SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je laat helemaal niet vrij Je vindt dat mensen slecht de discussie aangaan Dus niks vrij en niks zonder aanval Zelfreflectie Kree Daar zou ik als ik jou was eens op gaan oefenenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:52 schreef kree het volgende: [..] mss dat wel ja eerlijk gezegd, maarre niet mijn mening over denken over dingen..... ik laat het zo vrij he en zonder aanval. en toch weten jullie het weer op iets te brengen om me aan te vallen en me daardoor niet serieus te nemen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef ToT het volgende:
Was ook een mooi modern liedje van Finkers voor in de kerk!![]()
![]()
Modern en Finkersquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef ToT het volgende:
Was ook een mooi modern liedje van Finkers voor in de kerk!
Tot
Die man is ook al steen oud
@kree ga nu eens 1 keer kijken naar je eigen aandeel. je wilt zo graag discussiėren. andere meningen zie je als aanval wat jou weer reden geeft voor discussie, waar je graag op uit bent. erna ga je lang door drammen eroverFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
dan lees je selectief, ik deed dat niet. ?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je laat helemaal niet vrij Je vindt dat mensen slecht de discussie aangaan Dus niks vrij en niks zonder aanval Zelfreflectie Kree Daar zou ik als ik jou was eens op gaan oefenenDo what you love, love what you do!![]()
Deed je welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan lees je selectief, ik deed dat niet. ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zeer zeker wel jou mening is altijd juiste in jou optiekquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan lees je selectief, ik deed dat niet. ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee hoor was er kritisch over aangezien letterlijk bijbelteksten, daarna leg ik er ook wel uit hoe ik erover denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatiė, Sloveniė, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey jij hier weer?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
laten we maar over iets anders hebben het weer bijv![]()
![]()
heb ik nergens gezegd, wel gezegd wat ik dacht ervan trouwens........ wil niet zeggen dat mijn mening de enige goeie is trouwens...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeer zeker wel jou mening is altijd juiste in jou optiekDo what you love, love what you do!![]()
Voor de 10000000000ste keerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor was er kritisch over aangezien letterlijk bijbelteksten, daarna leg ik er ook wel uit hoe ik erover denk?
Lees je eigen Posts eens terug
Je valt wel degelijk mensen aan als ze niet doen wat jij wilThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Haha grapjasquote:
Beetje grauw hier buiten, maar de zon gaat nog wel schijnen"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
reflecteer eens naar je eigen gedrag en wat en hoe je postquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
heb ik nergens gezegd, wel gezegd wat ik dacht ervan trouwens........ wil niet zeggen dat mijn mening de enige goeie is trouwens...Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Was maar een grapje!quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Modern en Finkers
Tot
Die man is ook al steen oud![]()
![]()
Zonquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha grapjas
Beetje grauw hier buiten, maar de zon gaat nog wel schijnen![]()
Dus dat wordt weer onkruid plukkenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
blablaba jij hebt de helft niet eens meegelezen, kom maar met quotes enzo dan???? als je je je punt wil bewijzen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Voor de 10000000000ste keer
Lees je eigen Posts eens terug
Je valt wel degelijk mensen aan als ze niet doen wat jij wil
het boeit me niet?Do what you love, love what you do!![]()
Een vampier voor een spiegel heeft nog meer reflectie, serieus.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je laat helemaal niet vrij Je vindt dat mensen slecht de discussie aangaan Dus niks vrij en niks zonder aanval Zelfreflectie Kree Daar zou ik als ik jou was eens op gaan oefenen![]()
stop hier eens mee je krijgt feedback reageer eens volwassenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:00 schreef kree het volgende:
[..]
blablaba jij hebt de helft niet eens meegelezen, kom maar met quotes enzo dan???? als je je je punt wil bewijzen?
het boeit me niet?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:00 schreef kree het volgende:
[..]
blablaba jij hebt de helft niet eens meegelezen, kom maar met quotes enzo dan???? als je je je punt wil bewijzen?
het boeit me niet?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:41 schreef kree het volgende:
moet zeggen jullie zijn slecht in discussie hoor over onderwerp???/Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Owjah, diversen van ons zullen vast gaan branden in de hel, maar voro DJMO was er heel misschien nog een beetje hoop of zo?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:58 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor was er kritisch over aangezien letterlijk bijbelteksten, daarna leg ik er ook wel uit hoe ik erover denk?![]()
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Haha grapjas
Beetje grauw hier buiten, maar de zon gaat nog wel schijnen
Hier heeft het de hele ochtend geregend, maar vanaf 11 uur droog![]()
![]()
Succes met onkruid plukkenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zon![]()
Dus dat wordt weer onkruid plukken
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Met z’n allen naar Jusquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele ochtend geregend, maar vanaf 11 uur droog
![]()
![]()
![]()
![]()
Gisteravond regen en nu een buitjequote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hier heeft het de hele ochtend geregend, maar vanaf 11 uur droog"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
zucht ik geef het op?????
weet niet wat het is trouwens popI moeten zijn hier tov mij. of niet of redelijk ok discussie.
tjullie kunnen geen discussie voeren trouwens ?
het is niet erg om ergens over oneens te zijn, wel erg is je gelijk dan proberen te halen omdat meer "geliked" word. dikke lul. tot laTER.Do what you love, love what you do!![]()
klopt ligt weer aan ons en nooit aan jouquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:03 schreef kree het volgende:
weet niet wat het is trouwens pop moeten zijn hier tov mij. of niet of redelijk ok discussie.
het is niet erg om ergens over oneens te zijn, wel erg is je gelijk dan proberen te halen omdat meer "geliked" word. dikke lul. tot laTER.
Dit is wat je elke keer doetquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:03 schreef kree het volgende:
weet niet wat het is trouwens popI moeten zijn hier tov mij. of niet of redelijk ok discussie.
het is niet erg om ergens over oneens te zijn, wel erg is je gelijk dan proberen te halen omdat meer "geliked" word. dikke lul. tot laTER.
Krijg je tegengas
Dan is iedereen tegen je
En word je boos/geirriteerdThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
"Ik heb de dominee afgezeken over het beleid."quote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:03 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
klopt ligt weer aan ons en nooit aan jou
- "Goed gedaan jongen."
"Wauw, jullie zijn goed in discussiėren!"![]()
Ohjaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 10:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
@:Gebrokenglas komt alleen als @:Lovely ook komt
Hou je daar rekening meeNou ik doe alleen open als jij ook komt
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: