Peper?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:16 schreef greysbones het volgende:
verschiet LEC zijn kruid voor de quali
Plof!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
zouden ze Lec verder open hebben geschroefd dan SAI
Of weer olie bij de benzine?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
Gaat Lec voor de Boem Boem?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:22 schreef greysbones het volgende:
mag hopen dat niemand dat bij elkaar doet.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando en George zijn geen "matties" @:viaplay.
Ze zijn landgenoten en daarom voor de camera vriendelijk. Maar privé lopen ze niet de deur bij elkaar plat hoor.
Zou Sjors uberhaupt wel matties hebben? Het lijkt me een heel vervelend knaapje.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Lando en George zijn geen "matties" @:viaplay.
Ze zijn landgenoten en daarom voor de camera vriendelijk. Maar privé lopen ze niet de deur bij elkaar plat hoor.
kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik zal RPM maar niet herhalen anders krijg ik weer een note
Hij en Albon zijn close.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Sjors uberhaupt wel matties hebben? Het lijkt me een heel vervelend knaapje.
orde hersteltquote:
Ook vervelende mensen hebben 'vrienden', vreemd genoeg. Zijn dan vaak wel vergelijkbare mensen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Zou Sjors uberhaupt wel matties hebben? Het lijkt me een heel vervelend knaapje.
Ongeveer.quote:
P2 maar he?quote:
goed genoeg... Ferrari verknalt hun strategie welquote:
Scheelt toch nog bijna 6 tiendenquote:
ik denk dat Ferrari een enorm risico neemtquote:
You wish!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij zal het dus wel weer verpesten.
dat kan ook nog, maar ik vermoed dat de pitwall ook nog wel een strategie heeft liggen van likmevestjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:25 schreef Managarm het volgende:
[..]
Leclerc pakt wel een muurtje mee straks.
Het is Monaco, de motor gaat nooit het probleem of de oplossing zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Ferrari een enorm risico neemt
maar kan het verkeerd hebben
Dat kan. Gaan we straks zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat Ferrari een enorm risico neemt
maar kan het verkeerd hebben
Dat was 2022?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
goed genoeg... Ferrari verknalt hun strategie wel
we zullen kijken zondag of ze het nog kunnenquote:
Toen won Perez volgens mijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
we zullen kijken zondag of ze het nog kunnen
'Wat'quote:
Was Perez.quote:
mag heus niet meer op de werkplekquote:
Oké, dacht een zwarte camera te zien.quote:
IK ben trouwens voorstander er van om ook op de halo net als bij de F2 (als ik me niet vergis) autonummer en drie letters achternaam te zetten zodat je ook weet wie je op de helm keek.quote:
Dit was een hele goede ronde.quote:
Wanneer komt de swap met Yuki?quote:
Presteert al tijden volgens verwachting, nl niet.quote:
Hij was een beetje domquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Max laat zich kennen en is gelijk noted
Hij kon er niks aan doen.quote:
Had juist hier meer van hem verwacht.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:32 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Presteert al tijden volgens verwachting, nl niet.
Ik verwacht geen straf.quote:
Had het idee dat hij juist helemaal aan de kant ging rijden?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:32 schreef Peterselieman het volgende:
Max laat zich kennen en is gelijk noted
Mwa.. dat zal wel meevallen.quote:
Ik zal investigation discovery inlichtenquote:
De RIC van 2016 bestaat niet meer.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:33 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Had juist hier meer van hem verwacht.
Ze zijn nogal streng de laatste tijd dus ik gok +3.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Mwa.. dat zal wel meevallen.
Ja, hij zet niet aan in die laatste bocht, maar duikt daarna wel opzichtig naar links om ruimte te maken.
Zou echt bizar zijn. Hele sessie bij alles no further action.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze zijn nogal streng de laatste tijd dus ik gok +3.
ik vermoed idd ook zoietsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze zijn nogal streng de laatste tijd dus ik gok +3.
Ik durf hem al te callen: Dit wordt spannend!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:35 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk straks spannende kwalificatie.
Het is de regerend kampioen en hij staat nu ook boven aan.. ze willen graag spanning veroorzakenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou echt bizar zijn. Hele sessie bij alles no further action.
Ja man het is allemaal complotquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is de regerend kampioen en hij staat nu ook boven aan.. ze willen graag spanning veroorzaken
vandaar dat ze deze ook onder driving slow gooienquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:36 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou echt bizar zijn. Hele sessie bij alles no further action.
waaah, burnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
P2 maar he?
En hersteld is met een d hier![]()
Dit dusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar dat ze deze ook onder driving slow gooien
ipv impeding
Meer dan een waarschuwing wordt het toch niet. Pas bij de kwalificatie ga je gridstraffen zien.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:37 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is de regerend kampioen en hij staat nu ook boven aan.. ze willen graag spanning veroorzaken
vanavond weer aardappels en groenten flamberenquote:
Ik in principe ook niet, want vrije trainingquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:42 schreef Nizno het volgende:
[..]
vanavond weer aardappels en groenten flamberen
Op zich wel, al vind ik een record voor Verstappen met 9 poles op rij ook wel leuk, het wordt wel spannend straks.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik gun Ferrari de overwinning dit weekend. Zou mooi zijn
Ik ook, en een winst voor Charles in Monaco is wel speciaal.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik zeker ook.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:48 schreef Breekfast het volgende:
Ik ga eerlijk gezegd uit van Max pole. Zou me echt verbazen als hij hem niet pakt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Op zich wel, al vind ik een record voor Verstappen met 9 poles op rij ook wel leuk, het wordt wel spannend straks.
Ik nietquote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:48 schreef Breekfast het volgende:
Ferrari niet nee, op zich Leclerc nog wel een heel klein beetje... maar ook liever nietquote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk gezegd uit van Max pole. Zou me echt verbazen als hij hem niet pakt.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik gun het de beste. Altijd. Nu dus waarschijnlijk Ferrari.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 13:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk gezegd uit van Max pole. Zou me echt verbazen als hij hem niet pakt.
Reprimande?quote:
Ik vraag me wel eens af hoe zoiets precies gaat. Is dat net als vroeger op school als je je bij de rector moest melden als je iets stouts had gedaan?quote:
Op papier Ferrari. Maar goed Max kan hem ook wel pakken.quote:
en die neemt hij dan mee naar huis?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat Max de muur pakt in een ultieme poging om vooraan te starten.
Tot 2020 had ik daar niet eens aan getwijfeld, maar Max is intussen wel een stuk volwassener op de baan, dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik denk dat Max de muur pakt in een ultieme poging om vooraan te starten.
ik zie Lec de muur pakken in mijn dromenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:12 schreef FvanS het volgende:
[..]
Tot 2020 had ik daar niet eens aan getwijfeld, maar Max is intussen wel een stuk volwassener op de baan, dat zie ik niet zo snel meer gebeuren.
kado!!quote:
Pak nog ff F2 mee maat. Begint over 2 minuten.quote:
ik ben mn zelfgekoopte kadootjes aan het openenquote:
Ga je ze meteen allemaal inzetten?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ben mn zelfgekoopte kadootjes aan het openen
t zijn 48 pleerollen dus ben er wel even zoet mee
in de melodie van mes steek pijn?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was dat in de tunnel, horrorcrash escape?
op een rijtje op elke plank in huisquote:
denk dat ze politie bellen, voor een welzijns checkquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
op een rijtje op elke plank in huis
en twee hoog in de vensterbank (die zit bij mij op bijna 2,5m hoogte dus dat valt buiten niet zo op)
neuj ze kennen me al na 8jaarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:16 schreef THEFXR het volgende:
[..]
denk dat ze politie bellen, voor een welzijns check
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:14 schreef THEFXR het volgende:
[..]
was dat in de tunnel, horrorcrash escape?
Ik las elders dat dit onder geel zou zijn geweest.quote:
Jezus hoe dom ben je dat je daar langzaam gaat rijdenquote:
wow, goede reactie en knap dat ie niet de muur in vloog.quote:
ik zie alleen een blauw paneelquote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik las elders dat dit onder geel zou zijn geweest.
Als je motorproblemen hebt kun je niet anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 14:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jezus hoe dom ben je dat je daar langzaam gaat rijden
Blijkbaar niet neequote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als je motorproblemen hebt kun je niet anders.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:07 schreef FvanS het volgende:
Kan zijn dat we zo een kwali krijgen met de F2 race er tussendoor, die zijn voorlopig nog niet klaar.
Wel een keer spannend 40 auto's op de baan
Ze eindigen gewoon de F2 race. F1 moet op tijd beginnenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:07 schreef FvanS het volgende:
Kan zijn dat we zo een kwali krijgen met de F2 race er tussendoor, die zijn voorlopig nog niet klaar.
Wel een keer spannend 40 auto's op de baan
Nee joh echt?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze eindigen gewoon de F2 race. F1 moet op tijd beginnen
15:13 herstart F2.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:11 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ze eindigen gewoon de F2 race. F1 moet op tijd beginnen
Ja echtquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:11 schreef FvanS het volgende:
[..]
Nee joh echt?
Monaco leent zich daar prima voor.
Dat snap ik ook wel, het was dan ook maar een grapjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:13 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ja echt![]()
Vaak genoeg gebeurd. F1 gaat voor alle supportraces op hetzelfde circuit in hetzelfde weekend
Zoals ik al dacht dus.quote:
Kan ook niet anders.quote:
Norris een reprimande en Verstappen slechts een waarschuwing (geen gevolgen) volgens de officiële documenten.quote:
quote:The Stewards heard from the driver of Car 1 (Max Verstappen), team representative
and reviewed video, team radio and in-car video evidence and determined that Car 1
was on a fast lap and had to abort the lap due to traffic at Turn 17.
He was then told to take the chequered flag by the team. There remained some time
between the instruction and the chequered flag. He said that he also saw on the TV
screens that there were 20 seconds left till the end of the session.
He then proceeded to move off the racing line at the exit of Turn 19 and stayed to the extreme
left, well off the racing line till he took the chequered flag for the session.
While doing so, he travelled extremely slowly, at times at speeds as slow as 20 kph.
While what he did was not dangerous and did not impede other drivers, he was driving
unnecessarily slowly on the start finish straight and that is a breach of Article 33.4 of
the FIA Formula One Sporting Regulations.
We therefore issue a warning to the driver of Car 1 for this breach.
Met nootjesquote:
ik doe meequote:
Bizar dat Norris een waarschuwing krijgt nadat een Mercedes gruwelijk in de weg reed ...quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hier staat een Hertog-Jan Weizener koud.
yupquote:
Nouja ik vind het wel goed, het is de media die hier een sjow omheen wil, maar dit soort finetuning van de veiligheidsregels vind ik persoonlijk prima. Dat het verder niet nieuwswaardig is daar heeft de organisatie niet zoveel mee te maken natuurlijk.quote:
Uiteindelijk heb ik vaak dan ook zin in Monaco omdat daarna de Indy 500 isquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:46 schreef wdn het volgende:
Ieder jaar weer op Monaco: reuze zin in maar valt nagenoeg altijd tegen.
Ene optocht na de andere, nagenoeg 0 ingehaalde auto's. en misschien wat tikjes aan de muur met evt. een vlag.
Hier is hopen op een onverwachte weeromslag
Qualifying is natuurlijk nergens leuker dan in Monaco. En dat is het vandaag!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:46 schreef wdn het volgende:
Ieder jaar weer op Monaco: reuze zin in maar valt nagenoeg altijd tegen.
Ene optocht na de andere, nagenoeg 0 ingehaalde auto's. en misschien wat tikjes aan de muur met evt. een vlag.
Hier is hopen op een onverwachte weeromslag
Ze schrijven nota bene zelf op dat het gevaarlijk noch hinderlijk was…quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:45 schreef Perox het volgende:
[..]
Nouja ik vind het wel goed, het is de media die hier een sjow omheen wil, maar dit soort finetuning van de veiligheidsregels vind ik persoonlijk prima. Dat het verder niet nieuwswaardig is daar heeft de organisatie niet zoveel mee te maken natuurlijk.
Ik werk in een organisatie waar veiligheid op ISO niveau wordt gehandhaafd. Dat betekent dus ook dat je collega's dient aan te spreken als ze op de trap lopen zonder de leuning vast te houden. Gaat het daar dan zo vaak fout? Nee, maar wat belangrijk is, is dat het besef van veiligheid hoog in het bewustzijn aanwezig moet zijn en blijven. Dat je dan soms aangesproken wordt op onderdelen waar je je schouders over zou kunnen ophalen neemt men op de koop toe.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ze schrijven nota bene zelf op dat het gevaarlijk noch hinderlijk was…
Daar kijk ik ook alleen maar naar voor de crashesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik vaak dan ook zin in Monaco omdat daarna de Indy 500 is
Voor mij?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jammer dat die tweede spoiler meteen mee open gaatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net voor max de snelste tijd zet?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:54 schreef Perox het volgende:
"Checo is fighting for his future."
Ik voel een ontmoeting met de muur aankomen.
Hopen dat die niet verregent.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Uiteindelijk heb ik vaak dan ook zin in Monaco omdat daarna de Indy 500 is
hmmm dus meer spoilersquote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jammer dat die tweede spoiler meteen mee open gaat
Dat sowieso, de een is er positiever over dan de ander. Maar goed, dat valt morgen beter te zeggenquote:
Wie weet. Het lijkt me stug dat er geen enkel drama aan zit te komen en Checo is een van de mensen met een zekere druk op zich.quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gun het hem wel maar ik denk realistisch gezien de meest logische uitkomst.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:57 schreef Perox het volgende:
[..]
Ik hoop het met je mee. Gunfactor hier.
Jaja alleen de vloek, ik hoop dat hij die kan afwerpen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gun het hem wel maar ik denk realistisch gezien de meest logische uitkomst.
Ik ook hoorquote:
Impeding x20.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:59 schreef greysbones het volgende:
nou have fun
dit wordt een chaos denk ik
Dat ligt dan ook nog een beetje aan de omstandigheden natuurlijk. Co de Roodt is soms zeer wreed.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
Als dit niet Leclerc wordt moet hij zich flink schamen.
nope gewoon maxquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ook hoorEn Leclerc ook
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 15:57 schreef Nober het volgende:
[..]
On this rollercoaster qualifying we know.
Jij bewijst jezelf een zeer oprechte sportliefhebberquote:
Bro wat 🤨quote:
Ik probeer me niet aan een enkele coureur te binden al heeft Max de voorkeurquote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Jij bewijst jezelf een zeer oprechte sportliefhebber
Chapeau.
Mij maakt het niks uit wiequote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:01 schreef Perox het volgende:
Max, Charles, Lando, Yuki, Nico, Fernando, Alex gun ik het allemaal.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer me niet aan een enkele coureur te binden al heeft Max de voorkeur
Zwembad?quote:
Ik ook niet. Ondanks mijn supporterschap aan George natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:03 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik probeer me niet aan een enkele coureur te binden al heeft Max de voorkeur
Ookquote:
Track evolution gaat zeker een rol spelen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:04 schreef Perox het volgende:
Hebben we nog steeds track evolution of is dat wel weg nu?
Misschien evolueert het in een leuk circuit.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:04 schreef Perox het volgende:
Hebben we nog steeds track evolution of is dat wel weg nu?
Nee over 11 minuten pasquote:
Haha die discussie ga ik niet voeren. Ik zit in het pro Monaco kamp laten we het daar bij houden.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:06 schreef Managarm het volgende:
[..]
Misschien evolueert het in een leuk circuit.
Fox F1 Team entered the chat.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 16:07 schreef wdn het volgende:
is dat ooit eerder gebeurd?
2 hazen op 1 en 2,
Is ook de plek voor een haas.... vooraan tot ze gepakt worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |