Lekker!quote:Op maandag 27 mei 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
ik eet hetzelfde als gisteren
[ afbeelding ]
Heb je het gisteren dan uitgekotst en bewaard?quote:Op maandag 27 mei 2024 19:08 schreef Karzai het volgende:
ik eet hetzelfde als gisteren
[ afbeelding ]
nee hoor hetzelfde gerecht bedoel ikquote:Op maandag 27 mei 2024 19:54 schreef Moass het volgende:
[..]
Heb je het gisteren dan uitgekotst en bewaard?
Ik zag het nu pas, wilde jullie anders waarschuwen. Vooral patat bezorgen van de Mc nooit doenquote:
Vlaamse frittekesquote:
Oh dat ziet er heerlijk uit, lekkere klodder mayoquote:
Nee idd, weer wat geleerdquote:Op maandag 27 mei 2024 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zag het nu pas, wilde jullie anders waarschuwen. Vooral patat bezorgen van de Mc nooit doen
0.0 ipa, ginger beer en limoensapquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
dit vraagt om een wat specifiekere omschrijving
Wat zijn Canarische aardappelen?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Schouderkarbonade van Duroc varken, Canarische aardappelen, rode saus, courgette.
Smullen
AKA Pappas Arrugadas, kleine aardappels gekookt in schil in water waarbij ze net niet onderstaan waar je vervolgens een pond zout in doet. De aardappels worden daar itt wat je zou denken niet brem zout van, maar het zout trekt heel veel water uit de aardappels waardoor de smaak intensief wordt. Na het afgieten hebben ze dan een dun laagje zout op de buitenkant.quote:
quote:Mojo-Saus Recept
Wat is mojo saus? De mojo saus is erg populair op de Canarische Eilanden en is of rood of groen - mojo rojo en mojo verde. Beide worden vaak tegelijk geserveerd en worden gegeten met vlees, vis en natuurlijk de Canarische aardappelen. Het kopen van de mojo saus buiten de Canarische Eilanden is vaak moeilijk. Daarom is het maken van een eigen mojo saus een goede oplossing. Dit is een mojo recept dat wij lekker vinden, maar voel je vrij om het aan te passen:
Rode Mojo Saus
1 stuk brood in kleine stukjes gescheurd
1 theelepel gemalen komijn
2 grote rode paprika's, dik gehakt
2 theelepels zeezout
2 eetlepels rode wijnazijn
4 kleine chilipepers gehakt
6 teentjes gehakte knoflook
Groene Mojo Saus
1/2 kopje vers gehakte koriander of peterselie
1 theelepel gemalen komijn
1 sneetje brood in kleine stukjes gescheurd
2 grote groene paprika's in grove stukken gesneden
2 theelepels zeezout
2 eetlepels rode wijnazijn
4 teentjes gehakte knoflook
4 eetlepels olijfolie
Doe alle ingrediënten voor de groene mojo of rode mojo saus in je blender en meng tot alles goed is opgelost en je een stevige saus hebt. Giet de mojo-saus in een pot en bewaar deze tot twee maanden in de koelkast.
hoe is het met je bankrekening nu?quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:32 schreef golfer het volgende:
Wrap met ei en bacon bij La Place op Schiphol.
Een stuk leger.quote:
Fijne vakans gewenst!quote:Op woensdag 29 mei 2024 11:32 schreef golfer het volgende:
Wrap met ei en bacon bij La Place op Schiphol.
geniet ervanquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef golfer het volgende:
Lunch in Positana (Italië): voor Blues gefrituurde gevulde courgette bloemen met pesto van courgette en kaas en voor mij insalata di mare.
[ link | afbeelding ]
Die hartige was voor mijquote:Op donderdag 30 mei 2024 17:23 schreef Smart_ass het volgende:
Hartig belegde pannenkoeken veroorzaken echt een error code in mijn hoofd. Op de pannenkoek na vind ik het er wel lekker uitzien!
Fiori di zuccaquote:Op donderdag 30 mei 2024 18:04 schreef golfer het volgende:
Lunch in Positana (Italië): voor Blues gefrituurde gevulde courgette bloemen met pesto van courgette en kaas en voor mij insalata di mare.
[ link | afbeelding ]
ja kan ook eens gebeurenquote:Op donderdag 30 mei 2024 20:20 schreef Kanaroe het volgende:
Versgebakken boterham met gebakken ei-ui-tomaat
Geen inspiratie om echt te koken, vandaar
De eerste seconde dat ik dit zag dacht ik aan creme brulee met chocoladesausquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen. Boekweit noodles, eitjes, paddestoelen, groene asperge. Groentebouillon, mirin, sesamolie.
Gebonden met tapioca, omdat mijn xanthaangom in de verkeerde verhuisdoos was beland en nu in een opslag staat.
Als pizza fan keur ik deze foto goedquote:Op vrijdag 31 mei 2024 19:04 schreef golfer het volgende:
Lunch vanmiddag in Vico Equence (Italië) bij Gigino pizza a metro:
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Zonde, hoop dat er een soort overdekking was.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 15:58 schreef Kanaroe het volgende:
Gisteren maar weer eens een bbq gehad met een groep (veel feestjes de laatste tijd hier), erg lekker! Wel nat buiten![]()
Vanavond halen we een paar porties Chinees-Indisch en hopen genoeg over te houden voor morgen, want dan kijken we naar NAC
Zonde inderdaad, er waren meerdere overkappingen, maar de (gehuurde) gasbarbecues stonden onder een miezerig parasolletje. I.v.m. de veiligheid moesten ze 'vrij' staan opmlast van de verhuurder, dus tjaquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zonde, hoop dat er een soort overdekking was.
Zonde!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, er waren meerdere overkappingen, maar de (gehuurde) gasbarbecues stonden onder een miezerig parasolletje. I.v.m. de veiligheid moesten ze 'vrij' staan opmlast van de verhuurder, dus tja
Jouw eten ziet er heerlijk uit!
Wat ziet dit er top uit zeg, leuk opgediend. Hopelijk was het enorm lekker. Comfortfood done rightquote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Einde van vakantie vriend gevierd. Proeverijtj3 bij vd Sterre met koffie, daarna Mac & Cheese die echt smaakvol was, buffalo ranch kip en loaded fries met cheddar, kip en koolsla.
Bij Koekela 2 gebakjes voor morgen gekocht (naked velvet en rabarber cheesecake).
Foto van warm eten
[ link | afbeelding ]
gefeliciteerd bluesquote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:45 schreef Blues het volgende:
Op vakantie in Italië jarig zijn, daar hoort natuuuuuuurlijk ook een taartje bij.
@:golfer een lekker citroentaartje en ik een cheesecake met peermét een Italiaans biertje erbij
Salute!
[ link | afbeelding ]
Buon compleanno!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:45 schreef Blues het volgende:
Op vakantie in Italië jarig zijn, daar hoort natuuuuuuurlijk ook een taartje bij.
@:golfer een lekker citroentaartje en ik een cheesecake met peermét een Italiaans biertje erbij
Salute!
[ link | afbeelding ]
Dat is idd niet leuk. Bbq in NL georganiseerd is nooit te voorspellen helaas.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, er waren meerdere overkappingen, maar de (gehuurde) gasbarbecues stonden onder een miezerig parasolletje. I.v.m. de veiligheid moesten ze 'vrij' staan opmlast van de verhuurder, dus tja
Jouw eten ziet er heerlijk uit!
Was idd heel lekker en staat op de herhaallijst want de burgers en wings zien er ook zo goed uit.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Wat ziet dit er top uit zeg, leuk opgediend. Hopelijk was het enorm lekker. Comfortfood done right
Van harte gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:45 schreef Blues het volgende:
Salute!
[ link | afbeelding ]
Ziet er lekker uit allemaal! Was het white cheddar mac & cheese of niet?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Einde van vakantie vriend gevierd. Proeverijtj3 bij vd Sterre met koffie, daarna Mac & Cheese die echt smaakvol was, buffalo ranch kip en loaded fries met cheddar, kip en koolsla.
Bij Koekela 2 gebakjes voor morgen gekocht (naked velvet en rabarber cheesecake).
Foto van warm eten
[ link | afbeelding ]
Wat staat daar? Op het bord?quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[ afbeelding ]
Ramen. Boekweit noodles, eitjes, paddestoelen, groene asperge. Groentebouillon, mirin, sesamolie.
Gebonden met tapioca, omdat mijn xanthaangom in de verkeerde verhuisdoos was beland en nu in een opslag staat.
quote:Op zaterdag 1 juni 2024 20:24 schreef stavromulabeta het volgende:
[ afbeelding ]
Couscous met 3-sterren kip en abrikoos.
En om de een of andere reden zitten Jacobse en Van Es de hele avond al in mijn hoofd het eten te becommentariëren
Koffie hadden we al gehad.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 18:57 schreef Molo het volgende:
Taart met bier, waarom niet! Feli!
Vanavond hier slavinken eten () want dat wilde mijn dochter zo graag als ik weer thuis was. Kleine vlegel, moet dan maar
![]()
Ik weet het niet. Is dat een sterke kaas? Dit smaakte best sterk, heel fijn.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 19:46 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit allemaal! Was het white cheddar mac & cheese of niet?
Ja, white cheddar heeft smaak, in tegenstelling tot de “normale” cheddar vind ik. Als ik mac & cheese maak dan maak ik ‘m ook altijd met white cheddar (een seriously sharp versie)quote:Op zaterdag 1 juni 2024 22:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Is dat een sterke kaas? Dit smaakte best sterk, heel fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |