En alles via MSDos hè, ongelooflijk!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stuurprogramma's voor IT-systemen. Denk daarbij aan o.a. efficiënte high-performance (met en zonder cousteau) drivers. Enterprise level.²
Nee, voornamelijk Cousteau. Maar besef je dus dat je dan vakmensen als mij kwijtraakt. Die kennen nog het échte ambacht van randapparatuur koppelen en werkend krijgen: efficiënt en performant.quote:
Ik moet je eerlijk zeggen dat de opmerkingen over moslims ik ook niet snap hier soms, de vrouw die hier komt poetsen om wat bij te verdienen komt uit Syrië en fantastische werker en super vriendelijk. Haar man heeft een klein winkeltje in dorp verderop werkt keihard en doet alles om zijn klanten tevreden te houden. Hun kinderen super beleefd en die mensen zijn dankbaar dat ze hier mogen zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze opmerking toont perfect aan hoe hard fijne mannen als ik toch nodig zijn hier.²
Heerlijk hoe wappie-rechts tekeer gaat tegen deze keuze van Greet. Ze lopen allemaal te koken; mevrouwtje Zwagerman, die Niemoller, Raisa Blommenstein, FvD'er Van Houwelingen. Prachtig theater.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:35 schreef capricia het volgende:
Een droom in duigen.
[..]
https://www.dagelijksesta(...)at-het-een-grap-zijn
Niets dan lof en respect voor dit betoog. Meer van dit. Het klinkt zo logisch allemaal maar deze geluiden horen we te weinig helaas. Nogmaals dank!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tot zover mijn betoog, mag ik dit zeggen? Ja dit mag ik zeggen.
-Kut verkeerde geqoute-quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heerlijk hoe wappie-rechts tekeer gaat tegen deze keuze van Greet. Ze lopen allemaal te koken; mevrouwtje Zwagerman, die Niemoller, Raisa Blommenstein, FvD'er Van Houwelingen. Prachtig theater.
Aan mensen zoals jij missen we ook niets, nog minder zelfsquote:
Ik denk dus dat het best zo uitgesproken mag worden, misschien moeten we meer kijken naar acties van het individu en kleine groeperingen die het voor de meerderheid verpesten ipv van alles op de grote hoop te gooien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niets dan lof en respect voor dit betoog. Meer van dit. Het klinkt zo logisch allemaal maar deze geluiden horen we te weinig helaas. Nogmaals dank!²
Dankjequote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Aan mensen zoals jij missen we ook niets, nog minder zelfs
Ik wacht nog even op Wierd Duk. Die stond te springen bij Plasterk (en die is natuurlijk afgemaakt door links, volgens hem) en nu vraagt ie zich af of de PVV-kiezer wel een oud-PvdA-man gaat accepteren. Hij moet zijn positie dus nog bepalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heerlijk hoe wappie-rechts tekeer gaat tegen deze keuze van Greet. Ze lopen allemaal te koken; mevrouwtje Zwagerman, die Niemoller, Raisa Blommenstein, FvD'er Van Houwelingen. Prachtig theater.
Ik snap het gezeur niet zo, maar het zal ze nu toch wel te links worden ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op Wierd Duk. Die stond te springen bij Plasterk (en die is natuurlijk afgemaakt door links, volgens hem) en nu vraagt ie zich af of de PVV-kiezer wel een oud-PvdA-man gaat accepteren. Hij moet zijn positie dus nog bepalen.
Die gekke Harry Vermeegen begreep er in elk geval niets van in zijn YT-filmpje.
Nee. Niet te links volgens mij. Dat lees ik nog niet zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur niet zo, maar het zal ze nu toch wel te links worden ofzo.
Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op Wierd Duk. Die stond te springen bij Plasterk (en die is natuurlijk afgemaakt door links, volgens hem) en nu vraagt ie zich af of de PVV-kiezer wel een oud-PvdA-man gaat accepteren. Hij moet zijn positie dus nog bepalen.
Die gekke Harry Vermeegen begreep er in elk geval niets van in zijn YT-filmpje.
Ja. Naar zuur mannetje is dat geworden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Harry VermeegenOoit was ie best leuk met Henk Spaan... 100 jaar terug ofzo.
Deep state, privacyschendingen, spionage, stasipraktijken... dat zijn zo'n beetje de klachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur niet zo, maar het zal ze nu toch wel te links worden ofzo.
Niet te geloven toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deep state, privacyschendingen, spionage, stasipraktijken... dat zijn zo'n beetje de klachten.
En drukte om niks, veel zal er niet veranderen. Iets met grondwetten, Europese regels... Het is aanmodderen in de marge wie of wat er ook aan de macht is. Zet er een Labrador neer en het blijft hetzelfde met hier een daar een nuance en wat meer hondenkoekjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Naar zuur mannetje is dat geworden.
Dat hele anti-establishment kliekje wat half Forum half PVV is, wat schopt om te schoppen, is gewoon nu helemaal van de kook.
En welke opmerkingen -die je soms niet snapt- bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat de opmerkingen over moslims ik ook niet snap hier soms,
Je hoeft geen NASA-engineer te zijn om haar te begrijpen. Gebruik jou en onze tijd aub beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En welke opmerkingen -die je soms niet snapt- bedoel je hiermee?
Iets met UFO? Nee, UVO? Ik kom er nog wel op. Het is een lange dag voor me geweest.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |