Dit inderdaad. Letterlijk elke stap moet eerst publiekelijk worden bekend gemaakt. Wie doet dit, wie doet dit niet. Hoe lang duurt de training, hoe ver zijn de F16 piloten met hun Engelse les, etc. etc. Snap het niet.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:41 schreef havanagila het volgende:
Waarom moet Oekrane publiekelijk toestemming krijgen trouwens. Laat het Kremlin lekker in het gewis.
Omdat sommige mensen anders flippen op Scholz en Biden.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:41 schreef havanagila het volgende:
Waarom moet Oekrane publiekelijk toestemming krijgen trouwens. Laat het Kremlin lekker in het gewis.
Omdat oorlog de voortzetting van politiek is, maar dan met andere middelen. En in dit geval dus de voortzetting van geo-politiek.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:41 schreef havanagila het volgende:
Gewoon, op een plein. Er hoeft alleen maar een boom te staan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef quirina het volgende:
Putin dreigt ons aan te vallen! Nou maar hopen dat hij Den Haag niet nuked want waar berechtten we hem dan?
Waarschijnlijk hebben ze al 500 F16s vernietigd.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef ipa84 het volgende:
Rusland komt ook met cijfers wat ze claimen te hebben vernietig.
[ x ]
Toch knap dat ze 605 vliegtuigen hebben neergehaald terwijl Oekrane bij de start van de oorlog er maar 98 had. Over de rest zullen we het maar niet hebben want volgens deze cijfers zou het complete Oekraense leger zijn vernietigd.
Ik vind die bijna 25k drones ook wel apart. Je gaat je bijna afvragen of ze die kamikaze drones ook meetellen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hebben ze al 500 F16s vernietigd.
Vergeet niet dat Ukraine minstens zo veel Russische tanks heeft veroverd als dat ze zelf hadden. Een hoop van die vernietigde tanks waren Russische tanks.quote:Op donderdag 30 mei 2024 18:31 schreef ipa84 het volgende:
Rusland komt ook met cijfers wat ze claimen te hebben vernietig.
[ x ]
Toch knap dat ze 605 vliegtuigen hebben neergehaald terwijl Oekrane bij de start van de oorlog er maar 98 had. Over de rest zullen we het maar niet hebben want volgens deze cijfers zou het complete Oekraense leger zijn vernietigd.
Ik kan het Rode Plein aanraden als locatie.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
Demonstratief gebruik van een kernwapen lijkt me een logische stap in de verdere escalatie nu.
Mooi dat zelfs opperrat Doegin lijkt te beseffen dat de wereld een mooiere plek wordt wanneer het perfide Rusland niet meer bestaat.quote:Op donderdag 30 mei 2024 16:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Hier ben ik het mee eens.
Wat geheim moet blijven blijft gegarandeerd geheim, wat de Russen angst aanjaagt wordt bekend gemaakt.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Letterlijk elke stap moet eerst publiekelijk worden bekend gemaakt. Wie doet dit, wie doet dit niet. Hoe lang duurt de training, hoe ver zijn de F16 piloten met hun Engelse les, etc. etc. Snap het niet.
https://www.telegraph.co.(...)reaching-its-climax/quote:
De rest kan ik niet lezen want daar heb ik een account voor nodig. Het is zo als gewoonlijk weer knip en plakwerk waar elke context uitgehaald is. Het gaat om een essays waarin gefantaseerd wordt over de consequenses indien Rusland succesvol is in de oorlog.quote:For the next seven days The Telegraph is running a series of exclusive essays from prominent international commentators imagining the consequences if Russia were successful in its war...
Ik vind het moeilijk om de mindset van de Russen te begrijpen, maar zo gauw Rusland een kernwapen inzet hebben ze verloren. Hetzij, alleen de oorlog in Oekrane, hetzij, een escalatie waarbij er over de hele wereld alleen maar verlierzers zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:01 schreef Discombobulate het volgende:
Demonstratief gebruik van een kernwapen lijkt me een logische stap in de verdere escalatie nu.
En vooral is het ook weer een tweetje droppen en dan gauw wegrennen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:16 schreef Delenlill het volgende:
En zoals gewoonlijk weer het bewijs dat je niet verder kijkt dan je neus lang is.
Ow, dus die steeds langer wordende lijst met landen die zeggen van ons mag het wel, die doen dat voor biden en scholz?quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Omdat sommige mensen anders flippen op Scholz en Biden.
Ze kunnen ook een kerntest doen.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:19 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk om de mindset van de Russen te begrijpen, maar zo gauw Rusland een kernwapen inzet hebben ze verloren. Hetzij, alleen de oorlog in Oekrane, hetzij, een escalatie waarbij er over de hele wereld alleen maar verlierzers zijn.
Met kernwapens winst afdwingen lijkt mij voor Rusland geen mogelijkheid, maar ik weet niet of ze er zelf anders over denken.
De biden regering is vanaf dag 1 al eerlijk in dat ze willen dat rus inziet dat het zinloos is en er mee kapt. Daar past iedere keer luid verkondigen wat je nu weer gaat doen wel bij; je geeft de andere kant immers de kans om te stoppen voordat je dat gaat doen. De zogehete off-ramp.quote:Op donderdag 30 mei 2024 17:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Letterlijk elke stap moet eerst publiekelijk worden bekend gemaakt. Wie doet dit, wie doet dit niet. Hoe lang duurt de training, hoe ver zijn de F16 piloten met hun Engelse les, etc. etc. Snap het niet.
Niet wat betreft niet-made-in-usa spul. Hooguit afgekeurd, maar ja, daar had Oekraine zelf al jaren lak aan.quote:Op donderdag 30 mei 2024 19:26 schreef ExTec het volgende:
[.
Maar het is toch de VS die limiteringen oplegt mbt waar het e.e.a. ingezet mag worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |