abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 14:33:19 #1
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213722766

Bijna iedere dag rolt er wel ergens een bal in een voetbalstadion. Het klootjesvolk kijkt eindeloos veel voetbal. Haalandje hier, Mbappétje daar: het cola-en-chips-volk wint nog altijd ieder jaar meer meters van de liefhebber die verder kijkt dan het gelikte en most likeable. Uiteindelijk zijn de liefhebbers in mei de pure winnaar. Ziedende promotiespanning, tussen hoop en vrees tegen degradatie. Dat is de werkelijke emotie van voetbal.

Er is maar één nacompetitie. Er is maar één cyclus in voetbal die het pure van de scene vertegenwoordigt: de nacompetitie, play-offs om promotie en degradatie. Vele dromen en angsten komen er samen. Het ene moment in de hemel, het andere moment in de hel. Tom van Hyfte, Stijn van Gassel, Giovanni Korte, zomaar wat namen die een steentje hebben bijgedragen aan het puurste stukje voetbal. Toch zijn het namen waar je gedurende een seizoen makkelijk aan voorbij zou gaan.

Vorig seizoen promoveerde Almere City FC voor het eerst naar de Eredivisie. Ondanks samengetrokken kringspieren tegen FC Eindhoven en VVV-Venlo rekende de equipe van Alex Pastoor toch eenvoudig af met Eredivisionist FC Emmen. Ondanks alles voelde het als een fletse nacompetitie. Maar er zijn genoeg momenten voor de eeuwigheid dankzij de nacompetitie: Sparta v Excelsior (2010), NAC Breda v Roda JC (2015), Go Ahead Eagles v RKC Waalwijk (2019) en ADO Den Haag v Excelsior (2022).

En vanwege al het bovenstaande stemmen we in mei onze TV gewoon weer af op ESPN. Omdat het de nacompetitie is, omdat er niets dichterbij de essentie van de mooie sport voetbal komt dan dit. Laat je entertainen.

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_213722776
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:33 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat we afscheid gaan nemen van een Rotterdamse club.
Maar je noemt NAC walgelijk. Wat zit je dwars?
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 14:40:42 #3
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213722816
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Maar je noemt NAC walgelijk. Wat zit je dwars?
Het hele 'avondje NAC' eigenlijk.
4045
onlogisch
pi_213722837
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:40 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Het hele 'avondje NAC' eigenlijk.
Kun je dit uitleggen?
  woensdag 29 mei 2024 @ 14:50:30 #5
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_213722876
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Kun je dit uitleggen?
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.
Dan heb ik het overigens nog niet eens gehad over het abominabele uitvak in Breda.

Je vroeg het niet aan mij, maar ik geef toch even antwoord.
Rini dankjewel.
  Moderator woensdag 29 mei 2024 @ 14:50:32 #6
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_213722877
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Kun je dit uitleggen?
De hele entourage. De walgelijke columns van Sjoerd Mossou die ons weer te wachten staan. De berichten over de liters bier die er weer getapt worden. De B-side rats die weer op mijn Twitter feed voorbij gaan komen. Hoe ze weer naar de wedstrijd tegen Feyenoord toeleven. Een hele vermoeiende act.

Eigenlijk is alles wat met NAC te maken heeft heel vermoeiend amice. Ik hoop maar op het wonder van Kralingen. :{
4045
onlogisch
pi_213722909
quote:
7s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De hele entourage. De walgelijke columns van Sjoerd Mossou die ons weer te wachten staan. De berichten over de liters bier die er weer getapt worden. De B-side rats die weer op mijn Twitter feed voorbij gaan komen. Hoe ze weer naar de wedstrijd tegen Feyenoord toeleven. Een hele vermoeiende act.

Eigenlijk is alles wat met NAC te maken heeft heel vermoeiend amice. Ik hoop maar op het wonder van Kralingen. :{
Ik ben het met je eens dat ze graag dwepen met hun eigen sfeer, wat nooit een fijn trekje is. Toch wil ik graag erop attenderen dat ik gisteren een stadion heb gezien dat echt voor voetbal leeft. Het gros van het rechterrijtje in de Eredivisie heeft veel minder plussen dan NAC Breda.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 mei 2024 @ 15:03:35 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_213722959
NAC 10 keer zo liever dan De Graafschap of Heerenveen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 29 mei 2024 @ 15:37:47 #9
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213723309
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef Salina het volgende:

[..]
Deze.Vanaf 4:50.
Voet (rechter) lijkt inderdaad op de lijn te staan op het moment dat de bal uit de handen gaat.
Waar de voeten terecht komen nadat de bal is gegooid, als de voetballer weer neerkomt, lijkt me niet relevant.
Maar ik ken de spelregels niet uit mijn hoofd.
Oh dat. Dat hadden ze in de nabespreking al besproken en conclusie was dat het niet goed te zien is, maar dat het lijkt dat zijn hiel de lijn raakt op het moment dat hij de bal los laat, dus geldig.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_213724478
Chris Tempelman (Excelsior-watcher voor VI) stelt dat Excelsior helemaal opnieuw moet beginnen en verwacht een totale leegloop wanneer ze degraderen.

Enig voordeel is dat er best wat sterke ploegen uit de KKD wegtrekken dus het speelveld wordt gigantisch anders.
pi_213724522
Het uitvak van NAC is echt mensonterend. Dus ik snap wel dat veel supporters liever geen NAC terug hebben. Triester dan dat ga je ze niet vinden. Ook de behandeling daar is niet best. Excelsior is juist perfect qua zicht.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_213724530
Wanneer gaan die hoeken in het Excelsior stadion eens dicht? @Piebe
pi_213724533
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.
Dan heb ik het overigens nog niet eens gehad over het abominabele uitvak in Breda.

Dit. Maar dat krijgen de ESPN fans niet mee.
pi_213726620
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:

[..]

Zelden zo eens met je geweest. Vooral die ‘kijk ons eens lekker Brabants zijn’ sfeer die om die club hangt vind ik echt walgelijk.
U MAD?
  woensdag 29 mei 2024 @ 21:05:13 #15
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_213726788
quote:
10s.gif Op woensdag 29 mei 2024 17:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Het uitvak van NAC is echt mensonterend. Dus ik snap wel dat veel supporters liever geen NAC terug hebben. Triester dan dat ga je ze niet vinden. Ook de behandeling daar is niet best. Excelsior is juist perfect qua zicht.
Heb dit eerder gelezen deze week, wat is er zo erg aan?
  donderdag 30 mei 2024 @ 00:22:14 #16
466281 WismutVeilchen83
pi_213728992
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 21:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Oordeel zelf:
Rini dankjewel.
pi_213729538
Gelukkig vinden die verschrikkelijk vervelende nac supporters zelf ook al jaren dat het uitvak aangepast moet worden.

Overigens ligt de oorzaak van soort uitvak wel bij de uitsupporters, het oude uitvak zat slechts 1 keer per jaar vol (Feyenoord) en de rest nog niet eens voor de helft.dus zakelijk gezien heel logisch dat je dan extra plekken creëert voor je eigen supporters (zeker gezien het voor je eigen supporters wel nagenoeg altijd uitverkocht is).
Blijft overeind staan dat ze het vaak anders aangepakt had kunnen worden (al heeft volgende mij het grootste deel van de uitvakken een schitterende plexiglas wand)
  donderdag 30 mei 2024 @ 10:23:36 #18
466281 WismutVeilchen83
pi_213730708
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 07:52 schreef borrepus het volgende:
Gelukkig vinden die verschrikkelijk vervelende nac supporters zelf ook al jaren dat het uitvak aangepast moet worden.

Overigens ligt de oorzaak van soort uitvak wel bij de uitsupporters, het oude uitvak zat slechts 1 keer per jaar vol (Feyenoord) en de rest nog niet eens voor de helft.dus zakelijk gezien heel logisch dat je dan extra plekken creëert voor je eigen supporters (zeker gezien het voor je eigen supporters wel nagenoeg altijd uitverkocht is).
Blijft overeind staan dat ze het vaak anders aangepakt had kunnen worden (al heeft volgende mij het grootste deel van de uitvakken een schitterende plexiglas wand)
Volgens mij zit dat uitvak tegen Ajax, PSV en Willem II ook gewoon vol, hoor. En je had ook als je dan toch zo ontzettend veel eigen fans extra wil toelaten (wat reuze meevalt, in de play-offs tegen Roda zat daar niemand en bovendien in de eredivisie is dat vakje ook meestal hooguit voor de helft vol) het uitvak gewoon iets smaller kunnen maken in plaats van dit.
Met een plexi wand is ook nog te leven, maar waarom moet daar halverwege een balk doorheen lopen? Waren de wat groter formaat plexi wanden op?
Overigens ook lachwekkend om tot de conclusie te komen dat de uitfans het zelf schuld zijn onder het motto ‘hadden ze maar met meer man moeten komen’. In dat geval gaan we de uitvakken overal maar verkleinen en houden we geen rekening met mochten er ooit spannende wedstrijden tegen het einde van de competitie zijn en er meer capaciteit nodig zijn. Ook weer een voorbeeld van de totaal debiele in zichzelf gekeerde mentaliteit in Breda.

Tot slot ook nog opvallend dat je stelt dat de NAC fans ook al jaren pleiten voor een beter uitvak. Die invloed reikt dan kennelijk alleen zo ver bij een trommel verbod in het uitvak, maar de kwaliteit verbeteren zit er niet in?

Ik merk dat ik me er weer over ga opwinden. Ik heb niks met die club, maar toch: hup Excelsior!
Rini dankjewel.
pi_213734172
Lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed, zoals ik al zei is het geen discussie dat deze oplossing niet goed is.

En nee het oude grote uitvak zat niet vol bij Willem 2, Ajax en al helemaal niet bij psv. Maar goed blijft lekker in je eigen wereldje geloven, waar het normaal is om een te groot vak te hebben voor welke maar in 1 van de 24 (18 wedstrijden, beker en eventueel playoffs) wedstrijden vol zit.
pi_213734954
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2024 21:05 schreef hhh38 het volgende:

[..]
Je ziet echt werkelijk waar helemaal niets. Catering is ook vreselijk traag trouwens. Trommelverbod boeit mij niets, maar is natuurlijk ook erg kinderachtig.
pi_213734964
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef borrepus het volgende:
Lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed, zoals ik al zei is het geen discussie dat deze oplossing niet goed is.

En nee het oude grote uitvak zat niet vol bij Willem 2, Ajax en al helemaal niet bij psv. Maar goed blijft lekker in je eigen wereldje geloven, waar het normaal is om een te groot vak te hebben voor welke maar in 1 van de 24 (18 wedstrijden, beker en eventueel playoffs) wedstrijden vol zit.
Wat boeit de grote van het uitvak nou voor het zicht? Dat staat totaal los van elkaar.
  Trouwste user 2022 donderdag 30 mei 2024 @ 20:10:59 #22
7889 tong80
Spleenheup
pi_213735875
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]
Je ziet echt werkelijk waar helemaal niets. Catering is ook vreselijk traag trouwens. Trommelverbod boeit mij niets, maar is natuurlijk ook erg kinderachtig.
In de Kuip kun je pech hebben achter een paal te moeten zitten.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 30 mei 2024 @ 20:57:48 #23
466281 WismutVeilchen83
pi_213736567
quote:

Deze post :') _O-
Rini dankjewel.
pi_213736608
quote:

Deze man is nog nooit in een voetbalstadion geweest :J Wel 3 quotes te pakken, je dag is geslaagd!
U MAD?
pi_213737566
Nee jullie hebben gelijk nac (supporters) hebben een vreselijke hekel aan uit supporters, ze waren zo onder de indruk van de grote getalen bezoekers die kwamen een de herrie die ze produceren.
Dat moest anders, en dat hebben ze even geregeld, door er een prachtig aquarium van te maken. En vervolgens dachten ze hoe kunnen we dit nog slechter maken, weet je wat extra balkje er tussen dan zien ze wat minder...
En oorspronkelijk maakte ze nog een kapitale fout, want er was nog wel iets te zien. Dus later nog een netje ervoor, niet omdat het nodig was...Nee om die uit supporters te pesten...

Zo ongeveer gegaan of ben ik nog wat vergeten.... O ja en dat deden ze allemaal bier drinkend, want er moet wel aan de hectoliters gekomen worden...
pi_213742599
Technisch directeur Joris Mathijsen ontliep na afloop de pers en liet zich tot de dag van vandaag nog altijd niet zien of horen. De grote vraag na het laatste half jaar is of er nog genoeg draagvlak is bij de spelers is om nog een seizoen met Kalezic te gaan werken.

@maxi-mus Omroep West is weer op dreef. Reconstructie over de puinhoop bij ADO.

https://www.omroepwest.nl(...)voor-kersverse-vader
pi_213745979
Reis je dat hele eind naar Zundert, alleen om Jean-Paul van Gastel niets te horen zeggen.

https://nos.nl/artikel/25(...)jkt-eindelijk-gelegd
  zaterdag 1 juni 2024 @ 11:21:31 #28
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213752564
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Technisch directeur Joris Mathijsen ontliep na afloop de pers en liet zich tot de dag van vandaag nog altijd niet zien of horen. De grote vraag na het laatste half jaar is of er nog genoeg draagvlak is bij de spelers is om nog een seizoen met Kalezic te gaan werken.

@:Maxi-mus Omroep West is weer op dreef. Reconstructie over de puinhoop bij ADO.

https://www.omroepwest.nl(...)voor-kersverse-vader
Genot.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 12:15:39 #29
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213752982
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 mei 2024 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Reis je dat hele eind naar Zundert, alleen om Jean-Paul van Gastel niets te horen zeggen.

https://nos.nl/artikel/25(...)jkt-eindelijk-gelegd
De immer sympathieke Jort geslacht door de altijd vervelende Kalezic. Betreurenswaardig. Goed stuk wel.
pi_213753388
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
De immer sympathieke Jort geslacht door de altijd vervelende Kalezic. Betreurenswaardig. Goed stuk wel.
Hij heeft jaren geleden gedaan wat hij moest doen met De Graafschap en Roda JC, maar we kunnen wel een beetje stellen dat het een overschatte, ongepolijste randdebiel is.
  zaterdag 1 juni 2024 @ 13:33:48 #31
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213753612
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:

[..]
Hij heeft jaren geleden gedaan wat hij moest doen met De Graafschap en Roda JC, maar we kunnen wel een beetje stellen dat het een overschatte, ongepolijste randdebiel is.
Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.

twitter
pi_213753646
quote:
8s.gif Op zaterdag 1 juni 2024 13:33 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.

[ x ]
_O-.

Dat wordt weer een vermakelijk seizoen ADO Den Haag. Een TD die geen feeling heeft en een manager die door het publiek en spelers wordt uitgekotst.
pi_213759840
Present.
  zondag 2 juni 2024 @ 11:08:31 #34
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213763541
Hup Piebe-Guido.
pi_213763568
Helaas niet echt meer spannend.
  zondag 2 juni 2024 @ 11:17:31 #36
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213763599
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:11 schreef TargaFlorio het volgende:
Helaas niet echt meer spannend.
Een onwetende ziel in de tombola van de nacompetitie.
pi_213763606
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
;(
pi_213763776
Of NAC promoveert.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd.

Ik teken er voor.
  zondag 2 juni 2024 @ 11:44:00 #39
30919 mitt
Michael Corleone
pi_213763867
6u is wel een ontzettende schijttijd zeg op zondag.
Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_213764004
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of NAC promoveert.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd.

Ik teken er voor.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd, NAC promoveert.

Dit kan ook nog.
  Moderator / Redactie FP zondag 2 juni 2024 @ 12:30:43 #41
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_213764224
De CL-finale verbleekt erbij _O_
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  zondag 2 juni 2024 @ 13:00:31 #42
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213764552
Matchday *O*
Fuck the EBU.
pi_213764793
POLL
pi_213764824
Dit wordt 5-1 voor excelsior. En 10-9 in de pingels. Piebe-god
  zondag 2 juni 2024 @ 13:39:33 #45
474254 GurneyIsBestOke
rekent een pak winegums af
pi_213764924
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?
Met pijn en moeite derde
  zondag 2 juni 2024 @ 13:45:23 #46
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_213764950
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?
Een jankende Ferry de Bont zou het één van mijn mooiste dagen ooit maken.
pi_213764966
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:23 schreef Zipportal het volgende:
[poll=7301]
Dan maar hup Excelsior, maar niet van harte.
pi_213766085
Als je een oudpapierclub kunt inruimen voor een club als NAC Breda, is de keuze makkelijk.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 16:45:46 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_213766205
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef PotjeSambal het volgende:
Dit wordt 5-1 voor excelsior. En 10-9 in de pingels. Piebe-god
Ik doe met je mee.

zondag 2 juni 2024 @ 16:49:39 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213766234
Nu een heel dorp in Brabant volstaat met dronken mannen die een guess who’s back shirtje aanhebben hoop ik eigenlijk weer dat Excelsior met 5-0 wint
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213766237
pi_213766296
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
Nu een heel dorp in Brabant volstaat met dronken mannen die een guess who’s back shirtje aanhebben hoop ik eigenlijk weer dat Excelsior met 5-0 wint
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?
pi_213766406
pi_213766413
Go NAC. *O*
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 17:19:49 #55
842 Zorro
Z
pi_213766489
Ik zit klaar voor een knotsgekke comeback!

(Al moet NAC evengoed de eredivisie in ipv Excelsior)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
pi_213766501
Ik ben voor nac, want Rotterdam is een beetje egoïstisch met 3 profclubs, dat mag wel wat minder
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
  zondag 2 juni 2024 @ 17:25:31 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213766552
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?
Uitverkocht huis.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213766558
Lekker man, gezellig met 15.000 man kijken op groot scherm naast het stadion.
Wel binnen half uur uitverkocht. Dan maar thuis kijken genot.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
pi_213766569
Ik schijt op NAC
Groot fan van User Wotte
pi_213766576
pleur op met dat kut nac
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 2 juni 2024 @ 17:27:57 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213766588
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:26 schreef Salina het volgende:
Lekker man, gezellig met 15.000 man kijken op groot scherm naast het stadion.
Wel binnen half uur uitverkocht. Dan maar thuis kijken genot.
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lul
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_213766697
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Caland het volgende:

[..]
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lul
Klopt, kijk liever thuis vandaag. Moet ook nog koffer inpakken voor Spanje dus was een beetje kiezen qua tijd en prioriteit.
pi_213766736
Het bier vloeit rijkelijk bij het stadion

https://www.omroepbrabant(...)adion-fans-tellen-af
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 17:43:54 #64
7889 tong80
Spleenheup
pi_213766885
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Leeft Dick van der Polder nog ?

zondag 2 juni 2024 @ 17:43:57 #65
57068 Bomenverzameling
Can come an end
pi_213766886
Hup NAC
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 17:44:54 #66
7889 tong80
Spleenheup
pi_213766897
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Caland het volgende:

[..]
Ik heb er ook goed kunnen stappen toen ik in Ossendrecht gelegerd was.

zondag 2 juni 2024 @ 17:47:35 #67
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213766939
Present.

Hup NAC *O*
Fuck the EBU.
pi_213767096
Het is wachten op de 1-0.
pi_213767099
Makkelie aanstellen.

Zeer verstandige keuze.
pi_213767105
Hoop dat NAC 'm over de streep trekt maar zou voor het kijkplezier gaarne Excelsior toch op voorsprong zien komen :P
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  zondag 2 juni 2024 @ 17:59:13 #71
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767110
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:43 schreef tong80 het volgende:

[..]
Leeft Dick van der Polder nog ?

Die ligt al meer dan 10 jaar aan de verkeerde kant van het gras.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:00:57 #72
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767131
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Die ligt al meer dan 10 jaar aan de verkeerde kant van het gras.
Dat vermoeden had ik al. Moest wel altijd om hem lachen. De Rotterdamse Ben de Graaf met een piep stem.

zondag 2 juni 2024 @ 18:04:13 #73
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767172
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:

[..]
Dat vermoeden had ik al. Moest wel altijd om hem lachen. De Rotterdamse Ben de Graaf met een piep stem.

Altijd zuur idd.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
  zondag 2 juni 2024 @ 18:09:04 #74
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767220
WE wachten op een goal van Excelsior
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:14:11 #75
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767262
Zaterdag:

SC Genemuiden * 5 TEC 1
Excelsior M. * 3 Hercules 0
SteDoCo 1 Harkema * wns 1
Kozakken Boys 2 Blauw Geel * wns 1

pi_213767269
Hup EXC (voor de spanning)
  zondag 2 juni 2024 @ 18:16:16 #77
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213767284
Dit is wel klaar nu , geen vroege goal.
RED ONS HENNIEGOD
pi_213767305
excelsior moet nu ongeveer gaan scoren
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_213767362
Excelsior een club uit R'dam weet het niet meer.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:20:19 #80
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767363
GOALLLLLLLLLLLL
pi_213767366
HET KAN NOG.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_213767367
goalllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
pi_213767368
Erg jammer.
pi_213767372
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:20 schreef De_Kraam het volgende:
HET KAN NOG.
pi_213767374
nog 3
  zondag 2 juni 2024 @ 18:21:13 #86
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767388
Here we go.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:21:33 #87
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767392
YES !

Ik juichte hardop. Voor Excelsior. :D

pi_213767399
Weer de Parrot :B
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_213767413
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:21 schreef tong80 het volgende:
YES !

Ik juichte hardop. Voor Excelsior. :D

JIJ BENT GEWOON EEN ROTTERDAMERT
pi_213767427
Hoezo is dat geen geel
  zondag 2 juni 2024 @ 18:25:01 #91
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767441
Makkelie denkt dat ie Bassie Nijhuis is :D

Dit is geel gewoon
pi_213767450
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
  zondag 2 juni 2024 @ 18:26:17 #93
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_213767451
NAC gaat dit gewoon verliezen als Excelsior geen domme rode kaart pakt.
pi_213767463
NAC ontsnapt 2 x
  Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 18:27:47 #95
274204 crew  Mexicanobakker
pi_213767466
Jammer, bij 2-0 hadden we wel een wedstrijd.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_213767470
Topspeler die Driouch
pi_213767475
Als het zo doorgaat dan heeft Excelsior nog een redelijke kans ook
  zondag 2 juni 2024 @ 18:28:31 #98
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767476
NAC heeft een GROOT probleem.
pi_213767493
Hup snel die 2-0 erachteraan. DREK DR OP KLAPPN.
pi_213767494
Jezus
  Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 18:30:41 #101
pi_213767496
Excelsior gaat het NAC nog heel lastig maken.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:30:45 #102
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213767499
Excelsior had al 3-0 voor moeten staan
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 juni 2024 @ 18:30:49 #103
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_213767502
Lamprou _O-
pi_213767503
jesuz
pi_213767507
https://x.com/excelsiorrdam

En weer reageert niemand op dat dode account.
pi_213767512
ze moeten voor de rust nog een keer scoren
  zondag 2 juni 2024 @ 18:31:48 #107
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767516
Die hield zijn knie niet boven de bal.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:32:00 #108
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767519
Twee nul voor rust zou wel helpen
  Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 18:33:27 #109
pi_213767527
Op naar de var allen.
pi_213767528
VARRED
pi_213767529
kmjb
pi_213767533
Heel mooi
  zondag 2 juni 2024 @ 18:33:50 #113
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767534
PINGELLED
pi_213767535
*O*
  Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 18:34:07 #115
pi_213767539
Dit wordt leuk.
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:34:07 #116
842 Zorro
Z
pi_213767540
Topscheids. Dit niet meteen zien.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:34:18 #117
268491 fetX
pi_213767543
Heel erg mooi
pi_213767544
Makkelie is een Turk. @Oriente
  zondag 2 juni 2024 @ 18:34:31 #119
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213767546
Penalty
Fuck the EBU.
pi_213767547
Tijd voor de 2e van de Parrot :B :B
pi_213767548
pi_213767551
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:34 schreef Zorro het volgende:
Topscheids. Dit niet meteen zien.
Top VAR.

Meteen ingrijpen zonder dat de bal uit het spel is.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:34:48 #123
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213767553
Dit hoor je als scheids altijd te zien
VBL SC influencer
Left, right, behind
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:35:03 #124
842 Zorro
Z
pi_213767557
Het begint een beetje op het buitenspelsysteem te lijken met die strafschoppen.

Laat maar gaan, dan kunnen we het later altijd nog terugkijken,
  zondag 2 juni 2024 @ 18:35:11 #125
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767559
Hebben we live beelden uit Breda?
  zondag 2 juni 2024 @ 18:35:12 #126
268491 fetX
pi_213767560
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:34 schreef Caland het volgende:
Dit hoor je als scheids altijd te zien
Hij durfde niet
pi_213767563
deze moet erin
pi_213767574
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_213767575
Echte voetbalkenners wisten dat NAC uiteindelijk zou choken. Ze hadden vorige week met minimaal 6 doelpunten verschil moeten winnen om kans te maken op promotie
pi_213767576
Jaaaaq
  zondag 2 juni 2024 @ 18:35:51 #131
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767577
JAAAAAAAAAAAAA
pi_213767580
GAOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
  zondag 2 juni 2024 @ 18:36:15 #133
268491 fetX
pi_213767586
We hebben een wedstrijd _O_
pi_213767587
:B _O_ :B
  zondag 2 juni 2024 @ 18:36:23 #136
466281 WismutVeilchen83
pi_213767590
KNOTSGEK
Rini dankjewel.
pi_213767591
als ze die 3e voor de rust kunnen maken.......
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:36:31 #138
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767593
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-0 !!!!!!!!!!!!!!

pi_213767594
Heb het Excelsior publiek nog nooit zo fanatiek gezien _O-
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:36:33 #140
842 Zorro
Z
pi_213767595
NAC heeft de vorm van het hele seizoen weer te pakken.
pi_213767596
We hebben EEN WEDSTRIJD.
pi_213767599
Het is duidelijk welke ploeg er sportief het meeste thuishoort in de Eredivisie.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:37:18 #143
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767600
Bochum 2
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_213767601
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:36 schreef Zorro het volgende:
NAC heeft de vorm van het hele seizoen weer te pakken.
Je bedoelt dat NAC niet ineens het geluk aan hun reet hebben hangen.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:37:33 #145
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767604
Als NAC dit verliest breken ze weer het stadion af GENOT
pi_213767615
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
Als NAC dit verliest breken ze weer het stadion af GENOT
Stukje betonrot.
pi_213767617
exselsior is op zoek naar een counter
pi_213767621
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
exselsior is op zoek naar een counter
Ik denk dat ze op zoek zijn naar een goal.
pi_213767622
https://www.omroepbrabant(...)excelsior-scoort-2-0

Live beelden vlakbij het stadion.
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:39:18 #150
842 Zorro
Z
pi_213767623
Dit is wel een wedstrijd die altijd een goede uitkomst heeft.
NAC zie ik liever in de eredivisie, maar de onvermijdelijke meltdown bij niet plaatsen gaat ook genot worden.
pi_213767626
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Ik denk dat ze op zoek zijn naar een goal.
uit een counter
  zondag 2 juni 2024 @ 18:39:52 #152
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_213767627
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:37 schreef Mickytjuh het volgende:
Bochum 2
Pienalties?
  zondag 2 juni 2024 @ 18:40:25 #153
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767632
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:39 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Pienalties?
Ja Nee ok dat bedoelde ik niet per se,
Maar wel dat het gene wat je niet verwachten toch ging gebeuren
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
pi_213767635
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:39 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een wedstrijd die altijd een goede uitkomst heeft.
NAC zie ik liever in de eredivisie, maar de onvermijdelijke meltdown bij niet plaatsen gaat ook genot worden.
Sportief is het een ramp als NAC volgens seizoen Eredivisie mag spelen. Die worden kansloos laatste.
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:41:58 #155
842 Zorro
Z
pi_213767651
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Sportief is het een ramp als NAC volgens seizoen Eredivisie mag spelen. Die worden kansloos laatste.
NAC - Willem II is reden genoeg.

NEC - Vitesse is ook al weg.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:42:40 #156
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767662
GENOT
  zondag 2 juni 2024 @ 18:42:48 #157
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_213767664
Hahahahha
AZ
ALKMAAR
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:42:49 #158
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767665
HA HA HA !

pi_213767668
HHAA JAA
pi_213767670
KNOTSGEK
pi_213767671
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
als ze die 3e voor de rust kunnen maken.......
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
pi_213767673
NAC :W :W :W
  zondag 2 juni 2024 @ 18:43:01 #163
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767675
Whahaha
.en ik mag dit dus niet melden in DTS want iemand wil het terugkijken -O-
pi_213767677
Jaaaaaaa

Wat een klasseverschil _O_
pi_213767678
Choke vh jaar
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_213767679
Wat een HEER-LIJ-KEN PARTIJ.

MarcelMaijerhijgen.gif
pi_213767683
Rotterdamer Makkalie kan zn lach niet inhouden
  zondag 2 juni 2024 @ 18:43:26 #168
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767686
NAC heeft al 8 tellen gehad en hangt aangeslagen tegen de touwen.

3-0! :D
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:43:37 #170
842 Zorro
Z
pi_213767689
Keepertje wordt wel een beetje omver gelopen
pi_213767690
NOG EEENTJE VOOR DE RUST
  zondag 2 juni 2024 @ 18:43:46 #172
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767692
Er worden NU 15 mensen neergestoken in Breda. Iedereen mad
pi_213767693
GRIP 1 @Houtenbeen bij het NAC stadion.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:43:52 #174
268491 fetX
pi_213767696
Genieten
pi_213767706
Omroep Broabant met pushmelding.
pi_213767708
Excelsior speelde in Breda met 10 man al NAC weg.

Dit was gewoon te verwachten.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:44:39 #177
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213767710
Ik zie dat De Papegaai weer heeft toegeslagen.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:44:40 #178
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767711
3-1 incoming
pi_213767714
Leuk en aardig maar weer jaar kunstgras en dat lelijke stadion is ook geen aanwinst.

Dus dan nac maar na penalties
pi_213767718
Het wordt hier OPEENS heel donker.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:45:16 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213767719
De nacompetitie levert weer
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 juni 2024 @ 18:45:17 #182
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_213767722
Eerlijk is eerlijk: Excelsior heeft ook best lekker gebald dit seizoen. Prima ploeg.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:45:28 #183
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767725
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:44 schreef RipCity het volgende:
Leuk en aardig maar weer jaar kunstgras en dat lelijke stadion is ook geen aanwinst.

Excelsior is een ontzettend nietszeggend clubje. Beetje zoals Feyenoord
pi_213767727
Vieze schopploeg.
pi_213767728
quote:

Jij bent zelf geen aanwinst :)
pi_213767738
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:41 schreef Zorro het volgende:

[..]

Best leuk hoor en best leuke groep supporters enzo.
Maar naast dat tweeluik moet je nog 32 wedstrijden van hun aangluren en die zullen pure aids zijn.
Als neutrale supporter zou ik wel weten welke van de 2 ploegen ik volgend jaar in de Ere wil zien.

Ben alleen geen neutrale supporter.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:46:20 #187
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_213767743
quote:

Kunstgras moet je niet meer willen hebben in de eredivisie.
Fuck the EBU.
pi_213767744
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie dat De Papegaai weer heeft toegeslagen.
:B _O_
pi_213767749
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:41 schreef Zorro het volgende:

[..]

NEC - Vitesse is ook al weg.
Er is maar 1 club in Brabant. de rest is opvulling.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:46:49 #190
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767756
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Fc Den Bosch goden
pi_213767769
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Fc Den Bosch goden
_O-
  zondag 2 juni 2024 @ 18:47:25 #192
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213767774
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Kunstgras moet je niet meer willen hebben in de eredivisie.
Toch het laatste seizoen, dus maakt ook weer niet zoveel uit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 juni 2024 @ 18:47:33 #193
268491 fetX
pi_213767778
quote:

[..]
Mwah, PSV hoort er ook wel een beetje bij.
pi_213767785
quote:

[..]
Club Brugge? Broabant trekt ook Belgen aan.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:48:12 #195
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767799
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
België WAS van ons. GEKOLONISEERD
pi_213767802
weg met excelsior
lol
pi_213767812
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:47 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Fortuna Sittard?
  zondag 2 juni 2024 @ 18:48:54 #198
268491 fetX
pi_213767814
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:48 schreef Doug-Heffernan het volgende:
weg met excelsior
Eerst 4-0. Daarna zien we wel.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:48:59 #199
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767816
Wel benieuwd naar Excelsior zonder Couhaib Driouech.
pi_213767819
POLL
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:49:07 #201
842 Zorro
Z
pi_213767821
quote:

[..]
Helmond Sport _O_
pi_213767823
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:48 schreef fetX het volgende:

[..]
Eerst 4-0. Daarna zien we wel.
akkoord
lol
  zondag 2 juni 2024 @ 18:49:16 #203
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767825
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:48 schreef Managarm het volgende:

[..]
Fortuna Sittard?
Sittard geef dat maar vlug aan de moffen
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:49:31 #204
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767833
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Whahaha
Maakt niks uit Je zegt gewoon dat het 3-0 staat en NAC geluk heeft. Gelooft ie toch niet.

zondag 2 juni 2024 @ 18:49:33 #205
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_213767834
Gemiste kans

We willen live beelden van P5 in Breda
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 2 juni 2024 @ 18:49:55 #206
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767842
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:49 schreef tong80 het volgende:

[..]
Maakt niks uit Je zegt gewoon dat het 3-0 staat en NAC geluk heeft. Gelooft ie toch niet.

Vermakelijk
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:50:04 #207
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767843
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef Caland het volgende:
Blijft altijd geweldig.

zondag 2 juni 2024 @ 18:50:08 #208
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213767845
Gezellige Brabo's gaan zo hun eigen stad slopen.
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 2 juni 2024 @ 18:50:28 #209
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767851
quote:
9s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
En wat Rotterdammers genot
  zondag 2 juni 2024 @ 18:50:48 #210
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_213767854
NAC EG 0.05 :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_213767858
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Best leuk hoor en best leuke groep supporters enzo.
Maar naast dat tweeluik moet je nog 32 wedstrijden van hun aangluren en die zullen pure aids zijn.
Als neutrale supporter zou ik wel weten welke van de 2 ploegen ik volgend jaar in de Ere wil zien.

Ben alleen geen neutrale supporter.
Want ze blijven dezelfde selectie hebben als ze naar de eredivisie gaan?

Altijd zo'n dooddoener dat "hebben niks te zoeken in de eredivisie"
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:51:01 #212
842 Zorro
Z
pi_213767859
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Whahaha
Drive To Survive gaat toch over F1 dus laat gaan :P
  zondag 2 juni 2024 @ 18:51:09 #213
268491 fetX
pi_213767862
quote:
Maar wat kunnen ze drinken hè.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:51:29 #214
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767866
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef fetX het volgende:

[..]
Ooooo Michael van Gerwennnnn
pi_213767869
Over 2 weken staan we eerste in de Poule van het EK met 3 punten.
pi_213767870
Excelsior en wonderlijke ontsnappingen in de nacompetitie was sowieso al een mooie rubriek en daar gaat nu nog een deeltje bijkomen.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:51:54 #217
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_213767873
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Excelsior heeft ook best lekker gebald dit seizoen. Prima ploeg.
Vooral voorin heerlijk team.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:52:09 #218
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767875
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef Zorro het volgende:

[..]
Drive To Survive gaat toch over F1 dus laat gaan :P
True.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:52:10 #219
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213767876
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef fetX het volgende:

[..]
pAs eEn rAMp alS heT biEr oP iS

Kansloos volk
RED ONS HENNIEGOD
  zondag 2 juni 2024 @ 18:52:19 #220
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767879
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Volgend jaar natuurlijk niet meer. Helft is al verkocht genot
  zondag 2 juni 2024 @ 18:52:24 #221
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767880
  zondag 2 juni 2024 @ 18:52:39 #222
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767883
quote:
7s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
En daarom staan ze nu tegen een KKD team te voetballen?

Nee ik noteer dit even
  zondag 2 juni 2024 @ 18:52:46 #223
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767884
quote:
Jaaaaaaa
  zondag 2 juni 2024 @ 18:52:58 #224
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767886
quote:
9s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]
pAs eEn rAMp alS heT biEr oP iS

Kansloos volk
Weer een flashback naar VFl
pi_213767902
Ik hoop toch echt dat @GGMM er niet weer ingetuind is.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:54:03 #226
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767904
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Fc Den Bosch goden
Jij begrijpt.

pi_213767909
quote:
6s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:49 schreef Zorro het volgende:

[..]
Helmond Sport _O_
Vur Welke Club Bende Gai...

Eerlijk is eerlijk, die hebben wel het mooiste clublied.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:54:49 #228
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767912
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef tong80 het volgende:

[..]
Jij begrijpt.

Ben er jaren ballenjongen geweest genot
  zondag 2 juni 2024 @ 18:54:53 #229
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_213767914
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
En daarom staan ze nu tegen een KKD team te voetballen?

Nee ik noteer dit even
Pas op dat je geen nagel breekt.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:55:07 #230
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213767916
Ik kijk nu ook mee

zondag 2 juni 2024 @ 18:55:08 #231
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767917
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Ja en die zijn ze kwijt.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:55:28 #232
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_213767923
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Spartamars allen
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:56:04 #233
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767933
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ben er jaren ballenjongen geweest genot
M-site hier. En bevriend met Jan en Jan Hein.

zondag 2 juni 2024 @ 18:56:04 #234
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767934
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]

Nee.
pi_213767935
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:55 schreef Immerdebestebob het volgende:

[..]
Spartamars allen
SP
ER
MA

@Haags
pi_213767936
quote:
John Karelse die het hele Nederlandse voetbaljournaille tegen de grond werkt.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:56:34 #237
189403 Mickytjuh
Flip flap floep
pi_213767940
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef tong80 het volgende:

[..]
M-site hier. En bevriend met Jan en Jan Hein.

Oude M-side of jonge?
  zondag 2 juni 2024 @ 18:56:38 #238
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767943
Is die Parrott ook al verkocht dan?
pi_213767950
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef RipCity het volgende:
Over 2 weken staan we eerste in de Poule van het EK met 3 punten.
Dit boeit echt niemand.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:57:51 #240
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213767960
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gehuurd van Tottenham toch?
  zondag 2 juni 2024 @ 18:57:53 #241
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213767961
quote:
Brobbey --> Parrott
  zondag 2 juni 2024 @ 18:58:04 #242
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767964
Kees Kwakman op tv mute
pi_213767971
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:57 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Dit boeit echt niemand.
Over 2 weken dan ook niet komen mee posten opeens.
pi_213767973
quote:
Die gaat gewoon ballen bij Tottenham komend seizoen.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:58:49 #245
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767977
quote:
3s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef Mickytjuh het volgende:

[..]
Oude M-side of jonge?
Oud. Oude stadion. Eerste wedstrijd was in 1971. Toen nog zwart wit. Heb nog meegemaakt dat de M-side begon. Eerst nog achter het doel en buitenlangs naar de andere kant.

FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 18:58:49 #246
842 Zorro
Z
pi_213767978
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:57 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Brobbey --> Parrott
Ik zie dat de opvolging van Youp van 't Hek ook alweer geregeld is.
  zondag 2 juni 2024 @ 18:59:04 #247
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213767981
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Ah levert niks op dan. Excelsior heeft een heel groot probleem
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 18:59:24 #248
7889 tong80
Spleenheup
pi_213767987
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:57 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Vriendenclub van Feijenoord toch ?

zondag 2 juni 2024 @ 18:59:57 #249
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213767995
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:

[..]
Oud. Oude stadion. Eerste wedstrijd was in 1971. Toen nog zwart wit. Heb nog meegemaakt dat de M-side begon. Eerst nog achter het doel en buitenlangs naar de andere kant.

Ik was ballenjongen toen we v Nistelrooij in de spits hadden. Heb er nog 1 seizoen gespeeld jeugd genot. Patrick v Aanholt was teamgenoot bij de amateurs, mooie tijden allen
pi_213768000
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:58 schreef Poepz0r het volgende:
Kees Kwakman op tv mute
TV Mute wat is dat voor zender?
pi_213768001
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:58 schreef RipCity het volgende:

[..]
Over 2 weken dan ook niet komen mee posten opeens.
We zullen zien, ik kan niks beloven. :P
  zondag 2 juni 2024 @ 19:00:09 #252
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213768003
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:

[..]

Graag weer een column van 3 kantjes over een wedstrijd van Den Bosch uit oktober 1972.
  zondag 2 juni 2024 @ 19:00:20 #253
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213768006
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
België WAS van ons. GEKOLONISEERD
Ook onbegrijpelijk dat we dat stukje Duitsland dat we na de oorlog kregen weer hebben teruggegeven.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 19:01:25 #254
7889 tong80
Spleenheup
pi_213768018
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]
Ik was ballenjongen toen we v Nistelrooij in de spits hadden. Heb er nog 1 seizoen gespeeld jeugd genot. Patrick v Aanholt was teamgenoot bij de amateurs, mooie tijden allen
Samen met Lührling en Kraaij. Speelde Cees van der Linden nog ?

pi_213768022
Leo Oldenburger geeft in een paralelle wereld commentaar. Knap dat er nog iemand slechter is dan elke NAC-speler op het veld.
pi_213768026
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:00 schreef Zipportal het volgende:

[..]
TV Mute wat is dat voor zender?
Teletekst 888 allen.
  zondag 2 juni 2024 @ 19:03:02 #257
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213768030
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:01 schreef tong80 het volgende:

[..]
Samen met Lührling en Kraaij. Speelde Cees van der Linden nog ?

Lurling had verkering met mn nichtje :') vd Linden nee volgens mij niet.
pi_213768037
Dat Duitsland shirtje _O_
  zondag 2 juni 2024 @ 19:03:46 #259
427465 Poepz0r
Poepz0r
pi_213768039
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leo Oldenburger geeft in een paralelle wereld commentaar. Knap dat er nog iemand slechter is dan elke NAC-speler op het veld.
Ahmad overleden maat :(
  zondag 2 juni 2024 @ 19:03:47 #260
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_213768040
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Ook onbegrijpelijk dat we dat stukje Duitsland dat we na de oorlog kregen weer hebben teruggegeven.
Dan had FC Fortuna Elten in de KKD gespeeld.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 19:03:55 #261
7889 tong80
Spleenheup
pi_213768041
Dat geouwehoer met die vier gasten naast elkaar is wel zo infantiel en saai.

pi_213768046
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leo Berenburger doet mij nog immer denken aan nietszeggende oefenwedstrijden van Oranje op SBS6 waarbij je in de rust een SMS prijs kon winnen als je de naam van het stadion van Ajax wist.
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 19:04:34 #263
7889 tong80
Spleenheup
pi_213768052
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:03 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Dan had FC Fortuna Elten in de KKD gespeeld.
Eerder Fortuna-45

pi_213768054
Eigenlijk is dit niet eens zo heel verrassend. Dat NAC is echt heel matig.
  zondag 2 juni 2024 @ 19:04:49 #265
477768 TweedeKlum
Hang In Boom
pi_213768056
ME al paraat in Breda?
pi_213768059
binnen 10 minuten scoren dan loop je er overheen
pi_213768061
Excelsiorgoden
  zondag 2 juni 2024 @ 19:05:22 #268
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_213768063
quote:
10s.gif Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
John Karelse die het hele Nederlandse voetbaljournaille tegen de grond werkt.
Beatrixstroatgoden
RED ONS HENNIEGOD
pi_213768066
NAC schiet

Ingooi
pi_213768071
Is Makkelie de kaarten vergeten?
zie email 27 oktober
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 19:06:54 #271
7889 tong80
Spleenheup
pi_213768079
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Eigenlijk is dit niet eens zo heel verrassend. Dat NAC is echt heel matig.
Het verrassende zit in de uitslag of tussenstand. Als je met 6-2 wint.....

Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 19:07:17 #272
7889 tong80
Spleenheup
pi_213768081
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
Hier zit een Koos-grap in.

zondag 2 juni 2024 @ 19:08:12 #273
262211 hhh38
pi_213768089
quote:
1s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:04 schreef De_Kraam het volgende:

[..]
Leo Berenburger doet mij nog immer denken aan nietszeggende oefenwedstrijden van Oranje op SBS6 waarbij je in de rust een SMS prijs kon winnen als je de naam van het stadion van Ajax wist.
Dit inderdaad. Hoe gaat het eigenlijk met Edward van Cuilenborg?
  zondag 2 juni 2024 @ 19:08:12 #274
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213768090
NAC is echt pisnijdig
pi_213768091
dit is een pingel jah
pi_213768094
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:06 schreef tong80 het volgende:

[..]
Het verrassende zit in de uitslag of tussenstand. Als je met 6-2 wint.....

Ook alleen omdat ze op het laatst tegen 9 man speelde.
  Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 19:08:44 #277
pi_213768097
NAC gaat het lastig krijgen.
  zondag 2 juni 2024 @ 19:09:28 #278
268491 fetX
pi_213768109
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gedurfde uitspraak.
  zondag 2 juni 2024 @ 19:09:40 #279
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_213768110
KOEKOEK
pi_213768111
Windje gelaten. Mocht van God. @KingRoland
  zondag 2 juni 2024 @ 19:09:43 #281
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213768112
quote:
Was ook gewoon een matig elftal in de reguliere competitie. Die hebben echt vooral mazzel gehad dat ze meteen tegen een mentaal al kapot Roda mochten.
  Redactie Sport zondag 2 juni 2024 @ 19:09:46 #282
pi_213768113
Dit is gespeeld.
pi_213768115
JAja
pi_213768116
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
  zondag 2 juni 2024 @ 19:09:53 #285
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_213768117
quote:
Ze hebben het al enigszins lastig.
AZ
ALKMAAR
pi_213768118
Graag beelden uit Breda. Alvast bedankt.
zie email 27 oktober
  zondag 2 juni 2024 @ 19:09:56 #287
268491 fetX
pi_213768119
Jaaaaaaa
pi_213768120
Hahahahahahahaha
  zondag 2 juni 2024 @ 19:10:03 #289
262211 hhh38
pi_213768122
Jahoor. Dit gaat echt 8-0 worden _O-
pi_213768123
Parrot :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B :B _O_ :B :B :B :B :B :B :B :B
  FOK!fotograaf zondag 2 juni 2024 @ 19:10:05 #291
842 Zorro
Z
pi_213768124
John Parrott pot weer een bal _O_
  Redactie Frontpage / Sport zondag 2 juni 2024 @ 19:10:15 #292
426493 crew  PippenScottie
pi_213768125
Ik vermaak mij uitstekend
My friends all drive horses
pi_213768126
De club van Rotterdam
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 2 juni 2024 @ 19:10:19 #295
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_213768128
:o
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_213768131
Het is JP van Gastel ENORM gegund.
pi_213768136
DIE RECHTSBUITEN VAN EXCELSIOR DOET ZIJN WERK MEER DAN GOED
pi_213768140
quote:
0s.gif Op zondag 2 juni 2024 19:09 schreef PSVCL het volgende:
JAja
Dat doet ie goed he
  Trouwste user 2022 zondag 2 juni 2024 @ 19:10:44 #299
7889 tong80
Spleenheup
pi_213768141
Nou allebei nog 1 keer scoren en ik heb goed gepould.

zondag 2 juni 2024 @ 19:10:44 #300
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_213768142
Leuk spelertje die Parrott.
pi_213768143
Totaal niet verrassend
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')