Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou ik had een andere TT
Tevens FiPo de 🤡Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Ik zit te twijfelen.... 15 km wandelen of gaan rennen. Maar goed, ik wil ook al 45 minuten sims gaan spelen en dat is ook nog niet gebeurdquote:![]()
Is 45 minuten sims spelen gelijk aan 15 km wandelen of rennen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen.... 15 km wandelen of gaan rennen. Maar goed, ik wil ook al 45 minuten sims gaan spelen en dat is ook nog niet gebeurdUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik wil wel met jou spelen?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen.... 15 km wandelen of gaan rennen. Maar goed, ik wil ook al 45 minuten sims gaan spelen en dat is ook nog niet gebeurdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Omdat ik in zeer extreme mate intelligenter ben. Niet tot zelden verval in persoonlijke aanvallen. Objectief reageer in plaats van emotioneel zoals veel van jullie. Een goed leven heb waarbij ik niet telkens hier ben. Zelfverzekerd genoeg ben om niet te verzanden in hoe jullie reagerenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kijk, dat ik boven bijna iedereen sta is logisch.
Ik ben nu eenmaal een Bosschenaar.
En uit gouden Korenaren, schiep God de Bosschenaren.
Maar de rest is gewoon gelijk aan elkaar![]()
Maar hoezo ben jij niets gelijk aan ons hier?![]()
Ik zit nog te twijfelen wie ik in de sims laat overlijden en wie er zwanger gaat worden. Rennen is toch een stuk veiligerquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is 45 minuten sims spelen gelijk aan 15 km wandelen of rennen?![]()
Je maakt constant persoonlijke aanvallen, maar goed.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat ik intelligenter ben. Niet tot zelden verval in persoonlijke aanvallen. Objectief reageer in plaats van emotioneel zoals veel van jullie. Een goed leven heb waarbij ik niet telkens hier ben. Zelfverzekerd genoeg ben om niet te verzanden in hoe jullie reageren![]()
Constant zelfsquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je maakt constant persoonlijke aanvallen, maar goed.![]()
Als je beetje sims had gespeeld dan weet je dat niet iedereen even veel creativiteit bezitquote:Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Klopt. Hij is zo bescheiden dat hij vergeten was te vermelden dat hij veel beter mensen persoonlijk kan aanvallenquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:49 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Je maakt constant persoonlijke aanvallen, maar goed.![]()
Intelligenter dan wie?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:48 schreef Masberum het volgende:
[..]
Omdat ik intelligenter ben. Niet tot zelden verval in persoonlijke aanvallen. Objectief reageer in plaats van emotioneel zoals veel van jullie. Een goed leven heb waarbij ik niet telkens hier ben. Zelfverzekerd genoeg ben om niet te verzanden in hoe jullie reageren
Je bent hier al de hele tijd persoonlijke aanvallen aan het deponeren.
Je reageert alles behalve objectief.
Een goed leven waar je constant op Fok moet vermelden dat je seks tekort hebt, alcohol verslaafd bent en je huwelijk op sterven na dood is?
Je bent hier minstens zo vaak als ik, en okx ik ben hier weinig tijd van de dag aanwezig dus dit punt kan kloppen
Zelfverzekerd genoeg bent om niet te verzanden in wat precies? Het woordje Bolk posten betekent dat je niet zelfverzekerd bent dus?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Yep. Jij hebt het er alleen maar over dat jij beter dan de rest hier is. En dat, schatje, is een persoonlijke aanval.quote:![]()
Oh is dat haten? Gewoon beetje kritiek op een TT? Maar echt origineel is het niet toch als je dat iedere keer maar weer herhaalt? Beetje lagere school niveau......quote:![]()
Als er iets van waarheid in zou zitten zou het leuk zijnquote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:51 schreef devzero het volgende:
[..]
Klopt. Hij is zo bescheiden dat hij vergeten was te vermelden dat hij veel beter mensen persoonlijk kan aanvallen![]()
Ik ging dan ook niet voor de originaliteitsprijst.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:52 schreef Shii het volgende:
[..]
Oh is dat haten? Gewoon beetje kritiek op een TT? Maar echt origineel is het niet toch als je dat iedere keer maar weer herhaalt? Beetje lagere school niveau......![]()
Conclusie
Ik ben gewoon beter dan iedereen hier.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Dat blijkt.quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:53 schreef AardappelSchotel het volgende:
[..]
Ik ging dan ook niet voor de originaliteitsprijst.![]()
Sleutelservice bellen schatje.quote:
En wanneer maak je mij zwanger?Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Kan je aangeven waar ik persoonlijke aanvallen geef?quote:Op zaterdag 25 mei 2024 01:51 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Intelligenter dan wie?
Je bent hier al de hele tijd persoonlijke aanvallen aan het deponeren.
Je reageert alles behalve objectief.
Een goed leven waar je constant op Fok moet vermelden dat je seks tekort hebt, alcohol verslaafd bent en je huwelijk op sterven na dood is?
Je bent hier minstens zo vaak als ik, en okx ik ben hier weinig tijd van de dag aanwezig dus dit punt kan kloppen
Zelfverzekerd genoeg bent om niet te verzanden in wat precies? Het woordje Bolk posten betekent dat je niet zelfverzekerd bent dus?
En als je die bekijkt dan wat de redenen daarvoor zijn de enkele keer dat ik ze doe? Wat je zegt is niet zo. Ik val mensen juist zelden persoonlijk aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: