Chaos zal toch meevallen, ik ben altijd blij als het Q3 is want dan is tenminste gewoon sheer speed en niet of je per ongeluk verkeerd zat in verkeer of zo.quote:
Maar die stickers gingen maar niet weg.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Perez veegt zijn eigen stratencircuitje schoon.
nee alleen hijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:47 schreef Peterselieman het volgende:
Perez had last van verkeer en van stickers.
De rest niet zeker
Benieuwd naar de race morgen.quote:
Iedereen die elkaar in de weg rijdt...quote:
Poedelprijs.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:48 schreef Perox het volgende:
Zal maar een Ford Focus Stationwagon links van je staan als je in de pits staat te wachten op groen.
Nou nou.quote:
Dat is zo.quote:
mwah, Piastri is dichtbijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:52 schreef TweedeKlum het volgende:
LEC 1:10:4, daar gaat niemand aan komen vermoed ik.
die hielp blijkbaar met gas geven ookquote:
zoals in mijn manager.quote:
dan kun je nog even billen knijpen of Max toch eerste wordtquote:
Leek alsof hij moest poepen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
hoe horner keek op moment dat ze zeiden,
look how close it is
Haha ja, mooie timingquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:54 schreef Nizno het volgende:
hoe horner keek op moment dat ze zeiden,
look how close it is
Hij weet helemaal niksquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:55 schreef Gremen het volgende:
Leclerc zo als eerste naar buiten en dan in de muur zetten
LEC -> SNOquote:
Kussen magquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:55 schreef Zwoerd het volgende:
Max gaat een muurtje raken, kan niet anders.
Een Perezje.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:55 schreef Gremen het volgende:
Heeft ie zelf toch ook aleens gedaan, alleen toen was zn spulletje kaput en gridstraf (of pitstart?).quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:56 schreef shiz het volgende:
[..]
Heeft ie zelf toch ook aleens gedaan, alleen toen was zn spulletje kaput en gridstraf.
Ben benieuwdquote:
ga maar even buiten staan...quote:
#44quote:
Dan heeft LEC pole?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Kunnen we niet hopen dat er iemand de muur in gaat?
Ja, kan toch?quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:01 schreef SiGNe het volgende:
Streak broken![]()
Volgend jaar opnieuw proberen.
Zou mooi zijnquote:
Dat is Ferrari ookquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Benieuwd naar de strategie morgen!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:02 schreef Peterselieman het volgende:
Zou Max nog tijd voor een ronde hebben gehad als hij door was gereden na het raken van de muur?
gelukkig is Max idd goed genoeg om zn auto te redden als die uitbreektquote:
Nah, Max is inmiddels te goed om zich te laten verrassen door de auto. Gewoon te hard gepusht voor de capaciteiten van de auto, kan gebeuren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:02 schreef Nizno het volgende:
Hier kon Max idd niets aan doen. Dit was de auto
Niet altijdquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:03 schreef Perox het volgende:
Is deze reactie een beetje lauw? Pole in Monaco is race win?!
Gelukkig bokt ie op, weg ermeequote:
Dan klinkt het nog watquote:
ok doeiquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
6e?! Ik zeg mijn abonnement op en Newey moet ophoepelen
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een bizarre kwali zeg damn. Onverwachte classificatie!
Pia, die mag nu nadat Nor eindelijk zn eerste heeftquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat een van de McLarens wint.
Pia mag volgende race winnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk dat een van de McLarens wint.
Sinds Vasseur daar zit is de lijn alleen maar stijgendquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:03 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Tis Ferrari he, morgen kijken hoe ze dit weer gaan weggeven.
Ik bespeur een lichte vorm van teleurstellingquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef opgebaarde het volgende:
6e?! Ik zeg mijn abonnement op en Newey moet ophoepelen
Stroll en Sargeant: Challenge acceptedquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:04 schreef Monolith het volgende:
Mooie kwali zo. Vrees alleen dat we morgen het gebruikelijke optochtje rijden krijgen.
Wat is de onduidelijkheid meisquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:03 schreef Dven het volgende:
Charles rijdt 'm gewoon in Q1 tegen de muur.
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou mooi zijn als ie hem nog even in de muur zet
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef Jane het volgende:
[..]
Dit gevoel krijg ik er ook bij, idd. Vanmiddag weer in de muur ofzo.
quote:
Heerlijk die afgunst tegen Leclerc, en dan keihard die Jinx terug in je bakkes krijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:55 schreef Gremen het volgende:
Van mij toevallig!quote:
We moeten de race nogquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:06 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk die afgunst tegen Leclerc, en dan keihard die Jinx terug in je bakkes krijgen
Hoop het zou het seizoen wel spannender maken met verschillende winnaars uit verschillende teams. Ben zelf alleen niet zo onder de indruk van Ferarri als team, maar ook niet van Leclerc buiten de kwali om.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:05 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Sinds Vasseur daar zit is de lijn alleen maar stijgend
Ali Bin Formulewaniquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:06 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Insert willekeurige oliesjeik waar jij en ik nog nooit van gehoord hebben.
Hij is van de vader van Lafiti, hij was van Strollquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:06 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Papa Stroll maar hij heeft m pas verkocht aan een andere F1 papa
Ik vind het een van de sympathiekste coureurs op de grid, maar ik twijfel toch regelmatig aan zijn stressbestendigheid. Laat het toch wel erg vaak afweten als de druk erop staat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:06 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Heerlijk die afgunst tegen Leclerc, en dan keihard die Jinx terug in je bakkes krijgen
Een echte eeuwenoude bootcultuur in die regionen.quote:
Leclerc staat er wel een beetje om bekend om onder druk de auto naast de baan - of erger: in de muur - te parkeren, toevallig....quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:06 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Dit, dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:09 schreef Monolith het volgende:
, dus.
[..]
Ik vind het een van de sympathiekste coureurs op de grid, maar ik twijfel toch regelmatig aan zijn stressbestendigheid. Laat het toch wel erg vaak afweten als de druk erop staat.
Dan zal die wel al zo'n 40-45 keer op een rots gevaren zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij is van de vader van Lafiti, hij was van Stroll
[ afbeelding ]
Hij had een moeilijke periode maar het meer structurele probleem is dat hij niet het initiatief en de leiding pakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vind het een van de sympathiekste coureurs op de grid, maar ik twijfel toch regelmatig aan zijn stressbestendigheid. Laat het toch wel erg vaak afweten als de druk erop staat.
Leaving the sea and gaining an advantage?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:11 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
De enige Code Rood deed zich voor in de haven, tijdens Q2.
Dat krijg je met al die olie sjeiken.
Ik zou er niet mijn spaargeld op in zetten.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:11 schreef SiGNe het volgende:
Morgen start crash, Leclerc, Piasti, Sainz, Norris en Russel eraf en Max P1 tot aan de finish.. Tsunoda 2 en Albon 3
Waar zie je afgunst?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:06 schreef FvanS het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen zat zo te hopen dat leclerc crashte dat het tegenovergestelde gebeurde. Right back at them.quote:
Eurootje is genoeg, minieme winkans dus hoge uitbetalingquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:13 schreef FvanS het volgende:
[..]
Ik zou er niet mijn spaargeld op in zetten.
Zie Leclerc ook niet meteen winnen, al doet hij het het hele weekend wel goed, maar het gaat sowieso een interessante wedstrijd worden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eurootje is genoeg, minieme winkans dus hoge uitbetaling
Al denk ik ergens ook wel dat Leclerc niet gaat winnen, de Ferrari fail is altijd aanwezig, Plan G ook, de muren zijn dichtbij en kan ook nog zijn dat Leclerc duidelijk een quali setup had en in de race uiteindelijk tekort komt.
Niet hopen, verwachten, het zou typisch Leclerc zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen zat zo te hopen dat leclerc crashte dat het tegenovergestelde gebeurde. Right back at them.
Welke iedereen was dat precies?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Iedereen zat zo te hopen dat leclerc crashte dat het tegenovergestelde gebeurde. Right back at them.
Dit, maar kan tijdens de race alsnog.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niet hopen, verwachten, het zou typisch Leclerc zijn geweest.
Is wishful thinking.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:17 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Niet hopen, verwachten, het zou typisch Leclerc zijn geweest.
Nou blijf hoop houden man!quote:
Ik vraag het nog maar een keer want je geeft geen antwoord maar je doet hier wel een uitspraak, wil je die uitspraak even staven met feiten?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Pole pakken is het moeilijkste hier. Uitrijden moet wel veel simpeler zijn want de marges die je kan nemen zijn groter.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:21 schreef bedachtzaam het volgende:
Ferrari moet het weer volledig verkloten voor Leclerc om niet de winst te pakken morgen.
Enkele jaren terug reed Daniel Ricciardo naar de winst met een motor probleem en dat kan in Monaco omdat inhalen gewoon vrijwel onmogelijk is.
Als Charles Leclerc morgen geen problemen heeft met een steekas dan gaat hij hem gewoon winnen.
Laat gaan joh.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:24 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik vraag het nog maar een keer want je geeft geen antwoord maar je doet hier wel een uitspraak, wil je die uitspraak even staven met feiten?
Je kan de auto zo in de muur zetten als je net wat teveel pusht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:21 schreef bedachtzaam het volgende:
Ferrari moet het weer volledig verkloten voor Leclerc om niet de winst te pakken morgen.
Enkele jaren terug reed Daniel Ricciardo naar de winst met een motor probleem en dat kan in Monaco omdat inhalen gewoon vrijwel onmogelijk is.
Als Charles Leclerc morgen geen problemen heeft met een steekas dan gaat hij hem gewoon winnen.
Helemaal eens natuurlijk maar ik verwacht dat als er iets de winst voor Leclerc in de weg zit dat het niet aan hem zelf te wijten is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:26 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Je kan de auto zo in de muur zetten als je net wat teveel pusht.
en bij de pitstops kan er ook nt wat teveel tijd nodig zijn waardor een ander er voorbij kan.
je kan eigenlijk niks uitsluiten.
ja nadeel is dat als dit weggemod zou worden we de naam maar aan moeten passen naar MAX ipv F1 want je moet ook andere dingen kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je hier gewoon feitenvrij dingen roepen. Erg jammer.
Tenzij hij de muur in rijdt..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:28 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Helemaal eens natuurlijk maar ik verwacht dat als er iets de winst voor Leclerc in de weg zit dat het niet aan hem zelf te wijten is.
Maar dat verwacht ik niet, de Ferrari ligt geweldig hier en morgen rijden ze niet volle bak.quote:
Nu roep jij iets feiten vrij. Soms moet je aanvoelen dat iets zinloos is en de stemming in het topic niet goed zal doen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:27 schreef Perox het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je hier gewoon feitenvrij dingen roepen. Erg jammer.
Nee, Roger.. zo heet Max tegenwoordig..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja nadeel is dat als dit weggemod zou worden we de naam maar aan moeten passen naar MAX ipv F1 want je moet ook andere dingen kunnen zeggen.
maar idd het zou leuker zijn als degenen die graag een beetje jennen ook eens ophouden met opnaaien
Kan iedereen gebeuren trouwens, niet alleen Leclerc.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:30 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Maar dat verwacht ik niet, de Ferrari ligt geweldig hier en morgen rijden ze niet volle bak.
ja maar er kunnen maar 3 letters als forumnaam en ROG klinkt zo raarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:31 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Nee, Roger.. zo heet Max tegenwoordig..
Labiase zei het nog tegen 'm "OK, Roger"
Ja maar soms vind ik zo'n uitvreten teveel over de grens gaan met het gezuig, zeker gezien het gewoon niet op enige feiten gebaseerd is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nu roep jij iets feiten vrij. Soms moet je aanvoelen dat iets zinloos is en de stemming in het topic niet goed zal doen.
Misschien kan Roger dan een stingray op z'n helm zetten ipv een leeuwquote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar er kunnen maar 3 letters als forumnaam en ROG klinkt zo raar
Leclerc zal de race vanaf de eerste tot de laatste ronde 1ste staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:49 schreef PirE het volgende:
Ik verwacht morgen de race van het jaar omdat Max niet vanaf P1 start.
🤩🤩quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leclerc zal de race vanaf de eerste tot de laatste ronde 1ste staan.
De tienduizendste 'grap' van een Brit over de vermeende kindermishandeling door Jos was al niet zo grappig meer, maar de dertigduizendste is dat helemaal niet, wmb.quote:
Ok. Vind je een grapje van Oscar Piastri-Leclerc misschien leuker?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:06 schreef Jane het volgende:
[..]
De tienduizendste 'grap' van een Brit over de vermeende kindermishandeling door Jos was al niet zo grappig meer, maar de dertigduizendste is dat helemaal niet, wmb.
Wel beter, iig.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:12 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ok. Vind je een grapje van Oscar Piastri-Leclerc misschien leuker?
[ x ]
En het hele verhaal was zelfs dat mama Max er niet ver achter reed dus hij echt niet achter is gelaten zoals de britten graag willen doen geloven.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:27 schreef Jane het volgende:
[..]
Wel beter, iig.
Ik stoor me er gewoon aan dat voornamelijk uit Britse hoek er constant op gehamerd wordt dat Jos Max in z'n jeugd slecht behandeld zou hebben, maar dat ze dat vervolgens ook constant gebruiken om Max te dissen.
Even los van de vraag of Max het nu echt zo slecht heeft gehad, getuigt het m.i. van hele slechte smaak om iemand af te zeiken met een (jeugd-)trauma dat diegene heeft (volgens henzelf). Het is net zoiets als dat je Charles Leclerc gaat afzeiken met grappen over de dood van zijn peetvader Jules Bianci, ofzo. Walgelijk, eigenlijk.
jawel maar de sik die deze grap heeft is wel erg langquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Alsof wij geen grappen hebben gemaakt over Jos en zijn manier van doen.
Vrienden reden niet ver achter hun.Maar ook die vrienden schrokken van Jos zijn reactie.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:30 schreef Nizno het volgende:
[..]
En het hele verhaal was zelfs dat mama Max er niet ver achter reed dus hij echt niet achter is gelaten zoals de britten graag willen doen geloven.
Is allemaal de schuld van Horny Horner.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:33 schreef Kickinalfa het volgende:
Wat een gekloot bij RB dit jaar.
Perez matig slecht, de voorsprong tov vorig jaar is echt verdwenen.
Als iemand dat hier doet om Max - het vermeende slachtoffer - af te zeiken is dat net zo walgelijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:30 schreef potjecreme het volgende:
Alsof wij geen grappen hebben gemaakt over Jos en zijn manier van doen.
ik lees inmiddels meerdere versies online, geen idee hoe het nu precies zit na zoveel versies online te vinden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:31 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Vrienden reden niet ver achter hun.Maar ook die vrienden schrokken van Jos zijn reactie.
quote:Max Verstappen zei verder dat Jos stopte bij een tankstation en hem uit het busje zette. Jos reed alleen naar huis zonder zijn 15-jarige zoon. Max belde vervolgens zijn moeder om hem op te halen. Jos en Max lieten elkaar een week met rust. Max Verstappen heeft van dat moment veel geleerd. "Ik heb nooit voor verrassingen gestaan in de Formule 1, omdat niemand zo hard voor me was als mijn vader."
quote:'Papa sprak niet meer tegen mij. Hij liet me ergens in Itali zelfs achter bij een benzinepomp. Natuurlijk keerde hij terug om me op te pikken, maar dat vergeet ik nooit meer. Maar ik werd er wel sterker van.
quote:Max - die de reactie van zijn vader destijds inmiddels volledig begrijpt - vertelde eerder al eens dat Jos hem eenmaal onderweg naar huis op een gegeven moment bij een tankstation uit het busje had gezet: "Ik bleef proberen om met hem te praten, ik wilde mijn mening vertellen. Maar hij wilde niet praten en op een gegeven moment moest ik eruit," voegt de Red Bull-coureur daar nu lachend aan toe. Jos brengt op zijn beurt een aantal nuances aan: "Ik wist dat zijn moeder een paar kilometer achter ons reed, het is niet zo dat ik hem 2000 kilometer van huis alleen heb achtergelaten," klinkt het. "En je bent sowieso teruggekomen, dus het was ok," laat Max nog weten.
Ja en???quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik lees inmiddels meerdere versies online, geen idee hoe het nu precies zit na zoveel versies online te vinden.
dit zijn al twee grote verschillen.
[..]
Maakt niet uit, race van het jaar omdat we een ander volkslied horen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 17:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Leclerc zal de race vanaf de eerste tot de laatste ronde 1ste staan.
jij gaf aan dat vrienden er achter reden, daar reageer ik opquote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ja en???
Bron was die docu. Maar overal lees je dat er bij Max toen wel een knop om is gegaan als het gaat om zijn professionele houding. Hij heeft er op dat vlak veel aan gehad.
En Perez heeft een telefoon vol appjes van Horner Horner om hem te chanteren. Je kan me niet wijsmaken dat hij op basis van zijn racekwaliteiten in dat stoeltje zit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Is allemaal de schuld van Horny Horner.
Hij en RIC hebben samen een heel archief aangelegd, gok ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:42 schreef PirE het volgende:
[..]
En Perez heeft een telefoon vol appjes van Horner Horner om hem te chanteren. Je kan me niet wijsmaken dat hij op basis van zijn racekwaliteiten in dat stoeltje zit.
Dit komt allemaal goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 18:46 schreef spectrumanalyser het volgende:
Eerst maar eens kijken wie er vooraan mag rijden in de derde ronde. George Russell staat er wel om bekend een soort bowling te spelen. En vervolgens iemand anders daarvan de schuld te geven.
Ja? Heb je Sjors al aan de lijn gehad?quote:
Ik denk dat Toto hem even een paar goede tips gaat geven. Gewoon lijn houden, binnenkantje bocht 1 en Max afstoppen voordat die ons buitenom inhaalt.quote:
You can't park there matequote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat Toto hem even een paar goede tips gaat geven. Gewoon lijn houden, binnenkantje bocht 1 en Max afstoppen voordat die ons buitenom inhaalt.
Ons?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 19:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik denk dat Toto hem even een paar goede tips gaat geven. Gewoon lijn houden, binnenkantje bocht 1 en Max afstoppen voordat die ons buitenom inhaalt.
quote:
quote:Technical Delegate’s Report
The uppermost rear wing element adjustable positions were checked on car numbers 20 and 27. The
LHS and RHS outermost area of the of the adjustable elements were exceeding the maximum
allowed 85mm on both cars. As this is not in compliance with TR Article 3.10.10 h), I am referring this
matter to the stewards for their consideration.
The FIA Formula One Technical Delegate
quote:The team representative is required to report to the Stewards at 19:15 in relation to the incident
below.
The Stewards
Competitor MoneyGram Haas F1 Team
Reason Alleged non-compliance with of Article 3.10.10 h) of the 2024 Formula One Technical
Regulations - Rear wings on Cars 20 and 27.
nico ook nietquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:06 schreef franske19 het volgende:
Sainz geen penalty. Heeft Alonso toch indruk gemaakt.
jepquote:
Scheelt 2 Hazen inhalenquote:
Hij hoopt nog op een DQ van:quote:
Zeker ook een DQ van een ene Max Vquote:Op zaterdag 25 mei 2024 20:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij hoopt nog op een DQ van:
- 2 Ferrari's
- 2 McLarens
- 2 Mercedessen
- 2 Vcarbs
- 2 Alpines
- 2 Williamsen
- De Aston Martin van Stroll
Als dat gebeurt start hij morgen vanaf de eerste startrij
Hoe moet ie anders de GP van Monaco winnen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Nee, want dan krijgt hij zeker geen nieuw contract
Hij hoeft m niet meer te winnen, want dat heeft hij al eens gedaanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:05 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe moet ie anders de GP van Monaco winnen?
Maar voor de 2de keer winnenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 21:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij hoeft m niet meer te winnen, want dat heeft hij al eens gedaan
Of was het toch Josquote:
Leaving the track and gaining unfair advantage.quote:
Wie gaat hem bedreigen dan? Als Charles morgen wint zijn het 3 anderen die een race hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:04 schreef Nober het volgende:
Dat vierde kampioenschap is nog lang niet binnen.
Mwa, dit circuit ligt de RB gewoon niet. Zodra we weer naar de normalere cricuits gaan wordt de orde hersteld.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:04 schreef Nober het volgende:
Dat vierde kampioenschap is nog lang niet binnen.
Charles verknalt het morgen wel weer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wie gaat hem bedreigen dan? Als Charles morgen wint zijn het 3 anderen die een race hebben gewonnen.
Of het team bij een pitstop, maar hoe dan ook een bedreiging voor Verstappen is er niet echt want als hij niet wint is het niet 1 ander die dat wel doet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Charles verknalt het morgen wel weer.
Dat zou wel bizar zijn, 3 keer pole pakken in Monaco en 0 keer winnenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk het oprecht niet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja je hoeft feitelijk alleen een beetje redelijk te starten en niet in een muur te rijden of genaaid worden met een ongelukkig getimede SC om in Monaco van pole te winnen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 23:41 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dat zou wel bizar zijn, 3 keer pole pakken in Monaco en 0 keer winnen
Zonder inchident pakt hij hem gewoon en dat gun ik hem ook.quote:Op zondag 26 mei 2024 08:09 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja je hoeft feitelijk alleen een beetje redelijk te starten en niet in een muur te rijden of genaaid worden met een ongelukkig getimede SC om in Monaco van pole te winnen.
Sportief gebaar dit. Waardeer ik zeerquote:Op zondag 26 mei 2024 08:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zonder inchident pakt hij hem gewoon en dat gun ik hem ook.
Wat is er sportief aan? Ik vind Charles wat ondergewaardeerd hier, niet dat dit me heel veel uitmaakt maar wat mij betreft hoort hij bij de categorie die net onder Verstappen zit.quote:Op zondag 26 mei 2024 09:54 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Sportief gebaar dit. Waardeer ik zeer![]()
Die pole die hij pakt is zwaar knap. Echt briljant gedaan.
Sportief is dat je de kracht van anderen erkent en hun ook gunt wat ze verdienen. Dat is altijd een teken wat ik zeer veel respecteer.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er sportief aan? Ik vind Charles wat ondergewaardeerd hier, niet dat dit me heel veel uitmaakt maar wat mij betreft hoort hij bij de categorie die net onder Verstappen zit.
Huh? Wat is er loos?quote:
Kans op regenquote:
Ow, ja dat is een probleem, thx.quote:
Zit hij ook. In het karten waren ze al meestal 1 en 2. Hij is snel, maar maakt nog teveel schoonheidsfoutjes.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is er sportief aan? Ik vind Charles wat ondergewaardeerd hier, niet dat dit me heel veel uitmaakt maar wat mij betreft hoort hij bij de categorie die net onder Verstappen zit.
Het gros van de mensen hier ziet Charles wel als een prima coureur die het alleen af en toe op de beslissende momenten nog wel eens af laat weten en eigenlijk om die reden net een treetje onder b.v. Verstappen wordt ingeschaald.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
En mentaal simpelweg niet zo sterkquote:Op zondag 26 mei 2024 11:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het gros van de mensen hier ziet Charles wel als een prima coureur die het alleen af en toe op de beslissende momenten nog wel eens af laat weten en eigenlijk om die reden net een treetje onder b.v. Verstappen wordt ingeschaald.
Droog is de Indy500 al een suicide mission.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:08 schreef bedachtzaam het volgende:
De regenbanden zijn in de VS nog niet uitgevonden.
Wielrenners hebben ook geen regenbanden en die moeten ook gewoon de weg op met regen.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Ze hebben zelfs regenbanden voor (de short) ovals, maar nog niet voor de super speedways.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:08 schreef bedachtzaam het volgende:
Niet starten is nog helemaal niet aan de orde hoorquote:Op zondag 26 mei 2024 12:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat is dat nou weer voor slappe zooi. Niet starten omdat er kans op regen is.
Men mag zich inderdaad gewoon komen melden in de IndyCar-reeksquote:Op zondag 26 mei 2024 12:18 schreef Nizno het volgende:
is het niet een idee dat ze in SPT een topic maken voor de indy 500?
Maini heeft gewonnen in de F2quote:Op zondag 26 mei 2024 12:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Men mag zich inderdaad gewoon komen melden in de IndyCar-reeks
Topicreeks: [IndyCar] #11 Met maar 32 auto's aan de start van de Indy 500?
Gelukkig viel er nog niks te spoileren, zoals sommigen hier ook wel eens willen doen voor F3 en F2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |