Genot.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Technisch directeur Joris Mathijsen ontliep na afloop de pers en liet zich tot de dag van vandaag nog altijd niet zien of horen. De grote vraag na het laatste half jaar is of er nog genoeg draagvlak is bij de spelers is om nog een seizoen met Kalezic te gaan werken.
@:Maxi-mus Omroep West is weer op dreef. Reconstructie over de puinhoop bij ADO.
https://www.omroepwest.nl(...)voor-kersverse-vader
De immer sympathieke Jort geslacht door de altijd vervelende Kalezic. Betreurenswaardig. Goed stuk wel.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Reis je dat hele eind naar Zundert, alleen om Jean-Paul van Gastel niets te horen zeggen.
https://nos.nl/artikel/25(...)jkt-eindelijk-gelegd
Hij heeft jaren geleden gedaan wat hij moest doen met De Graafschap en Roda JC, maar we kunnen wel een beetje stellen dat het een overschatte, ongepolijste randdebiel is.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De immer sympathieke Jort geslacht door de altijd vervelende Kalezic. Betreurenswaardig. Goed stuk wel.
Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hij heeft jaren geleden gedaan wat hij moest doen met De Graafschap en Roda JC, maar we kunnen wel een beetje stellen dat het een overschatte, ongepolijste randdebiel is.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 13:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Joris gaat lekker makkelijk bij ADO TV even duiding geven. Hier heb ik wel een menig over.
[ x ]
quote:Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een onwetende ziel in de tombola van de nacompetitie.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd, NAC promoveert.quote:Op zondag 2 juni 2024 11:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Of NAC promoveert.
Of we krijgen een GEWELDIGE wedstrijd.
Ik teken er voor.
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?quote:Op zondag 2 juni 2024 11:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een onwetende ziel in de tombola van de nacompetitie.
Een jankende Ferry de Bont zou het één van mijn mooiste dagen ooit maken.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hoe leuk zou jij het vinden als NAC er nu met 5-0 af gaat op dat papieren veldje en al die dronken NAC-supporters in tranen achterblijven?
Ik doe met je mee.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef PotjeSambal het volgende:
Dit wordt 5-1 voor excelsior. En 10-9 in de pingels. Piebe-god
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |