nee dikke lul. zo kom je er dus niet mee weg, want denk je rest mee eens enzo wel omdat ik kritisch ben.quote:
Als je oplet had ik allang een post van je gequotequote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nee dikke lul. zo kom je er dus niet mee weg, want denk je rest mee eens enzo wel omdat ik kritisch ben.
Wat is jou mening dan en argumenten en waarom niet mee eens, of ineens bang om dat te zeggen?
Kloptquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
En over chocola gesproken, ik zat laatst in een discussie over witte chocolade wat een chocolade genoemd mag worden ivm cacao gehalte
Koetjes repen in ook geen chocola blijkbaar
Wat wil je van ons horen, kree?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
nee dikke lul. zo kom je er dus niet mee weg, want denk je rest mee eens enzo wel omdat ik kritisch ben.
Wat is jou mening dan en argumenten en waarom niet mee eens, of ineens bang om dat te zeggen?
Koetjes repen zijn viezzzzzquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:30 schreef Cupfighter het volgende:
En over chocola gesproken, ik zat laatst in een discussie over witte chocolade wat geen chocolade genoemd mag worden ivm cacao gehalte
Koetjes repen in ook geen chocola blijkbaar
ik zie niet echt kritische punten behalve mij aanvallen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je oplet had ik allang een post van je gequote
Maar daar reageer je liever niet op
Ben er klaar mee
Stop hiermee.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
Die kreeg ik van mijn opoe altijdquote:
eerlijkheid zonder gedachte met hoe het over komt hier op fok?quote:
Er staat een quote van jou!!!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie niet echt kritische punten behalve mij aanvallen?
niet over het punt iig waar het over ging? doe maar quote, mss gemist kom ik er op terug nog hier.
Ik kijk FP3 nog aanquote:
precies het is een SC dus mag gewoon best wel kritisch vragen zolang binnen policy ?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Stop hiermee.
JIJ wilt een discussie.. dit is geen sc en als was het een sc.. JIJ bepaalt niet wie wat schrijft hier.
Stop met dit gezuig en gedram naar users.
Ga lekker slapen..
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie niet echt kritische punten behalve mij aanvallen?
niet over het punt iig waar het over ging? doe maar quote, mss gemist kom ik er op terug nog hier.
DIT wat jij doet is een user aanvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
ik zie niet echt kritische punten behalveniet over het punt iig waar het over ging? doe maar quote, mss gemist kom ik er op terug nog hier.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ja maar hij zei zelf dat dit niet meer te fixen is.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik kijk FP3 nog aan
En Quali wordt chaos denk ik
Alles is mogelijk
Max is Maxquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:33 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja maar hij zei zelf dat dit niet meer te fixen is.
DIT wat jij doet is een user aanvallen.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:33 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |