SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Logisch toch als je heel vroeg op moet? Wel jammer!quote:Op zondag 26 mei 2024 21:48 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk veel te laat. Weet niet of ik helemaal ga redden
Geen geluid ook..quote:Op zondag 26 mei 2024 21:50 schreef Starflyer het volgende:
En de laatste rij alweer gemist door Ziggo
800 km in 2 uur?quote:Op zondag 26 mei 2024 21:53 schreef Waterbed het volgende:
Hoe lang duurt de Indy 500 gemiddeld?
Is dat om en nabij twee uur, zonder al te veel gekke incidenten?
Vorig jaar bijna 3 uurquote:Op zondag 26 mei 2024 21:53 schreef Waterbed het volgende:
Ca 3 uurquote:Op zondag 26 mei 2024 21:53 schreef Waterbed het volgende:
Ik kijk het wel terugquote:Op zondag 26 mei 2024 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Update:
Start race verwacht om 22:45 uu.
Start voorbeschouwing op Ziggo om 21:45 uur.
Beide onze tijd uiteraard.
Alles live op Ziggo? (14)quote:Op zondag 26 mei 2024 21:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
Update:
Start race verwacht om 22:45 uu.
Start voorbeschouwing op Ziggo om 21:45 uur.
Beide onze tijd uiteraard.
Misschien is karma nog wakkerquote:Op zondag 26 mei 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Uhuh. Helaas team cheat op de eerste startrij
Het ligt wel iets genuanceerder dan dat.quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nou ja maakt niet uit.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het ligt wel iets genuanceerder dan dat.
Ze hebben 6 kanalen.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:08 schreef vipergts het volgende:
Hoe gaan ze bij ziggo beide races uitzenden dan?
quote:
Honest mistake volgens het team. Software aangepast voor de hybride testen en vergeten terug te zetten.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat weet ik zou wel handig zijn als ze melden waar nascar heen gaatquote:
Ik ga een poging wagen. Met niet al te veel safety cars gaat het misschien lukkenquote:Op zondag 26 mei 2024 21:48 schreef vosss het volgende:
Eigenlijk veel te laat. Weet niet of ik helemaal ga redden
Ja, als ze hiermee klaar zijn regent het alweer.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
Als ze al deze onzin nou zouden skippen...
sorry
Of anders gewoon als ze toch aan het drogen zijn. Gaan ze maar ergens naast de baan staan. Plek zat.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
sorry
Baan is nog niet klaarquote:Op zondag 26 mei 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
sorry
Je gaat toch niet rijden zonder zegeningen van aartsbisschop!!quote:Op zondag 26 mei 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
sorry
Ga je mond spoelenquote:Op zondag 26 mei 2024 22:21 schreef Jane het volgende:
sorry
Dátquote:Op zondag 26 mei 2024 22:25 schreef Zorro het volgende:
Och weer zo'n "kijk eens hoe goed ik ben" versie die dan volledig de msit in gaat.
Hey, ik denk aan de mensen die vroeg op moeten.quote:
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 26 mei 2024 22:25 schreef Zorro het volgende:
Och weer zo'n "kijk eens hoe goed ik ben" versie die dan volledig de mist in gaat.
Waarschijnlijk op Docu. Dat gebeurd wel vaker als indycar ook is.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:14 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat weet ik zou wel handig zijn als ze melden waar nascar heen gaat
Ligt eraan naar welke Ziggo-zender je kijktquote:Op zondag 26 mei 2024 22:29 schreef Tijn het volgende:
Die gast van Ziggo zat zo te horen al een tijdje te kletsen, maar nu is-ie ook hoorbaar op zender
Wij hebben racing aan staan. Is dat niet goed?quote:Op zondag 26 mei 2024 22:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan naar welke Ziggo-zender je kijkt
Is prima hoor.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Wij hebben racing aan staan. Is dat niet goed?
Toen was de baan nog niet droog. Drogen duurt 1,5 uur na het einde van de regen. Dat was ca 21.15 uur, dus 22.45 uur is de start. Dit programma is daar op aangepast.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:28 schreef bedachtzaam het volgende:
ze hadden al een uur lang kunnen rijden als ze die hele show deden tijdens het droog maken van de baan.
Maar ze staan op de baan. Dus daar wordt niks meer gedroogd, buiten de natuurlijke droging.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:34 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Toen was de baan nog niet droog. Drogen duurt 1,5 uur na het einde van de regen. Dat was ca 21.15 uur, dus 22.45 uur is de start. Dit programma is daar op aangepast.
Dat is prima. Op Select/Kanaal 14 was de voorbeschouwing. Bij Racing heb je continu het signaal uit Amerika. Ze schuifde René op Racing te laat in.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:30 schreef Jane het volgende:
[..]
Wij hebben racing aan staan. Is dat niet goed?
Ik ga uit van wat er gezegd is. Drogen duurt ca 1,5 uur en begon om 21.15 uur.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:35 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar ze staan op de baan. Dus daar wordt niks meer gedroogd, buiten de natuurlijke droging.
Drogen begon zo rond 20:30 uurquote:Op zondag 26 mei 2024 22:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik ga uit van wat er gezegd is. Drogen duurt ca 1,5 uur en begon om 21.15 uur.
Die is dan ook niet opgegroeid met autotunequote:Op zondag 26 mei 2024 22:37 schreef bedachtzaam het volgende:
Nou ja, die gast zingt 10 keer beter dan die vrouw.
Maar je mag wel zelf kiezen wat voor melk!quote:
Dit jaar is alleen melk gekozen. Geen karnemelk of chocolademelk. Wel 2 varianten melk: volle melk en halfvolle melkquote:Op zondag 26 mei 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Maar je mag wel zelf kiezen wat voor melk!
Ik koos chocolademelk.
Houdbare melk.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik koos chocolademelk.
Dan zou ik toch overwegen me terug te trekkenquote:Op zondag 26 mei 2024 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit jaar is alleen melk gekozen. Geen karnemrlk of chocolademelk. Wel 2 varianten melk: volle melk en halfvolle melk
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 26 mei 2024 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger kwam de melkboer zo'n fles brengen
Vroeger was alles beterquote:Op zondag 26 mei 2024 22:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Vroeger kwam de melkboer zo'n fles brengen
Je mocht wel karnemelk of chocolademelk kiezen. Maar niemand deed datquote:Op zondag 26 mei 2024 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zou ik toch overwegen me terug te trekken
Ik kies lactose en glutenvrije uitloop rijstmelkquote:Op zondag 26 mei 2024 22:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik koos chocolademelk.
In dezelfde seconde ook nog!quote:
Toen de Batavieren nog met hun vijven waren.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:42 schreef bedachtzaam het volgende:
Toen de mannen nog van staal waren en de boten van hout.
Oh gelukkig, ik schrok al.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je mocht wel karnemelk of chocolademelk kiezen. Maar niemand deed dat
....quote:Op zondag 26 mei 2024 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze nog niet zo progressief dat je ook havermelk of sojamelk mag kiezen?
Ik heb nog nooit een haverplantje zien drinken bij zijn moeder.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zijn ze nog niet zo progressief dat je ook havermelk of sojamelk mag kiezen?
22 seconden.quote:
Dat is knâckebrød....quote:
Even controleren of ze zich nu wel aan de regels houden?quote:Op zondag 26 mei 2024 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hehe, na 12x proberen heb ik de audio van Josef aan nu
Welnee, we gaan gewoon verder zoquote:Op zondag 26 mei 2024 22:50 schreef bedachtzaam het volgende:
Die hele show vooraf en dan na vele uren eindelijk rijden, klabonkel en klaar.
Dat was het dan weer.
Vol zitten vreten, vol energie... 10 seconden klaar.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:50 schreef bedachtzaam het volgende:
Die hele show vooraf en dan na vele uren eindelijk rijden, klabonkel en klaar.
Dat was het dan weer.
Kom jij ook nog ff flauw doen ja?quote:Op zondag 26 mei 2024 22:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even controleren of ze zich nu wel aan de regels houden?
Ja die is lekker bezig daar.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:51 schreef Peterselieman het volgende:
De livetiming is bij mij wel wat van slag. Conor Daly staat er wel vaak in
Juistemquote:
Ook in de Indy worden gewoon straffen uitgedeeldquote:Op zondag 26 mei 2024 22:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Lijkt me best goede winnende strategie. Iedereen eruit tikken. Wordt toch niet bestraft.
Uiterlijk tot 2.15 uurquote:
Dat vind ik voor een zondagavond wel tamelijk diep.quote:
Helaas wel jaquote:Op zondag 26 mei 2024 22:56 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat vind ik voor een zondagavond wel tamelijk diep.
Kap eraf voor extra koeling.quote:
Jacques Villeneuve kreeg ooit 2 ronden achterstand als straf. Won alsnog.quote:Op zondag 26 mei 2024 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook in de Indy worden gewoon straffen uitgedeeld
Moet wel heel ernstig zijn dan?quote:Op zondag 26 mei 2024 22:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook in de Indy worden gewoon straffen uitgedeeld
Gebeurt elke race welquote:Op zondag 26 mei 2024 22:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Moet wel heel ernstig zijn dan?
Je bent te oudquote:Op zondag 26 mei 2024 22:58 schreef Zorro het volgende:
Ik ga dir nooit begrijpen.
Een gigantisch podium, dan denk je welke band staat daar?
Staan er een of twee poppetjes achter een laptop.
Ach, zo lang mensen het daarmee naar hun zin hebben, denk ik dan maarquote:Op zondag 26 mei 2024 22:58 schreef Zorro het volgende:
Ik ga dir nooit begrijpen.
Een gigantisch podium, dan denk je welke band staat daar?
Staan er een of twee poppetjes achter een laptop.
Dat kan ook op een 4x zo klein podium waar die gasten niet volledig in het niets verdwijnenquote:Op zondag 26 mei 2024 22:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, zo lang mensen het daarmee naar hun zin hebben, denk ik dan maar
Houston, we've had a problem herequote:
Dat snap ikquote:Op zondag 26 mei 2024 23:03 schreef ondeugend het volgende:
Haha ja jezus.... het is zijn eerste herstart ooit.
Ik heb natuurlijk alle vertrouwen in Larson.
Nou ja, met zijn ervaring in ongeveer alles heeft hij er al wel wat gehad natuurlijk, het principe moet hij toch kennenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:03 schreef ondeugend het volgende:
Haha ja jezus.... het is zijn eerste herstart ooit.
Ik heb natuurlijk alle vertrouwen in Larson.
Wie?quote:
Ah, die ken ik wel inderdaad!quote:
Weer?quote:
Dat van Rinus was geen top pit hoorquote:
Hahaquote:
Nog steeds uiterlijk tot 02:15 uur hoorquote:
Ja dat wist ik natuurlijk.quote:
Deze week of volgende week?quote:Op zondag 26 mei 2024 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nog steeds uiterlijk 02:15 uur hoor
Nope.quote:
Wanneer begint de nieuwe week?quote:
Dat hang ervanaf.quote:
Ligt er maar net aan waar je je op de wereld bevindquote:
Dat sowieso, maar hij moet zelf ook rustiger worden.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nope.
Top 10 klassering is al top. Hij moet naar een beter team om een rol te kunnen gaan spelen.
Dit zou niet eens een vraag moeten zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat hang ervanaf.
Beschouw je zondag als begin van de week of maandag?
Armstrong, Legge en nu Lundqvistquote:Op zondag 26 mei 2024 23:18 schreef Jane het volgende:
Was ff weg. Hoeveel zijn er tussendoor uitgevallen? Ericsson ed. heb ik nog meegekregen.
Legge, motor kapot. Lundqvist, tegen de muur. Armstrong, ook iets kapot (maar dat was tijdens de eerste caution al).quote:Op zondag 26 mei 2024 23:18 schreef Jane het volgende:
Was ff weg. Hoeveel zijn er tussendoor uitgevallen? Ericsson ed. heb ik nog meegekregen.
Er zijn mensen...quote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zou niet eens een vraag moeten zijn.
2 honda's al kapot voor ze op een kwart zittenquote:Op zondag 26 mei 2024 23:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Legge, motor kapot. Lundqvist, tegen de muur. Armstrong, ook iets kapot (maar dat was tijdens de eerste caution al).
Jep. Ik mag aannemen dat die op zondag al op kantoor zitten en op vrijdag en zaterdag weekeinde hebben.quote:
Komt met de jaren.quote:Op zondag 26 mei 2024 23:18 schreef Xylos het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar hij moet zelf ook rustiger worden.
Is nog meer dan 3/4 van de race te gaan.quote:
Zolang hij bij sato in de buurt zit is er nog hoop 😁quote:Op zondag 26 mei 2024 23:26 schreef Peterselieman het volgende:
Rinus heeft m flink in de achteruit gezet
Iets teveel de vleugel aangepast, denk ikquote:Op zondag 26 mei 2024 23:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
Rinus is zn handrem vergeten weer eraf te halen bij de pitstop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |