abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 juni 2024 @ 21:20:30 #251
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_213770215
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 20:22 schreef tong80 het volgende:
Twee weken voor de start van het EK kan Frenkie de Jong nog niks zeggen over zijn kansen om het toernooi te halen. Hij is vandaag (zondag) precies zes weken onderweg in de revalidatie van zijn derde blessure aan dezelfde enkel. ,,Het herstel gaat op zich in de lijn der verwachting, maar alles wat ik doe is alleen nog maar individueel. Verder vooruitkijken heeft geen zin. Het enige dat ik weet is: de enkel moet goed zijn. Anders heeft het geen zin.’’

[ afbeelding ]

De openingswedstrijd van het EK, op 16 juni tegen Polen, heeft hij in gedachten rood omcirkeld staan. ,,Natuurlijk. Het liefst ben ik zo snel mogelijk fit’’, zegt Frenkie de Jong langs het trainingsveld van Oranje in Zeist. ,,Maar ik plak nog geen datum op een rentree. Ook niet op wanneer ik weer iets kan doen in teamverband. De enkel op zich is oké, maar er zijn nog genoeg stappen te zetten. Het is ook niet dat ik geen datum wil noemen in de pers, maar voor mezelf al meer weet. Ik weet het echt niet. Het is afwachten. En hopen. Dat is hoe de vlag erbij hangt.’

Deze zondag precies zes weken geleden klapte hij hard door zijn enkel bij een duel om de bal met Fede Valverde tijdens FC Barcelona - Real Madrid. Voor de derde keer dit seizoen was het zijn rechterenkel die in de kreukels lag. ,,Toen ik op de grond lag dacht ik niet meteen: daar gaat mijn EK. Maar het toernooi schiet wel gelijk door je hoofd’’, zegt De Jong nu.

,,Of het pech is, drie keer dezelfde enkel? De eerste twee keer wel, maar de laatste keer niet meer. Het zit in je hoofd dat je niet helemaal ‘vrij’ bent in het bewegen en dan ga je net iets anders naar de bal toe.’’

,,Bij mijn spel hoort het kort wegdraaien, kappen en draaien. Dan moet je niet beperkt zijn. Ik heb daarom voor mezelf heel duidelijk voor ogen: bij de volgende rentree moet de enkel zo goed zijn, dat het niet meer in mijn hoofd zit. Anders heeft het geen zin om te forceren.’’

‘Van Basten-scenario’
Want De Jong wil op zijn 27ste graag het EK spelen en belangrijk zijn voor Oranje. Maar niet tegen elke prijs. Hij heeft - uiteraard - geen zin in een ‘Marco van Basten-scenario’. Lees: in een chronisch enkelprobleem.

,,Want Van Basten is wel even door mijn hoofd geschoten, ja’’, zegt De Jong eerlijk. ,,Gelukkig is daar nu geen sprake van. De enkel is niet onstabiel. Daarom was er geen operatie nodig. Zonder er een heel medisch verhaal van te willen maken: de enkelvork moet nu op zijn plek blijven zodra we de belasting opvoeren. Dat is belangrijk. Verder is het afwachten hoe snel of hoe langzaam het gaat. Ik houd hoop op EK-deelname, maar of het realistisch is moeten we zien.’’

Als hij erbij is in Duitsland en speelt, wil De Jong ‘ook gewoon beoordeeld worden zoals ik altijd beoordeeld zou worden.’ ,,Dan maak het niet uit of je terugkomt van een blessure en of je wel of geen ritme hebt. Zo sta ik erin.’’

https://www.ad.nl/ek-voet(...)sch-worden~ab628b31/

:T
Mensen denken echt dat hij een speler zoals Robben is die je er kosten wat kost bij moet hebben maar dat is helemaal niet zo.
Een fitte Robben in je selectie maakte de kans op winst nadrukkelijk hoger en zorgde ervoor dat je team vele malen beter was hoe dat toen ging was begrijpelijk maar bij Frenkie niet zie ook niet in op basis van welke kwaliteiten hij een andere behandeling moet krijgen als Wieffer Timber en De Roon.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_213770269
Depay op weg naar...

twitter
  zondag 2 juni 2024 @ 21:29:35 #253
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213770323
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 21:24 schreef Nober het volgende:
Depay op weg naar...

[ x ]
Man doet net alsof hij een of andere clublegende is

Wat een hilarische narcist
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 juni 2024 @ 22:04:39 #254
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_213770800
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 21:24 schreef Nober het volgende:
Depay op weg naar...

[ x ]
Die heeft zn eigen promo filmpje gemaakt want niemand heeft m nog gebeld ... of PSV?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 2 juni 2024 @ 22:11:16 #255
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213770866
Depay :')
pi_213770891
Depaay heeft ontzettend veel geluk gehad dat we gewoon een kutgeneratie aan spitsen hebben
hardcoholic
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 22:56:40 #257
7889 tong80
Spleenheup
pi_213771345
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 22:13 schreef Ferdii het volgende:
Depaay heeft ontzettend veel geluk gehad dat we gewoon een kutgeneratie aan spitsen hebben
Precies. Bij vrijwel iedere lichting zou-ie nooit eerste spits van Oranje zijn geweest. Ik hoef de namen niet te noemen. Er zitten zoveel klasbakken bij.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213771689
Ik denk dat memvis verder gaat voetballen in de Eunijtit Staates of Amerika :Y
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_213771963
De man zegt toch niets geks? Gewoon standaard joe ik ben foetsie end the fans were greet.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_213772691
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 00:24 schreef Da_Sandman het volgende:
De man zegt toch niets geks? Gewoon standaard joe ik ben foetsie end the fans were greet.
quote:
Totdat Memphis Depay voor de microfoon verschijnt. "Als je al denkt dat we niet ver komen, kun je beter niet komen", spreekt de hongerige spits van het Nederlands elftal, goed voor 44 goals in 90 interlands, aan de rand van het trainingsveld in Zeist.
Toch wel :')
pi_213772725
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:17 schreef byah het volgende:

[..]
[..]
Mwa, vind het terecht dat Depay zegt dat je naar een toernooi moet gaan om te winnen. Anders kun je beter thuis blijven inderdaad.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213772877
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 08:17 schreef byah het volgende:

[..]
[..]
Compleet iets anders, maar ook hier lijkt me we weer weinig geks aan.
In Southern Sun
pi_213777760
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 16:48 schreef tong80 het volgende:
De definitieve EK-selectie van bonsdcoach Ronald Koeman, die de KNVB woensdagmiddag bekend heeft gemaakt, zorgt voor de nodige ophef op X. Veel supporters verbazen zich over het feit dat Champions League-finalist Ian Maatsen niet tot het 26-koppige keurkorps behoort dat de Nederlandse eer in Duitsland mag gaan verdedigen, terwijl bijvoorbeeld Georginio Wijnaldum wél van de partij is.

Maatsen komt sinds de winterstop uit voor Borussia Dortmund, dat de linksback huurt van zijn eigenlijke werkgever Chelsea. Bij de Duitse topclub is de 22-jarige back steevast verzekerd van een basisplaats. Met BVB drong Maatsen verrassend genoeg door tot de finale van de Champions League, waarin Real Madrid komende zaterdag op Wembley de tegenstander is.

Vier dagen voor de einstrijd op Wembley krijgt Maatsen echter een bittere pil te slikken. Samen met Nick Olij, Quinten Timber en de al eerder geblesseerd afgehaakte Marten de Roon behoort de verdediger tot de vier spelers die afvallen uit de 30-koppige voorselectie voor het EK. Op X leidt de omissie van de Dortmund-back tot verbijsterde reacties.

https://www.msn.com/nl-nl(...)-schande/ar-BB1ngFp9

Ik kan mij nog herinneren dat Harry Vermegen in 1998 R. Koeman, destijds assistent van Hiddink, lastig zat te vallen en een uitspraak van R. Koeman wilde dat NL wereldkampioen zou worden. R. Koeman gaf toen de legendarische woorden "We gaan ver komen maar worden geen wereldkampioen" aldaar geschiedde.

Zou R. Koeman zo een vraag dit keer wel bevredigend beantwoorden? :P
  Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 17:33:38 #264
7889 tong80
Spleenheup
pi_213777774
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:31 schreef stokj het volgende:

[..]
Ik kan mij nog herinneren dat Harry Vermegen in 1998 R. Koeman, destijds assistent van Hiddink, lastig zat te vallen en een uitspraak van R. Koeman wilde dat NL wereldkampioen zou worden. R. Koeman gaf toen de legendarische woorden "We gaan ver komen maar worden geen wereldkampioen" aldaar geschiedde.

Zou R. Koeman zo een vraag dit keer wel bevredigend beantwoorden? :P
Het blijft een nuchtere noordeling. Gisteren een mooie Andere tijden sport over de broertjes Koeman. Ook met leuke interviews vooral voor en tijdens het EK88. Onderkoelde humor hebben ze wel.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_213777973
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:33 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het blijft een nuchtere noordeling. Gisteren een mooie Andere tijden sport over de broertjes Koeman. Ook met leuke interviews vooral voor en tijdens het EK88. Onderkoelde humor hebben ze wel.

Ik zag een trailer daarvan. M. Koeman kwam er ook in voor.
  Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 17:58:20 #266
7889 tong80
Spleenheup
pi_213777986
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:56 schreef stokj het volgende:

[..]
Yep. Moet je echt terugkijken. Wordt deze week ergens herhaalt.

pi_213778410
Gadverdamme. Marco van Basten gaat de analyses doen bij de NOS..

Toch niet te geloven dat die gast elke keer weer een podium krijgt. Wordt weer dagelijks elke psv-speler afkraken en telkens vragen: wie is die speler en waar speelt die?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 3 juni 2024 @ 18:48:52 #268
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213778467
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:43 schreef RipCity het volgende:

Toch niet te geloven dat die gast elke keer weer een podium krijgt. Wordt weer dagelijks elke psv-speler afkraken en telkens vragen: wie is die speler en waar speelt die?
#werkenbijdenos
  Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 21:11:57 #269
7889 tong80
Spleenheup
pi_213780598
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:48 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
#werkenbijdenos
Van ESPN word je ook niet vrolijk. Ziggo heeft de besten, buiten de Vos en Schelvis.

Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 22:50:04 #270
7889 tong80
Spleenheup
pi_213781580
Youri Mulder vond Teun Koopmeiners afgelopen seizoen de beste Nederlandse speler in het buitenland, zo geeft hij aan in het praatprogramma Rondo. De middenvelder kende een geweldig seizoen met Atalanta, maar is nog niet onomstreden in het Nederlands elftal. Mulder kent in ieder geval geen twijfels en vindt dat Koopmeiners altijd hoort te spelen.

“Voor mij is Koopmeiners absoluut de beste Nederlander in het buitenland”, begint de analist. “Tijjani Reijnders heeft ook een geweldig eerste seizoen gehad in het buitenland, maar Koopmeiners, met dertien goals en veel assists, was waanzinnig”, gaat de oud-spits verder.

“Voor mij is hij de beste Nederlandse middenvelder op het moment zelfs”, zegt Mulder. Koopmeiners werd afgelopen jaar vierde met Atalanta en won met diezelfde club de Europa League ten koste van het onverslaanbare Bayer Leverkusen (3-0). Inmiddels wordt de oud-speler van AZ in verband met een transfer naar Juventus. “Maar daar moet hij nooit naartoe gaan. Dan kun je beter bij Atalanta blijven. Dat is een veel beter elftal”, ziet Mulder.

Op het EK hoort Koopmeiners een basisplaats te hebben, zo stelt de analist. “Dat vind ik absoluut. Naast Reijnders, want Frenkie de Jong is geblesseerd. Maar Koopmeiners kan ook achter de spitsen”, zegt de oud-voetballer. “Ik zou hem altijd opstellen”, sluit hij af.

https://www.msn.com/nl-nl(...)9c79702e2c3696&ei=10

Opportunisme of.....?

Trouwste user 2022 maandag 3 juni 2024 @ 23:17:31 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_213781776
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 17:56 schreef stokj het volgende:

[..]
Werd dus vanmiddag al herhaalt.

pi_213782088
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 23:17 schreef tong80 het volgende:

[..]
Werd dus vanmiddag al herhaalt.

Oh, dat is jammer :(
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 juni 2024 @ 06:19:21 #273
7889 tong80
Spleenheup
pi_213782586
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 00:20 schreef stokj het volgende:

[..]
Oh, dat is jammer :(
Misschien ergens terug te zien ?

pi_213784677
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 06:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Zeker, ga hem later op de dag bekijken
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_213785741
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 06:19 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb het teruggezien. Een uitermate zeer bescheiden vorm van (zelf)persoonsverheerlijking :P
pi_213786421
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 18:43 schreef RipCity het volgende:

Het is al snel niet goed he :).
In Southern Sun
pi_213786446
Wanneer begint de NOS eigenlijk met de dagelijkse talkshow rond het EK? Is dat ook pas de 14e?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_213786447
Kom niet aan PSV! Blijf met je gore tengels van PSV af!
pi_213786740
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:37 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Het is al snel niet goed he :).
Als Marco elke week laat zien er niets van te kunnen? Minimale lijkt me dat je de wedstrijden kijkt danwel de spelers kent waar je over praat? Of leg jij de lat zo laag?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  dinsdag 4 juni 2024 @ 15:15:01 #280
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213786794
quote:
0s.gif Op maandag 3 juni 2024 22:50 schreef tong80 het volgende:
Youri Mulder vond Teun Koopmeiners afgelopen seizoen de beste Nederlandse speler in het buitenland, zo geeft hij aan in het praatprogramma Rondo. De middenvelder kende een geweldig seizoen met Atalanta, maar is nog niet onomstreden in het Nederlands elftal. Mulder kent in ieder geval geen twijfels en vindt dat Koopmeiners altijd hoort te spelen.

“Voor mij is Koopmeiners absoluut de beste Nederlander in het buitenland”, begint de analist. “Tijjani Reijnders heeft ook een geweldig eerste seizoen gehad in het buitenland, maar Koopmeiners, met dertien goals en veel assists, was waanzinnig”, gaat de oud-spits verder.

“Voor mij is hij de beste Nederlandse middenvelder op het moment zelfs”, zegt Mulder. Koopmeiners werd afgelopen jaar vierde met Atalanta en won met diezelfde club de Europa League ten koste van het onverslaanbare Bayer Leverkusen (3-0). Inmiddels wordt de oud-speler van AZ in verband met een transfer naar Juventus. “Maar daar moet hij nooit naartoe gaan. Dan kun je beter bij Atalanta blijven. Dat is een veel beter elftal”, ziet Mulder.

Op het EK hoort Koopmeiners een basisplaats te hebben, zo stelt de analist. “Dat vind ik absoluut. Naast Reijnders, want Frenkie de Jong is geblesseerd. Maar Koopmeiners kan ook achter de spitsen”, zegt de oud-voetballer. “Ik zou hem altijd opstellen”, sluit hij af.

https://www.msn.com/nl-nl(...)9c79702e2c3696&ei=10

Opportunisme of.....?

Weghorst kan mee bij Man City.
Groot gedeelte Mislintat-aankopen zijn gewoon goede spelers.
RED ONS HENNIEGOD
  Trouwste user 2022 dinsdag 4 juni 2024 @ 16:40:35 #281
7889 tong80
Spleenheup
pi_213787532
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Wanneer begint de NOS eigenlijk met de dagelijkse talkshow rond het EK? Is dat ook pas de 14e?
Die zenden liever heel het jaar schaatsen uit. Ze hebben nu drie keer per week een middagprogramma in aanloop naar het EK. Een aangekochte serie van één of andere commerciële Engelstalige omroep.

pi_213787854
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 15:07 schreef RipCity het volgende:

[..]
Als Marco elke week laat zien er niets van te kunnen? Minimale lijkt me dat je de wedstrijden kijkt danwel de spelers kent waar je over praat? Of leg jij de lat zo laag?
De held van '88 die lekker ongemakkelijk komt schuren, ik kijk er naar uit _O_.
In Southern Sun
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 4 juni 2024 @ 17:12:08 #283
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213787859
twitter
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:26:00 #284
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_213788019
quote:
Wijnaldum
TORREN _O-
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_213788042
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:26 schreef Kriegel het volgende:

[..]
TORREN _O-
Je schrijft VoetbalPrimeur verkeerd.
In Southern Sun
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:29:41 #286
319979 Fok-it
All is well
pi_213788057
Toch wel leuk dat een onbetrouwbare bron als Voetbalprimeur mensen nu al lekker kan laten briesen om Wijnaldum.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:30:26 #287
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213788062
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:29 schreef Fok-it het volgende:
Toch wel leuk dat een onbetrouwbare bron als Voetbalprimeur mensen nu al lekker kan laten briesen om Wijnaldum.
Wel een hoog het kan wel eens waar zijn gehalte.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:31:32 #288
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_213788072
Ik bedoel, ja. Het blijft wel Koeman hè. De man die de linksback uit het CL-elftal van het Jaar laat sneuvelen zodat er nog een aanvaller mee kan zonder dat hij Blind thuis moet laten.

Maatsen is geslachtofferd voor Steven motherfucking Bergwijn.

Dus wat precies let hem om daar (bijvoorbeeld) geen Koopmeiners neer te zetten, die onlangs nog in een finale de Duitse kampioen overhoop speelde, maar Gini, dit seizoen toch mooi goed voor 19 wedstrijden bij Al-Kebab? Met een of ander tactisch excuus.

Het feit dat die gast er überhaupt bij is zegt in wezen genoeg.

[ Bericht 36% gewijzigd door Kriegel op 04-06-2024 17:56:58 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:33:30 #289
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213788081
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:31 schreef Kriegel het volgende:
Ik bedoel, ja. Het blijft wel Koeman hè.
Alfred Schreuder maakt meer kapot dan je lief is.
RED ONS HENNIEGOD
pi_213788199
Och god, gaat het dan echt gebeuren met Wijnaldum? Stel toch lekker Teun op.

En ik vind dat De Vrij moet spelen, in Oranje altijd erg goed. Weet dat hij bij Inter een beetje tussen bank en basis hangt, maar De Ligt is altijd goed voor een foutje.

Weet iemand trouwens of Koeman al bevestigd heeft 4-3-3 te gaan spelen?
  dinsdag 4 juni 2024 @ 17:53:34 #291
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_213788300
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef ISVV het volgende:

En ik vind dat De Vrij moet spelen, in Oranje altijd erg goed. Weet dat hij bij Inter een beetje tussen bank en basis hangt, maar De Ligt is altijd goed voor een foutje.

Met het niet selecteren van Maatsen heeft ie dat impliciet wel bevestigd. Het zal hoogstens een alternatief zijn als het niet loopt.
pi_213788322
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:43 schreef ISVV het volgende:

Koopmeiners zal wel op de plek van de Jong gaan spelen
pi_213789831
twitter

dinsdag 4 juni 2024 @ 20:15:22 #294
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213790244
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:30 schreef Caland het volgende:

[..]
Wel een hoog het kan wel eens waar zijn gehalte.
Ben jij het, Kapitein Ortega?
  dinsdag 4 juni 2024 @ 20:54:52 #295
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_213790716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 20:15 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ben jij het, Kapitein Ortega?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
pi_213793707
Dat de Minotaur deze oefenwedstrijden een keer Wijnaldum opstelt moet ie zelf weten, als het voor het echie maar niet gebeurt. Kan echt niet.
What Would Goku Do
  woensdag 5 juni 2024 @ 09:09:22 #297
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_213793777
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 19:44 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Gerrit Zuidhek vindt wel weer een manier om Engeland te laten falen.
pi_213793980
Er zijn ook praatpoppen van TV die nu op nos.nl gequote worden dat Veerman erin moet en dat hij de perfecte opvolger van Kroos is bij Madrid. De wereld is gek geworden.
What Would Goku Do
  woensdag 5 juni 2024 @ 10:15:16 #299
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_213794661
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 17:53 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Met het niet selecteren van Maatsen heeft ie dat impliciet wel bevestigd. Het zal hoogstens een alternatief zijn als het niet loopt.
Eigenlijk had Koeman dus het systeem volledig afhankelijk gesteld van Hartman. Toch ook wel gek. Om bij zijn blessure weer terug te vallen op de kwaliteiten van de selectie uit 2019 _O-
Makkelijk eerste
  woensdag 5 juni 2024 @ 10:16:56 #300
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213794680
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 juni 2024 14:40 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Kom niet aan PSV! Blijf met je gore tengels van PSV af!
Mensen die interlandvoetbal niet los kunnen zien van clubvoetbal hebben een enorm kleine penis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')