Ik moest bij de TT direct denken aan d'Angelo - Unshaken, ook uit RDR2.quote:
Schitterend iddquote:Op vrijdag 5 juli 2024 15:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik moest bij de TT direct denken aan d'Angelo - Unshaken, ook uit RDR2.
Paar dagen geleden weer op dit punt aangeland in het spel. Brok in de keel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
Toen Xbox nog aan marketing deedquote:Op maandag 9 september 2024 14:36 schreef Simmertje het volgende:
Halo staat bekend om zijn muziek, maar je leest wat minder vaak over Halo ODST. Sowieso zwaar ondergewaardeerde game uit de serie. De gehele soundtrack past zo ontzettend goed bij de sfeer die deze game probeerde op te roepen.
Semi off-topic, muziek hoorde ook bij de game namelijk. Maar dit blijft de mooiste commercial:quote:Op maandag 9 september 2024 14:51 schreef Drankster het volgende:
[..]
Toen Xbox nog aan marketing deed
Song of the Wanderer en Eidos 7 Silent Street enorme NieR vibes.quote:Op woensdag 2 oktober 2024 12:29 schreef magikmichael het volgende:
Ik luister nu de soundtrack van Stellar Blade. Te veel toffe nummers om op te noemen
https://youtube.com/playl(...)NZ4E7HYxp9foQRiyz_56
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 7 oktober 2024 11:26 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Nog nooit een Sonic game gespeeld en nooit geweten dat deze game echt een vette soundtrack heeft.
Enorme Gran Turismo 4/5 vibes maar dan meer uptempo. Doet me ook denken aan eerdere Yu-Go-Oh! games.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Symphony of Seasons is the new Stardew Valley concert, featuring a 35-piece orchestra performing the most memorable music from the game and a screen above the stage playing gameplay footage, plus original content exclusively created for this concert.
2D-HD remake when??quote:Op maandag 6 januari 2025 11:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Chrono Trigger
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 14 april 2025 15:35 schreef RaXz het volgende:
Gaaf spel was dit, was vergeten dat ik het het gespeeld.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:24 schreef RaXz het volgende:
En bedankt... dat gaat de komende weken/maanden dus mijn kop niet meer uit...quote:Op maandag 17 maart 2025 20:10 schreef FreezePop het volgende:
Deze absolute banger in Kingdom Come: Deliverance II.
Ik heb al maanden hetzelfde probleem!quote:Op woensdag 23 april 2025 20:40 schreef IW2B het volgende:
[..]
En bedankt... dat gaat de komende weken/maanden dus mijn kop niet meer uit...
Goede herinneringen aan vooral de endgame en de muziek die op de achtergrond speelde tijdens de hectiek. Ik speelde het vooral co-op met vrienden met een verhoogde populatie en atoombom limiet, wat een chaos was dat.quote:Op dinsdag 22 april 2025 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gaaf spel was dit, was vergeten dat ik het het gespeeld.
De muziek bij zulke spellen is wel belangrijk, aangezien de levels best lang kunnen duren.
Terminal Velocityquote:
quote:Yuzo Koshiro
His soundtracks for the Streets of Rage series (known as Bare Knuckle in Japan) from 1991 to 1994 were composed using then outdated PC-8801 hardware alongside his own original audio programming language. According to Koshiro: "For Bare Knuckle I used the PC88 and an original programming language I developed myself. The original was called MML, Music Macro Language. It is based on NEC's BASIC program, but I modified it heavily. It was more a BASIC-style language at first, but I modified it to be something more like Assembly. I called it ‘Music Love'. I used it for all the Bare Knuckle games."
The soundtracks for Streets of Rage (1991) and Streets of Rage 2 (1992) were influenced by house, techno, hardcore techno, breakbeat, funk and ethnic music. He also attempted to reproduce the Roland TR-808 and TR-909 beats and Roland TB-303 synths using FM synthesis. The soundtrack for Streets of Rage 2 in particular is considered "revolutionary" and ahead of its time,[8][9] for its "amazing blend of swaggering house synths, dirty" electro-funk and "trancey electronic textures that would feel as comfortable in a nightclub as a video game." The soundtrack also features contributions by Motohiro Kawashima, who also worked at Ancient at the time.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |