Nog niet compleet maat. Ik maak hem later afquote:Op woensdag 29 mei 2024 11:58 schreef Coco het volgende:
[ afbeelding ]
@:scrummie en @:onlogisch @:HenkuitBels zijn er al vroeg bij
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet compleet maat. Ik maak hem later af
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.
Maar Lenny was derdequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:34 schreef RamboDirk het volgende:
Vorig toernooi was ik de enige VBLsc'er in de top 10. Stelletje wijven hier.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)oodjes-uitdelen.html
@:Caland
Gratis Wicky en broodjes voor een zelfverzonnen probleem. Heerlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]![]()
Hopelijk krijgen we in de Kuip straks een pakje Wicky @:Happel
Misschien zijn er ondertussen een paar sleutel spelers niet beschikbaar door omstandigheden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik stel dit meestal uit tot een halve dag voor het allemaal begint en dan moet ik 5 pooltjes invullen.
quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.nu.nl/voetbal(...)oodjes-uitdelen.html
@:Caland
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:41 schreef onlogisch het volgende:
Wijlen @:Lenny_Leonard gaat genadeloos door de mangel.
Op @3rr0r kun je bouwen.quote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.
Niet mijn probleemquote:Op woensdag 29 mei 2024 14:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De vraag die ons bezighoudt; Doe jij mee?
Op eenzame hoogtequote:Op woensdag 29 mei 2024 13:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik verwacht dit toernooi wat meer gezelschap in de top 10. Ik ga niet weer in mijn eentje de sc redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |