quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:53 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Sleutelservice bellen schatje.
En wanneer maak je mij zwanger?
En wat jij doet wat betreft reacties in andere topics is beter vind je zelf?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:54 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je zal je maar druk maken over een TT. Beetje lagere schoolniveau.
Je zelfinzicht is momenteel non-existent merk ik.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je aangeven waar ik persoonlijke aanvallen geef?
En als je die bekijkt dan wat de redenen daarvoor zijn de enkele keer dat ik ze doe? Wat je zegt is niet zo. Ik val mensen juist zelden persoonlijk aan.
Ik kom amper in andere topics, mop.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:55 schreef Masberum het volgende:
[..]
En wat jij doet wat betreft reacties in andere topics is beter vind je zelf?
quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:53 schreef Masberum het volgende:
[..]
Kan je aangeven waar ik persoonlijke aanvallen geef?
En als je die bekijkt dan wat de redenen daarvoor zijn de enkele keer dat ik ze doe? Wat je zegt is niet zo. Ik val mensen juist zelden persoonlijk aan.
Precies mijn punt. Eenzamequote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:56 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik kom amper in andere topics, mop.
Je bent niet een vriend van mijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]![]()
Die heb je zat gedaan in het laatste half uur, ik adviseer je als vriend om gewoon je pc uit te zetten en te gaan slapen nu.
Lees.dit even terug.quote:
Klopt je hebt het in je echte leven te doenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:57 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ach, ik hoef tenminste geen topic in R&P te openen.
Hee, weer een persoonlijke aanval. Je bent lekker op dreef.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klopt je hebt het in je echte leven te doen
Ja lees al mijn reacties eens terug. Dit is 1 uit de 1000. En dan nog terecht. Keukenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Lees.dit even terug.
Dit is een voorbeeld van een persoonlijke aanval.
Kerelquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:57 schreef Masberum het volgende:
[..]
Klopt je hebt het in je echte leven te doen
En nog een persoonlijke aanval.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja lees al mijn reacties eens terug. Dit is 1 uit de 1000. En dan nog terecht. Keuken
Ja daarom ben je ook mod, niet de beste leidraad in het levenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dan zou ik alsnog het advies aannemen
3 persoonlijke aanvallen op een rijquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:58 schreef Masberum het volgende:
[..]
Ja daarom ben je ook mod, niet de beste leidraad in het leven
Mijn gezin staat binnenkort op straatquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:58 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kerel
Ga alsjeblieft naar bed.
Je gezin heeft je morgen weer nodig.
Poets je tanden, drink wat water, kruip in je warme bedje.
Laat heel evenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:58 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
En nog een persoonlijke aanval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |