abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213733629
twitter
twitter

twitter

twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213734270
Waarom moet Oekrane publiekelijk toestemming krijgen trouwens. Laat het Kremlin lekker in het gewis.
pi_213734372
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 17:41 schreef havanagila het volgende:
Waarom moet Oekrane publiekelijk toestemming krijgen trouwens. Laat het Kremlin lekker in het gewis.
Dit inderdaad. Letterlijk elke stap moet eerst publiekelijk worden bekend gemaakt. Wie doet dit, wie doet dit niet. Hoe lang duurt de training, hoe ver zijn de F16 piloten met hun Engelse les, etc. etc. Snap het niet.
pi_213734406
quote:
Omdat sommige mensen anders flippen op Scholz en Biden.
pi_213734463

Putin dreigt ons aan te vallen! Nou maar hopen dat hij Den Haag niet nuked want waar berechtten we hem dan?
  donderdag 30 mei 2024 @ 18:07:40 #231
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_213734495
quote:
Omdat oorlog de voortzetting van politiek is, maar dan met andere middelen. En in dit geval dus de voortzetting van geo-politiek.
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_213734499
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef quirina het volgende:

Putin dreigt ons aan te vallen! Nou maar hopen dat hij Den Haag niet nuked want waar berechtten we hem dan?
Gewoon, op een plein. Er hoeft alleen maar een boom te staan.
pi_213734595
twitter

Goed om te weten.
pi_213734704
Rusland komt ook met cijfers wat ze claimen te hebben vernietig.
twitter

Toch knap dat ze 605 vliegtuigen hebben neergehaald terwijl Oekrane bij de start van de oorlog er maar 98 had. Over de rest zullen we het maar niet hebben want volgens deze cijfers zou het complete Oekraense leger zijn vernietigd.
pi_213734859
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef ipa84 het volgende:
[ x ]
Toch knap dat ze 605 vliegtuigen hebben neergehaald terwijl Oekrane bij de start van de oorlog er maar 98 had. Over de rest zullen we het maar niet hebben want volgens deze cijfers zou het complete Oekraense leger zijn vernietigd.
Waarschijnlijk hebben ze al 500 F16s vernietigd.
Цой жив
pi_213734908
quote:
1s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:50 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Waarschijnlijk hebben ze al 500 F16s vernietigd.
Ik vind die bijna 25k drones ook wel apart. Je gaat je bijna afvragen of ze die kamikaze drones ook meetellen.
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:01:35 #237
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_213734983
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef ipa84 het volgende:
[ x ]
Vergeet niet dat Ukraine minstens zo veel Russische tanks heeft veroverd als dat ze zelf hadden. Een hoop van die vernietigde tanks waren Russische tanks.

En dat van die vliegtuigen snap ik ook niet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_213734985
Demonstratief gebruik van een kernwapen lijkt me een logische stap in de verdere escalatie nu.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 30 mei 2024 @ 19:03:35 #239
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_213735003
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
Demonstratief gebruik van een kernwapen lijkt me een logische stap in de verdere escalatie nu.
Ik kan het Rode Plein aanraden als locatie.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_213735020
Das het probleem met kernwapens natuurlijk. Je kan er mee dreigen, maar zodra je ze gebruikt....
pi_213735089
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2024 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Mooi dat zelfs opperrat Doegin lijkt te beseffen dat de wereld een mooiere plek wordt wanneer het perfide Rusland niet meer bestaat. ^O^
pi_213735113
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 17:53 schreef MaxMark het volgende:

[..]
Dit inderdaad. Letterlijk elke stap moet eerst publiekelijk worden bekend gemaakt. Wie doet dit, wie doet dit niet. Hoe lang duurt de training, hoe ver zijn de F16 piloten met hun Engelse les, etc. etc. Snap het niet.
Wat geheim moet blijven blijft gegarandeerd geheim, wat de Russen angst aanjaagt wordt bekend gemaakt.
pi_213735124
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 14:37 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
https://www.telegraph.co.(...)reaching-its-climax/
quote:
For the next seven days The Telegraph is running a series of exclusive essays from prominent international commentators imagining the consequences if Russia were successful in its war...
De rest kan ik niet lezen want daar heb ik een account voor nodig. Het is zo als gewoonlijk weer knip en plakwerk waar elke context uitgehaald is. Het gaat om een essays waarin gefantaseerd wordt over de consequenses indien Rusland succesvol is in de oorlog.

En zoals gewoonlijk weer het bewijs dat je niet verder kijkt dan je neus lang is.
pi_213735151
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
Ik vind het moeilijk om de mindset van de Russen te begrijpen, maar zo gauw Rusland een kernwapen inzet hebben ze verloren. Hetzij, alleen de oorlog in Oekrane, hetzij, een escalatie waarbij er over de hele wereld alleen maar verlierzers zijn.
Met kernwapens winst afdwingen lijkt mij voor Rusland geen mogelijkheid, maar ik weet niet of ze er zelf anders over denken.
Цой жив
pi_213735174
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef Delenlill het volgende:

En zoals gewoonlijk weer het bewijs dat je niet verder kijkt dan je neus lang is.
En vooral is het ook weer een tweetje droppen en dan gauw wegrennen.
Цой жив
pi_213735254
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 17:59 schreef Ulx het volgende:

[..]
Omdat sommige mensen anders flippen op Scholz en Biden.
Ow, dus die steeds langer wordende lijst met landen die zeggen van ons mag het wel, die doen dat voor biden en scholz?

Maar het is toch de VS die limiteringen oplegt mbt waar het e.e.a. ingezet mag worden?

Mij lijkt dat als ze die limiteringen nooit hadden opgelegd, niemand het daar over had hoeven hebben.

Ik denk niet dat ik deze echt begrijp.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_213735262
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Ik vind het moeilijk om de mindset van de Russen te begrijpen, maar zo gauw Rusland een kernwapen inzet hebben ze verloren. Hetzij, alleen de oorlog in Oekrane, hetzij, een escalatie waarbij er over de hele wereld alleen maar verlierzers zijn.
Met kernwapens winst afdwingen lijkt mij voor Rusland geen mogelijkheid, maar ik weet niet of ze er zelf anders over denken.
Ze kunnen ook een kerntest doen.
pi_213735299
quote:
0s.gif Op donderdag 30 mei 2024 17:53 schreef MaxMark het volgende:

[..]
De biden regering is vanaf dag 1 al eerlijk in dat ze willen dat rus inziet dat het zinloos is en er mee kapt. Daar past iedere keer luid verkondigen wat je nu weer gaat doen wel bij; je geeft de andere kant immers de kans om te stoppen voordat je dat gaat doen. De zogehete off-ramp.
This is the key philosophical stance you’ve taken, and it’s internally consistent.
pi_213735320
quote:
7s.gif Op donderdag 30 mei 2024 19:26 schreef ExTec het volgende:

[.
Maar het is toch de VS die limiteringen oplegt mbt waar het e.e.a. ingezet mag worden?

Niet wat betreft niet-made-in-usa spul. Hooguit afgekeurd, maar ja, daar had Oekraine zelf al jaren lak aan.
pi_213735377
Ik wens Rusland veel succes met het verplaatsen van alle vliegtuigen en zo voordat de F16's komen. Want nu is alles binnen 100km van de grens wel in gevaar natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')