Jij marcheert ook elke avond een rondje door het park met de rechterarm omhoog zekerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:59 schreef MoreDakka het volgende:
Oh nee, wat jongeren bedenken domme edgy teksten voor een meezinger. Wat een drama, nog nooit eerder vertoond!
Alle Duitsers zijn Hoooomo!!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:59 schreef MoreDakka het volgende:
Oh nee, wat jongeren bedenken domme edgy teksten voor een meezinger. Wat een drama, nog nooit eerder vertoond!
Ik ken nog wel een beweging uit de jaren 30 waarbij massale bijeenkomsten die het volk moesten verbinden een centrale rol speelden.quote:Tegen Rheinische Post gaat hij niet rechtstreeks in op de racistische incidenten, maar zegt hij waar L’Amour Toujours volgens hem om draait. Namelijk om ‘een prachtig, groots en intens gevoel dat mensen verbindt’, om de kracht van de liefde en om ‘de vreugde van de schoonheid van het samenzijn’.
Het desbetreffende filmpje is een week geleden opgenomen, hoe kan het nieuws dan 10 jaar oud zijn?quote:Op zondag 26 mei 2024 00:31 schreef Beaurealis het volgende:
Dit is... meer dan tien jaar oud nieuws?
Als je er vervolgens ook gezellig bij staat te Sieg Heilen dan is er over het algemeen toch wel iets aan de hand?quote:Op zondag 26 mei 2024 01:03 schreef Joppiez het volgende:
Sinds wanneer is zeggen (of zingen in dit geval) dat buitenlanders weg moeten of Duitsland alleen voor Duitsers is racistisch? Nog even en je bent racistisch als je niet continu met een regenboog vlag zwaait.
Inderdaad. Walgelijk hoe wanhopig extreemlinks een verband probeert te zoeken tussen het brengen van de Hitler-groet en rechtsextremisme.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:08 schreef Nober het volgende:
Alles is extreemrechts aldus extreemlinks.
Verkiezingstijd. Boeiend.
Schandalig inderdaad!quote:Op zondag 26 mei 2024 08:16 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Inderdaad. Walgelijk hoe wanhopig extreemlinks een verband probeert te zoeken tussen het brengen van de Hitler-groet en rechtsextremisme.
In een oude Hugo Boss outfitquote:Op zaterdag 25 mei 2024 22:52 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Jij marcheert ook elke avond een rondje door het park met de rechterarm omhoog zeker
Die werken nietquote:Op zondag 26 mei 2024 08:58 schreef VEM2012 het volgende:
Lekker nummer.
Prima dat het banen kost. Moet je je maar niet als een idioot gedragen.
Hopelijk gaat hetzelfde gebeuren bij Hamas aanhangers en aanverwante idioterie.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:08 schreef Nober het volgende:
Alles is extreemrechts aldus extreemlinks.
Verkiezingstijd. Boeiend.
Wie beweert datquote:Op zondag 26 mei 2024 05:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
die mensen hier komen om ons hier te helpen,
Nee joh, dat is onschuldig. Kwajongens van rond de 20.quote:Op zondag 26 mei 2024 07:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Als je er vervolgens ook gezellig bij staat te Sieg Heilen dan is er over het algemeen toch wel iets aan de hand?
Het erge is, je meent het nog ook.quote:Op zondag 26 mei 2024 07:47 schreef MisterFox het volgende:
West-Europa is voor West-Europeanen. Niet zo zeiken dus.
Oorzaak gevolg.quote:Op zondag 26 mei 2024 07:44 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Vanwaar de neiging om dit soort achterlijk gedrag goed te praten?
Kan je daar iets meer over uitleggen? In mijn hoofd zou dit soort gedrag namelijk nooit opkomen.quote:
Echt hè, nog even en je bent zelfs racistisch als je met een witte puntmuts op andersgekleurden lynchtquote:Op zondag 26 mei 2024 01:03 schreef Joppiez het volgende:
Sinds wanneer is zeggen (of zingen in dit geval) dat buitenlanders weg moeten of Duitsland alleen voor Duitsers is racistisch? Nog even en je bent racistisch als je niet continu met een regenboog vlag zwaait.
Je verpakt het wat semi-intellectueel. Althans dat denk je. Maar dit is de definitie van racisme.quote:Op zondag 26 mei 2024 05:22 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Tja je laat de hele derde wereld binnen en je verwacht geen reactie?
Duitsland is voor Duitsers, net zoals Nederland voor de Nederlanders is.
De grootste leugen wat ze je verkopen vandaag de dag is dat blank automatisch racistisch en fout is en je niet mag opkomen voor wat je veelal blanke voorouders hebben opgebouwd.
Plus natuurlijk dat andersom racisme niet bestaat en die mensen hier komen om ons hier te helpen, grotere onzin bestaat niet.
Je mag tegenwoordig niet eens meer brandende kruizen bij negroïde personen in de tuin plaatsenquote:Op zondag 26 mei 2024 10:13 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Echt hè, nog even en je bent zelfs racistisch als je met een witte puntmuts op andersgekleurden lyncht
Laat staan met een Stahlhelm op marsliederen zingen in het centrum van Warschau.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet eens meer brandende kruizen bij negroïde personen in de tuin plaatsen
Schandalig
Nee hoor.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je verpakt het wat semi-intellectueel. Althans dat denk je. Maar dit is de definitie van racisme.²
oepsquote:Op zondag 26 mei 2024 10:23 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je mag tegenwoordig niet eens meer brandende kruizen bij negroïde personen in de tuin plaatsen
Dit is de definitie van racisme, volgens de van Dale:quote:Op zondag 26 mei 2024 10:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je verpakt het wat semi-intellectueel. Althans dat denk je. Maar dit is de definitie van racisme.²
Op de lange baan is het eigenlijk niet meer dan karma. Veel van de landen waarvan de burgertjes nu net zo blij als jij doen hebben Afrikaanse landen op schandalige wijze uitgebuit. Duitsland, Frankrijk, België, Nederland, allemaal hadden ze koloniën in Afrika.quote:
Jawël hoor. Was "gewoon" destijds in 1935. Stelletje opgeschoten, jeugdige doerakken. Niet veel later werd Austria Wien Duits kampioen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:59 schreef MoreDakka het volgende:
Jij denkt dat er geen Afrikaanse "vluchtelingen" naar Europa zouden trekken wanneer we er geen koloniën zouden hebben gehad? Da's behoorlijk naïef. Ook zonder Europese aanwezigheid op het Afrikaanse continent zouden al die stammen continu genocidale oorlogen met elkaar voeren.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de lange baan is het eigenlijk niet meer dan karma. Veel van de landen waarvan de burgertjes nu net zo blij als jij doen hebben Afrikaanse landen op schandalige wijze uitgebuit. Duitsland, Frankrijk, België, Nederland, allemaal hadden ze koloniën in Afrika.
Bootje komt om zijn loontje joh. Wees blij dat de meesten van hen zich niet Westers gedraagt en hier gewoon komt om te werken.²
Blijkbaar was er daar iets te zien, ze wijzen allemaal dezelfde kant op 😱quote:Op zondag 26 mei 2024 10:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Jawël hoor. Was "gewoon" destijds in 1935. Stelletje opgeschoten, jeugdige doerakken. Niet veel later werd Austria Wien Duits kampioen.
[ afbeelding ]
Je mist de wijze les hier: dat moraliserende vingertje terwijl ze alles wat God verboden heeft hebben gedaan in die landen.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:36 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen Afrikaanse "vluchtelingen" naar Europa zouden trekken wanneer we er geen koloniën zouden hebben gehad? Da's behoorlijk naïef. Ook zonder Europese aanwezigheid op het Afrikaanse continent zouden al die stammen continu genocidale oorlogen met elkaar voeren.
Niets dan verderf, dat Westen!quote:Op zondag 26 mei 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mist de wijze les hier: dat moraliserende vingertje terwijl ze alles wat God verboden heeft hebben gedaan in die landen.
Sterker nog, veel van de rijkdom vandaag in (West)Europa is direct of indirect te danken aan de koloniën. En nu een beetje stoer gaan doen dat ze mee willen eten aan hun eigen eigen biefstuk en tenderloin.²
Dat ben ik niet met je eens. Ze doen ook goede dingen. Maar een beetje (handelen naar) historisch besef zou niet verkeerd zijn.quote:
Karma is er om op te lossen dus laten we hopen dat dit gauw gebeurt.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ze doen ook goede dingen. Maar een beetje (handelen naar) historisch besef zou niet verkeerd zijn.²
In mijn vrije tijd, heeft mijn baas niks mee te maken.quote:Op zondag 26 mei 2024 08:58 schreef VEM2012 het volgende:
Lekker nummer.
Prima dat het banen kost. Moet je je maar niet als een idioot gedragen.
Hopelijk gaat hetzelfde gebeuren bij Hamas aanhangers en aanverwante idioterie.
Weer een bingokaart vol.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Op de lange baan is het eigenlijk niet meer dan karma. Veel van de landen waarvan de burgertjes nu net zo blij als jij doen hebben Afrikaanse landen op schandalige wijze uitgebuit. Duitsland, Frankrijk, België, Nederland, allemaal hadden ze koloniën in Afrika.
Bootje komt om zijn loontje joh. Wees blij dat de meesten van hen zich niet Westers gedraagt en hier gewoon komt om te werken. Met meer historisch besef zouden ze wellicht meer afbreken.²
quote:Op zondag 26 mei 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je mist de wijze les hier: dat moraliserende vingertje terwijl ze alles wat God verboden heeft hebben gedaan in die landen.
Sterker nog, veel van de rijkdom vandaag in (West)Europa is direct of indirect te danken aan de koloniën. En nu een beetje stoer gaan doen dat ze mee willen eten aan hun eigen eigen biefstuk en tenderloin.²
Blijkbaar denkt de baas van de makkers daar anders over.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:17 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd, heeft mijn baas niks mee te maken.
Bingo kaart is vol! "Hullie doen het ook."quote:Op zondag 26 mei 2024 11:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Vertel wat over de rijke koloniale geschiedenis van de Scandinavische landen; jeweetwel, de landen die echt overal bovenaan alle lijstjes staan.
Scandinavische landen deden dat dus nietquote:Op zondag 26 mei 2024 11:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Bingo kaart is vol! "Hullie doen het ook."²
Erg man. Je trapt in je eigen boobytrap.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Scandinavische landen deden dat dus niet
Je hebt echt geen idee he?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Erg man. Je trapt in je eigen boobytrap.²
Ik vind het een beetje sneu voor je dat de uitwerking van je stoute boobytrapje in je nadeel is. Overkomt de beste zullen we maar zeggen.quote:
Oh werkelijk?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:26 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu voor je dat de uitwerking van je stoute boobytrapje in je nadeel is. Overkomt de beste zullen we maar zeggen.
Het westen mag best eens vaker in de spiegel kijken voordat het zich weer wil profileren als beste jongetje van de klas.²
LOL, het klassieke uitdijen van het onderwerp door er hele andere dingen bij te halen dan is genoemd om zo mogelijk het gelijk te halen. Zie ik je wel vaker doen. Doorzichtig debat truukje.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zou je dan kunnen vertellen hoe Denemarken, Zweden, Noorwegen, Finland en IJsland geprofiteerd hebben van hun niet-bestaande kolonieën in Afrika en Azië?
Heel andere dingen? Scandinavië ligt in het Caribisch gebied of zo?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, het klassieke uitdijen van het onderwerp door er hele andere dingen bij te halen dan is genoemd om zo mogelijk het gelijk te halen. Zie ik je wel vaker doen. Doorzichtig debat truukje.²
Je zou kunnen betogen dat Sylt bijna Scandinavië is maar verder heeft dit toch geen klap met het onderwerp van dit topic te maken?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel andere dingen? Scandinavië ligt in het Caribisch gebied of zo?
Wees gerust, er zijn er nog een hoop die voor je doorzichtige debattruukjes vallen. Maar ik wens je een fijne dag.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heel andere dingen? Scandinavië ligt in het Caribisch gebied of zo?
Aangezien 'het Westen' genoemd wordt als varende op rijkdom vergaard door kolonialisme en uitbuiting, de Scandinavische landen het het best doen van allemaal en zo'n geschiedenis niet hebben, kan hiermee de achterlijke opmerking van Banshee - die inderdaad met het onderwerp niets van doen heeft maar waar jij weer overheen leest - direct onschadelijk gemaakt worden.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:32 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Je zou kunnen betogen dat Sylt bijna Scandinavië is maar verder heeft dit toch geen klap met het onderwerp van dit topic te maken?
De scherpte van een doorgekookte noodle.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Wees gerust, er zijn er nog een hoop die voor je doorzichtige debattruukjes vallen. Maar ik wens je een fijne dag.
Gaat wel regenen vandaag man. Neem een warme kop chocomel en denk kort aan mijn scherpte.²
Negeer dat dan gewoon in plaats van dwangmatig off topic te gaan…quote:Op zondag 26 mei 2024 11:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Aangezien 'het Westen' genoemd wordt als varende op rijkdom vergaard door kolonialisme en uitbuiting, de Scandinavische landen het het best doen van allemaal en zo'n geschiedenis niet hebben, kan hiermee de achterlijke opmerking van Banshee - die inderdaad met het onderwerp niets van doen heeft maar waar jij weer overheen leest - direct onschadelijk gemaakt worden.
Waarom moet dat genegeerd worden?quote:Op zondag 26 mei 2024 11:37 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Negeer dat dan gewoon in plaats van dwangmatig off topic te gaan…
Want daarvoor is het oorspronkelijke onderwerp belangrijk genoeg…
Het moet niet. Maar het zou wel voorkomen dat jij weer eens een topic naar een volkomen ander onderwerp trekt.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom moet dat genegeerd worden?
Wat koddig: als dat je grote probleem was had je degene die off-topic ging aangesproken. Dat doe je echter niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:43 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Het moet niet. Maar het zou wel voorkomen dat jij weer eens een topic naar een volkomen ander onderwerp trekt.
Welk "moraliserend vingertje"? Ik weet overigens niet hoe bekend je met de Europese geschiedenis bent, maar "ze" hebben ook in Europa zelf alles gedaan wat God verboden heeft. Dat was echt niet alleen aan de Afrikaanse koloniën voorbehouden.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:40 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Machtige mensen met veel geld die de wereld slopen is inderdaad al vanaf het jaar 0 de standaard. Overal.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:46 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Welk "moraliserend vingertje"? Ik weet overigens niet hoe bekend je met de Europese geschiedenis bent, maar "ze" hebben ook in Europa zelf alles gedaan wat God verboden heeft. Dat was echt niet alleen aan de Afrikaanse koloniën voorbehouden.
Ja, dat is de paradox. Ze hebben die landen leeggeroofd en uitgebuit. Ze moeten wel hier zijn voor een redelijk leven. En zelfs dat wordt ze niet gegund.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ja vandaar dat ze allemaal hier willen wonen, zo vreselijk zijn wij.
Brutus moet gewoon luisteren en zeker niet aan tafel mee-eten.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is de paradox. Ze hebben die landen leeggeroofd en uitgebuit. Ze moeten wel hier zijn voor een redelijk leven. En zelfs dat wordt ze niet gegund.
Het is alsof je van Brutus de hond zijn kruidig biefstukje jat en vervolgens gaat huilen als hij mee komt eten.²
Je stokpaardje over Scandinavische landen kan ook weer in de prullenbak. Het verbaast me dat het zo lang heeft geduurd voordat iemand je onzin tegensprak.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Vertel wat over de rijke koloniale geschiedenis van de Scandinavische landen; jeweetwel, de landen die echt overal bovenaan alle lijstjes staan.
Brutus is allang meer geen slaafse hond. Brutus woont in een 2 onder 1 kap, eet 2 a 3 keer per week buiten de deur en is assertief. Is zich bewust van zijn plichten en (vooral) rechten.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:42 schreef Loverboii het volgende:
[..]
Brutus moet gewoon luisteren en zeker niet aan tafel mee-eten.
Ik liet hem ijlen. Hij gebruikte het als vluchtroute. Gunde ik hem niet.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Je stokpaardje over Scandinavische landen kan ook weer in de prullenbak. Het verbaast me dat het zo lang heeft geduurd voordat iemand je onzin tegensprak.
Maar blijft een hond?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Brutus is allang meer geen slaafse hond. Brutus woont in een 2 onder 1 kap, eet 2 a 3 keer per week buiten de deur en is assertief. Is zich bewust van zijn plichten en (vooral) rechten.
Wen er maar aan.²
Dus dat de Marokkanen/Algerijnen en andere bewoners van Afrika vonden dat Marokko/Algerije etc niet voor de Fransen was is racisme?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:43 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Dat is alleen vanzelfsprekend als je een bekrompen nationalistische racist bent, zeker geen vaststaand feit.
En wanneer zijn de Vikingen precies in Afrika en Azië geweest?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:45 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Je stokpaardje over Scandinavische landen kan ook weer in de prullenbak. Het verbaast me dat het zo lang heeft geduurd voordat iemand je onzin tegensprak.
Vikingen die allerlei gebieden in het buitenland gingen plunderen waren een van de eersten die zich schuldig maakten aan kolonialisme. Er zijn zelfs hele studies gewijd aan Nordic Colonialism
https://en.wikipedia.org/wiki/Nordic_colonialism
Welnee, je hebt tot voor vandaag nog nooit over Scandinavië als onderdeel van het Westen gedacht. Juist omdat je dan in de knel komt je met Zion-Westen-VS bingo.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik liet hem ijlen. Hij gebruikte het als vluchtroute. Gunde ik hem niet.²
Opnieuw: waar heeft Zweden precies kolonieën gehad?quote:Op zondag 26 mei 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, dat is de paradox. Ze hebben die landen leeggeroofd en uitgebuit. Ze moeten wel hier zijn voor een redelijk leven. En zelfs dat wordt ze niet gegund.
Het is alsof je van Brutus de hond zijn kruidig biefstukje jat en vervolgens gaat huilen als hij mee komt eten.²
Ja dat zal het zijn.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Pure poëziequote:Op zondag 26 mei 2024 13:09 schreef Evangelion het volgende:
tu tutu tu
tu tutu tu
tu tutu tu
tu tutu tu tutu tu
De Zweden waren in West-Afrika actief, als je op mijn link had geklikt had je het kunnen zien. Je verschuift telkens de doelpalen, feit is dat de Scandinavische landen deels hun rijkdom te danken hebben aan kolonialisme.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En wanneer zijn de Vikingen precies in Afrika en Azië geweest?
Want daar ging het om bij Banshee; iets met karma.
Bekijk de kaart met 'Zweedse kolonieën' eens heel goed en toon ons aan waar deze zich in Afrika en Azië bevonden.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:12 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De Zweden waren in West-Afrika actief, als je op mijn link had geklikt had je het kunnen zien. Je verschuift telkens de doelpalen, feit is dat de Scandinavische landen deels hun rijkdom te danken hebben aan kolonialisme.
https://en.wikipedia.org/(...)wedishColonialEmpire(FIX).png
Dit was zijn eerste hitquote:Op zondag 26 mei 2024 09:01 schreef Het_Bokje het volgende:
Ze hadden beter z'n eerste hit kunnen gebruiken
De Fransen die met militaire machtsvertoon de boel overnamen kun je niet met migranten vergelijken, zij zijn meer te vergelijken met de overname van Spanje door moslimlegers.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:59 schreef Quiche_lorraine het volgende:
Dus dat de Marokkanen/Algerijnen en andere bewoners van Afrika vonden dat Marokko/Algerije etc niet voor de Fransen was is racisme?
Banshee gaat over zijn eigen woorden, ik heb simpelweg gereageerd op jouw stokpaardje dat de Scandinavische landen niet aan kolonialisme hebben gedaan. Niet de doelpalen steeds verschuiven.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bekijk de kaart met 'Zweedse kolonieën' eens heel goed en toon ons aan waar deze zich in Afrika en Azië bevonden.
https://upload.wikimedia.(...)lEmpire%28FIX%29.png
Daar heeft Zweden dus haar rijkdom 'deels' aan te danken. Vijf forten die ze dertien jaar bestierden.
De enige daadwerkelijke kolonie die Zweden voor lange tijd heeft gehad was St. Barthelemy.
Leg vervolgens even de link met de Vikingen.
Verklaar daarna waarom dit kolonialisme niet alleen heeft geleid tot verrijking, maar waarom emigratie uit die delen naar de koloniserende landen een logisch gevolg is.
Voor dat ik verder ga met dit debacle: mag ik aannemen dat je kolonialisme, plundering en onderwerping van inheemse volkeren heel erg vindt? Dat dat ook logischerwijze leidt tot zaken als reparaties, excuses maken en teruggave van welvaart?
Nee, dat dat kolonialisme een Westerse dingetje is waar Westerse landen hun welvaart aan te danken hebben. En dat het daarom logisch is (karma) dat mensen uit die gekoloniseerde landen voorts naar die landen trekken om welvaart terug te halen.quote:Op zondag 26 mei 2024 13:28 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Banshee gaat over zijn eigen woorden, ik heb simpelweg gereageerd op jouw stokpaardje dat de Scandinavische landen niet aan kolonialisme hebben gedaan. Niet de doelpalen steeds verschuiven.
Het is geen feit dat het westen rijk is dankzij de kolonies van vroeger, dat is nooit bewezen en is ook maar zeer die vraag. Dat we er vroeger rijk van werden is ook maar de vraag, een deel van ‘holland’ uiteraard wel. Nl was zelfs straatarm na die tijd. Een kolonie hebben gehad is niet synoniem voor nu rijk zijn…. Dat stokpaardje hoeft niet steeds van stal te worden gehaald. Lees dit ook maar eens: https://www.wyniasweek.nl(...)en-is-het-beste-iii/quote:Op zondag 26 mei 2024 13:12 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De Zweden waren in West-Afrika actief, als je op mijn link had geklikt had je het kunnen zien. Je verschuift telkens de doelpalen, feit is dat de Scandinavische landen deels hun rijkdom te danken hebben aan kolonialisme.
https://en.wikipedia.org/wiki/Swedish_overseas_colonies#/media/File:SwedishColonialEmpire(FIX).png
Dat is niet waar.quote:Op zondag 26 mei 2024 11:17 schreef Alpha0 het volgende:
[..]
In mijn vrije tijd, heeft mijn baas niks mee te maken.
Het westen leert er tenminste van. Jullie moslims zijn een meester in slavernij vanaf de barbarijse zeerovers tot vandaag de dag in de Golfstaten en Saoedi Arabië. Maar goed moslims en zelfreflectie het blijft lastig hè. Ik weet niet of je turk of marokkaan bent. Maar de westelijke Sahara en de Koerden zijn vast blij met je.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Ze doen ook goede dingen. Maar een beetje (handelen naar) historisch besef zou niet verkeerd zijn.²
Bij dit verhaal ben ik Nederlander man. En als je de (koloniale) historie aanhaalt van het westen ben ik Marokkaan. Dus ik schipper naar gelang de situatie.quote:Op zondag 26 mei 2024 17:53 schreef RealistAtheist het volgende:
Ik weet niet of je turk of marokkaan bent.
quote:Op zondag 26 mei 2024 10:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Hoe de Afrikaan niet jaarlijks onderhand weer op vakantie gaat naar thuisland of land van afkomst.
Hoezo is dat GEEN racisme?
Wel in de context zien van waar ik op reageer hè.quote:
Ik geloof niet dat je racistisch genoemd gaat worden als je liever vakantie in eigen land doet hoorquote:Op zondag 26 mei 2024 19:37 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Wel in de context zien van waar ik op reageer hè.
Trots zijn op afkomst, cultuur, huidskleur veelal (je wordt doodgegooid met zwarte mensen dit en dat) etc is blijkbaar geen racisme als bruine of zwarte mensen dit openlijk doen of daarom geprezen worden.
Andersom is het white privilege en racisme.
Dikke doei dan.
Verplaats je eens in de Duitsers die dat hebben meegemaakt. Dan is zo'n liedje een een hele bescheiden reactie. Ik volg de ontwikkelingen in Duitsland en ben blij om te zien dat velen van hun wel klaar zijn met het importeren van dat tuig.quote:
Dan is het nog wel een hele rare vraagquote:Op zondag 26 mei 2024 20:30 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Verplaats je eens in de Duitsers die dat hebben meegemaakt. Dan is zo'n liedje een een hele bescheiden reactie. Ik volg de ontwikkelingen in Duitsland en ben blij om te zien dat velen van hun wel klaar zijn met het importeren van dat tuig.
Klopt. Ik weet namelijk precies waar ik het over heb. Ik heb genoeg gezien en meegemaakt. Weg met dat tuig.quote:
Allemaal de schuld van de blanke man natuurlijkquote:Op zondag 26 mei 2024 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
zouden de geschokten ook eens na kunnen denken waar het racistische gedrag vandaan komt.
Klopt, buitenlanders zijn de oorzaak. Dan krijg je kortsluiting in je hoofd en ga je al Hitler-aanbiddend door de straten marcheren.quote:Op zondag 26 mei 2024 21:07 schreef Pleun2011 het volgende:
In plaats van schande spreken van zo'n filmpje, zouden de geschokten ook eens na kunnen denken waar het racistische gedrag vandaan komt.
Hitler-groet bescheiden?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:30 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Verplaats je eens in de Duitsers die dat hebben meegemaakt. Dan is zo'n liedje een een hele bescheiden reactie. Ik volg de ontwikkelingen in Duitsland en ben blij om te zien dat velen van hun wel klaar zijn met het importeren van dat tuig.
Met wie ben je nou in gesprek, niemand zegt ditquote:Op zondag 26 mei 2024 21:35 schreef Beaurealis het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de blanke man natuurlijk![]()
Links denkt heel simpel. Onderdrukten vs onderdrukkers. Daarom zie je ook GroenLinksmeisjes voor Palestina protesteren
Meerdere historici zoals wijlen Tony Judt maar ook Jared Diamond stellen ook dat we eerder ondanks de koloniën dan dankzij de koloniën rijk zijn geworden.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:21 schreef inXs het volgende:
[..]
Het is geen feit dat het westen rijk is dankzij de kolonies van vroeger, dat is nooit bewezen en is ook maar zeer die vraag. Dat we er vroeger rijk van werden is ook maar de vraag, een deel van ‘holland’ uiteraard wel. Nl was zelfs straatarm na die tijd. Een kolonie hebben gehad is niet synoniem voor nu rijk zijn…. Dat stokpaardje hoeft niet steeds van stal te worden gehaald. Lees dit ook maar eens: https://www.wyniasweek.nl(...)en-is-het-beste-iii/
Het westen heeft ook geen monopolie op koloniën zoals je doet voorkomen en slavernij. Afrikaanse stammen en kleinere koninkrijken handelden allang in slaven voordat ‘wij’ er kwamen en hebben er daarna een aardige puinhoop van gemaakt. Feit is wel dat ‘het westen’ slavernij heeft afgeschaft.
Het is dan ook pure omvolkingspropaganda. Afrikanen claimen het recht om hier te wonen en daarvoor ondankbaar te zijn want dit is allemaal met hun bloed opgebouwd. Elk grachtenpand is het product van de slavernij want sommige bewoners hadden wat WIC aandelen in hun portefeuille. De Europese koopvaardij stopte toen de handel met de oost begon, niemand at nog graan of rogge, rijst met nootmuskaat dat een jaar lang moest heen en weer gezeild was wat de Europeanen aten want daarvoor konden bruinmensen worden uitgebuit. Niets zo waardevol als ongeschoolde slavenarbeid namelijk, vandaar ook dat nu ze vrij zijn ze massaal welvarend worden van hun cacaopluk en kobaltgraafskills.quote:Op zondag 26 mei 2024 15:21 schreef inXs het volgende:
[..]
Het is geen feit dat het westen rijk is dankzij de kolonies van vroeger, dat is nooit bewezen en is ook maar zeer die vraag. Dat we er vroeger rijk van werden is ook maar de vraag, een deel van ‘holland’ uiteraard wel. Nl was zelfs straatarm na die tijd. Een kolonie hebben gehad is niet synoniem voor nu rijk zijn…. Dat stokpaardje hoeft niet steeds van stal te worden gehaald. Lees dit ook maar eens: https://www.wyniasweek.nl(...)en-is-het-beste-iii/
Het westen heeft ook geen monopolie op koloniën zoals je doet voorkomen en slavernij. Afrikaanse stammen en kleinere koninkrijken handelden allang in slaven voordat ‘wij’ er kwamen en hebben er daarna een aardige puinhoop van gemaakt. Feit is wel dat ‘het westen’ slavernij heeft afgeschaft.
Wees niet bang, dat is by far niet het geval.quote:Op maandag 27 mei 2024 10:42 schreef BansheeBoy het volgende:
Moet niet gekker worden als ik de meest normale blijk te zijn hier.
Wat is erger, een malloot die met een vrachtwagen tijdens de kerstmarkt op een groep mensen inrijdt of miljoenen mensen in vernietigingskampen stoppen om ze op industriële wijze te vermoorden?quote:Op zondag 26 mei 2024 20:16 schreef Beaurealis het volgende:
Wat is erger, jongeren die een racistisch liedje zingen of een malloot die met een vrachtwagen tijdens de Kerstmarkt op een groep mensen inrijdt?
Verhoudingen lieve mensen. Verhoudingen.
Dan de Pickelhaube maar weer uit de kast halen.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:24 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Laat staan met een Stahlhelm op marsliederen zingen in het centrum van Warschau.
Nu nog hetzelfde voor alle “river to the sea” roepers.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:41 schreef FlippingCoin het volgende:
Mooi dat ze consequenties ervaren, als je een nazi wil spelen dan verdien je dat.
Wat is de relevantie daarvan in een topic over een groep Duitsers die lekker staan te Sieg Heilen?quote:Op maandag 27 mei 2024 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nu nog hetzelfde voor alle “river to the sea” roepers.
Dat kun je echt niet zelf verzinnen?quote:Op maandag 27 mei 2024 13:40 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Wat is de relevantie daarvan in een topic over een groep Duitsers die lekker staan te Sieg Heilen?
Is het vanuit een poging dit soort acties goed te praten?quote:
Ja ook inderdaad.quote:Op maandag 27 mei 2024 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is niet off topic. Het is een terechte roep om gelijke monniken, gelijke kappen.quote:Op maandag 27 mei 2024 13:48 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Is het vanuit een poging dit soort acties goed te praten?
Veel andere redenen om zo dwangmatig of topic te gaan kan ik niet verzinnen.
Op Sylt zijn er ook mensen die zoiets deden op camera vastgelegd?quote:Op maandag 27 mei 2024 14:59 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is niet off topic. Het is een terechte roep om gelijke monniken, gelijke kappen.
Ik waardeer je inspanningen de zin van de onzin te scheiden, maar je had kunnen volstaan met zoiets als:quote:Op zondag 26 mei 2024 13:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Bekijk de kaart met 'Zweedse kolonieën' eens heel goed en toon ons aan waar deze zich in Afrika en Azië bevonden.
https://upload.wikimedia.(...)lEmpire%28FIX%29.png
Daar heeft Zweden dus haar rijkdom 'deels' aan te danken. Vijf forten die ze dertien jaar bestierden.
De enige daadwerkelijke kolonie die Zweden voor lange tijd heeft gehad was St. Barthelemy.
Leg vervolgens even de link met de Vikingen.
Verklaar daarna waarom dit kolonialisme niet alleen heeft geleid tot verrijking, maar waarom emigratie uit die delen naar de koloniserende landen een logisch gevolg is.
Voor dat ik verder ga met dit debacle: mag ik aannemen dat je kolonialisme, plundering en onderwerping van inheemse volkeren heel erg vindt? Dat dat ook logischerwijze leidt tot zaken als reparaties, excuses maken en teruggave van welvaart?
etnische zuiveringen? Die vinden in letterlijke zin vooral in Afrika plaats, qua verschillende Afrikaanse stammen, op joden en blanken / christenen.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:34 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij is de strekking van dat liedje toch wel wat anders, dan tegen terrorisme zijn.
Maar gezien jouw doel hier schijn je een stijve plasser te krijgen van etnische zuiveringen en overal te promoten.
Liedjes zingen dat vreemdelingen eruit gegooid moeten worden zijn oproepen tot etnische zuiveringe, ja.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
etnische zuiveringen? Die vinden in letterlijke zin vooral in Afrika plaats, qua verschillende Afrikaanse stammen, op joden en blanken / christenen.
Hier gaan we het vooral hebben over het afremmen van ongelimiteerde migratie naar Europese landen vanuit niet-westerse landen, terugsturen van mensen daar vandaan die of crimineel zijn of geen recht hebben op asiel.
Wat meer zou moeten zijn dan die 80% wat eigenlijk zonder problemen mag blijven jaar op jaar.
Hoe is dat een etnische zuivering?
Dat mag je vinden, het klopt niet maar je mag het vinden.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Liedjes zingen dat vreemdelingen eruit gegooid moeten worden zijn oproepen tot etnische zuiveringe, ja.
Al die smoesjes om dat te gaan goedpraten daar trappen we niet in.
Zal het WEF wel verwijderd hebbenquote:Op maandag 27 mei 2024 21:40 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Welk filmpje? Heel bijzonder dat elk bewijs van dit 'filmpje' ineens verdwenen is.
Dit is dan weer belachelijk.quote:
Het is natuurlijk geen etnische zuivering maar een frame waarin links progressieve kneuzen je proberen in te wurmen.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:45 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
etnische zuiveringen? Die vinden in letterlijke zin vooral in Afrika plaats, qua verschillende Afrikaanse stammen, op joden en blanken / christenen.
Hier gaan we het vooral hebben over het afremmen van ongelimiteerde migratie naar Europese landen vanuit niet-westerse landen, terugsturen van mensen daar vandaan die of crimineel zijn of geen recht hebben op asiel.
Wat meer zou moeten zijn dan die 80% wat eigenlijk zonder problemen mag blijven jaar op jaar.
Hoe is dat een etnische zuivering?
Maar die diezelfde kneuzen schreeuwen wel "from the river to the sea" van de daken, wat dan geen verwijzing is naar een etnische zuivering.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:43 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen etnische zuivering maar een frame waarin links progressieve kneuzen je proberen in te wurmen.
Wat snap je niet aan "vreemdelingen"? Veel mensen hebben het globalisme nog niet volledig omarmd en denken dat hun staatsburgerschap ze nog wat rechten geeft tov de eigen regering en landsbestuur ten opzichte van buitenlanders.quote:Op maandag 27 mei 2024 20:48 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Liedjes zingen dat vreemdelingen eruit gegooid moeten worden zijn oproepen tot etnische zuiveringe, ja.
Al die smoesjes om dat te gaan goedpraten daar trappen we niet in.
Interessant,quote:
quote:Germany iTunes Top Songs | 06:48 EDT | All charts
Pos P+ Artist - Title
1 = Gigi D'Agostino - L'amour toujours (Small Mix)
2 = Gigi D'Agostino - L'amour Toujours
3 = AYLIVA & Apache 207 - Wunder
4 = CYRIL - Stumblin' In
5 = Beyoncé - TEXAS HOLD 'EM
6 +1 Artemas - i like the way you kiss me
7 +2 Gigi D'Agostino - L'amour Toujours (Tanzen Vision Rmx)
8 = Disturbed - The Sound of Silence (CYRIL Remix)
9 -3 Jaxomy, Agatino Romero & Raffaella Carrà - Pedro
10 = SDP, Sido & Esther Graf - Mama hat gesagt
11 +8 BENNETT - Vois sur ton chemin (Techno Mix)
12 +3 Taylor Swift - Fortnight (feat. Post Malone)
13 -2 Teddy Swims - Lose Control
14 = BABYMETAL & Electric Callboy - RATATATA
15 -3 Benson Boone - Beautiful Things
16 +1 Mark Ambor - Belong Together
17 +6 Shaboozey - A Bar Song (Tipsy)
18 = Dasha - Austin
19 +8 Gigi D'Amour - L'amour Toujours (Original Radio Version)
20 -7 Purple Disco Machine & ÁSDÍS - Beat Of Your Heart
21 -1 Leony - Simple Life
22 -6 Vincent Gross - Aperol Spritz
23 +6 ISAAK - Always on the run
24 -3 Bodo Wartke & Marti Fischer - Barbaras Rhabarberbar
25 = Hozier - Too Sweet
26 +27 Gigi D'Agostino - L'amour toujours (L'amour Version)
27 Tim Bendzko - Stärker als Gewalt (aus "Sing meinen Song, Vol. 11")
28 +17 ZERB & Sofiya Nzau - Mwaki
29 +5 Udo Lindenberg & Apache 207 - Komet
30 -6 Dimitri Vegas & Like Mike, Tiësto & Dido - Thank You (Not So Bad
Daar is geeneens muziek voor nodig, maar hooguit een paar man die het beginnen te schallen en de rest doet vanzelf mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Evangelion het volgende:
UEFA forbids Austria to play "L'amour toujours" after goal at the EURO
https://www.salzburg24.at(...)e-torhymne-159316840
Erg jammer
From the river to the sea, Palestinians be like "mimimi".quote:Op maandag 27 mei 2024 12:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ja, dit snappen de Duitsers nog niet. Ze zijn zelf de nieuwe buitenlanders.quote:Op woensdag 29 mei 2024 09:42 schreef Tekaschi het volgende:
Begint wel een kleine trend te worden nu, zelfs Turkse Gala fans in Duitsland zingen het al.
[ x ]
[ x ]
Man man, wat een treurnis zeg...quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Evangelion het volgende:
Erg jammer
Tja, weinig dingen liggen in sommige kringen zo gevoelig als kritiek of negatieve opmerkingen over migranten. Dat is an sich natuurlijk al best verwonderlijk. Waarom doet dit sommige mensen zoveel? En we weten natuurlijk allemaal het antwoord wel.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:23 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Man man, wat een treurnis zeg...
Schijthazen...
Die agent zal uit een of andere overtuiging misschien eerst de blanke man hebben getackeld ipv de Afghaan?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze hebben het in Duitsland weer mogen meemaken, de agent die de witte racistische man takelt.. die net was neergestoken door de extremist.
Vervolgens word de agent ook neergestoken, nadat achter zijn rug om diezelfde vent 2 andere mensen neersteekt.
Totaal verloren dat Duitsland.
Nederland ook met dat soort oogkleppen.
Als je de nieuwskoppen zag van de nos dan weet je het wel, de klemtoon leggen op “extreemrechtse bijeenkomt”, hoe krijg je het voor elkaar.
Je kunt op elk lied of melodie wel teksten verzinnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Evangelion het volgende:
Erg jammer
En jij als hardst meeschreeuwen?quote:Op zaterdag 1 juni 2024 08:17 schreef Glazenmaker het volgende:
Gisteren L’Amour Toujours op een zeer blanke bruiloft gehoord. Het komt dus wel heel dichtbij nu.
Nee, wel Europapa:quote:Op woensdag 29 mei 2024 12:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Interessant,
Iemand nog een suggestie voor een euhm alternatieve tekst op "Last Christmas" van Wham?
Ik ken meneer Sturzenberger niet maar ik weet inmiddels wel dat hij en zijn clubje voortdulrend de Politisiche Islam benadrukken. Juist in dit verband zou dat wel goed zijn om te noemen, als de nieuwsconsument goed zou willen informeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 11:10 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ze hebben het in Duitsland weer mogen meemaken, de agent die de witte racistische man takelt.. die net was neergestoken door de extremist.
Vervolgens word de agent ook neergestoken, nadat achter zijn rug om diezelfde vent 2 andere mensen neersteekt.
Totaal verloren dat Duitsland.
Nederland ook met dat soort oogkleppen.
Als je de nieuwskoppen zag van de nos dan weet je het wel, de klemtoon leggen op “extreemrechtse bijeenkomt”, hoe krijg je het voor elkaar.
Sturzenberger is al eerder publiekelijk aangevallen door een radicale moslim en zelf heeft hij nooit geweld gebruikt of gepropageerd. Dat is wat telt voor de reactie van zo'n agent als je niet weet wie wie aanvalt.quote:Op zaterdag 1 juni 2024 12:04 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik ken meneer Sturzenberger niet maar ik weet inmiddels wel dat hij en zijn clubje voortdulrend de Politisiche Islam benadrukken. Juist in dit verband zou dat wel goed zijn om te noemen, als de nieuwsconsument goed zou willen informeren.
Alleen hierom al hoop ik dat straks het hele stadion mee neuriet op deze melodie. Kansloze bedoeling daar. Maar goed, dat is de fifa/uefa sowieso alquote:Op vrijdag 31 mei 2024 20:55 schreef Evangelion het volgende:
Erg jammer
Gemist wat die jongens op Sylt uitspookten voor je het goed ging praten?quote:Op zondag 2 juni 2024 12:55 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De 'oohh alles wat ik niet leuk vind is Hitler' werkt niet meer. Te lang geleden
Volgens mij gaat het hier over een groep Duitsers op Sylt. Hoe een demonstrant in Rotterdam zich misdraagt is dan toch niet zo relevant? Daar zijn vast zat andere topics over…quote:Op zondag 2 juni 2024 12:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er werd vooral weer even gezellig gesiegheiled door een woke pro-Pallie student in Rotterdam; grappig wel hoe dat soms zo mooi samenkomt.
Voor ouderwets 'gezellig' antisemitisme kun je trouwens heel goed terecht bij woke-links tegenwoordig.
quote:Op zondag 2 juni 2024 13:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gemist wat die jongens op Sylt uitspookten voor je het goed ging praten?
Nee, ik haal het even hiernaar toe zodat je het in ieder geval leest. In topics waarin je eigen sekte ter sprake komt ben je namelijk nooit te vinden... niet verrassend, verder.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:18 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier over een groep Duitsers op Sylt. Hoe een demonstrant in Rotterdam zich misdraagt is dan toch niet zo relevant? Daar zijn vast zat andere topics over…
Wat hebben de jongens anno 2024 daar uitgespoken?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:16 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gemist wat die jongens op Sylt uitspookten voor je het goed ging praten?
Gezellig staan Sieg Heilen, dat is dus wel prima wat jou betreft?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat hebben de jongens anno 2024 daar uitgespoken?
Waarom elke keer zo dwangmatig off topic willen gaan? Je hoeft echt niet elk topic waar je komt te verkloten met je obsessiesquote:Op zondag 2 juni 2024 13:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik haal het even hiernaar toe zodat je het in ieder geval leest. In topics waarin je eigen sekte ter sprake komt ben je namelijk nooit te vinden... niet verrassend, verder.
Het is niet off-topic, het toont de selectieve verontwaardiging van de Cult aan, die overal Nazi's en Hitler's zien, behalve in de eigen gelederen.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:26 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Waarom elke keer zo dwangmatig off topic willen gaan? Je hoeft echt niet elk topic waar je komt te verkloten met je obsessies
Prima niet. Maar ook niet iets om ons druk over te maken. Zeker niet in die setting.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gezellig staan Sieg Heilen, dat is dus wel prima wat jou betreft?
Als je studeert aan de UvA of Erasmus en heel erg pro-Pallie bent?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:25 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Gezellig staan Sieg Heilen, dat is dus wel prima wat jou betreft?
Ok, interessant.quote:Op zondag 2 juni 2024 13:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Prima niet. Maar ook niet iets om ons druk over te maken. Zeker niet in die setting.
Aha, waarom is het voor jou prima dat die studenten staan te Sieg Heilen? Heb je echt zo weinig historisch besef?quote:Op zondag 2 juni 2024 13:35 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als je studeert aan de UvA of Erasmus en heel erg pro-Pallie bent?
Ja, dan wel.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 juni 2024 15:10 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Aha, waarom is het voor jou prima dat die studenten staan te Sieg Heilen? Heb je echt zo weinig historisch besef?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |