Ja, want een scheiding is altijd op initiatief van de man?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwua, zegt m.i. wel iets over commitment in zware tijden. Of juist het gebrek er aan.²
Want jij weet wat de reden van de scheiding was dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Mwua, zegt m.i. wel iets over commitment in zware tijden. Of juist het gebrek er aan.²
Meer een leguaan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:33 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Lijkt fysiek een beetje op een rat.
De gradatie waarin kan ik natuurlijk niet over spreken. Maar het zal op zijn minst genoeg zijn om het "iets" te kunnen noemen. Want dat was wat ik zei.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, want een scheiding is altijd op initiatief van de man?
Wat is dat nou weer voor rare conclusie?
Bijzonder dan dat er veel moslims toegelaten worden tot Nederland ondanks dat hij opperhoofd van de immigratiedienst is (waar V&J onder valt).quote:
Ja, dit soort menners moeten zich ook aan de wet houden. Maar ze zullen de randen opzoeken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Bijzonder dan dat er veel moslims toegelaten worden tot Nederland ondanks dat hij opperhoofd van de immigratiedienst is (waar V&J onder valt).
Nee, dat is het niet want jij weet de reden totaal niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
De gradatie waarin kan ik natuurlijk niet over spreken. Maar het zal op zijn minst genoeg zijn om het "iets" te kunnen noemen. Want dat was wat ik zei.²
Dat moet hij als minister president ook.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dit soort menners moeten zich ook aan de wet houden.
Zoals gezegd: Maar ze zullen de randen opzoeken. En daar wil ik nog aan toevoegen: ze zullen deze waar mogelijk oprekken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:54 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat moet hij als minister president ook.
Dus wat is dan precies het probleem?
Huh. Is die homo al weg dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:37 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ook weer even geleden dat we onze premier kunnen aanvallen op zijn uiterlijk.
Een premier met ballenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:58 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zoals gezegd: Maar ze zullen de randen opzoeken. En daar wil ik nog aan toevoegen: ze zullen deze waar mogelijk oprekken.²
Dat zeg je wel zo makkelijk. Maar dat betekent op termijn dat je volk als mij ook kwijt bent! Fijne vent die sneller correcte drivers kan installeren dan ik.quote:
Je denkt dat de taak van een MP "links tuig natrekken" is?!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:00 schreef halfway het volgende:
Kan die mooi dat linkse tuig ff natrekken.
Er was geloof ik iets met studenten (voornamelijk) in Amsterdam onlangs. Dacht ik. Misschien dat ik me vergist heb.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je denkt dat de taak van een MP "links tuig natrekken" is?!
Overigens, welk links tuig bedoel je?
Aha. Ik denk dat veiligheidsdiensten die wel al onder de loep hebben, denk je niet? Zie niet in waarom een MP die zelf zou moeten laten natrekken.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er was geloof ik iets met studenten (voornamelijk) in Amsterdam onlangs. Dacht ik. Misschien dat ik me vergist heb.
Wat dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Er was geloof ik iets met studenten (voornamelijk) in Amsterdam onlangs. Dacht ik. Misschien dat ik me vergist heb.
Nah de FvD wappies waren sowieso al geen voorstander van deze coalitie.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:35 schreef capricia het volgende:
Een droom in duigen.
[..]
https://www.dagelijksesta(...)at-het-een-grap-zijn
Drivers? Bedoel je stuurprogramma's voor je computer? Of chauffeurs?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:07 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je bent open en eerlijk in je discriminatie. Prima. Maar achteraf niet huilen als je geen snelle vent voor je drivers kan vinden.²
Stuurprogramma's voor IT-systemen. Denk daarbij aan o.a. efficiënte high-performance (met en zonder cousteau) drivers. Enterprise level.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:38 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Drivers? Bedoel je stuurprogramma's voor je computer? Of chauffeurs?
quote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
Fortuyn was ook een PvdA'er... Die hebben het licht gezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |