quote:Op zondag 26 mei 2024 11:28 schreef heywoodu het volgende: Goddomme, Nigel is er niet en dan gaan ze nog doen alsof 'staatsgevaarlijk' 'levensgevaarlijk' betekent
![]()
Nieuwe remote van ziggo heeft die optie niet eens meerquote:Op zondag 26 mei 2024 11:33 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik zet m’n Ziggo steeds op ‘internationaal’ maar de laatste tijd houdt-ie hem desondanks op Nederlands,. Vinkje staat leuk bij ‘internationaal’ maar het mag niet meer baten,
.
Zachte achterband toch niet de juiste keuze geweest, denk ik.quote:
Zou kunnen ja, verschil was wel miniemquote:Op zondag 26 mei 2024 11:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Zachte achterband toch niet de juiste keuze geweest, denk ik.
Beetje boel net niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:29 schreef Xylos het volgende:
[..]
Leuke gozer maar is toch al jaren net niet hè
Klikken op de ... en dan audio selecteren, maar hier werkt dat inderdaad niet. Was vroeger bij de F1 ook al zo.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:36 schreef Xylos het volgende:
[..]
Nieuwe remote van ziggo heeft die optie niet eens meer
Ik blijf erbij dat hij het eens zou moeten proberen in de World Supersport als dat lukt, of anders in Groot-Brittannië. Lekker twee races per raceweekeinde knallen in het Brits Supersport-kampioenschap ofzo, niks mis mee en ik denk dat hij na wat gewenning best aardig mee zou kunnen daar.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beetje boel net niet.
Hoe kan hij nog in het kampioenschap rijden? Serieus? Rabat in MotoGP bracht volgens mij ziekveel geld mee, maar dat geldt voor Bo niet.
Owwja, gevondenquote:Op zondag 26 mei 2024 11:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Klikken op de ... en dan audio selecteren, maar hier werkt dat inderdaad niet. Was vroeger bij de F1 ook al zo.
Volgens mij door zijn Indonesische roots.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Beetje boel net niet.
Hoe kan hij nog in het kampioenschap rijden? Serieus? Rabat in MotoGP bracht volgens mij ziekveel geld mee, maar dat geldt voor Bo niet.
Ik denk dat SSP wel een optie zou kunnen zijn maar ik denk dat hij zich daar te goed voor voelt. Tja, leuk is anders maar je merkt het zelf toch ook wel?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat hij het eens zou moeten proberen in de World Supersport als dat lukt, of anders in Groot-Brittannië. Lekker twee races per raceweekeinde knallen in het Brits Supersport-kampioenschap ofzo, niks mis mee en ik denk dat hij na wat gewenning best aardig mee zou kunnen daar.
Wat met zijn Indonesische roots?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:42 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens mij door zijn Indonesische roots.
Dat hij nog steeds voor een Indonesisch team in de moto2 rijdt.quote:
Ja lijkt me ook, en je wil op een gegeven moment toch ook ergens competitief zijn? Liever in een Brits kampioenschap mee vechten in de top-6 ofzo dan altijd in het achterveld banjeren in een 'beter' kampioenschap.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:42 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik denk dat SSP wel een optie zou kunnen zijn maar ik denk dat hij zich daar te goed voor voelt. Tja, leuk is anders maar je merkt het zelf toch ook wel?
Had hij maar wat Indonesische felheid geërfd.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:48 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat hij nog steeds voor een Indonesisch team in de moto2 rijdt.
Prestigedingetje. Ik denk oprecht dat hij zich er te goed voor voelt. Het zou me niet eens verbazen als hij liever stopt dan in iets als de SSP gaat rijden (al zal het vast niet zover komen).quote:Op zondag 26 mei 2024 11:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook, en je wil op een gegeven moment toch ook ergens competitief zijn? Liever in een Brits kampioenschap mee vechten in de top-6 ofzo dan altijd in het achterveld banjeren in een 'beter' kampioenschap.
Vraag dat letterlijke maar aan Jeffrey Dahmer.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoe de hell zit je ‘letterlijk en figuurlijk’ in een sandwich?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |