Hoe laat is de restart? Denk niet dat ze dit nog gaan fixen binnen een stief kwartiertje.quote:
Ohja ook dat natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2024 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig heeft Perez niks. En de rest ook niet.
Goede glazen bolquote:
Perez maakt bijna een Morgan van zijn Bull.quote:
Never mind. Dat was dus helemaal niet et geval.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:08 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt wel alsof perez zelf de muur raakt
Moet een keer iets gebeuren vind ik.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Magnussen is er niet bij volgende race.
Mooi, dan kan Perez ook....quote:Op zondag 26 mei 2024 15:08 schreef Nober het volgende:
En toen waren er nog maar zestien. Zo gaat ie goed.
yup,quote:
Ik hoop hetquote:
Dat moet toch bijna wel.quote:
Vechten met Haas auto's bij de start is uberhaupt al het probleem, hij brengt zichzelf telkens in zulke positiesquote:Op zondag 26 mei 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Magnussen ramt Perez van de baan.
Maar volgens user @:DeeBee is Perez een downie. Jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zal vast het verschil makenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vechten met Haas auto's bij de start is uberhaupt al het probleem, hij brengt zichzelf telkens in zulke posities
Lawson in die auto, nu
Say whatquote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef Cilantro het volgende:
Perez zat ook duidelijk niet op te letten.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Concurrentie wil de vloer van de RedBull wel bestuderen maar er is weinig van over.
Ja was alleen een lekke band en kleine beetje plastikquote:
Wat moest ie doen dan?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef Cilantro het volgende:
Perez zat ook duidelijk niet op te letten.
Kan hij op eigen gelegenheid terug komen naar de pits?quote:
Teiltje water en bandenplakkers?quote:
Was al terug tochquote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Kan hij op eigen gelegenheid terug komen naar de pits?
Ah kom nou toch. Het moment dat hij daarbij richting die muur stuurt kon het al niet meer goed gaan. Die man is een rijdende liabilityquote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind dit niet per se een straf voor iemand. Race incident. Perez ziet en verwacht hem niet, Magnussen kan niet in het niks verdwijnen. Los van dat Magnussen een randdebiel is overigens
is hij alquote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelf duwend?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is alweer terug jaquote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zo nee, dan is hij OUT.
Zo ja, dan mogen ze het proberen.
Waarschijnlijk nog steeds beter dan de vloer van de Williams.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gelukkig heeft de concurrentie er nu niets aan
Zijn wagen ook? Daarheen gereden door SAI?quote:
quote:
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Kunnen we KMAG nu officieel benoemden tot de nieuwe Maldonado?
Dat is hij zeker. Maar 1st lap incident blablaquote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ah kom nou toch. Het moment dat hij daarbij richting die muur stuurt kon het al niet meer goed gaan. Die man is een rijdende liability
It’s all about the familyquote:
Maldonado heeft ten minste nog een race gewonnenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kon hij nog naar de pits rijden dan ?
Ik dacht van wel, maar misschien ook niet hoor.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zijn wagen ook? Daarheen gereden door SAI?
Kijk mij eens niet in Monaco zijn post.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:14 schreef Coco het volgende:
Komt hier met bakken uit de lucht ondertussen.
Dat is waar ja, dan gaat het over.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Maldonado heeft ten minste nog een race gewonnen
Competetief? Nee.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:14 schreef TwenteFC het volgende:
Hoe zit dat met de banden hier, valt dit op hard uit te rijden?
Hij was aan het verdedigen, maar Magnussen drukt hem er gewoon door.quote:
Ik vraag me af of ze 1st lap incident gaan gooien, omdat Magnussen al meer domme acties heeft gedaan.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:14 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Dat is hij zeker. Maar 1st lap incident blabla
Meer schade dan Schumacher?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:13 schreef TweedeKlum het volgende:
Dat laatste was Grosjean in Monza 2012quote:Op zondag 26 mei 2024 15:15 schreef potjecreme het volgende:
Gaat we het echt meemaken dat er iemand echt een ban krijgt.
Het is een race ongeval.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hij was aan het verdedigen, maar Magnussen drukt hem er gewoon door.
Dat zou net zo dom zijn als de straf laten afhangen van de uitkomst en niet van de aard van de overtreding. Het moet geen drol uitmaken welke coureur de fout maakt in de strafbepalingquote:Op zondag 26 mei 2024 15:16 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik vraag me af of ze 1st lap incident gaan gooien, omdat Magnussen al meer domme acties heeft gedaan.
Dat duurt wel even ja. Echt heel veel schade, ook ad vangrail etc.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:16 schreef Legoblokje het volgende:
Hoe lang zal deze rode vlag nog duren? Wel langer dan ~30 minuten denk ik?
Leeftijdquote:Op zondag 26 mei 2024 15:17 schreef alpeko het volgende:
Alonso helemaal bezweet. Stroll alsof hij nog moet starten.
Ik zweet me ook kapot achter mijn computer. Benauwd als de pest hier.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:17 schreef alpeko het volgende:
Nee maar beeld en melden van de RV zijn 2 verschillende momentenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:16 schreef Nober het volgende:
Mag je wel inhalen tijdens een rode vlag?
Pen voor GAS en die AM.
magnussen had hier gewoon voet van gas moeten doen, dan was er niks aan de hand, elke vmbo-er leert dat bij zijn theorie rijexamenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef Doevelaer het volgende:
Ik vind dit niet per se een straf voor iemand. Race incident. Perez ziet en verwacht hem niet, Magnussen kan niet in het niks verdwijnen. Los van dat Magnussen een randdebiel is overigens
Wist je trouwens dat Hulkenberg Nederlands spreekt?quote:Op zondag 26 mei 2024 15:16 schreef SiGNe het volgende:
Een voordeel, Hulkenberg, Magnussen en Perez wonen in Monaco dus die kunnen lekker naar huis om daar de race verder te kijken.
Ja viel mij ook op.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:17 schreef alpeko het volgende:
Heb er niet zo'n moeite mee. Het is een keer in je nadeel, een keer in je voordeel. Maar je hebt wel weer een start met gerepareerde auto's en niet met halve wrakken.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:16 schreef Zorro het volgende:
Ik ben overigens nog steed voorstander van verbod op werken aan de auto onder rood. Dat doe je maar zodra rood is opgeheven.
#viesdikquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik zweet me ook kapot achter mijn computer. Benauwd als de pest hier.
Dat verhaal zal iedereen wel kennenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef SiGNe het volgende:
Deed Kimi overigens ook een keer, was ie ook uitgevallen, ging ie naar z'n boot in de haven toe
Lekker man. Zou ik ook doen.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef SiGNe het volgende:
Deed Kimi overigens ook een keer, was ie ook uitgevallen, ging ie naar z'n boot in de haven toe
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat ongeluk was niet eens zo heftig. Ze schade laat het zo lijken
Maar is helemaal niet nodig want Max spreekt Duits.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Hulkenberg Nederlands spreekt?
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef SiGNe het volgende:
Oconquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef Doevelaer het volgende:
Ik weet oprecht niet wie ik onsympathieker vind; Ocon of Stroll
Ik dacht Vlaams.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Maar is helemaal niet nodig want Max spreekt Duits.
Hij gaat zijdelings de muur in 2xquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Weinig aan de hand. De banden krijgen ze dus die schade kost niks en de rest is voornamelijk krasjes en een enkele deukquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ocon. Met afstand.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef Doevelaer het volgende:
Ja die was z'n falende Mercedes motor helemaal zat.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef SiGNe het volgende:
Ocoffquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef Doevelaer het volgende:
En dat komt ook de veiligheid ten goede.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Heb er niet zo'n moeite mee. Het is een keer in je nadeel, een keer in je voordeel. Maar je hebt wel weer een start met gerepareerde auto's en niet met halve wrakken.
Nu moet je verplicht naar het vierkantje voor een praatje met de persquote:
de meesten rijden al op mediums en de rest op hardquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Of mediums en dan niet meer stoppen?
Ocon.., Stroll kan er niks aan doen, Ocon doet 't expres.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef Doevelaer het volgende:
Hier ben blij dat de komma hier juist is toegepast.quote:
Zou wel leuk zijnquote:Op zondag 26 mei 2024 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Klopt, ze rennen vanuit de pits naar de auto, gordels vast en rijden.
En dan eerst met zo'n slinger de motor starten.quote:
Nopequote:Op zondag 26 mei 2024 15:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Lijkt me niet mogen toch? Bandenregelement zegt toch zoiets als vanaf rondje 6 of zo?
Er is toch wel een maximumtijd voor iedere race? Zodat iedereen weer op tijd verder kan.quote:
nee?! 1 volledig rondje is voldoendequote:Op zondag 26 mei 2024 15:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Lijkt me niet mogen toch? Bandenregelement zegt toch zoiets als vanaf rondje 6 of zo?
Het lijkt FOK! F1 wel!quote:Op zondag 26 mei 2024 15:23 schreef aeque het volgende:
Zag ik nou echt een bord in Hamilton kleuren met daarop Charles i hope you crash?
Aanduwen!quote:Op zondag 26 mei 2024 15:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
En dan eerst met zo'n slinger de motor starten.
Is om de spanning te verhogenquote:
blijf je op hard dan moet je nog een stop maken. Dan gaat Leclerc als een oma rijden om te zorgen dan bepaalde coureurs geen punten pakkenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:22 schreef wdn het volgende:
[..]
de meesten rijden al op mediums en de rest op hard
Met mediums ga je het niet redden is de verwachting
quote:Op zondag 26 mei 2024 15:23 schreef Jane het volgende:
Dit wordt weer een lange uitzending. Laten we hopen dat F1TV voor de verandering rekening heeft gehouden met een langere uitzending voor de Monaco GP.
Hopen voor hem dat Viaplay geen storingen heeft dan.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat was een grapje met de supporter daarnaast. De een had een pro Charles bord en de ander een anti Charles bord. Grapjes verwezen naar elkaar; “inchident”quote:Op zondag 26 mei 2024 15:23 schreef aeque het volgende:
Zag ik nou echt een bord in Hamilton kleuren met daarop Charles i hope you crash?
Die viel er geloof ik ook een keer van die boot af met zijn dronke kopquote:Op zondag 26 mei 2024 15:18 schreef SiGNe het volgende:
Nope. 1 rondje is genoegquote:Op zondag 26 mei 2024 15:22 schreef Perox het volgende:
[..]
Wel een redelijke schadepost maar goed, gebeurt nu eenmaalquote:Op zondag 26 mei 2024 15:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Weinig aan de hand. De banden krijgen dus die schade kost niks en de rest is voornamelijk krasjes en een enkele deuk
ja, buslijn 6 naar Nice moet straks weer kunnen rijden (geen grapje)quote:Op zondag 26 mei 2024 15:23 schreef core2duo het volgende:
[..]
Er is toch wel een maximumtijd voor iedere race? Zodat iedereen weer op tijd verder kan.
2 uur race binnen 3 uur. En dan stopt de race wat het eerste gebeurd.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:23 schreef core2duo het volgende:
[..]
Er is toch wel een maximumtijd voor iedere race? Zodat iedereen weer op tijd verder kan.
Breng mensen die naar de GP van Zandvoort niet op ideeënquote:Op zondag 26 mei 2024 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een onzin, neem gewoon de volgorde bij het vallen van rood...
Dat dusquote:Op zondag 26 mei 2024 15:24 schreef S95Sedan het volgende:
Wat een onzin, neem gewoon de volgorde bij het vallen van rood...
Ook als je niet voorbij het meetpunt was?quote:
Je weet dat het niet om racen gaat maar om kijkcijfers en contracten?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |