Die laat nog wel wat zien denk ik.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Mooie OP heb je overgenomen. @:potjecreme
Nog nietquote:
Volgens mij is de auto echt wel kut. Als Max op de eerste 2 rijen kwalificeert heeft hij een mega prestatie geleverd.quote:
Ja dat zeker. Max kan het wel voor elkaar krijgen om vooraan te staan.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:12 schreef Perox het volgende:
[..]
Volgens mij is de auto echt wel kut. Als Max op de eerste 2 rijen kwalificeert heeft hij een mega prestatie geleverd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De RB20 gaat hier niet lekker nee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:13 schreef Ploplap het volgende:
Red Bull heeft gewoon een klote auto, maar Max verbloemt het allemaal xD
-edit- Ik moet sneller typenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:13 schreef Perox het volgende:
Geen idee wat er met Karel aan de hand is. Zou veel paars moeten hebben toch?
Is naar buiten. Zijn korte rondjesquote:
Krijg je een waarschuwing voorquote:
In de vrije trainingen jaquote:
Dat heet tortilla.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:19 schreef Managarm het volgende:
We weten wat Perez vanavond eet: pannekoek!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij wees een éénjarige verlenging af en wilde minimaal twee jaar, toch?
das nie eerlijk nu wil ik vanavond pannekoekenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:19 schreef Managarm het volgende:
We weten wat Perez vanavond eet: pannekoek!
Ze kunnen hem beter nog twee weken gevenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:20 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hij wees een éénjarige verlenging af en wilde minimaal twee jaar, toch?
Ach stratenkoningkeizeradmiraal heeft ook eens een keer een mindere dag.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:21 schreef Ferdii het volgende:
“In Monaco zie je pas wie de echte coureurs zijn”
Perez duidelijk niet
It wasn't mequote:
crew dat na 100+ posts nog over vorig topic mauwtquote:
Ze moeten ergens shinenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:21 schreef Cilantro het volgende:
Wel bijzonder dat Mercedes een auto heeft gebouwd die het alleen goed doet in Monaco 😂
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:21 schreef Nizno het volgende:
[..]
crew dat na 100+ posts nog over vorig topic mauwt
En de eerste beste keer dat hij een goede vrije training heeft op een stratencircuit wordt deze weer van stal gehaald.quote:
Dit zijn toch pijnlijke conclusies.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
Stroll zit nu in het hoofd van Alonso.
Als die man brain heeft wel man. Sorry perez maar dit gaat te ver!quote:
alo en per gingen voor hem uit de wegquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:23 schreef -XOR- het volgende:
Zelfs RIC heeft het gered, dat is ook wel verrassend.
Wat deed ie?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sainz mogelijk straf volgens Sam.
Er is een under investigation inderdaad.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Sainz mogelijk straf volgens Sam.
Het wordt wel vaak overdreven hoe goed hij is inderdaad. Ook hoe slecht Stroll is, hij is wel slecht maar niet omdat hij nooit goed is.quote:
Ric sprong toch een flink eind omhoog.quote:
🤔quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
hij is wel slecht maar niet omdat hij nooit goed is.
Croque monsieurquote:
tis gebeurd dus t kanquote:
Albon ophouden blijkbaarquote:
Precies, mag de schoenen van een andere coureur nog niet maken.quote:
VERSTAMPEN.quote:
Hulk dusquote:
Qua fighting spirit is dat wel zo hoor. HAM heeft iets teruggevonden hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
F1TV ziet weer de WDC Hamilton van een aantal jaren geleden.
Dat zei ik hier net ook..quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ocon is de uitzondering, die mag geblockt worden.
Klopt vergeten eruit te halenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:31 schreef Ploplap het volgende:
[..]
Die sandbags zaten in de auto van Perez xD
Dat zou iedereen (van de top) natuurlijk moeten doen, vinden wat je nog kan vinden is hier de sleutel.quote:
die zet zoch goed op de kaart de laatste racesquote:
Yuki is erg goed bezig idd.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zet zoch goed op de kaart de laatste races
Ik begin steeds meer en meer te geloven dat Max echt meer uit die auto weet te halen dan er eigenlijk in zit.quote:
'Ietsje'.quote:
Dat is toch altijd zo geweest? Max vind dingen in die wagen die er niet lijken te zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer en meer te geloven dat Max echt meer uit die auto weet te halen dan er eigenlijk in zit.
Als je ziet hoe erg hij er mee loopt te klooien in de FP's
en dan bij de kwali door heeft hoe hij die kutauto toch in goede banen te krijgen
We're checking.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:35 schreef THEFXR het volgende:
Weet Per al, dat hij exit is? Uit het zitje
Nu pas?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik begin steeds meer en meer te geloven dat Max echt meer uit die auto weet te halen dan er eigenlijk in zit.
en dan bij de kwali door heeft hoe hij die kutauto toch in goede banen te krijgen
Max eet altijd een extra bakje pepers voor de kwalificaties.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo geweest? Max vind dingen in die wagen die er niet lijken te zijn.
Misschien nu, maar begin van het seizoen had hij het steeds over dat de auto reed als op rails, perfect etc.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:34 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat leek in 2023 niet echt meer zo te zijn. Mopperde hij niet meer enzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat is toch altijd zo geweest? Max vind dingen in die wagen die er niet lijken te zijn.
nee, wederomquote:
Dat was bij Torro Rosso al zoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:36 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:37 schreef Ploplap het volgende:
Sky: HAM shows he's still above everyone else. Great lap!
quote:
Toen kon Max met zijn ogen dicht rijdenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja maar dat leek in 2023 niet echt meer zo te zijn. Mopperde hij niet meer enzo.
Kan ook komen doordat de rest zo liep te kloten dat zelfs Perez ze voor bleef
Terwijl Russell 3 plekken boven hem staat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:37 schreef Ploplap het volgende:
Ligt er aan of je ex een mod wasquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:36 schreef Perox het volgende:
Wacht je mag een auto niet vergelijken met je ex?
die lap waarbij Norris op p1 terecht komt en ham op p6 (door norris p7)?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:37 schreef Ploplap het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:37 schreef Ploplap het volgende:
ja dus leek dat veel meer te zijn dat de auto extreem wasquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Toen kon Max met zijn ogen dicht rijden
Moeten ze hem goed vastleggen.quote:
kan 1 van de coureurs hem zo in huis krijgenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:39 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Moeten ze hem goed vastleggen.
maar niet degene die door iedereen verwacht werd die er voor zitquote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
maar niet degene die door iedereen verwacht werd die er voor zit
Snel een snel rondje doen dus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:41 schreef Ploplap het volgende:
Q3 gaat iemand weer in de muur. en dan afvlaggen. LEC tactiek xD
Lekker dicht bij elkaar!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:40 schreef Perox het volgende:
Monaco wel echt de beste kwalificatie van het hele seizoen!![]()
![]()
Mss LEC zelf welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:41 schreef Ploplap het volgende:
Q3 gaat iemand weer in de muur. en dan afvlaggen. LEC tactiek xD
Ja lafjes te slecht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
IK heb de eerste Q gemist ...
Wat is er met Per gebeurd ?
want zie hem nergens staan
Was de zandzakken vergeten te dumpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
Te langzaam. Gewoon te langzaam.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
Niet snel genoegquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
Echt? Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:37 schreef Ploplap het volgende:
Ja hoi.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
Vergeten zandzakken eruit te halen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
weggefladderdquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
Happy hour begonquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:43 schreef RAVW het volgende:
Ja, hij had wel een smoes maar niemand die het echt heeft onthouden ofzo.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:45 schreef RAVW het volgende:
Oke dus geen crash of zo .. maar gewoon niet genoeg Mexicaanse papers gegeten dus
Skill issuesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:45 schreef RAVW het volgende:
Oke dus geen crash of zo .. maar gewoon niet genoeg Mexicaanse papers gegeten dus
quote:
Iedereen die elkaar in de weg rijdt...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |