Zijn partij omvat Geert Wilders en de stichting Geert Wilders.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ook hilarisch dat Wilders na zijn jarenlange demonisering van de PvdA nu herhaaldelijk (ex) PvdA politici naar voren schuift omdat zijn eigen partij vol zit met incompetente of corrupte idioten.
Jazeker wel maar het is juist de AIVD die het probleem is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk je dat ze bij de AIVD niet aan een screening doen?
Schoof was als AIVD baas bijzonder kritisch op de islam, dat zal Geert bevallen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ook hilarisch dat Wilders na zijn jarenlange demonisering van de PvdA nu herhaaldelijk (ex) PvdA politici naar voren schuift omdat zijn eigen partij vol zit met incompetente of corrupte idioten.
Niks aan toe te voegen. Of ik zou het moeten zoeken in de hoek van talkpoeder en ruwe bipsen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
En zoals we weten is de IT wereld heel divers qua achtergrond, dus als er daar heel wat van weggaan hebben we een probleemquote:
LOL. Wat een understatement. Iedereen ziet van kilometers afstand dat deze uit de koker komt van die gare Wilders.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Schoof was als AIVD baas bijzonder kritisch op de islam, dat zal Geert bevallen.
Bron? Of ben je een insider?quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:26 schreef TjjWester het volgende:
Jazeker wel maar het is juist de AIVD die het probleem is.
Zowel de AIVD, de IND en het ministerie zijn mierennesten waar zware incidenten en schandalen aan de orde van de dag zijn.
Alle drie hebben ze een lange geschiedenis van het oprekken,overtreden en schijt hebben aan wetgeving. Hier werken in een hoge positie betekend dat je besmet bent.
Deze entiteit verwoordt precies (en tevens exactly) mijn zorgen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:58 schreef AchJa het volgende:
Scharwachter op de kast, dan moet het goed zijn.![]()
[ x ]
Je kwam anders niet verder dan hem op zn uiterlijk te beoordelen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 01:03 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze entiteit verwoordt precies (en tevens exactly) mijn zorgen.²
Alsof er in de verste verte ook maar 1 iemand voldoet in jouw extreemlinkse opinie. Zelfs Timmermans is niet communistisch sorry ik bedoel links genoeg voor je.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
Heeft de uitstraling van een echte psycho.
Dit lijkt wel Jiskefet. Wat voor een idioten schuiven ze toch allemaal naar voren? Wat een clownshow allemaal sinds vorig jaar November.
En eerst was je nog keihard aan het janken dat er alleen maar extreemrechtse figuren aan de macht zouden komen als de complotwappie die je er bent.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
Een complotwappie? Ga weg.quote:Op woensdag 29 mei 2024 07:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En eerst was je nog keihard aan het janken dat er alleen maar extreemrechtse figuren aan de macht zouden komen als de complotwappie die je er bent.
Over hilarisch gesproken, jouw meltdown valt ook in die categorie.
Achja heeft het perfect verwoord. Ik mag er zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2024 07:04 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Je kwam anders niet verder dan hem op zn uiterlijk te beoordelen.
Nee Schoof berichten of op zijn Engels Pushed berichten.quote:
Niets met haar maar Bits of Freedom neem ik wel serieus. En jij ook gezien je ondertitels.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:58 schreef AchJa het volgende:
Scharwachter op de kast, dan moet het goed zijn.![]()
[ x ]
Nooit erg blij mee geweest, maar toch:quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Eigenlijk verwoord jij het nog het beste. Dat is het woordje wat ik zocht. Het zit hem in de oogopslag. Dit is geen fijne vent in de omgang. Hij oogt als een ontzettend berekende gemene man.
Doe mij maar Rutte.²
quote:Dick Schoof is overduidelijk een linkse mainstream guy. Is meer dan 30 jaar lid van de PvdA geweest, en niet zoals Plasterk vrijgevochten en "wakker" geworden, maar z'n hele leven ambtenaar geweest, pro-EU, pro-klimaatbeleid, pro-NAVO en pro oorlog in Oekraïne.
Als AIVD/NCTV baas was hij verantwoordelijk voor steeds grotere beknotting van burgerlijke vrijheden. Denk aan de #Sleepwet, rapporten over "anti-institutioneel extremisme", en onrechtmatige spionage en manipulatie van de bevolking tijdens Covid.
37 zetels voor een anti-establishment populist op 22 november. En je krijgt...de belichaming van het establishment. Ongelooflijk. Of was Geert altijd al éigenlijk controlled?
Hoe dan ook: Schoof gaat echt he-le-maal niets verrassends doen op wélk onderwerp dan ook. We krijgen gewoon kabinet-partijkartel-nummer-zoveel. Zelfs op immigratie/integratie gebied wordt het business as usual, mark my words.
Dan natuurlijk liever Rutte zijn lange uitgebreide antwoorden waarmee hij uiteindelijk niets zegt.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:51 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Expres korte antwoorden geven zodat je hem nergens op kunt aanpakken.²
Yup. Maar de AIVD wil(de) wel vaker eens wat en de meeste zaken zijm gewoon terecht afgeschoten.quote:Op woensdag 29 mei 2024 08:52 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Niets met haar maar Bits of Freedom neem ik wel serieus. En jij ook gezien je ondertitels.
Wat is dat toch, mensen beoordelen om wat je in z'n ogen ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:39 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Nooit erg blij mee geweest, maar toch:
Ook hier komt een 'red flag'-gevoel boven als ik bij de nieuweling in z'n ogen kijk.
Dit dus.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:11 schreef Ericr het volgende:
De man is nog niet eens begonnen, geef hem een kans. Misschien past een rechtlijnige technocraat ook beter bij deze coalitie dan een verbinder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |