Ja, ik bedoel morgen of overmorgen. Zo vreemd is dat toch niet?quote:Op zondag 26 mei 2024 19:16 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Maandag of dinsdag? Aanstaande maandag of dinsdag?
Lijkt mij niet nee.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel morgen of overmorgen. Zo vreemd is dat toch niet?
We zullen zien, ik verwacht er weinig van de komende dagen.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:17 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel morgen of overmorgen. Zo vreemd is dat toch niet?
Qua timing zou mij dat heel vreemd lijken. Van Zwol is een oudgediende dus weet wat nodig is. Vorige week hebben ze waarschijnlijk de spelregels, de premier en de in te vullen posten besproken.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
We zullen zien, ik verwacht er weinig van de komende dagen.
Maar maken gl/pvda-leden zich ook daadwerkelijk schuldig aan waar Otten ze nu van beschuldigd?quote:
Ik weet nog dat bij FvD de ledenadministratie zo chaotisch was, dat er eindeloze incasso's plaatsvonden bij mensen die al maanden opgezegd hadden.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:40 schreef VoMy het volgende:
Ik mis de tijd dat Henk Otten nog precies zo irrelevant werd gehouden als wenselijk was. Verder maakt ie wel een goed technisch punt.
Zou hij niet trouwens het nieuwe kabinet in kunnen?
Dat doet zo'n beetje elk bedrijf.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bij FvD de ledenadministratie zo chaotisch was, dat er eindeloze incasso's plaatsvonden bij mensen die al maanden opgezegd hadden.
Geen idee of het nu beter is.
Maar Otten heeft weinig recht van spreken, wmb.
De ledenadministratie bij forum is/was gewoon een zooitje.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:58 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat doet zo'n beetje elk bedrijf.
Of dubbel incasseren. Die oudjes vinden het toch wel goed of zijn te bang om er iets van te zeggen
Eens. Dit is natuurlijk geen sneaky vooropgezet plannetje geweest om eens lekker geld binnen te harken maar deze constructie is natuurlijk wel onwenselijk en niet de bedoeling.quote:
Nou ja dat. Het is nooit zo bedoeld maar werkt wel zo uit. En ik sluit ook niet uit dat het in stand gehouden wordt.quote:Op zondag 26 mei 2024 20:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eens. Dit is natuurlijk geen sneaky vooropgezet plannetje geweest om eens lekker geld binnen te harken maar deze constructie is natuurlijk wel onwenselijk en niet de bedoeling.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)king-met-pvv-nsc-bbbquote:VVD-partijleider Dilan Yeşilgöz vindt dat de onderhandelingen voor een nieuw kabinet met PVV, NSC en BBB 'echt zwaar' waren. "Maar het is gelukt. Niet omdat ik deze samenwerking persoonlijk graag wilde, dat is niet aan de orde
Als je de retoriek van Wilders de afgelopen jaren gehoord hebt en als je bijvoorbeeld de verhalen leest van iemand als Gert Leers in kabinet Rutte 1, dan zou het toch vreemd zijn als je “persoonlijk graag” met Geert Wilders wil.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)king-met-pvv-nsc-bbb
Ik denk.....ze wilde deze coalitie niet graag...maar ze wilde ook niet kiezen voor een coalitie over links?
Of wilde haar fractie met Wilders gaan en zij moest wel meegaan met de fractiemeerderheid ?
En van Omtzigt kun je ook denken: wilde hij deze coalitie wel 'persoonlijk graag' ?
Ze hebben radiostilte voor de komende weken afgesproken, reken maar niet dat je binnen 3 weken de premier weet.quote:Op zondag 26 mei 2024 19:35 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Qua timing zou mij dat heel vreemd lijken. Van Zwol is een oudgediende dus weet wat nodig is. Vorige week hebben ze waarschijnlijk de spelregels, de premier en de in te vullen posten besproken.
Ik verwachte dat we dit eerder weten.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze hebben radiostilte voor de komende weken afgesproken, reken maar niet dat je binnen 3 weken de premier weet.
Ik verwacht eigenlijk wel een bewuste of onbewuste blunder waarbij Kim Putters alvast in het Torentje mag kijken of zo en dit gewoon op klaarlichte dag vastgelegd kan worden door het journaille.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:46 schreef Hanca het volgende:
[..]
Ze hebben radiostilte voor de komende weken afgesproken, reken maar niet dat je binnen 3 weken de premier weet.
Weer een PvdA'er? Het is wel een patroon aan het worden wat je zou kunnen noemen "Iedereen behalve rechts"quote:Op maandag 27 mei 2024 09:47 schreef Japepk het volgende:
[..]
Ik verwacht eigenlijk wel een bewuste of onbewuste blunder waarbij Kim Putters alvast in het Torentje mag kijken of zo en dit gewoon op klaarlichte dag vastgelegd kan worden door het journaille.
Wilders weet dat met iemand op rechts de kans op schandalen en het snel klappen van een kabinet erg hoog is.quote:Op maandag 27 mei 2024 09:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Weer een PvdA'er? Het is wel een patroon aan het worden wat je zou kunnen noemen "Iedereen behalve rechts"
Dat lijkt me wel. Maar wachten we dan ook met zoeken naar de ministers en staatssecretarissen? Willen die niet eerst weten wie de MP wordt? Of moet MP maar accepteren dat er iemand komt op een post waar hij/zij niet mee kan werken?quote:Op maandag 27 mei 2024 09:58 schreef KaheemSaid het volgende:
Hoe langer dit traject duurt (stel drie weken), hoe meer je het idee krijgt niemand wil met Wilders en hoe meer je het idee krijgt het is premier kandidaat 6, 7 of 8.
Dat is toch voor het vertrouwen in de PVV en de Premier slecht?
Namens wie?quote:Op maandag 27 mei 2024 10:00 schreef Hexagon het volgende:
Henk Otten zie ik trouwens ook nog wel als minister aantreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |