komt door die zonne flares.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 12:35 schreef Frutsel het volgende:
Lente 2024:
recordnat...recordwarm...
https://www.nu.nl/binnenl(...)aat-die-brengen.html
wees maar blij dat je Monaco gemist hebt, dat was gewoon sport vervalsing.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 13:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Warm? Is er een hittegolf geweest tijdens mijn vakantie ofzo?
Ik heb m'n wekker ervoor gezetquote:Op vrijdag 31 mei 2024 18:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wees maar blij dat je Monaco gemist hebt, dat was gewoon sport vervalsing.
Prima weer bij mij vandaagquote:Op donderdag 30 mei 2024 12:26 schreef Elan het volgende:
Zondvloed is weer gaande. We moesten maar eens een ark gaan bouwen voor alle FOK!ers + huisdieren .
Waar de regen eerst uit de kaarten was lijkt het toch weer instabiel kut weer te worden komende tijd
[ afbeelding ]
Hier de zoveelste avond op rij met pittige buien. Arme kindertjes die de avondvierdaagse lopen.quote:
Ohhhjeeee, ja dat is wel beetje sneu.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Hier de zoveelste avond op rij met pittige buien. Arme kindertjes die de avondvierdaagse lopen.
Je hebt ons gefopt.quote:
bewolktquote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:17 schreef dick_laurent het volgende:
@:Salina ik hoorde dat je naar Spanje ging. Hoe is het weer daar deze morgen?
Ik vraag dit voor een vriend.
Ik kan me nog goed dat het hier 2 dagen 41 graden was in Nederland een paar jaar terug.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 10:24 schreef Elan het volgende:
Sprak een collega die net terug is uit India (New Delhi). Kwik niet onder de 37 graden geweest inclusief de nachten.
Zijn ouders waar hij verbleef hebben geen airco maar hij slaapt daar altijd heerlijk, geen last van de warmte. Hoe dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |