terug is van een lange vakantie (dacht ik), en een andere acteur tijdelijk zijn rol overneemt.
  vrijdag 1 november 2024 @ 00:15:31 #281
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_215433445
Even wat anders, en meteen even een spoiler, hoewel het niet heel spannend is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_215433512
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Even wat anders, en meteen even een spoiler, hoewel het niet heel spannend is...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. Echt heel vreemd
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  vrijdag 1 november 2024 @ 00:49:26 #283
268260 Dr.Mikey
pi_215433561
Seizoen 14 nu op videoland bij de classics is een seizoen waarbij je wel bijna een soort haat liefde verhouding moet hebben.

De positieve kanten zijn oa:
De strijd tussen Martine en Ludo die tot een hoogtepunt kwam.
Een van de beste cliffhangers ooit.
De introductie van het fantastische personage Nick Sanders.
Het vertrek van Pascale.
Janine en Ray wat voor beide goed en verfrissend werkt.

Maar ook:
Het vertrek van Aukje als Charlie.
De onzin verhaallijn tussen Harmsen en Tracey.
Het getouwtrek om Baby Sill wat veel te lang duurt.
Robert die door zichzelf en de familie Alberts door het slijk wordt getrokken terwijl het ongeluk niet alleen zijn schuld was.
R.I.P DTS.
pi_215438157
quote:
99s.gif Op vrijdag 1 november 2024 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:

SPOILER
SPOILER
  zaterdag 2 november 2024 @ 08:09:41 #285
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_215444547
Hoorde dat Shanti niet alleen met verlof gaat maar echt uit de serie? Jammer, dan zal Richard ook wel weg blijven.
pi_215444586
quote:

Ik kan mij wel herinneren toen gtst 20 jaar bestond er een speciale week was met oude fragmenten. Op een gegeven moment werd er toen wel stil gestaan bij meneer Harmsen in de Koning geloof ik, dat hij was overleden.

Update: gevonden op de 21e minuut
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 1% gewijzigd door JOO op 02-11-2024 08:30:24 ]
pi_215444903
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 08:09 schreef GwaiLow het volgende:
Hoorde dat Shanti niet alleen met verlof gaat maar echt uit de serie? Jammer, dan zal Richard ook wel weg blijven.
Ik begreep bij Boulevard een tijdelijke stop, maar ook niet helemaal goed opgelet.
  zaterdag 2 november 2024 @ 14:29:32 #288
268260 Dr.Mikey
pi_215447510
Lijkt erop dat Di Caprio Rick eindelijk iemand van zijn eigen leeftijdscategorie gaat daten.
R.I.P DTS.
  zondag 3 november 2024 @ 22:02:50 #289
332107 laracroftonline
laracroftonline
pi_215468667
De maandtrailer
Bekijk deze YouTube-video
  maandag 4 november 2024 @ 18:11:48 #290
268260 Dr.Mikey
pi_215476026
De podcast van Janine voor als er weer een beetje spanning in moet komen apart zo na de cliffhanger zonder gevolgen.
R.I.P DTS.
pi_215481542
God waar zijn ze toch allemaal weer mee bezig, Videoland afl van vandaag:

SPOILER
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  dinsdag 5 november 2024 @ 10:57:57 #292
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_215481576
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef RaymanNL het volgende:

SPOILER
SPOILER
pi_215481635
Denk dat het karakter Marwan op zijn einde loopt bij GTST. Hij is daar wel een beetje klaar, wat jammer is want ik vind het wel een grappig acteur en een leuk karakter. Hij wordt alleen nu wel weer een stereotype Mocro met wat dubieuze zaken op zijn kerfstok. Die zal wel voor een aantal jaren de bak in draaien en zien we wellicht nooit meer of misschien als gastrol een keer terug.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215481653
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2024 09:18 schreef NedKelly het volgende:

[..]
Ik begreep bij Boulevard een tijdelijke stop, maar ook niet helemaal goed opgelet.
Lijkt definitief maar misschien dat ze ooit weer eens opduikt. Het karakter is ook niet dood dus dat geeft voor de schrijvers weer de kans om haar er weer in te schrijven al dan niet tijdelijk.
Allemaal cabaretteketet!
pi_215482832
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Lijkt definitief maar misschien dat ze ooit weer eens opduikt. Het karakter is ook niet dood dus dat geeft voor de schrijvers weer de kans om haar er weer in te schrijven al dan niet tijdelijk.
Waarschijnlijk is het kind van Rik en komt ze ineens met een baby aanzetten.
pi_215483544
Zou kunnen, maar I doubt that.
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 5 november 2024 @ 14:47:51 #297
268260 Dr.Mikey
pi_215483624
Nog niet gezien maar ze hebben zichzelf sowieso een beetje vast geschreven in die verhaallijn.
R.I.P DTS.
pi_215485087
Wat is die actrice die die blonde snol speelt een extreem slechte actrice zeg :D
pi_215485185
quote:

SPOILER
Hahaha ja, dit was zó raar. Ook totaal niet in shock, gewoon meteen "Yesss, ik heb deze zaak opgelost" 😂
pi_215487761
quote:

SPOILER
De tandjes, en dat voor een verhaallijn die zowat zes maanden heeft geduurd :') _O-
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')