Uit je onderbuikje dus.quote:
Jesus ....quote:
Back to zhe Brusilov offensive!quote:
Als je geen poot meer hebt om op te staan, zou ik er geen been meer in zienquote:
Het is toch geen groot publiek geheim dat Wilders een strak gevoel in de broek krijgt van het beleid van Orban?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Uit je onderbuikje dus.
Duidelijk.
Niet van die rare dingen zeggen als je geen bronnen hebt.
Qua houding over de eu misschien, maar waar steunt pvv hongarije inzake ukraine dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het is toch geen groot publiek geheim dat Wilders een strak gevoel in de broek krijgt van het beleid van Orban?
De formatie moest er notabene voor stilgelegd worden omdat meneertje zo nodig naar cpac in Boedapest moest afreizen om daar een lulverhaal op gaan hangen.
Dat hebben VVD en NSC mooi tegen weten te houden inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Qua houding over de eu misschien, maar waar steunt pvv hongarije inzake ukraine dan?
Hoe weet je dat? Heb je daar ook bewijs van? Iets met notules, bronnen, perslekken ofso?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat hebben VVD en NSC mooi tegen weten te houden inderdaad.
Wat zit er achter dit gezuig joh? Heb ik je held beledigd ofzo?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:45 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Heb je daar ook bewijs van? Iets met notules, bronnen, perslekken ofso?
Ok Tong.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:36 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als je geen poot meer hebt om op te staan, zou ik er geen been meer in zien
Ik zou dan steen en been klagen bij de leiding.
Of hopen dat de leiding niet met het verkeerde been uit bed is gestapt, dan kun je proberen een wit voetje te halen.
Wel subtiel blijven, want anders schiet je jezelf in de voet.
En dan kun je je beter uit de voeten maken.
https://www.pvv.nl/nieuws(...)tenlands-beleid.htmlquote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Qua houding over de eu misschien, maar waar steunt pvv hongarije inzake ukraine dan?
Blijkbaar heb je ze dus niet.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat zit er achter dit gezuig joh? Heb ik je held beledigd ofzo?
Kijk, dit is tenminste duidelijk. Wel vraag ik me af wat de datum is van deze artikelen.quote:
Het staat nog steeds op hun website. Maar goed, het maakt niet uit. Wilders is niet in de positie om wat tegen hulp te doen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste duidelijk. Wel vraag ik me af wat de datum is van deze artikelen.
Want dit is zijn recente standpunt:
https://nos.nl/collectie/(...)over-militaire-steun
Nee. Inderdaad.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:59 schreef Ulx het volgende:
[..]
Het staat nog steeds op hun website. Maar goed, het maakt niet uit. Wilders is niet in de positie om wat tegen hulp te doen.
Ja, maar je snapt waarom h? Die man wil macht. En hij zag al vroeg in tijdens het formeren, dat zijn originele standpunt het onmogelijk zou maken om een coalitie te vormen. Dus officieel heeft ie dit onderwerp snel laten vallen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 11:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kijk, dit is tenminste duidelijk. Wel vraag ik me af wat de datum is van deze artikelen.
Want dit is zijn recente standpunt:
https://nos.nl/collectie/(...)over-militaire-steun
Hoorde jij positief nieuws dan?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:56 schreef AchJa het volgende:
Gezien de huidige retoriek over steun, trainers, wapeninzet etc. mag je toch wel voorzichtig concluderen dat Oekraine er een stuk slechter voor staat dan dat er in het gros van de berichtgeving geschetst wordt.
Wat is het "gros van de berichtgeving"? Volgens mij schetste "de media" doom en gloom over het Kharkiv offensief. Er is verder geen causaal verband tussen "steun, trainers, wapeninzet" en de situatie aan het front.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 12:56 schreef AchJa het volgende:
Gezien de huidige retoriek over steun, trainers, wapeninzet etc. mag je toch wel voorzichtig concluderen dat Oekraine er een stuk slechter voor staat dan dat er in het gros van de berichtgeving geschetst wordt.
Natuurlijk is daar wel een verband tussen.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:40 schreef oheng het volgende:
Wat is het "gros van de berichtgeving"? Volgens mij schetste "de media" doom en gloom over het Kharkiv offensief. Er is verder geen causaal verband tussen "steun, trainers, wapeninzet" en de situatie aan het front.
Goed lezen wat ik schrijf, het is nog beroerder dan de berichtgeving, ik heb nergens een waardeoordeel gegeven.quote:
De VS doet ontzettend moeilijk over opblazen van een vliegveld 35km van de grens met wat toestellen die bommen op Kharkiv gooien, en tegelijk geven ze de opdracht zulke radars op te blazen? Ik betwijfel dat. Zelenskyy kan de VS dan heel simpel in enorme problemen brengen. Dat die OTH radars worden uitgeschakeld dwingt Rusland volgens mij gewoon hun Beriev A-50's binnen schootsafstand te brengen. Ze zullen toch iets moeten gaan doen om raketten en vliegtuigen op tijd te kunnen zien aankomen. Het lijkt me eerder een Oekraense beslissing.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 13:58 schreef AchJa het volgende:
Dat de OTH radars aan worden gegrepen is ook een teken aan de wand. Die voegen vwb het front niks toe. Daar zit dus ook een strategische bedoeling achter.
[ x ]
Die radars hebben niks met het vliegverkeer te maken. Dat zijn waarschuwingsradars voor inkomende intercontentinale raketten.quote:Op dinsdag 28 mei 2024 14:09 schreef Ulx het volgende:
[..]
De VS doet ontzettend moeilijk over opblazen van een vliegveld 35km van de grens met wat toestellen die bommen op Kharkiv gooien, en tegelijk geven ze de opdracht zulke radars op te blazen? Ik betwijfel dat. Zelenskyy kan de VS dan heel simpel in enorme problemen brengen. Dat die OTH radars worden uitgeschakeld dwingt Rusland volgens mij gewoon hun Beriev A-50's binnen schootsafstand te brengen. Ze zullen toch iets moeten gaan doen om iets op tijd te kunnen zien aankomen. Het lijkt me eerder een Oekraense beslissing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |