Hoe laat is de restart? Denk niet dat ze dit nog gaan fixen binnen een stief kwartiertje.quote:
Ohja ook dat natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2024 15:07 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Gelukkig heeft Perez niks. En de rest ook niet.
Goede glazen bolquote:
Perez maakt bijna een Morgan van zijn Bull.quote:
Never mind. Dat was dus helemaal niet et geval.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:08 schreef Refragmental het volgende:
Lijkt wel alsof perez zelf de muur raakt
Moet een keer iets gebeuren vind ik.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
Magnussen is er niet bij volgende race.
Mooi, dan kan Perez ook....quote:Op zondag 26 mei 2024 15:08 schreef Nober het volgende:
En toen waren er nog maar zestien. Zo gaat ie goed.
yup,quote:
Ik hoop hetquote:
Dat moet toch bijna wel.quote:
Vechten met Haas auto's bij de start is uberhaupt al het probleem, hij brengt zichzelf telkens in zulke positiesquote:Op zondag 26 mei 2024 15:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Magnussen ramt Perez van de baan.
Maar volgens user @:DeeBee is Perez een downie. Jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat zal vast het verschil makenquote:Op zondag 26 mei 2024 15:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Vechten met Haas auto's bij de start is uberhaupt al het probleem, hij brengt zichzelf telkens in zulke posities
Lawson in die auto, nu
Say whatquote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef Cilantro het volgende:
Perez zat ook duidelijk niet op te letten.
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 26 mei 2024 15:12 schreef TheFreshPrince het volgende:
Concurrentie wil de vloer van de RedBull wel bestuderen maar er is weinig van over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |