quote:De 67-jarige Schoof is op dit moment de hoogste ambtenaar op het ministerie van Justitie en Veiligheid. Daarvoor was hij de baas van de inlichtingendienst AIVD, Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) en directeur van de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND).
Ja, die grimas van hem straalt iets onbetrouwbaars uit. Dit is echt het type dat je niet als werkgever wilt. Als je de stelling van Pythagoras loslaat op die oogjes van hem kom je tot zoiets als George W. Bush.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:53 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Vertrek je per Vliegtuig, trein of auto?
madquote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die grimas van hem straalt iets onbetrouwbaars uit. Dit is echt het type dat je niet als werkgever wilt. Als je de stelling van Pythagoras loslaat op die oogjes van hem kom je tot zoiets als George W. Bush.²
Dick Schoof is een islamofoob die leugenachtige rapporten naar buiten heeft gebracht over bepaalde moslims in Nederland.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij heeft een anti-islam auto over zijn welse body.²
Serieus, je noemt je zelf "moslims in dialoog" en dan begin je met Pietertje?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dick Schoof is een islamofoob die leugenachtige rapporten naar buiten heeft gebracht over bepaalde moslims in Nederland.
[ x ]
Serieus?
Iemand die stelselmatig maling aan de wet heeft (CTIVD: Dick Schoof heeft onrechtmatig gehandeld) moet nu premier worden?
https://twitter.com/Arnou(...)027605971064/history
Ging hij niet jarenlang over de veiligheid van Wilders?
Wilders beloont hem met deze positie of hij wordt gechanteerd
Oordelen op uiterlijk, chique.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, die grimas van hem straalt iets onbetrouwbaars uit. Dit is echt het type dat je niet als werkgever wilt. Als je de stelling van Pythagoras loslaat op die oogjes van hem kom je tot zoiets als George W. Bush.²
Oordeel zelf zou ik zeggen. Zet het beeld stil op je tv en pak een geodriehoek en een passer. Ik vertrouw hem niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:18 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Oordelen op uiterlijk, chique.
Je hebt hier vaak genoeg laten zien dat je geen fijne vent bent.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oordeel zelf zou ik zeggen. Zet het beeld stil op je tv en pak een geodriehoek en een passer. Ik vertrouw hem niet.
Ik ben een fijne vent.²
Ik vertrouw hem ook niet. En dat komt niet alleen door zijn uitstraling.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Oordeel zelf zou ik zeggen. Zet het beeld stil op je tv en pak een geodriehoek en een passer. Ik vertrouw hem niet.
Ik ben een fijne vent.²
Lijkt fysiek een beetje op een rat.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gescheiden van zijn vrouw.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef bianconeri het volgende:
Die man is oud en heeft een vriendin
Man ga eens trouwen
Om het land nog verder de vernieling in te helpen ja.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:33 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Lijkt fysiek een beetje op een rat.
Wel capabel denk ik.
https://www.dagelijksesta(...)at-het-een-grap-zijnquote:KEIHARDE kritiek op Wilders' keuze voor eng spionnetje Dick Schoof als premier: "De NCTV neemt de MACHT over! Laat het een grap zijn!"
Daarom, neem mijn advies ter harte. Zijn hand-oog coördinatie kan ik overigens niet over oordelen. Dat is geheel voor jouw rekening.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:29 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Je hebt hier vaak genoeg laten zien dat je geen fijne vent bent.
Ook weer even geleden dat we onze premier kunnen aanvallen op zijn uiterlijk.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:33 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Lijkt fysiek een beetje op een rat.
Wel capabel denk ik.
Waarom zet de auteur zijn/haar naam er niet onder? Is dat normaal daar?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:35 schreef capricia het volgende:
Een droom in duigen.
[..]
https://www.dagelijksesta(...)at-het-een-grap-zijn
"Door Benjamin Huizen"quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zet de auteur zijn/haar naam er niet onder? Is dat normaal daar?
"We kunnen niks vinden dus dit wordt het argument"quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:31 schreef bianconeri het volgende:
Die man is oud en heeft een vriendin
Man ga eens trouwen
Daarnaast komt hij in zijn spreken echt zwak over.
Ik wil er niet te veel over kwijt. Maar dit kan en wil ik je nog wel meegeven: semen-analyse.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:38 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Waarom zet de auteur zijn/haar naam er niet onder? Is dat normaal daar?
Oh haha, ik lees er keihard overheen. Mea culpa.quote:
Mwua, zegt m.i. wel iets over commitment in zware tijden. Of juist het gebrek er aan.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Gescheiden van zijn vrouw.
Lijkt me verder ook niet relevant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |