Ja, wat dan? Alle bejaarden in Nederland ruimen?quote:Op zondag 9 juni 2024 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Wel irritant dat het steeds weer terugkomt. Doe er wat aan dan!
Gisteren, een stel bejaarden 25-30km over een 60 weg. Iedereen haalde in en daardoor werd het weer gevaarlijk.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Zat laatst ook achter zulke figuren die krap 70 reden op de snelweg, levensgevaarlijk.
wat kan de user er aan doen danquote:Op zondag 9 juni 2024 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, dat is niet raar. Wel irritant dat het steeds weer terugkomt. Doe er wat aan dan!
Jullie hadden ook gewoon even netjes de rest er langs kunnen laten gaan.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gisteren, wij als een stel bejaarden 25-30km over een 60 weg. Iedereen haalde ons in en daardoor werd het weer gevaarlijk.
Dat weet ik!!! En ik ben het er echt wel mee eens, maar dit steeds opnieuw te moeten lezen, maakt me gewoon een beetje kregelig.quote:Op zondag 9 juni 2024 14:35 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
wat kan de user er aan doen dan![]()
Ouderen krijgen steeds minder inzicht en het reactievermogen gaat achteruit. Dat is best belangrijk in het verkeer. Kan je weer onderbuikgevoel noemen, maar dat is niet zo natuurlijk.
Als ik iets nooit doe is het langzaam rijden. Gezien alle boetesquote:Op zondag 9 juni 2024 14:36 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Jullie hadden ook gewoon even netjes de rest er langs kunnen laten gaan.
Dit is juist welkom in supermarktenquote:Op zondag 9 juni 2024 14:40 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dat weet ik!!! En ik ben het er echt wel mee eens, maar dit steeds opnieuw te moeten lezen, maakt me gewoon een beetje kregelig.
Zelf ben ik ook een ouwe taart die zich regelmatig kapot ergert aan leeftijdgenoten als deze weer eens een flutbedragje van 2 of drie euro's betalen met muntjes van 10 eurocenten of 5 eurocenten.
Lever dan eerst je kleingeld ergens in waar het welkom is.
Niet altijd. En ik spreek uit ervaring. Ik ga altijd naar de slager, daar zitten ze altijd te wachten op kleingeld.quote:
Zelfs op wasmiddelquote:Op zondag 9 juni 2024 15:08 schreef Individual het volgende:
Dat er op steeds meer producten staat dat het veganistisch is. Laatst op een bakje hummus.. Ik vraag me af wanneer het waterbedrijf zegt dat hun water veganistisch is..
Oh ik spreek ook uit ervaring. Ervaring uit de supermarkt als caissière.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet altijd. En ik spreek uit ervaring. Ik ga altijd naar de slager, daar zitten ze altijd te wachten op kleingeld.
En er is ook een verschil tussen contant betalen of betalen met zoveel mogelijk kleingeld.
Bij de Zeeman staat een bordje met "wij zijn blij met kleingeld" oid.quote:Op zondag 9 juni 2024 15:55 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Niet altijd. En ik spreek uit ervaring. Ik ga altijd naar de slager, daar zitten ze altijd te wachten op kleingeld.
En er is ook een verschil tussen contant betalen of betalen met zoveel mogelijk kleingeld.
Hier in het winkelcentrum zie je zulke bordjes niet. De slager is er wel blij mee, en ik ook. Want die gooit alles op de weegschaal, waardoor de teltijd rigoreus wordt verkort.quote:Op zondag 9 juni 2024 17:36 schreef maily het volgende:
[..]
Bij de Zeeman staat een bordje met "wij zijn blij met kleingeld" oid.
Hett onderscheid tussen langzaam rijden en de maximum snelheid niet snappenquote:Op zondag 9 juni 2024 14:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als ik iets nooit doe is het langzaam rijden. Gezien alle boetes
Dat snapt hij echt wel, want deze user is superintelligent, tot op het punt dat wij allen slechts nederig zijnquote:Op zondag 9 juni 2024 18:15 schreef kibo het volgende:
[..]
Hett onderscheid tussen langzaam rijden en de maximum snelheid niet snappen
Nu doe je me tekort.quote:Op zondag 9 juni 2024 18:53 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Dat snapt hij echt wel, want deze user is superintelligent, tot op het punt dat wij allen slechts nederig zijn
Ik had eigenlijk verwacht dat die vreselijke influencers ellende een keer voorbij zou zijn.quote:Op zondag 9 juni 2024 21:05 schreef Mubassie het volgende:
Dit keken mijn kinderen dus pas.
Gillende homo's in een glijbaan. Doe eens normaal, je bent godverdomme geen 6.
Spoorwegmuseum, Beeld & Geluid-museum.quote:Op maandag 17 juni 2024 04:32 schreef drakin het volgende:
Wat al jaren aan de gang is, musea die hun interessante exposities op kinderen zijn gaan richten.
Hele musea met interessante wetenswaardigheden zijn complete pretparken geworden. Niks meer aan. Ik hoef geen jip en janneke taal in een museum
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |