Hier is weinig Belgisch Nederlands aan:quote:Op maandag 27 mei 2024 16:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is wel Belgisch Nederlands, dus ik heb eigenlijk liever dat ‘ie het dan in het Engels doet
Één grote Nederlandse kern, liefst blank.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tijd om Feyenoord te zuiveren van mensen die geen Nederlands spreken.
Ga je mee naar het stadion, naar de ploeg, van blond en wit.quote:Op maandag 27 mei 2024 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Één grote Nederlandse kern, liefst blank.
Zoek een plaatsje in de schaduw.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ga je mee naar het stadion, naar de ploeg, van blond en wit.
Van Bronkhorst is een intelligente manquote:Op maandag 27 mei 2024 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Van Bronckhorst praat met buitenlandse clubs, wil niet in Nederland werken op het moment.
#Groteblij
@ZKA heeft het ook bevestigd, dus het kloptquote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:35 schreef Pistolero het volgende:
[ x ]
Er is een definitief concreet totaalakkoord bereikt met Bosschaart.
🎯🎯🎯quote:Op dinsdag 28 mei 2024 10:41 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
@:ZKA heeft het ook bevestigd, dus het klopt
quote:Op maandag 27 mei 2024 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tijd om Feyenoord te zuiveren van mensen die geen Nederlands spreken.
@PietjePuk2000quote:Op maandag 27 mei 2024 21:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Één grote Nederlandse kern, liefst blank.
MLS stelt echt geen reet voorquote:Op dinsdag 28 mei 2024 18:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Die nieuwe spits is dus op de perfecte leeftijd om een groot succes te worden.
Kan me niet voorstellen dat hij op een lijstje heeft gestaan.quote:Op maandag 27 mei 2024 22:51 schreef Vis1980 het volgende:
Van Bronckhorst praat met buitenlandse clubs, wil niet in Nederland werken op het moment.
#Groteblij
Mooi zo, ik vind het een geweldige man, hij was een bruikbare speler, heeft redelijk wat prijzen. Maar hij werd vaak genoemd door ongeïnformeerde 'analisten' en misschien zit dat 'tot 00.00 uur wachten en Charisteas wordt aangekondigd' nog steeds een beetje in mijn bloed. Mijn geld staat op Priske, niet omdat ik hem goed ken, maar als men voor een buitenlandse trainer gaat het niet vervelend is dat ie toch aardig Nederlands kan praten. Niet dat je hem daarop moet aannemen, maar het is een mooie bijkomstigheid.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 19:53 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat hij op een lijstje heeft gestaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |