abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213707985
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 01:06 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Maar er wordt geen genocide gepleegd.

Dat argument kan nu echt wel eens de prullenbak in, hoor.
Dat bepaal jij niet.
pi_213707988
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 00:58 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Nou ja, niet whatever, het is DE reden dat Isral zo wordt bekritiseerd.

Als wij het antwoord hadden zaten we ook niet om 1 uur ‘s nachts op fok.
Maar hoe kan Isral ze oppakken? Het schijnt makkelijk te zijn, dus leg maar uit.
pi_213707989
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 01:13 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Dat bepaal jij niet.
:*

Ga lekker slapen, joh. Het is laat.
Intolerant voor intolerantie
pi_213707990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 00:46 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Isral wist een paar uur na de raketaanval op het tentenkamp al te melden dat er 2 kopstukken waren gedood. Met andere worden, dit hadden ze dus vr de aanval al nauwkeurig vastgesteld want zonder mannetjes in het kamp wordt het wat lastig om te onderzoeken, althans niet in dat tijdsbestek.

Dat bericht leek later niet te kloppen en maakt het gewoon een burgeraanval.
Bron?
pi_213707991
Ik zag wel secundaire explosies op de beelden. Dan lijkt er wel iets van explosieven te hebben gelegen.
pi_213707993
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 01:20 schreef Ulx het volgende:
Ik zag wel secundaire explosies op de beelden. Dan lijkt er wel iets van explosieven te hebben gelegen.
Het laatste nieuws schijnt te zijn dat de bom/raket helemaal niet op het tentenkamp terecht kwam, maar op een gebouw ernaast. De ontploffing stak echter ook de tenten in brand.

Zoals gewoonlijk moeten we weer afwachten wat waar is, en hoeveel mensen er eigenlijk zijn omgekomen.
pi_213707994
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 01:17 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Bron?
Ik moet een bron geven van een rectificatie of? Ik lees in geen enkel nieuwsbericht van vandaag iets over die twee zogenaamde kopstukken.
pi_213707996
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 01:26 schreef Electric_Eye het volgende:

[..]
Ik moet een bron geven van een rectificatie of? Ik lees in geen enkel nieuwsbericht van vandaag iets over die twee zogenaamde kopstukken.
Dat is mooi, maar wat is je bron dat het van die twee kopstukken niet klopt?
  dinsdag 28 mei 2024 @ 06:01:46 #159
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213708227
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 01:06 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Maar er wordt geen genocide gepleegd. De VN, die we van jullie zo serieus moeten nemen, heeft de cijfers van omgekomen vrouwen en kinderen gehalveerd en het percentage teruggebracht van 70% naar 37%.

quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 01:06 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Maar er wordt geen genocide gepleegd. De VN, die we van jullie zo serieus moeten nemen, heeft de cijfers van omgekomen vrouwen en kinderen gehalveerd en het percentage teruggebracht van 70% naar 37%.

Dat argument kan nu echt wel eens de prullenbak in, hoor.
Naast dat het allemaal allang ontkrachte onzin is wat je stelt, is het ook op geen enkele manier een argument dat het geen genocide zou zijn. Als je niet weet wat genocide is en kan zijn moet je er ook geen stoere uitspraken over doen. Het gaat niet om een licht vergrijp waar nonchalance en domme onverschilligheid gepast is.
Antifa
  dinsdag 28 mei 2024 @ 06:13:56 #160
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213708246
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:01 schreef VoMy het volgende:

[..]
[..]
Naast dat het allemaal allang ontkrachte onzin is wat je stelt, is het ook op geen enkele manier een argument dat het geen genocide zou zijn. Als je niet weet wat genocide is en kan zijn moet je er ook geen stoere uitspraken over doen. Het gaat niet om een licht vergrijp waar nonchalance en domme onverschilligheid gepast is.
Alleen jij mag die uitspraken doen? Want je lijkt het ook niet echt te weten.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 06:19:13 #161
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213708257
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:13 schreef Tarado het volgende:

[..]
Alleen jij mag die uitspraken doen? Want je lijkt het ook niet echt te weten.
Laat maar zien waar in het genocideverdrag staat dat een bepaalde man/vrouwverhouding vereist is om in aanmerking te komen.

Verder is het sowieso al desinformatie over die VN-cijfers die zouden zijn aangepast.
Antifa
  dinsdag 28 mei 2024 @ 06:47:27 #162
131800 Tarado
cap de fusca
pi_213708339
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:19 schreef VoMy het volgende:

[..]
Laat maar zien waar in het genocideverdrag staat dat een bepaalde man/vrouwverhouding vereist is om in aanmerking te komen.

Verder is het sowieso al desinformatie over die VN-cijfers die zouden zijn aangepast.
Toon maar aan dat het genocide is, jij bent degene die het beweert, mening en feit is niet hetzelfde.

Dat er veel slachtoffers vallen is wat anders maar dat maakt het nog geen genocide.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 06:50:45 #163
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213708356
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:47 schreef Tarado het volgende:

[..]
Toon maar aan dat het genocide is,
Dat is de kwestie niet. Iemand beweert dat het geen genocide is, want het dodental zou 37% vrouwen/kinderen zijn. Een redenering die nergens op slaat.
Antifa
pi_213708366
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 23:03 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik vind het zo mooi dat de pro Palestina mensen zo vree(m)dzaam zijn O+
De pro zionisten die hier over genocide zitten te fantaseren voor de gaza bevolking dat zijn natuurlijk voor sommigen met oogkleppen op
de goede kant van de vreedzame mensen. :+
  dinsdag 28 mei 2024 @ 07:30:25 #165
222927 Lurf
All you need is Lurf
pi_213708486
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:50 schreef VoMy het volgende:

[..]
Dat is de kwestie niet. Iemand beweert dat het geen genocide is, want het dodental zou 37% vrouwen/kinderen zijn. Een redenering die nergens op slaat.
Natuurlijk is dat wel de kwestie. Jij hanteert de schuldpresumptie: er is sprake van genocide, tot het tegendeel bewezen is. Elk argument dat geen onweerlegbaar tegenbewijs levert, bijvoorbeeld de slachtofferratio's, zie je als een bevestiging van je vooroordeel. Dat is een goede kwaliteit voor een aanklager, maar ook die heeft het wel eens bij het verkeerde eind. Het is simpelweg op dit moment niet vast te stellen of er genocidale praktijken plaatsvinden in Gaza, en door wie, omdat het oorlogsgebied is en de propagandamachine volop draait aan alle zijden.
Never explain, never apologize.
pi_213708490
twitter
  Moderator dinsdag 28 mei 2024 @ 07:34:11 #167
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_213708500
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:30 schreef Lurf het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat wel de kwestie. Jij hanteert de schuldpresumptie: er is sprake van genocide, tot het tegendeel bewezen is. Elk argument dat geen onweerlegbaar tegenbewijs levert, bijvoorbeeld de slachtofferratio's, zie je als een bevestiging van je vooroordeel. Dat is een goede kwaliteit voor een aanklager, maar ook die heeft het wel eens bij het verkeerde eind. Het is simpelweg op dit moment niet vast te stellen of er genocidale praktijken plaatsvinden in Gaza, en door wie, omdat het oorlogsgebied is en de propagandamachine volop draait aan alle zijden.
hij heeft wel een punt hier

of het nu om 1%, 10% of 100% dode kindertjes gaat maakt voor de definitie niet zo heel veel uit
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_213708501
twitter

Geen idee of dit waar is natuurlijk, ken de taal niet.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 07:36:22 #169
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_213708510
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:30 schreef Lurf het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat wel de kwestie. Jij hanteert de schuldpresumptie: er is sprake van genocide, tot het tegendeel bewezen is.
Nee, ik heb hier niet zoveel mee te maken.
Het verzinnen van een ratio om te claimen dat iets geen genocide is, is een redenering die nergens op slaat. Dat is de kwestie.
Antifa
  dinsdag 28 mei 2024 @ 07:42:16 #170
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213708539
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2024 22:57 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
Er is geen tussentijdse veroordeling geweest.
https://nos.nl/collectie/(...)et-operatie-in-rafah

Isral geeft vrijwel zeker geen gehoor aan het tussenvonnis. Het land zei voor de uitspraak al dat het een eventuele veroordeling naast zich zou neerleggen.

Tussenvonnis/veroordeling/uitspraak van een rechter. Ik snap niet wat het anders zou zijn?

Heb je de betreffende quote uit je bron nou al gevonden?
Dit, dus.
pi_213708853
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2024 11:27 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Nee bianconeri, nu niet terugkrabbelen. JIJ zei toen dat Israel HONDERDEN doden op zich geweten had bij die aanval, dat het een BLOEDDORSTIG regime was dat uit was op de TOTAALVERNIETIGING van de Palestijnen.

Toen 2 dagen later bleek dat de raket niet van Israel kwam, het aantal doden helemaal niet de 500 passeerden zoals jij toen stelde, en het ook nog eens een Palestijnse raket bleek te zijn, toen was je NERGENS te bekennen. NERGENS. ABSOLUTE OORVERDOVENDE STILTE.

Dus hou gewoon op met net doen alsof je een soort objectieve mening hebt in dit. Je fopt niemand meer.
Dat is echt onzin en ik krabbel helemaal niet terug.
Israel heeft ook honderden doden op zijn geweten, tienduizenden zelfs.
Israel pleegt ook genocide, dus tja.

Ik ben hier wel eens vaker een periode niet te vinden, uberhaupt niet. Misschien omdat ik wel wat beters te doen heb dat pro-terroristen zoals jij te woord te staan. Jullie blijven ondanks alle oorlogsmisdaden Israel toch wel steunen, gek genoeg.

En ook op andere subforums ben ik gerust dagen niet aanwezig, omdat ik gewoon een leven heb. Dus nee dat heeft niets met ''doelbewust negeren'' te maken.
Owh en voordat je weer gaat janken: Nee, ik kom hier ook niet terug bij elke gigantische moord actie van Israel, want dan kan ik elke dag wel terugkomen.
pi_213708870
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2024 11:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]
Je zal maar Hamas verdedigen door te stellen dat alles de schuld van Israel is lol. Dan sta je dus aan de kant van verkrachters en de 70% van de palestijnen die de daden van 7 oktober toejuichen, en langs de kant van de straten staan om op lijken te spugen. Je zal dat maar goed vinden. Je zal dat maar kunnen begrijpen. Je zal Israel daar maar de schuld van geven. Je zal maar continue met je vinger naar Israel wijzen als je iedere keer weer wordt geconfronteerd met het absolute barbaarse gedrag van de gemiddelde Hamas strijder en zijn helper-Palestijntjes. Keer op keer. Keer op keer wijzen naar Israel. Keer op keer wijzen naar de Joden. Keer op keer "ja maar roepen". Iedere.Keer.Weer.
Als jij ook maar 1 post weet te vinden waar ik Hamas verdedig, dan bravo.
Ook in de posts rondom wat jij quote geef ik meerdere malen aan dat je in deze oorlog tussen de strijdende partijen GEEN partij kunt kiezen omdat ze allebei fout zijn.

Dus hou je leugens en veroordelingen voor je ok?
En leer eens lezen.

Israel pleegt overigens 100x ergere terroristische daden. Dus jij kan hier wel hypocriet een vingertje gaan wijzen (dat ook nog eens niet klopt), maar er wijzen er 4 terug naar jou. Jij steunt een terroristische staat dat vele ergere dingen doet.

Daarnaast waar ik mensen WEL op wijs is dat deze oorlog niet door Hamas begonnen is en niet pas op 7 oktober begonnen is. Dat is een simpele feit die mensen vergeten.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 28-05-2024 08:34:02 ]
pi_213708896
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 11:29 schreef Gia het volgende:

[..]
Hamas vindt zichzelf waarschijnlijk ongelooflijk slim. Ze kunnen oorlogsrecht naast zich neerleggen en ziekenhuizen, ambulances en burgers als schild gebruiken. En Israel mag daar dan, volgens velen pro palestijnen figuren, niets tegen doen, want 'onschuldig burgers'.

Nogmaals, het is niet Israel die verantwoordelijk is voor al die doden, maar Hamas. Als Hamas ze niet als schild gebruikt, raken ze ook niet gedood of gewond als hamas doelbewust wordt aangevallen.
Wow, dit is echt een walgelijke kijk op dingen zeg.

Laten we maar een kernbom gooien op heel de gaza strook! Er loopt er 1 strijder dood en die gaat dan dood!
Lekker boeiend wie er nog meer dood gaan!

Dat is hoe jij nu reageert. Hoe walgelijk :r :r :r

Israel, en niemand anders dan Israel, is verantwoordelijk voor de moord op tienduizenden onschuldige burgers.
Ga nou niet doen alsof dit soort oorlogen in die regio niet al vaker gevoerd zijn, door wel Westerse landen.
En daar valt hooguit eens een enkele keer een burgerdode.

Wat doet Israel? Die gooit letterlijk alles volledig plat en schiet iedereen maar gewoon neer.
Ga dan niet zeggen dat iemand anders verantwoordelijk is :r :r
pi_213708911
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2024 11:34 schreef LethalNinja het volgende:

[..]
Ik snap wel dat veel mensen pro Isral zijn. Veel van hen kunnen zich beter identificeren met Isral dan met Hamas. Zijn dan vooral mensen uit Westerse landen. Die weten ook dat je ook achter Isral kan staan maar het niet eens bent met de huidige regering van Isral. Daar waren ook de afgelopen dagen weer veel demonstraties.
Klopt, maar moet het feit dat Israel ietsje dichter bij een normaal moraal staat een reden zijn om al die walgelijke oorlogsmisdaden te steunen?

Als je achter het land Israel zou zijn, maar niet hoe ze alles nou regeren dan zou je anti-regerings protesten moeten voeren. En niet pro-Israel protesten. Want door zo'n protest laat je juist zien voor die oorlogsmisdaden te zijn.
pi_213708919
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 06:01 schreef VoMy het volgende:

[..]
[..]
Naast dat het allemaal allang ontkrachte onzin is wat je stelt
In je dromen, misschien.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:10:35 #176
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_213709090
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:34 schreef Scorpie het volgende:
[ twitter ]

Geen idee of dit waar is natuurlijk, ken de taal niet.
Een aantal woorden die ik kon thuisbrengen kloppen met de vertaling, maar meer dan dat kan ik echt niet zeggen. Buiten die woorden om is er genoeg ruimte voor andere woorden die het geheel totaal iets anders maken.

De secundaire explosie is bevestigd?
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:28:33 #177
505619 Origami94
#FreeKlopkoek
pi_213709206
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 00:04 schreef Ulx het volgende:

[..]
hoe?
Op dezelfde manier hoe Bin Laden is gepakt
pi_213709207
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 08:30 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Dat is echt onzin en ik krabbel helemaal niet terug.
Israel heeft ook honderden doden op zijn geweten, tienduizenden zelfs.
Israel pleegt ook genocide, dus tja.

Ik ben hier wel eens vaker een periode niet te vinden, uberhaupt niet. Misschien omdat ik wel wat beters te doen heb dat pro-terroristen zoals jij te woord te staan. Jullie blijven ondanks alle oorlogsmisdaden Israel toch wel steunen, gek genoeg.

En ook op andere subforums ben ik gerust dagen niet aanwezig, omdat ik gewoon een leven heb. Dus nee dat heeft niets met ''doelbewust negeren'' te maken.
Owh en voordat je weer gaat janken: Nee, ik kom hier ook niet terug bij elke gigantische moord actie van Israel, want dan kan ik elke dag wel terugkomen.
Haha kijk nou, er gebeurd wat en je komt meteen terug zodat je moord en brand kan schreeuwen. Moment dat je dat bericht zag, heb je opeens wel weer wat te doen en iedereen hier uitkafferen dan we allemaal meedoen met Israel huilhuil. Blijf gewoon weg.
pi_213709250
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 08:40 schreef Cuendillar het volgende:

[..]
In je dromen, misschien.
Ik weet niet welke dingen Vomy precies bedoelt maar de onthoofde baby's, baby in de oven en systematische verkrachtingen op 7 oktober zijn inderdaad allemaal al ontkracht.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 09:37:47 #180
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_213709310
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 07:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]
https://nos.nl/collectie/(...)et-operatie-in-rafah

Isral geeft vrijwel zeker geen gehoor aan het tussenvonnis. Het land zei voor de uitspraak al dat het een eventuele veroordeling naast zich zou neerleggen.

Tussenvonnis/veroordeling/uitspraak van een rechter. Ik snap niet wat het anders zou zijn?

Heb je de betreffende quote uit je bron nou al gevonden?
@Cuendillar
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')