Klopt, vooral de afwikkeling van de kettingbotsing viel tegen. De laatste maanden kijkt het wel lekker weg, met Shanti, Rik en Richard. Er is wel heel veel dood en verderf: Parkinson, leukemie, gestrande relaties en een ‘wie is de vader’-lijntje. Het mag wel iets positiever hoor!quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 03:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
Hst is ook wel heel matig allemaal sinds de cliffhanger van vorig seizoen met die kettingbotsing.
Het duurt allemaal en kabbelt maar voort.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 11:44 schreef GTST2021 het volgende:
[..]
Klopt, vooral de afwikkeling van de kettingbotsing viel tegen. De laatste maanden kijkt het wel lekker weg, met Shanti, Rik en Richard. Er is wel heel veel dood en verderf: Parkinson, leukemie, gestrande relaties en een ‘wie is de vader’-lijntje. Het mag wel iets positiever hoor!
Nope, nooit iets over gemeld in de serie. Er zijn natuurlijk meer acteurs overleden, maar ik had dat toen bij Wik Jongsma ook wel mooi gevonden. Dat Laura of Rik destijds een bericht kreeg dat Oom Govert was overleden. Wellicht vertelt Jessica dat hij ooit overleden is.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik vraag mij af of Govert Harmsen ooit eens doodverklaard is?
Hij verliet in 27 januari 2006 Meerdijk om met oud-schoolgenoot Louise naar Denemarken te gaan. We weten dat de tijd in Meerdijk ongeveer 2 keer zo snel gaat als hier, dus we praten theoretisch over 36 jaar (18 jaar in het echt!) geleden dat hij Meerdijk verliet. Als hij met een respectabele leeftijd van 75 naar Denemarken is vertrokken, dan moet zijn overlijden daar toch wel een keer opgemerkt zijn in heel Meerdijk, omdat hij daar veel vrienden had. Of is iedereen hem vergeten? Of hij heeft een leeftijd van 111 jaar bereikt, wat ik wel onwaarschijnlijk acht.
Ik ben benieuwd of Jessica straks nog wat memorabels gaat vertellen over Oom Govert.
Als we naar Oppassen! kijken, naar het overlijden van Coen Flink, oftewel Henry Buys, zijn echte overlijden werd in de serie verwerkt.
Hm interessant ja. Best slordig ook..quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Hij verliet in 27 januari 2006 Meerdijk om met oud-schoolgenoot Louise naar Denemarken te gaan. We weten dat de tijd in Meerdijk ongeveer 2 keer zo snel gaat als hier, dus we praten theoretisch over 36 jaar (18 jaar in het echt!) geleden dat hij Meerdijk verliet. Als hij met een respectabele leeftijd van 75 naar Denemarken is vertrokken, dan moet zijn overlijden daar toch wel een keer opgemerkt zijn in heel Meerdijk, omdat hij daar veel vrienden had. Of is iedereen hem vergeten? Of hij heeft een leeftijd van 111 jaar bereikt, wat ik wel onwaarschijnlijk acht.
Ik ben benieuwd of Jessica straks nog wat memorabels gaat vertellen over Oom Govert.
Als we naar Oppassen! kijken, naar het overlijden van Coen Flink, oftewel Henry Buys, zijn echte overlijden werd in de serie verwerkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Even wat anders, en meteen even een spoiler, hoewel het niet heel spannend is...Klopt. Echt heel vreemdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
quote:Op vrijdag 1 november 2024 00:15 schreef Claude_Viole het volgende:
Even wat anders, en meteen even een spoiler, hoewel het niet heel spannend is...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan mij wel herinneren toen gtst 20 jaar bestond er een speciale week was met oude fragmenten. Op een gegeven moment werd er toen wel stil gestaan bij meneer Harmsen in de Koning geloof ik, dat hij was overleden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 22:53 schreef Claude_Viole het volgende:
Ik begreep bij Boulevard een tijdelijke stop, maar ook niet helemaal goed opgelet.quote:Op zaterdag 2 november 2024 08:09 schreef GwaiLow het volgende:
Hoorde dat Shanti niet alleen met verlof gaat maar echt uit de serie? Jammer, dan zal Richard ook wel weg blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14.gif RaymanNL vindt dit leuk
quote:Op dinsdag 5 november 2024 10:53 schreef RaymanNL het volgende:
God waar zijn ze toch allemaal weer mee bezig, Videoland afl van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt definitief maar misschien dat ze ooit weer eens opduikt. Het karakter is ook niet dood dus dat geeft voor de schrijvers weer de kans om haar er weer in te schrijven al dan niet tijdelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2024 09:18 schreef NedKelly het volgende:
[..]
Ik begreep bij Boulevard een tijdelijke stop, maar ook niet helemaal goed opgelet.
Waarschijnlijk is het kind van Rik en komt ze ineens met een baby aanzetten.quote:Op dinsdag 5 november 2024 11:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Lijkt definitief maar misschien dat ze ooit weer eens opduikt. Het karakter is ook niet dood dus dat geeft voor de schrijvers weer de kans om haar er weer in te schrijven al dan niet tijdelijk.
God waar zijn ze toch allemaal weer mee bezig, Videoland afl van vandaag:Hahaha ja, dit was zó raar. Ook totaal niet in shock, gewoon meteen "Yesss, ik heb deze zaak opgelost" 😂SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
God waar zijn ze toch allemaal weer mee bezig, Videoland afl van vandaag:De tandjes, en dat voor een verhaallijn die zowat zes maanden heeft geduurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |