En alles via MSDos hè, ongelooflijk!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Stuurprogramma's voor IT-systemen. Denk daarbij aan o.a. efficiënte high-performance (met en zonder cousteau) drivers. Enterprise level.²
Nee, voornamelijk Cousteau. Maar besef je dus dat je dan vakmensen als mij kwijtraakt. Die kennen nog het échte ambacht van randapparatuur koppelen en werkend krijgen: efficiënt en performant.quote:
Ik moet je eerlijk zeggen dat de opmerkingen over moslims ik ook niet snap hier soms, de vrouw die hier komt poetsen om wat bij te verdienen komt uit Syrië en fantastische werker en super vriendelijk. Haar man heeft een klein winkeltje in dorp verderop werkt keihard en doet alles om zijn klanten tevreden te houden. Hun kinderen super beleefd en die mensen zijn dankbaar dat ze hier mogen zijn.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Deze opmerking toont perfect aan hoe hard fijne mannen als ik toch nodig zijn hier.²
Heerlijk hoe wappie-rechts tekeer gaat tegen deze keuze van Greet. Ze lopen allemaal te koken; mevrouwtje Zwagerman, die Niemoller, Raisa Blommenstein, FvD'er Van Houwelingen. Prachtig theater.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 20:35 schreef capricia het volgende:
Een droom in duigen.
[..]
https://www.dagelijksesta(...)at-het-een-grap-zijn
Niets dan lof en respect voor dit betoog. Meer van dit. Het klinkt zo logisch allemaal maar deze geluiden horen we te weinig helaas. Nogmaals dank!quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
Tot zover mijn betoog, mag ik dit zeggen? Ja dit mag ik zeggen.
-Kut verkeerde geqoute-quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heerlijk hoe wappie-rechts tekeer gaat tegen deze keuze van Greet. Ze lopen allemaal te koken; mevrouwtje Zwagerman, die Niemoller, Raisa Blommenstein, FvD'er Van Houwelingen. Prachtig theater.
Aan mensen zoals jij missen we ook niets, nog minder zelfsquote:
Ik denk dus dat het best zo uitgesproken mag worden, misschien moeten we meer kijken naar acties van het individu en kleine groeperingen die het voor de meerderheid verpesten ipv van alles op de grote hoop te gooien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niets dan lof en respect voor dit betoog. Meer van dit. Het klinkt zo logisch allemaal maar deze geluiden horen we te weinig helaas. Nogmaals dank!²
Dankjequote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:58 schreef TLC het volgende:
[..]
Aan mensen zoals jij missen we ook niets, nog minder zelfs
Ik wacht nog even op Wierd Duk. Die stond te springen bij Plasterk (en die is natuurlijk afgemaakt door links, volgens hem) en nu vraagt ie zich af of de PVV-kiezer wel een oud-PvdA-man gaat accepteren. Hij moet zijn positie dus nog bepalen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:53 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Heerlijk hoe wappie-rechts tekeer gaat tegen deze keuze van Greet. Ze lopen allemaal te koken; mevrouwtje Zwagerman, die Niemoller, Raisa Blommenstein, FvD'er Van Houwelingen. Prachtig theater.
Ik snap het gezeur niet zo, maar het zal ze nu toch wel te links worden ofzo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op Wierd Duk. Die stond te springen bij Plasterk (en die is natuurlijk afgemaakt door links, volgens hem) en nu vraagt ie zich af of de PVV-kiezer wel een oud-PvdA-man gaat accepteren. Hij moet zijn positie dus nog bepalen.
Die gekke Harry Vermeegen begreep er in elk geval niets van in zijn YT-filmpje.
Nee. Niet te links volgens mij. Dat lees ik nog niet zo.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur niet zo, maar het zal ze nu toch wel te links worden ofzo.
Harry Vermeegenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik wacht nog even op Wierd Duk. Die stond te springen bij Plasterk (en die is natuurlijk afgemaakt door links, volgens hem) en nu vraagt ie zich af of de PVV-kiezer wel een oud-PvdA-man gaat accepteren. Hij moet zijn positie dus nog bepalen.
Die gekke Harry Vermeegen begreep er in elk geval niets van in zijn YT-filmpje.
Ja. Naar zuur mannetje is dat geworden.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Harry VermeegenOoit was ie best leuk met Henk Spaan... 100 jaar terug ofzo.
Deep state, privacyschendingen, spionage, stasipraktijken... dat zijn zo'n beetje de klachten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik snap het gezeur niet zo, maar het zal ze nu toch wel te links worden ofzo.
Niet te geloven toch.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Deep state, privacyschendingen, spionage, stasipraktijken... dat zijn zo'n beetje de klachten.
En drukte om niks, veel zal er niet veranderen. Iets met grondwetten, Europese regels... Het is aanmodderen in de marge wie of wat er ook aan de macht is. Zet er een Labrador neer en het blijft hetzelfde met hier een daar een nuance en wat meer hondenkoekjes.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:17 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Naar zuur mannetje is dat geworden.
Dat hele anti-establishment kliekje wat half Forum half PVV is, wat schopt om te schoppen, is gewoon nu helemaal van de kook.
En welke opmerkingen -die je soms niet snapt- bedoel je hiermee?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik moet je eerlijk zeggen dat de opmerkingen over moslims ik ook niet snap hier soms,
Je hoeft geen NASA-engineer te zijn om haar te begrijpen. Gebruik jou en onze tijd aub beter.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 22:24 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
En welke opmerkingen -die je soms niet snapt- bedoel je hiermee?
Iets met UFO? Nee, UVO? Ik kom er nog wel op. Het is een lange dag voor me geweest.quote:
Neem je pilletje nou maar gewoon.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
Heeft de uitstraling van een echte psycho.
Dit lijkt wel Jiskefet. Wat voor een idioten schuiven ze toch allemaal naar voren? Wat een clownshow allemaal sinds vorig jaar November.
Als je naar deze formatie kijkt is dat helemaal niet nodig. Tripshow.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:20 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Neem je pilletje nou maar gewoon.
Meid toch, ze zullen het ook eens naar jouw zin doenquote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:18 schreef Harvest89 het volgende:
Heeft de uitstraling van een echte psycho.
Dit lijkt wel Jiskefet. Wat voor een idioten schuiven ze toch allemaal naar voren? Wat een clownshow allemaal sinds vorig jaar November.
Doen ze het naar jouw zin? En hoe dan precies?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Meid toch, ze zullen het ook eens naar jouw zin doen
Ik vind zijn gezicht erg smal geworden in een paar jaar tijd.quote:
Aardig cynisch, maar het zou een argument kunnen zijn voor de heren en dames politici om hem te willen. Ik denk dit overigens niet, voor wat het waard is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind zijn gezicht erg smal geworden in een paar jaar tijd.
Hij zal toch niets onder de leden hebben?
Een grijze baard flatteert niet iedere man, waarschijnlijk oogt hij een stuk frisser met een gladde kin.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik vind zijn gezicht erg smal geworden in een paar jaar tijd.
Hij zal toch niets onder de leden hebben?
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:37 schreef Jippie het volgende:
[..]
Een grijze baard flatteert niet iedere man, waarschijnlijk oogt hij een stuk frisser met een gladde kin.
Erg goed heeft hij niet van zijn keuze geslapen zo te zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
2019
[ afbeelding ]
2024
[ afbeelding ]
Ook wat slapeloze nachten gehad zo te zien.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
2019
[ afbeelding ]
2024
[ afbeelding ]
Ah, het vaccinquote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
2019
[ afbeelding ]
2024
[ afbeelding ]
Nou zeg, dat valt ook wel mee toch? Ja, wat gewicht kwijt. Misschien een verlengde dry january gehad. En wat slecht geslapen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
2019
[ afbeelding ]
2024
[ afbeelding ]
Hij rent ook marathons.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook wat slapeloze nachten gehad zo te zien.
Dat snap ik wel, als je zo'n vraag krijgt.
Dat gaan we zien. Geef het eens een kans.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Doen ze het naar jouw zin? En hoe dan precies?
We gaan het zien zegt ie.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:00 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Dat gaan we zien. Geef het eens een kans.
Wilders is gewoon stiekem een necromancer.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 23:39 schreef capricia het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
2019
[ afbeelding ]
2024
[ afbeelding ]
Eigenlijk verwoord jij het nog het beste. Dat is het woordje wat ik zocht. Het zit hem in de oogopslag. Dit is geen fijne vent in de omgang. Hij oogt als een ontzettend berekende gemene man.quote:
Zijn partij omvat Geert Wilders en de stichting Geert Wilders.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ook hilarisch dat Wilders na zijn jarenlange demonisering van de PvdA nu herhaaldelijk (ex) PvdA politici naar voren schuift omdat zijn eigen partij vol zit met incompetente of corrupte idioten.
Jazeker wel maar het is juist de AIVD die het probleem is.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 16:52 schreef AchJa het volgende:
[..]
Denk het niet. Denk je dat ze bij de AIVD niet aan een screening doen?
Schoof was als AIVD baas bijzonder kritisch op de islam, dat zal Geert bevallen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
Ook hilarisch dat Wilders na zijn jarenlange demonisering van de PvdA nu herhaaldelijk (ex) PvdA politici naar voren schuift omdat zijn eigen partij vol zit met incompetente of corrupte idioten.
Niks aan toe te voegen. Of ik zou het moeten zoeken in de hoek van talkpoeder en ruwe bipsen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:20 schreef Harvest89 het volgende:
En zoals we weten is de IT wereld heel divers qua achtergrond, dus als er daar heel wat van weggaan hebben we een probleemquote:
LOL. Wat een understatement. Iedereen ziet van kilometers afstand dat deze uit de koker komt van die gare Wilders.quote:Op woensdag 29 mei 2024 00:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Schoof was als AIVD baas bijzonder kritisch op de islam, dat zal Geert bevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |