Eens. DPG abonnement is ideaal. Zelf heb ik ook abonnementen op NRC en de T. dan ben je redelijk volledig wat betreft de grote kranten. Maar zo af en toe een exoot zou ik ook wel prettig vinden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik vind de deal bij DPG met toegang tot 11 titels waaronder die van het artikel boven je bij 1 abonnement wel heel redelijk, maar inderdaad zou ik ook wel af en toe een artikel van een andere krant willen kopen.
Ik denk dat ze wel deels de spijker op de kop slaan, maar dat belerende "wij weten wel wat goed voor je is"-toontje met een wat neerbuigende houding richting ieder die er anders over denkt heeft er bij D66 in elk geval de laatste 25 jaar altijd wel in gezeten. Ik vrees voor hen dat dat ook een reden is dat veel mensen een beetje een allergie hebben voor D66 en dus niet naar de argumenten luisteren. En het lijkt me onmogelijk dat helemaal af te leren, al is Jetten al een stuk beter dan al zijn voorgangers wat dat betreft.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:37 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
over zelfbeklag hebben ze niks te klagen in ieder geval
Ik heb DvhN en het ND ook nog naast DPG, dan is het ook wel weer genoeg.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens. DPG abonnement is ideaal. Zelf heb ik ook abonnementen op NRC en de T. dan ben je redelijk volledig wat betreft de grote kranten. Maar zo af en toe een exoot zou ik ook wel prettig vinden.
Zijn precies de kranten (samen met “de Limburger”) waarvan ik zo af en toe denk “ik wil best een of twee euro neerleggen voor dit artikel”. Maar nog meer abonnementen vind ik overkill.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:44 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik heb DvhN en het ND ook nog naast DPG, dan is het ook wel weer genoeg.
Ik heb dat weer met NRC, maar gelukkig nemen andere media de goede stukken uit NRC wel regelmatig over (dat is met DvhN en ND een stuk minder).quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zijn precies de kranten (samen met “de Limburger”) waarvan ik zo af en toe denk “ik wil best een of twee euro neerleggen voor dit artikel”. Maar nog meer abonnementen vind ik overkill.
Ik heb mijn DPG abonnement net opgezegd, ik had een VK abonnement en ik vond VK steeds minder bij mijn interesses en gedachten aansluiten, ik heb nu alleen de NRC.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eens. DPG abonnement is ideaal. Zelf heb ik ook abonnementen op NRC en de T. dan ben je redelijk volledig wat betreft de grote kranten. Maar zo af en toe een exoot zou ik ook wel prettig vinden.
Ook alleen NRC hier. De rest doe ik zo af en toe met java-script.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn DPG abonnement net opgezegd, ik had een VK abonnement en ik vond VK steeds minder bij mijn interesses en gedachten aansluiten, ik heb nu alleen de NRC.
Oh, in Nederland dan, ik ben ook digitaal abonnee bij the Guardian, NY Times en WaPo.
Zoals heel Twente lees ik de Tubantia. (En het “Nederland” katern daarvan is het AD)quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik heb mijn DPG abonnement net opgezegd, ik had een VK abonnement en ik vond VK steeds minder bij mijn interesses en gedachten aansluiten, ik heb nu alleen de NRC.
Oh, in Nederland dan, ik ben ook digitaal abonnee bij the Guardian, NY Times en WaPo.
Er is, geloof ik, niet eens meer een krant die regionaal opereert waar ik woon behalve het AD en dat is gewoon een tabloid tegenwoordig waar ik geen interesse in heb.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zoals heel Twente lees ik de Tubantia. (En het “Nederland” katern daarvan is het AD)
Ik vind de kwaliteit van de Gelderlander echt dramatisch, ik weiger om daarvoor te betalen (al zou ik best bereid zijn om bij te dragen aan fatsoenlijk regionaal nieuws). Is het bij Tubantie beter gesteld?quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zoals heel Twente lees ik de Tubantia. (En het “Nederland” katern daarvan is het AD)
Tja wat vind je belangrijk? Diepgravend onderzoekswerk hoef je niet te verwachten. Maar de verslagen van regionale happenings zijn prima.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:54 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik vind de kwaliteit van de Gelderlander echt dramatisch, ik weiger om daarvoor te betalen (al zou ik best bereid zijn om bij te dragen aan fatsoenlijk regionaal nieuws). Is het bij Tubantie beter gesteld?
Ook hun argumenten vind ik niet sterk. Bij Van Mierlo en Borst veel meer.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel deels de spijker op de kop slaan, maar dat belerende "wij weten wel wat goed voor je is"-toontje met een wat neerbuigende houding richting ieder die er anders over denkt heeft er bij D66 in elk geval de laatste 25 jaar altijd wel in gezeten. Ik vrees voor hen dat dat ook een reden is dat veel mensen een beetje een allergie hebben voor D66 en dus niet naar de argumenten luisteren. En het lijkt me onmogelijk dat helemaal af te leren, al is Jetten al een stuk beter dan al zijn voorgangers wat dat betreft.
Goed intern rapport? Ik lees vooral dat de vorm niet goed was terwijl juist de inhoud ontzettend bagger was en nog steeds is bij D66.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Enfin; goed dat intern rapport van D66. Misschien trekt men er lering uit. Eindelijk.
'Het rapport wijst op een aantal cruciale pijnpunten, waaronder het belerende karakter, de overmatige focus op 'woke' kwesties, het gebrek aan politiek profiel, integriteitskwesties binnen de eigen gelederen, en de ontoereikende invulling van de slogan 'nieuw leiderschap' van Sigrid Kaag van drie jaar geleden.'
Ach, D66 erkent in ieder geval dat woke bestaat. Dat is al winst.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:59 schreef Bondsrepubliek het volgende:
[..]
Goed intern rapport? Ik lees vooral dat de vorm niet goed was terwijl juist de inhoud ontzettend bagger was en nog steeds is bij D66.
Dan vergeet je even dat het ook (en misschien vooral) ook beter voor het milieu is. En veiliger wellicht ook.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:10 schreef quo_ het volgende:
Liever weer 130 km/h en daar definitief van af blijven.
Wie zuinig aan wil doen kan prima zelf 100 blijven rijden, niemand verplicht je om 130 te rijden.
Dat gebeurt sowieso al niet, een heel beperkt aantal wegen zal, als het door gaat, weer 130 worden. En ja, dat zal elders met stikstof gecompenseerd moeten worden maar daar heeft deze coalitie vast wel een oplossing voor. Minder huizen of minder veeboeren bijvoorbeeldquote:Op woensdag 29 mei 2024 20:02 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan vergeet je even dat het ook (en misschien vooral) ook beter voor het milieu is. En veiliger wellicht ook.
Misschien kunnen we het samenvoegen met zomer- en wintertijd. Eind maart worden alle borden vervangen naar 130 en eind oktober worden ze weer 100.
Als dat al 25 jaar een probleem zou zijn, waarom zijn ze dan de afgelopen 20 jaar in 4 verkiezingen alleen maar groter geworden?quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:43 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel deels de spijker op de kop slaan, maar dat belerende "wij weten wel wat goed voor je is"-toontje met een wat neerbuigende houding richting ieder die er anders over denkt heeft er bij D66 in elk geval de laatste 25 jaar altijd wel in gezeten. Ik vrees voor hen dat dat ook een reden is dat veel mensen een beetje een allergie hebben voor D66 en dus niet naar de argumenten luisteren. En het lijkt me onmogelijk dat helemaal af te leren, al is Jetten al een stuk beter dan al zijn voorgangers wat dat betreft.
Ik ben een beetje dolende sinds 2017 door het gedram van D66, tegelijk ben ik enorm ongelukkig met de nieuwe coalitie. Het word pas erg als je moeite hebt met de toon wanneer de partij bij je past.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:32 schreef Tijger_m het volgende:
Mag ik dan de conclusie trekken dat degenen die boos waren op D66 vanwege het "drammen" nu gelukkig zijn met de nieuwe coalitie? Lijkt mij dat wel een logische gevolgtrekking, eigenlijk.
Elitair word ook bestreden met forse bezuiniging op hoger onderwijs, alweer een bron van geluk bij de boze gewone mensen, neem ik aan?
De toon boeit mij niet, de inhoud wel. En het gedram, zoals sommigen dat zo graag noemen, was gewoon hoognodig na de decennia van het verzwijgen en bewust verzieken van zaken zoals het milieu en stikstof.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:09 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dolende sinds 2017 door het gedram van D66, tegelijk ben ik enorm ongelukkig met de nieuwe coalitie. Het word pas erg als je moeite hebt met de toon wanneer de partij bij je past.
Ik heb de NRC en de Correspondent. Zou wel een FD abonnement willen, maar dat vind ik te prijzig.quote:Op woensdag 29 mei 2024 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Misschien heb je een punt. Denk ook dat mijn allergie voor ander bestuur (nieuw leiderschap) enorm opspeelde.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:13 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
De toon boeit mij niet, de inhoud wel. En het gedram, zoals sommigen dat zo graag noemen, was gewoon hoognodig na de decennia van het verzwijgen en bewust verzieken van zaken zoals het milieu en stikstof.
Oei. Dat zag echt helemaal niemand aankomen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:18 schreef Hanca het volgende:
Van der Plas heeft "kan niet, mag niet" te horen gekregen: https://nos.nl/artikel/25(...)en-in-goede-relaties
Maar ze is toch maar mooi in Brussel geweest.quote:Op woensdag 29 mei 2024 20:18 schreef Hanca het volgende:
Van der Plas heeft "kan niet, mag niet" te horen gekregen: https://nos.nl/artikel/25(...)en-in-goede-relaties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |