Zelfs op wasmiddelquote:Op zondag 9 juni 2024 15:08 schreef Individual het volgende:
Dat er op steeds meer producten staat dat het veganistisch is. Laatst op een bakje hummus.. Ik vraag me af wanneer het waterbedrijf zegt dat hun water veganistisch is..
Oh ik spreek ook uit ervaring. Ervaring uit de supermarkt als caissière.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet altijd. En ik spreek uit ervaring. Ik ga altijd naar de slager, daar zitten ze altijd te wachten op kleingeld.
En er is ook een verschil tussen contant betalen of betalen met zoveel mogelijk kleingeld.
Bij de Zeeman staat een bordje met "wij zijn blij met kleingeld" oid.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet altijd. En ik spreek uit ervaring. Ik ga altijd naar de slager, daar zitten ze altijd te wachten op kleingeld.
En er is ook een verschil tussen contant betalen of betalen met zoveel mogelijk kleingeld.
Hier in het winkelcentrum zie je zulke bordjes niet. De slager is er wel blij mee, en ik ook. Want die gooit alles op de weegschaal, waardoor de teltijd rigoreus wordt verkort.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de Zeeman staat een bordje met "wij zijn blij met kleingeld" oid.
Hett onderscheid tussen langzaam rijden en de maximum snelheid niet snappenquote:Op zondag 9 juni 2024 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik iets nooit doe is het langzaam rijden. Gezien alle boetes
Dat snapt hij echt wel, want deze user is superintelligent, tot op het punt dat wij allen slechts nederig zijnquote:Op zondag 9 juni 2024 18:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Hett onderscheid tussen langzaam rijden en de maximum snelheid niet snappen
Nu doe je me tekort.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat snapt hij echt wel, want deze user is superintelligent, tot op het punt dat wij allen slechts nederig zijn
Ik had eigenlijk verwacht dat die vreselijke influencers ellende een keer voorbij zou zijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:05 schreef Mubassie het volgende:
Dit keken mijn kinderen dus pas.
Gillende homo's in een glijbaan. Doe eens normaal, je bent godverdomme geen 6.
Spoorwegmuseum, Beeld & Geluid-museum.quote:Op maandag 17 juni 2024 04:32 schreef drakin het volgende:
Wat al jaren aan de gang is, musea die hun interessante exposities op kinderen zijn gaan richten.
Hele musea met interessante wetenswaardigheden zijn complete pretparken geworden. Niks meer aan. Ik hoef geen jip en janneke taal in een museum
Waar moet ik dan mijn fruit eten?quote:Op maandag 17 juni 2024 08:34 schreef DrDentz het volgende:
Mensen die claimen dat ze klimaatbewust leven maar wel kinderen hebben
Mensen die op kantoor achter hun bureau fruit gaan zitten eten
Mensen die de analyses van Leone nogwat van meer waarde vinden dan die van Marco van Basten
Buiten ofzoquote:Op maandag 17 juni 2024 08:35 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Waar moet ik dan mijn fruit eten?
Mag ik wel andere dingen eten achter mijn bureau?quote:
Mensen die geen normaal formaat auto aanschaffen die tussen de lijntjes passenquote:Op maandag 17 juni 2024 15:31 schreef rival het volgende:
Mensen die niet tussen de lijntjes kunnen of willen parkeren.
Ik vond de pauze altijd vreselijk. Moest je praten of stommiteiten aanhoren. Ik wil lees-eten. 'Ah, welk boek lees je?' 'Da's een blad doos. De VI.'quote:Op maandag 17 juni 2024 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Collega’s die ook nog eens de hele pauze tegen je willen lullen en je dus geen rust gunnen
Ik leef er van.quote:Op maandag 17 juni 2024 15:25 schreef drakin het volgende:
Mensen die domme opmerkingen maken in dit topic
quote:Op maandag 17 juni 2024 17:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vond de pauze altijd vreselijk. Moest je praten of stommiteiten aanhoren. Ik wil lees-eten. 'Ah, welk boek lees je?' 'Da's een blad doos. De VI.'
Ik ben een van die mensenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 20:23 schreef Smart_ass het volgende:
Mensen die alleen maar over zichzelf praten of alles op zichzelf betrekken. Dat je een keer iets aan iemand vertelt en diegene direct het gesprek overneemt en gaat vertellen over die keer dat diegene hetzelfde (vaak erger) heeft meegemaakt. En dat niet een enkele keer maar eigenlijk constant.
Opzich zijn veel mensen an sich gewoon best irritant.
Bless your heart.quote:Op maandag 17 juni 2024 18:50 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen
Ik ook, maar net iets ergerquote:Op maandag 17 juni 2024 18:50 schreef papierentijdschrift het volgende:
[..]
Ik ben een van die mensen
Alles beter dan dit stuk stront. pierre van hooijdonkquote:
ROEKOE ROEKOE ROEKOEquote:Op dinsdag 18 juni 2024 19:35 schreef Metalfrost het volgende:
Mensen die duiven houden.
Mensen die postduiven houden voor de duivensport.
Mensen die postduiven houden en denken dat ook jouw tuin free range is voor hun hobby.
Mensen die postduiven houden en de duiven de hele dag uit laten. In plaats van een uurtje, nee hoor, van 09.00u 's ochtends tot 16.00u laat in de middag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |