"Mijn meningen zijn feiten" blijft nog steeds één van de betere quotes van Thierry.quote:
We leven niet meer in de jaren 40 of 50, dus de verwachtingen zijn wel hoger. Dat klopt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nederland is echt een zeikland geworden
de basisbehoeften waar jij het over heb is nergens in de wereld zo goed geregeld als in nederland
alleen mensen willen meer hebben dan ze kunnen hebben
dan had je maar een vak moeten leren zeg ik tegen ze....
erg links gedacht ditquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Nederland is echt een zeikland geworden
de basisbehoeften waar jij het over heb is nergens in de wereld zo goed geregeld als in nederland
alleen mensen willen meer hebben dan ze kunnen hebben
dan had je maar een vak moeten leren zeg ik tegen ze....
Ironisch genoeg zorgen hun keuzes er nu juist voor dat die zaken kwalitatief (verder) onder druk komen te staan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ik denk dat veel van hun wensen neerkomen op de basisbehoeften. Betaalbaar voedsel, wonen en energie. Goede zorg, onderwijs en veiligheid.
En helaas wordt er tegenwoordig steeds maar goedgepraat dat het dan logisch zou moeten zijn dan maar extreemrechtse figuren macht te geven. Want die burger is zo zielig en kan er allemaal niks aan doen. Enige eigen verantwoordelijkheid nemen voor je keuzes is blijkbaar heel vies tegenwoordig.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:20 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Een coalitie met PVV en BBB is misschien ook niet helemaal mijn keuze, maar deze interpretatie gaat mij dan ook weer een beetje ver.
Ik denk dat 1/4 of 1/3 van Nederland zich niet gehoord voelt. En een behoorlijk ander deel is ook niet echt tevreden, waardoor je dit soort verkiezingsuitslagen krijgt.
Ik denk dat veel van hun wensen neerkomen op de basisbehoeften. Betaalbaar voedsel, wonen en energie. Goede zorg, onderwijs en veiligheid.
Als ik het nu lees, kan ik de BBB al invullen:quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:29 schreef Hanca het volgende:
[..]
6-4-4-2 is dus 32 bewindspersonen? Of denken ze bij de Telegraaf dat Omtzigt zijn eis van de helft van de ministers van buiten zo makkelijk laat vallen?
Eigenlijk leest dit meer als de wensenlijst van de VVD dan als een waarschijnlijk besluit, we weten dus ook waar dit 'lek' vandaan komt.
We zullen ons vast ergens op de curve bevinden en het is niet aan het begin.quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:38 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ironisch genoeg zorgen hun keuzes er nu juist voor dat die zaken kwalitatief (verder) onder druk komen te staan.
En wellicht is het ook juist wel de overdadige aanwezigheid van dat soort zaken die er voor zorgt dat mensen daar wel gokje mee willen nemen om algehele onvrede te uiten…
quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:36 schreef Jojoke het volgende:
[..]
We leven niet meer in de jaren 40 of 50, dus de verwachtingen zijn wel hoger. Dat klopt.
Wat je wel of niet heb wordt allemaal gecreëerd door je zelf in dit landquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
[..]
Wat je wel of niet heb wordt allemaal gecreëerd door je zelf in dit land
Er is voor iedereen onderwijs
Er is genoeg te eten in dit land
en er is genoeg werk in dit land
wat voor werk je doet en hoeveel je verdient is allemaal afhankelijk wat je zelf wil preesteren vanaf je jeugd
die keuze maak je zelf in je leven
en de 1 zal 30000 euro pj verdienen en de ander 100000
zo werkt het nu eenmaal in het leven
niemand is gelijk en niemand heeft het zelfde maar er is genoeg voor iedereen om het minimale te krijgen
Heb jij een probleem met dit gedichtquote:
ik klaagde niet voor mezelf maar over het beleidquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Klaagde jij niet hoe moeilijk het is een huis te krijgen?
Misschien gewoon beter je best doen.
Geen wonder dat NSC dit niet met de TK wilde delen.quote:
Pieter deed een Mark?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef capricia het volgende:
De interne ambtelijke analyse is in bezit van de NRC:
[..]
Geen wonder dat NSC dit niet met de TK wilde delen.
Daar kon je op wachtenquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
VVD als op een na grootste partij weinig bewindslieden?quote:Op donderdag 30 mei 2024 20:45 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Als ik het nu lees, kan ik de BBB al invullen:
Min EZ / 4e vice-premier - Mona Keijzer (van BBB)
Min LNVV - partijloos (namens BBB)
Stas Defensie - Gijs Tuinman (van BBB)
Ik denk dat VVD en BBB minder dan 50% vak-bewindslieden aanhouden. En PVV en NSC meer dan 50% vak-bewindslieden.
Wat zijn BZ en NRC aan het huilen zegquote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat staat hier?quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:40 schreef Origami94 het volgende:
Er is sws geen constitutele toetsing die toetst aan grondrechten en als die er wel komt dan zijn benoemingen slecht
Maar het is aan de regering om dit uit te werken dus de onderhandelaars gaan hier niet inhoudelijk op in!quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:33 schreef capricia het volgende:
[..]
En al die ambtenaren op BZK zijn vast extreem links of D66. Daar komt het door.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:01 schreef VoMy het volgende:
[..]
Maar het is aan de regering om dit uit te werken dus de onderhandelaars gaan hier niet inhoudelijk op in!
Precies, behalve die ene die nu naar voren geschoven wordt als MP, maar die is alsnog wel deep state en uiteraard wel knijterlinks, want hij was lid van de PvdA, maar hij heeft ook het licht gezien.quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
En al die ambtenaren op BZK zijn vast extreem links of D66. Daar komt het door.
quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:08 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Precies, behalve die ene die nu naar voren geschoven wordt als MP, maar die is alsnog wel deep state en uiteraard wel knijterlinks, want hij was lid van de PvdA, maar hij heeft ook het licht gezien.
Goh, populisten komen met slechte plannen. Hoe onverwacht.quote:Op donderdag 30 mei 2024 21:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Daar kon je op wachten
Edit: als je dit leest is het ontluisterendkort samengevat: onsamenhangend en onuitvoerbaar
Ik ben wel voor een constitutioneel hof. Maar dan alleen met D66 rechters. En jij?quote:Op donderdag 30 mei 2024 22:15 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Goh, populisten komen met slechte plannen. Hoe onverwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |