precies en als ik vraag waarom afzeiken alles omdraaien . 2 keer leden hier aanvallen om mening en dan ook omdraaien.. vermoeiendquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:04 schreef ToT het volgende:
[..]
"Ik heb de dominee afgezeken over het beleid."
- "Goed gedaan jongen."
"Wauw, jullie zijn goed in discussiëren!"
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
OhjaNou ik doe alleen open als jij ook komt
Een roerei!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
Jus heb je wel wat lekkers bij de koffie?
Nee ik kan er heel direct in zijn, maar geen punt weer waar er nu op terug gekomen word dan terwijl ik vroeg erom he. wat is het dan wel????quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ligt weer aan ons en nooit aan jou
Samen komenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas komt alleen als @:Lovely ook komt
Hou je daar rekening mee
Jij bent er toch?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef greysbones het volgende:
Jus heb je wel wat lekkers bij de koffie?
Brrrrquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef ToT het volgende:
[..]
Een roerei!
Althans ik heb net m'n 2e bakkie op en ben nu eieren aan het bakken.
Njommquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:06 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij bent er toch?
Ik heb koekjes en Lindt chocola![]()
10 uur vroeg?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brrrr
Smorgens vroeg een ei
Niet mijn ding
geef anderen dan ook recht op eigen mening. draai niet alles om in jou voordeel. val geen leden aan om hun mening. sta open voor feedback.. en ga niet in slachtoffer rol continu en wijs niet naar anderen dat ze niet kunnen discusseren is kleine greep uit al je posten van vandaagquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik kan er heel direct in zijn, maar geen punt weer waar er nu op terug gekomen word dan terwijl ik vroeg erom he. wat is het dan wel????
geen antwoord alleen gemaakte posts. en is typisch voor dit topic,
waar is een beter plek trouwens waar we dit kunnen bespreken op fok?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:07 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zeker weten een gekke huis whoop whoop
euhmsss dat deed ik?????? wtfquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:07 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
geef anderen dan ook recht op eigen mening. draai niet alles om in jou voordeel. val geen leden aan om hun mening. sta open voor feedback.. en ga niet in slachtoffer rol continu en wijs niet naar anderen dat ze niet kunnen discusseren is kleine greep uit al je posten van vandaag
laat maar kree het ontbreekt je aan zelf reflectie.. ik stop erover. maar lees wel dat het vervelend is voor anderen hierquote:
hou opquote:
nou dit is een aanval?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:08 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
me zorgen maken om jou...hoe is dat een aanval?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:11 schreef kree het volgende:
[..]
nou dit is een aanval?
Ik heb er echt heel open op alles gereageerd en zeker ook dat ik het niet met alles eens was christelijk of niet.
Maar ok het gaat weer helemaal uit zijn verband getrokken worden door selectie lezen wat ik zei.
Enne nee ik ben het daar neit mee eens,. so be it. ik wil er geen drama van maken, maar weet dat hele stuk posts helemaal niet klopt met wat ik zei, laat staan opdringen van mijn mening.
hmms lees het maar terug. ik krijg het toch niet aan jullie gedachten dit idee van mij wat ik er dus over heb. ga maar lekker zwart of wit.... succes daarmee doet de wereld regering ook in hun voordeel vaak.quote:
F&Lquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
Nee ik kan er heel direct in zijn, maar geen punt weer waar er nu op terug gekomen word dan terwijl ik vroeg erom he. wat is het dan wel????
Doe maar gewoon meteen VERquote:
In je eigen topicquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:05 schreef kree het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
Jus jus jus
Je bent nog sneller dan de bus
Je bent een eckte bolkenKING
Met flair doe jij je bolkending
Jus is vetquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:13 schreef greysbones het volgende:
Jus jus jus
Je bent nog sneller dan de bus
Je bent een eckte bolkenKING
Met flair doe jij je bolkending
Hé héquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:14 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
In je eigen topic![]()
![]()
Kissingbird in ONZ / Kree Praat SC #1 Waar we gezellig kletsen!
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Brrrr
Smorgens vroeg een ei
Niet mijn ding
precies je krijgt t niet in onze gedachten . raar dat je dat al wil. dat geeft al aan hoe je denkt en post. je wilt wel jou mening opdringen en geen zelf reflectie jou waarheid is alleen de waarheid prima. maar val anderen er niet mee lastig dram niet zo door. post dan gewoon door over iets leukers en dit is mijn laatste reactie erop denk erover naquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:13 schreef kree het volgende:
[..]
hmms lees het maar terug. ik krijg het toch niet aan jullie gedachten dit idee van mij wat ik er dus over heb. ga maar lekker zwart of wit.... succes daarmee doet de wereld regering ook in hun voordeel vaak.
Ik kwam niet verderquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |