Maar je noemt NAC walgelijk. Wat zit je dwars?quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat we afscheid gaan nemen van een Rotterdamse club.
Het hele 'avondje NAC' eigenlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Maar je noemt NAC walgelijk. Wat zit je dwars?
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.quote:
De hele entourage. De walgelijke columns van Sjoerd Mossou die ons weer te wachten staan. De berichten over de liters bier die er weer getapt worden. De B-side rats die weer op mijn Twitter feed voorbij gaan komen. Hoe ze weer naar de wedstrijd tegen Feyenoord toeleven. Een hele vermoeiende act.quote:
Ik ben het met je eens dat ze graag dwepen met hun eigen sfeer, wat nooit een fijn trekje is. Toch wil ik graag erop attenderen dat ik gisteren een stadion heb gezien dat echt voor voetbal leeft. Het gros van het rechterrijtje in de Eredivisie heeft veel minder plussen dan NAC Breda.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De hele entourage. De walgelijke columns van Sjoerd Mossou die ons weer te wachten staan. De berichten over de liters bier die er weer getapt worden. De B-side rats die weer op mijn Twitter feed voorbij gaan komen. Hoe ze weer naar de wedstrijd tegen Feyenoord toeleven. Een hele vermoeiende act.
Eigenlijk is alles wat met NAC te maken heeft heel vermoeiend amice. Ik hoop maar op het wonder van Kralingen.
Oh dat. Dat hadden ze in de nabespreking al besproken en conclusie was dat het niet goed te zien is, maar dat het lijkt dat zijn hiel de lijn raakt op het moment dat hij de bal los laat, dus geldig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:46 schreef Salina het volgende:
[..]
Deze.Vanaf 4:50.
Voet (rechter) lijkt inderdaad op de lijn te staan op het moment dat de bal uit de handen gaat.
Waar de voeten terecht komen nadat de bal is gegooid, als de voetballer weer neerkomt, lijkt me niet relevant.
Maar ik ken de spelregels niet uit mijn hoofd.
Dit. Maar dat krijgen de ESPN fans niet mee.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.
Dan heb ik het overigens nog niet eens gehad over het abominabele uitvak in Breda.
Je vroeg het niet aan mij, maar ik geef toch even antwoord.
Zelden zo eens met je geweest. Vooral die ‘kijk ons eens lekker Brabants zijn’ sfeer die om die club hangt vind ik echt walgelijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 14:50 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Persoonlijk heb ik weinig tegen de club NAC en de sfeer is voor Nederlandse begrippen heel behoorlijk. Maar in de wel erg veel moeite met de NAC-fan die zichzelf zo ongelofelijk goed vindt. Het ‘kijk ons eens veel bier drinken’ en ‘kijk ons eens uniek zijn’ stoort mij enorm. Het feit dat ze zich bemoeien met dat er geen trommels in het uitvak mogen is ook zoiets. Dat zij dat bepalen. Het interesseert mij geen reet of wij wel of niet trommelen in het uitvak, maar dat horen we zelf te bepalen en niet de NAC-aanhang. Hoe klein ben je dan bovendien, als je jezelf verheven voelt boven andere clubs qua sfeer dat je moeilijk doet over trommels.
Dan heb ik het overigens nog niet eens gehad over het abominabele uitvak in Breda.
Je vroeg het niet aan mij, maar ik geef toch even antwoord.
Heb dit eerder gelezen deze week, wat is er zo erg aan?quote:Op woensdag 29 mei 2024 17:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Het uitvak van NAC is echt mensonterend. Dus ik snap wel dat veel supporters liever geen NAC terug hebben. Triester dan dat ga je ze niet vinden. Ook de behandeling daar is niet best. Excelsior is juist perfect qua zicht.
Oordeel zelf:quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb dit eerder gelezen deze week, wat is er zo erg aan?
Volgens mij zit dat uitvak tegen Ajax, PSV en Willem II ook gewoon vol, hoor. En je had ook als je dan toch zo ontzettend veel eigen fans extra wil toelaten (wat reuze meevalt, in de play-offs tegen Roda zat daar niemand en bovendien in de eredivisie is dat vakje ook meestal hooguit voor de helft vol) het uitvak gewoon iets smaller kunnen maken in plaats van dit.quote:Op donderdag 30 mei 2024 07:52 schreef borrepus het volgende:
Gelukkig vinden die verschrikkelijk vervelende nac supporters zelf ook al jaren dat het uitvak aangepast moet worden.
Overigens ligt de oorzaak van soort uitvak wel bij de uitsupporters, het oude uitvak zat slechts 1 keer per jaar vol (Feyenoord) en de rest nog niet eens voor de helft.dus zakelijk gezien heel logisch dat je dan extra plekken creëert voor je eigen supporters (zeker gezien het voor je eigen supporters wel nagenoeg altijd uitverkocht is).
Blijft overeind staan dat ze het vaak anders aangepakt had kunnen worden (al heeft volgende mij het grootste deel van de uitvakken een schitterende plexiglas wand)
Je ziet echt werkelijk waar helemaal niets. Catering is ook vreselijk traag trouwens. Trommelverbod boeit mij niets, maar is natuurlijk ook erg kinderachtig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 21:05 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Heb dit eerder gelezen deze week, wat is er zo erg aan?
Wat boeit de grote van het uitvak nou voor het zicht? Dat staat totaal los van elkaar.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef borrepus het volgende:
Lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed, zoals ik al zei is het geen discussie dat deze oplossing niet goed is.
En nee het oude grote uitvak zat niet vol bij Willem 2, Ajax en al helemaal niet bij psv. Maar goed blijft lekker in je eigen wereldje geloven, waar het normaal is om een te groot vak te hebben voor welke maar in 1 van de 24 (18 wedstrijden, beker en eventueel playoffs) wedstrijden vol zit.
In de Kuip kun je pech hebben achter een paal te moeten zitten.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:58 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Je ziet echt werkelijk waar helemaal niets. Catering is ook vreselijk traag trouwens. Trommelverbod boeit mij niets, maar is natuurlijk ook erg kinderachtig.
Deze postquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef borrepus het volgende:
Lezen is blijkbaar niet aan iedereen besteed, zoals ik al zei is het geen discussie dat deze oplossing niet goed is.
En nee het oude grote uitvak zat niet vol bij Willem 2, Ajax en al helemaal niet bij psv. Maar goed blijft lekker in je eigen wereldje geloven, waar het normaal is om een te groot vak te hebben voor welke maar in 1 van de 24 (18 wedstrijden, beker en eventueel playoffs) wedstrijden vol zit.
Deze man is nog nooit in een voetbalstadion geweestquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:29 schreef borrepus het volgende:
Genot.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Technisch directeur Joris Mathijsen ontliep na afloop de pers en liet zich tot de dag van vandaag nog altijd niet zien of horen. De grote vraag na het laatste half jaar is of er nog genoeg draagvlak is bij de spelers is om nog een seizoen met Kalezic te gaan werken.
@:Maxi-mus Omroep West is weer op dreef. Reconstructie over de puinhoop bij ADO.
https://www.omroepwest.nl(...)voor-kersverse-vader
De immer sympathieke Jort geslacht door de altijd vervelende Kalezic. Betreurenswaardig. Goed stuk wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Reis je dat hele eind naar Zundert, alleen om Jean-Paul van Gastel niets te horen zeggen.
https://nos.nl/artikel/25(...)jkt-eindelijk-gelegd
Hij heeft jaren geleden gedaan wat hij moest doen met De Graafschap en Roda JC, maar we kunnen wel een beetje stellen dat het een overschatte, ongepolijste randdebiel is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De immer sympathieke Jort geslacht door de altijd vervelende Kalezic. Betreurenswaardig. Goed stuk wel.
Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden gedaan wat hij moest doen met De Graafschap en Roda JC, maar we kunnen wel een beetje stellen dat het een overschatte, ongepolijste randdebiel is.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.
[ x ]
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een onwetende ziel in de tombola van de nacompetitie.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd, NAC promoveert.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of NAC promoveert.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd.
Ik teken er voor.
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een onwetende ziel in de tombola van de nacompetitie.
Een jankende Ferry de Bont zou het één van mijn mooiste dagen ooit maken.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef PotjeSambal het volgende:
Dit wordt 5-1 voor excelsior. En 10-9 in de pingels. Piebe-god
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:49 schreef Caland het volgende:
Nu een heel dorp in Brabant volstaat met dronken mannen die een guess who’s back shirtje aanhebben hoop ik eigenlijk weer dat Excelsior met 5-0 wint
Uitverkocht huis.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lulquote:Op zondag 2 juni 2024 17:26 schreef Salina het volgende:
Lekker man, gezellig met 15.000 man kijken op groot scherm naast het stadion.
Wel binnen half uur uitverkocht. Dan maar thuis kijken genot.
Klopt, kijk liever thuis vandaag. Moet ook nog koffer inpakken voor Spanje dus was een beetje kiezen qua tijd en prioriteit.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lul
Leeft Dick van der Polder nog ?quote:Op zondag 2 juni 2024 16:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In Kralingen is het stil op straat in die zin dat ze daar geen fuck geven wat Excelsior doet?
Ik heb er ook goed kunnen stappen toen ik in Ossendrecht gelegerd was.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:27 schreef Caland het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik in Breda was waren er genoeg kroegen, je bent gewoon een saaie lul
Die ligt al meer dan 10 jaar aan de verkeerde kant van het gras.quote:
Dat vermoeden had ik al. Moest wel altijd om hem lachen. De Rotterdamse Ben de Graaf met een piep stem.quote:Op zondag 2 juni 2024 17:59 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Die ligt al meer dan 10 jaar aan de verkeerde kant van het gras.
Altijd zuur idd.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:00 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al. Moest wel altijd om hem lachen. De Rotterdamse Ben de Graaf met een piep stem.
JIJ BENT GEWOON EEN ROTTERDAMERTquote:
quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWOON EEN ROTTERDAMERT
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA 2-0 !!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 2 juni 2024 18:22 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
JIJ BENT GEWOON EEN ROTTERDAMERT
Je bedoelt dat NAC niet ineens het geluk aan hun reet hebben hangen.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:36 schreef Zorro het volgende:
NAC heeft de vorm van het hele seizoen weer te pakken.
Stukje betonrot.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
Als NAC dit verliest breken ze weer het stadion af GENOT
Ik denk dat ze op zoek zijn naar een goal.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:38 schreef klaasweetalles het volgende:
exselsior is op zoek naar een counter
uit een counterquote:Op zondag 2 juni 2024 18:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op zoek zijn naar een goal.
Ja Nee ok dat bedoelde ik niet per se,quote:
Sportief is het een ramp als NAC volgens seizoen Eredivisie mag spelen. Die worden kansloos laatste.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:39 schreef Zorro het volgende:
Dit is wel een wedstrijd die altijd een goede uitkomst heeft.
NAC zie ik liever in de eredivisie, maar de onvermijdelijke meltdown bij niet plaatsen gaat ook genot worden.
NAC - Willem II is reden genoeg.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:40 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Sportief is het een ramp als NAC volgens seizoen Eredivisie mag spelen. Die worden kansloos laatste.
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zondag 2 juni 2024 18:36 schreef klaasweetalles het volgende:
als ze die 3e voor de rust kunnen maken.......
Excelsior is een ontzettend nietszeggend clubje. Beetje zoals Feyenoordquote:Op zondag 2 juni 2024 18:44 schreef RipCity het volgende:
Leuk en aardig maar weer jaar kunstgras en dat lelijke stadion is ook geen aanwinst.
Dus dan nac maar na penalties
Jij bent zelf geen aanwinstquote:Op zondag 2 juni 2024 18:44 schreef RipCity het volgende:
Leuk en aardig maar weer jaar kunstgras en dat lelijke stadion is ook geen aanwinst.
Best leuk hoor en best leuke groep supporters enzo.quote:
Kunstgras moet je niet meer willen hebben in de eredivisie.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:44 schreef RipCity het volgende:
quote:Op zondag 2 juni 2024 18:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ik zie dat De Papegaai weer heeft toegeslagen.
Er is maar 1 club in Brabant. de rest is opvulling.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:41 schreef Zorro het volgende:
[..]
NAC - Willem II is reden genoeg.
NEC - Vitesse is ook al weg.
Fc Den Bosch godenquote:Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Er is maar 1 club in Brabant. de rest is opvulling.
Toch het laatste seizoen, dus maakt ook weer niet zoveel uitquote:Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kunstgras moet je niet meer willen hebben in de eredivisie.
Mwah, PSV hoort er ook wel een beetje bij.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Club Brugge? Broabant trekt ook Belgen aan.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
België WAS van ons. GEKOLONISEERDquote:Op zondag 2 juni 2024 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Club Brugge? Broabant trekt ook Belgen aan.
Fortuna Sittard?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Club Brugge? Broabant trekt ook Belgen aan.
Helmond Sportquote:Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Maakt niks uit Je zegt gewoon dat het 3-0 staat en NAC geluk heeft. Gelooft ie toch niet.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Whahaha
.en ik mag dit dus niet melden in DTS want iemand wil het terugkijken
Vermakelijkquote:Op zondag 2 juni 2024 18:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maakt niks uit Je zegt gewoon dat het 3-0 staat en NAC geluk heeft. Gelooft ie toch niet.
Blijft altijd geweldig.quote:
En wat Rotterdammers genotquote:Op zondag 2 juni 2024 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Gezellige Brabo's gaan zo hun eigen stad slopen.
Want ze blijven dezelfde selectie hebben als ze naar de eredivisie gaan?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Best leuk hoor en best leuke groep supporters enzo.
Maar naast dat tweeluik moet je nog 32 wedstrijden van hun aangluren en die zullen pure aids zijn.
Als neutrale supporter zou ik wel weten welke van de 2 ploegen ik volgend jaar in de Ere wil zien.
Ben alleen geen neutrale supporter.
Drive To Survive gaat toch over F1 dus laat gaanquote:Op zondag 2 juni 2024 18:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Whahaha
.en ik mag dit dus niet melden in DTS want iemand wil het terugkijken
Maar wat kunnen ze drinken hè.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Vooral voorin heerlijk team.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Excelsior heeft ook best lekker gebald dit seizoen. Prima ploeg.
True.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef Zorro het volgende:
[..]
Drive To Survive gaat toch over F1 dus laat gaan
En daarom staan ze nu tegen een KKD team te voetballen?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:45 schreef SonicVolcano het volgende:
Eerlijk is eerlijk: Excelsior heeft ook best lekker gebald dit seizoen. Prima ploeg.
Weer een flashback naar VFlquote:Op zondag 2 juni 2024 18:52 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
pAs eEn rAMp alS heT biEr oP iS
Kansloos volk
Pas op dat je geen nagel breekt.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:52 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
En daarom staan ze nu tegen een KKD team te voetballen?
Nee ik noteer dit even
Ja en die zijn ze kwijt.quote:
Spartamars allenquote:Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vur Welke Club Bende Gai...
Eerlijk is eerlijk, die hebben wel het mooiste clublied.
M-site hier. En bevriend met Jan en Jan Hein.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ben er jaren ballenjongen geweest genot
Nee.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:54 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Vur Welke Club Bende Gai...
Eerlijk is eerlijk, die hebben wel het mooiste clublied.
John Karelse die het hele Nederlandse voetbaljournaille tegen de grond werkt.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:50 schreef PowerLoungen het volgende:
Oude M-side of jonge?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
M-site hier. En bevriend met Jan en Jan Hein.
Dit boeit echt niemand.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:51 schreef RipCity het volgende:
Over 2 weken staan we eerste in de Poule van het EK met 3 punten.
Gehuurd van Tottenham toch?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is die Parrott ook al verkocht dan?
Brobbey --> Parrottquote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over 2 weken dan ook niet komen mee posten opeens.quote:
Die gaat gewoon ballen bij Tottenham komend seizoen.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Oud. Oude stadion. Eerste wedstrijd was in 1971. Toen nog zwart wit. Heb nog meegemaakt dat de M-side begon. Eerst nog achter het doel en buitenlangs naar de andere kant.quote:
Ik zie dat de opvolging van Youp van 't Hek ook alweer geregeld is.quote:
Vriendenclub van Feijenoord toch ?quote:
Ik was ballenjongen toen we v Nistelrooij in de spits hadden. Heb er nog 1 seizoen gespeeld jeugd genot. Patrick v Aanholt was teamgenoot bij de amateurs, mooie tijden allenquote:Op zondag 2 juni 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud. Oude stadion. Eerste wedstrijd was in 1971. Toen nog zwart wit. Heb nog meegemaakt dat de M-side begon. Eerst nog achter het doel en buitenlangs naar de andere kant.
We zullen zien, ik kan niks beloven.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
Over 2 weken dan ook niet komen mee posten opeens.
Graag weer een column van 3 kantjes over een wedstrijd van Den Bosch uit oktober 1972.quote:Op zondag 2 juni 2024 18:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Oud. Oude stadion. Eerste wedstrijd was in 1971. Toen nog zwart wit. Heb nog meegemaakt dat de M-side begon. Eerst nog achter het doel en buitenlangs naar de andere kant.
Ook onbegrijpelijk dat we dat stukje Duitsland dat we na de oorlog kregen weer hebben teruggegeven.quote:
Samen met Lührling en Kraaij. Speelde Cees van der Linden nog ?quote:Op zondag 2 juni 2024 18:59 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik was ballenjongen toen we v Nistelrooij in de spits hadden. Heb er nog 1 seizoen gespeeld jeugd genot. Patrick v Aanholt was teamgenoot bij de amateurs, mooie tijden allen
Lurling had verkering met mn nichtjequote:Op zondag 2 juni 2024 19:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Samen met Lührling en Kraaij. Speelde Cees van der Linden nog ?
Ahmad overleden maatquote:Op zondag 2 juni 2024 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leo Oldenburger geeft in een paralelle wereld commentaar. Knap dat er nog iemand slechter is dan elke NAC-speler op het veld.
Dan had FC Fortuna Elten in de KKD gespeeld.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk dat we dat stukje Duitsland dat we na de oorlog kregen weer hebben teruggegeven.
Leo Berenburger doet mij nog immer denken aan nietszeggende oefenwedstrijden van Oranje op SBS6 waarbij je in de rust een SMS prijs kon winnen als je de naam van het stadion van Ajax wist.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Leo Oldenburger geeft in een paralelle wereld commentaar. Knap dat er nog iemand slechter is dan elke NAC-speler op het veld.
Eerder Fortuna-45quote:Op zondag 2 juni 2024 19:03 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Dan had FC Fortuna Elten in de KKD gespeeld.
Beatrixstroatgodenquote:Op zondag 2 juni 2024 18:56 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
John Karelse die het hele Nederlandse voetbaljournaille tegen de grond werkt.
Het verrassende zit in de uitslag of tussenstand. Als je met 6-2 wint.....quote:Op zondag 2 juni 2024 19:04 schreef WethouderHekking het volgende:
Eigenlijk is dit niet eens zo heel verrassend. Dat NAC is echt heel matig.
Hier zit een Koos-grap in.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
binnen 10 minuten scoren dan loop je er overheen
Dit inderdaad. Hoe gaat het eigenlijk met Edward van Cuilenborg?quote:Op zondag 2 juni 2024 19:04 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Leo Berenburger doet mij nog immer denken aan nietszeggende oefenwedstrijden van Oranje op SBS6 waarbij je in de rust een SMS prijs kon winnen als je de naam van het stadion van Ajax wist.
Ook alleen omdat ze op het laatst tegen 9 man speelde.quote:Op zondag 2 juni 2024 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het verrassende zit in de uitslag of tussenstand. Als je met 6-2 wint.....
Was ook gewoon een matig elftal in de reguliere competitie. Die hebben echt vooral mazzel gehad dat ze meteen tegen een mentaal al kapot Roda mochten.quote:
GOALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLquote:Op zondag 2 juni 2024 19:05 schreef klaasweetalles het volgende:
binnen 10 minuten scoren dan loop je er overheen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |