Die wil zometeen weer gaan fietsenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:15 schreef ToT het volgende:
[..]Mini-ToT kwam bij mij op schoot en heeft pakweg 2 van de 4 eieren opgegeten!
Vond het toch mooiquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kwam niet verder
Hoofd is nog niet wakker![]()
Ik koop eten en spullen zodat een deel van de belastingen die daarover geheven worden aan ontwikkelingshulp wordt besteed!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:14 schreef kree het volgende:
wat doen jullie trouwens om te helpen met alle die jullie zo benadeeld vinden in dit hele wereld of land conflict?
Hou op!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:19 schreef maily het volgende:
[..]
Met ui en champignons![]()
En een goeie bal natuurlijk![]()
Lekkerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:19 schreef maily het volgende:
[..]
Met ui en champignons![]()
En een goeie bal natuurlijk![]()
Voor de volgende dan maar een echte zaterdagse TT verzinnenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Zitten we dan, op zaterdag, met een zondagse TT
Ach ik dacht donderdag dat het vrijdag was, dus het kanquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:21 schreef maily het volgende:
Die heeft een hoop aan zijn hoofdquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij zou goede vrienden kunnen worden met -Deluzion-
Ik zei nog zoquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:21 schreef maily het volgende:
En geenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik zei nog zo
Koffie en zelfreflectie
Ik drink niet dus dat scheeltquote:
* greysbones verslikt zich in haar koffiequote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones verslikt zich in haar koffie
* greysbones zegt auquote:
* greysbones pakt dequote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:27 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nee dan krijgen we dadelijk weer een kaak topic in R&P
* greysbones denkt er het hare vanquote:
Ja doei Kreequote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:28 schreef kree het volgende:
[..]
ik hoor nog steeds geen goeie argumenten hoor?
nee dikke lul. zo kom je er dus niet mee weg, want denk je rest mee eens enzo wel omdat ik kritisch ben.quote:
Als je oplet had ik allang een post van je gequotequote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nee dikke lul. zo kom je er dus niet mee weg, want denk je rest mee eens enzo wel omdat ik kritisch ben.
Wat is jou mening dan en argumenten en waarom niet mee eens, of ineens bang om dat te zeggen?
Kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
En over chocola gesproken, ik zat laatst in een discussie over witte chocolade wat een chocolade genoemd mag worden ivm cacao gehalte
Koetjes repen in ook geen chocola blijkbaar
Wat wil je van ons horen, kree?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nee dikke lul. zo kom je er dus niet mee weg, want denk je rest mee eens enzo wel omdat ik kritisch ben.
Wat is jou mening dan en argumenten en waarom niet mee eens, of ineens bang om dat te zeggen?
Koetjes repen zijn viezzzzzquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
En over chocola gesproken, ik zat laatst in een discussie over witte chocolade wat geen chocolade genoemd mag worden ivm cacao gehalte
Koetjes repen in ook geen chocola blijkbaar
ik zie niet echt kritische punten behalve mij aanvallen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je oplet had ik allang een post van je gequote
Maar daar reageer je liever niet op
Ben er klaar mee
Stop hiermee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
Die kreeg ik van mijn opoe altijdquote:
eerlijkheid zonder gedachte met hoe het over komt hier op fok?quote:
Er staat een quote van jou!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie niet echt kritische punten behalve mij aanvallen?
niet over het punt iig waar het over ging? doe maar quote, mss gemist kom ik er op terug nog hier.
Ik kijk FP3 nog aanquote:
precies het is een SC dus mag gewoon best wel kritisch vragen zolang binnen policy ?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stop hiermee.
JIJ wilt een discussie.. dit is geen sc en als was het een sc.. JIJ bepaalt niet wie wat schrijft hier.
Stop met dit gezuig en gedram naar users.
Ga lekker slapen..
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie niet echt kritische punten behalve mij aanvallen?
niet over het punt iig waar het over ging? doe maar quote, mss gemist kom ik er op terug nog hier.
DIT wat jij doet is een user aanvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie niet echt kritische punten behalveniet over het punt iig waar het over ging? doe maar quote, mss gemist kom ik er op terug nog hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hij zei zelf dat dit niet meer te fixen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk FP3 nog aan
En Quali wordt chaos denk ik
Alles is mogelijk
Max is Maxquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar hij zei zelf dat dit niet meer te fixen is.
DIT wat jij doet is een user aanvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
quote:
Koetjes repen in mijn buikquote:
Dat is waarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Max is Max
En weet soms dingen uit die auto te slepen die niemand verwacht
DTS is geen SCquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:32 schreef kree het volgende:
[..]
precies het is een SC dus mag gewoon best wel kritisch vragen zolang binnen policy ?
Zijn ze trouwens nog wel te koop?quote:
Ik hoop op een klein wonderquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Dat dusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:23 schreef ToT het volgende:
Maar F&L is ook een goede optie, met geloofsgenoten daar.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk een Lindtworm in je buik
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Pas op, dadelijk een Lindtworm in je buik
quote:
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik hoop op een klein wonder
Een lichte verbetering zou hem al zoveel meer kunnen geven
Wat Marco zei
We hebben de Max factor nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martelings praktijkenquote:
Vertel het ze muis!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik kon al van verre ruiken dat hier het woord onkruid te vaak werd geroepen.
Schaam je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |