Das wel een hele goeie.... The sound of silence zou ook wel op z'n plaats zijn wederomquote:
Ik zie hier mensen met muziekkennisquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel een hele goeie.... The sound of silence zou ook wel op z'n plaats zijn wederom
Ik denk dat je aanrecht verkeerd spelde makker.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja lees al mijn reacties eens terug. Dit is 1 uit de 1000. En dan nog terecht. Keuken
Je kunt ook even ademhalen en bedenken hoe veel je van ze houdt, ondanks alle moeilijke zakenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:59 schreef Masberum het volgende:
[..]
Mijn gezin staat binnenkort op straat
Makker echt, zullen we gewoon even het vriendelijk houden zoals wij samen waren? Waarom nu nog een vijand maken? Ga lekker slapen man, morgen is de dag weer heel anders.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja daarom ben je ook mod, niet de beste leidraad in het leven
Je ouders zullen trots zijn. Aanval 4?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:00 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ok, maar ik reageer wel op hem als ie weer een persoonlijke aanval plaatst.
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Das wel een hele goeie.... The sound of silence zou ook wel op z'n plaats zijn wederom
Ik hou van Oldiesquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:01 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik zie hier mensen met muziekkennis
Je reageerde nooit meer in mijn 22:22:22 topic. En ik maak geen vijanden, mensen tonen gewoon hoe ze zijn.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Makker echt, zullen we gewoon even het vriendelijk houden zoals wij samen waren? Waarom nu nog een vijand maken? Ga lekker slapen man, morgen is de dag weer heel anders.
Yep.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:02 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je ouders zullen trots zijn. Aanval 4?
Jajaquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:03 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Yep.
En ik ben in ieder geval niet door mijn ouders verstoten en heb nog goed contact met ze.
Ik weet het, door jouw eigen persoonlijke ervaringen is het moeilijk om te begrijpen dat dit veruit het geval is voor de meeste mensen.quote:
Jij reageert ook indirect op mij, maar dat is weer anders niet waarquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:04 schreef Shii het volgende:
Ik snap echt niet dat iedereen reageert op die trol.
Klopt, ik ben mod in meerdere sub fora en heb ook een eigen leven dat druk is. Dus ik kon je daar niet altijd meer ondersteunen. Maar dat moet je niet mij of jezelf aanrekenen. Zo lang het ging was het toch leuk?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:03 schreef Masberum het volgende:
[..]
Je reageerde nooit meer in mijn 22:22:22 topic. En ik maak geen vijanden, mensen tonen gewoon hoe ze zijn.
Goed planquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb een tof voorstel.
En aangezien ik denk dat dit een goed idee is, zou ik het gaaf vinden als iedereen helpt.
Laten we, om te voorkomen dat Masberum een ban krijgt, hem vanaf nu negeren tot hij weer nuchter is.
Hou toch op. Jij staat ver buiten de normale wereldquote:Op zaterdag 25 mei 2024 02:04 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik weet het, door jouw eigen persoonlijke ervaringen is het moeilijk om te begrijpen dat dit veruit het geval is voor de meeste mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |