SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
OKE!!!quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik moest even pauzeren net, dus loop 10 minuten achter...maar als je dan ziet dat er een nieuw topic is waarin in no-time 10 posts staan ben ik nu toch wel erg nieuwsgierig
Podium (P3) was een stuk mooier geweest, al levert het even veel punten opquote:
Net even vijf minuten te laat zo, vriendin heeft haar training zo getimed dat ik haar precies nu even op weg 'moet' helpenquote:Op zondag 26 mei 2024 08:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
@:franklop
@:Starflyer
@:Sinister-D-
@:Nattekat
@:JayHovah
@:Zorro
@:Doler12
@:4-elements
@:StephanL
@:heywoodu
@:vosss
@:Whiskers2009
@:ChevyCaprice
@:ESF1Gamer
@:Kleffe_Dop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ach, als de race weer zo matig is als gisteren ben ik over 10 minuten weer live
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
De intentie was goed, maar de executie ging minderquote:
We gaan nog voor een knots-, knots-, knots-, knots-, knótsgekke laatste ronde.quote:
Masi is backquote:Op zondag 26 mei 2024 08:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
We gaan nog voor een knots-, knots-, knots-, knots-, knótsgekke laatste ronde.
Zo won DaniRic de GP van Monacoquote:Op zondag 26 mei 2024 10:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Precies!
As long as the car is running you keep going
hij mag het doen, maar in de punten eindigen is kansloos nu ...quote:Op zondag 26 mei 2024 10:21 schreef Xylos het volgende:
Zet je wagen maar in de pits ver, dit is gewoon gevaarlijk
Daaromquote:Op zondag 26 mei 2024 10:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hij mag het doen, maar in de punten eindigen is kansloos nu ...
Extra penalty. Rijden zonder stuur is bestwel unsafe.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat stuur
Niet netjes, wel begrijpelijk
Ja, dat was niet slim. En straf ook wel terecht.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:29 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Extra penalty. Rijden zonder stuur is bestwel unsafe.
Iedereen was al gestopt, behalve O'Sullivan. Virtual safety car twee ronden voor het einde, O'Sullivan kwam binnen en bleef voor Hadjar, die nu pislink is want zijn zege is gestolen.quote:
Ah ok. Dat is geluk hebben voor O'Sullivan. Maar ja: soms komt dat voor.quote:Op zondag 26 mei 2024 10:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iedereen was al gestopt, behalve O'Sullivan. Virtual safety car twee ronden voor het einde, O'Sullivan kwam binnen en bleef voor Hadjar, die nu pislink is want zijn zege is gestolen.
Klopt, als de wagen van Verschoor heel was gebleven..quote:Op zondag 26 mei 2024 10:55 schreef Starflyer het volgende:
Als Hadjar had gewonnen was dat ook door geluk geweest. Dus hij moet niet zeuren
quote:vrijdag 21 juni
09.50 uur Formule 3 training
11.05 uur Formule 2 training
15.00 uur Formule 3 kwalificatie
15.55 uur Formule 2 kwalificatie
18.30 uur F1 Academy kwalificatie
zaterdag 22 juni
10.40 uur Formule 3 sprintrace
14.15 uur Formule 2 sprintrace
18.00 uur F1 Academy race 1
zondag 23 juni
08.50 uur F1 Academy race 2
10.05 uur Formule 3 hoofdrace
11.35 uur Formule 2 hoofdrace
Mansell en Montoya familie van?quote:Op vrijdag 21 juni 2024 15:41 schreef Starflyer het volgende:
In de Formule 3 was Christian Mansell de snelste in de kwalificatie voor Arvid Lindblad en Nikola Tsolov. Laurens van Hoepen werd 8ste.
In de sprintrace zal Sami Megetounif van pole starten voor Mari Boya en Sebastian Montoya.
De top 28 zat binnen een seconde
Mansell niet, Montoya zoon van.quote:
Je kan doospoelen, die minuten zijn SCquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:57 schreef heywoodu het volgende:
Ik loop nog een paar minuten achter, maar alvast even deze: gelachen om Meguetounif
Knuppel.
Prima tip, live nuquote:Op zaterdag 22 juni 2024 10:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je kan doospoelen, die minuten zijn SC
Omdat het Barcelona isquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat onnoemelijk saai tot nu toe vandaag (F3, F1 FP3, F2)
Correaquote:Op zaterdag 22 juni 2024 14:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die gast pakte zelfs ff een apex tracklimit.
Die hadden we nog niet gezien!
Daarom zit ik te denken om F2 over te slaan om baantjes te gaan zwemmenquote:Op zondag 23 juni 2024 10:06 schreef Zorro het volgende:
Nou hup, maak er een spektakel van
Op Barcelona
Ook tijdens de F1?quote:
Mag ik hopen, want Barcelona is vaak saai.quote:
Zo te zien blijft het droog daar vanmiddag.quote:Op zondag 23 juni 2024 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Mag ik hopen, want Barcelona is vaak saai.
Zo teleurstellend ditquote:Op zondag 23 juni 2024 10:23 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zo te zien blijft het droog daar vanmiddag.
Het Briatore effectquote:
Zo zonde van gisterenquote:
Volgens Mansell niet in sector 3. Boya glibberde ook lekkerquote:
Hij laat het voorlopig nog niet zien, maar goed, het is pas zijn eerste jaar in de Formule 2quote:
Daarom kan hij beter niet gelijk door naar de F1.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Hij laat het voorlopig nog niet zien, maar goed, het is pas zijn eerste jaar in de Formule 2
Als je een positie wint moet je die teruggeven.quote:Op zondag 23 juni 2024 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Die omrijroute bij bocht 1,2 en 3 mogen ze wel eens aanpakken. Met een beetje mazzel win je er een positie mee ipv veel tijd te verliezen.
Dan krijg je straf vanwege het buiten de baan inhalenquote:Op zondag 23 juni 2024 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
Die omrijroute bij bocht 1,2 en 3 mogen ze wel eens aanpakken. Met een beetje mazzel win je er een positie mee ipv veel tijd te verliezen.
Naar wat? Soft houdt het neit vol en hard betekent dat je nog steeds een keer moet.quote:
Omdat die later willen stoppen.quote:
Simpel inderdaad. Misschien moeten ze eens wat vaker in Barcelona rijden, zodat ze het circuit een beetje leren kennen.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik zou gewoon bij bocht 1 proberen te dummy en dan switchback
Hopen op een SC waarschijnlijkquote:
Hij pit een paar ronden na VSC had het dan dan gedaan. Goedkope strategieėn altijd maar.quote:
Dat was veel te vroeg. En je wil niet verrast worden door een SC, dus dan maar nu en hopen dat er daarna een SC komt.quote:Op zondag 23 juni 2024 12:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hij pit een paar ronden na VSC had het dan dan gedaan. Goedkope strategieėn altijd maar.
Je had gelijk!quote:
Correa is klaar, banden zijn opquote:
Hij was per ongeluk in een F3 auto gestapt aan zijn snelheid te zien.quote:
Niet in Barcelonaquote:Op zondag 23 juni 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kijken of er nog Porsches rijden
Nog netquote:Op zondag 23 juni 2024 12:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kijken of er nog Porsches rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |