SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je laat helemaal niet vrij Je vindt dat mensen slecht de discussie aangaan Dus niks vrij en niks zonder aanval Zelfreflectie Kree Daar zou ik als ik jou was eens op gaan oefenenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:52 schreef kree het volgende: [..] mss dat wel ja eerlijk gezegd, maarre niet mijn mening over denken over dingen..... ik laat het zo vrij he en zonder aanval. en toch weten jullie het weer op iets te brengen om me aan te vallen en me daardoor niet serieus te nemen?
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Jaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef ToT het volgende:
Was ook een mooi modern liedje van Finkers voor in de kerk!![]()
![]()
Modern en Finkersquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef ToT het volgende:
Was ook een mooi modern liedje van Finkers voor in de kerk!
Tot
Die man is ook al steen oud
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
@kree ga nu eens 1 keer kijken naar je eigen aandeel. je wilt zo graag discussiëren. andere meningen zie je als aanval wat jou weer reden geeft voor discussie, waar je graag op uit bent. erna ga je lang door drammen eroverFamily : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander![]()
dan lees je selectief, ik deed dat niet. ?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je laat helemaal niet vrij Je vindt dat mensen slecht de discussie aangaan Dus niks vrij en niks zonder aanval Zelfreflectie Kree Daar zou ik als ik jou was eens op gaan oefenenDo what you love, love what you do!![]()
Deed je welquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan lees je selectief, ik deed dat niet. ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
zeer zeker wel jou mening is altijd juiste in jou optiekquote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:56 schreef kree het volgende:
[..]
dan lees je selectief, ik deed dat niet. ?Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
nee hoor was er kritisch over aangezien letterlijk bijbelteksten, daarna leg ik er ook wel uit hoe ik erover denk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Koffie
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Hey jij hier weer?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:58 schreef Lovely het volgende:
laten we maar over iets anders hebben het weer bijv![]()
![]()
heb ik nergens gezegd, wel gezegd wat ik dacht ervan trouwens........ wil niet zeggen dat mijn mening de enige goeie is trouwens...quote:Op zaterdag 25 mei 2024 09:57 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zeer zeker wel jou mening is altijd juiste in jou optiekDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: