Same here.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 18:27 schreef Harvest89 het volgende:
Leuk topic.
Ik erger me aan het weer.
Het lijkt wel of ik dit jaar in Atlantis woon.
Hoe verwarm je je huis dan?quote:
HBO Max?quote:Op maandag 3 juni 2024 19:31 schreef xzaz het volgende:
Mensen die hbo, vwo en mbo met hoofdletters schrijven.
terwijl ze elkaar schaapachtig aan blijven kijken omdat ze allebei niet meer weten wie er nu eerst mag.quote:Op maandag 3 juni 2024 19:56 schreef Zorro het volgende:
Automobilisten die voorrang geven waar het niet hoort zodat je er bijna achterop klapt omdat je denkt dat ie doorrijdt en niet die kutfietser onnodig voorlaat.
Het feit dat dit per gemeente afwijkt en dus niet overal gratis of zelfs maar beschikbaar isquote:Op maandag 3 juni 2024 20:12 schreef Karina het volgende:
of gewoon grof vuil te bellen (wat gratis is!).
Snap ik, maar waar ik woon is het dus gratis.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:15 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het feit dat dit per gemeente afwijkt en dus niet overal gratis of zelfs maar beschikbaar is
Ja maar daar erger ik me dus aan. Die afwijking per gemeente. Regel dat gewoon voor iedereen gelijk.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Snap ik, maar waar ik woon is het dus gratis.
Ah op die fiets, eens.quote:Op maandag 3 juni 2024 20:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja maar daar erger ik me dus aan. Die afwijking per gemeente. Regel dat gewoon voor iedereen gelijk.
En ze duren alsmaar langerquote:Op maandag 3 juni 2024 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reclames op YouTube
En dan moeten betalen om daar van af te komen![]()
Nooit, dus
Wat voor mij op de desktop iig werkt:quote:Op maandag 3 juni 2024 21:22 schreef ikweethetookniet het volgende:
Reclames op YouTube
En dan moeten betalen om daar van af te komen![]()
Nooit, dus
Aanverwant: mensen die zich voordoen alsof ze 24/7 vrolijk zijn.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 10:56 schreef tong80 het volgende:
Mensen die fluiten. Het ergste is laat in de avond of 's nachts. Ik heb verdomme zelf een wekker. Val me niet lastig met je goeie bui.
Die wantrouw ik. Serieus. Erica Terpstra als rolmodel. De Marc Ruttes van deze wereld. Sander de Kramer. Bas Nijhuis. Linda de Mol. Ali B. Ruud Gullit is denk ik een uitzondering.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 11:03 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Aanverwant: mensen die zich voordoen alsof ze 24/7 vrolijk zijn.
Dat bepaal ik verdomme zelf wel of het lekkerder is de arrogantie van die bedrijvenquote:Op vrijdag 24 mei 2024 16:27 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
"Verbeterd recept!"
"Nu nog lekkerder!"
Rughernia? Is klote ja, ik heb het ook maanden gehad, maar uiteindelijk heel langzaam beetje bij beetje ging het beter. Veel fysio oefeningen blijven doen (cobra pose vooral) en blijven bewegen, wandelen etc.quote:Op dinsdag 4 juni 2024 07:19 schreef Seeburg54 het volgende:
Ischias die al een half jaar duurt en maar niet over gaat.![]()
Wellicht werkt dat voor de 1e reclame (wil je tip dus niet afzeiken verderquote:Op maandag 3 juni 2024 23:28 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Wat voor mij op de desktop iig werkt:
1: start filmpje dat je wil bekijken (reclame knalt er dan meestal direct in)
2: selecteer één van de video's rechts in het scherm
3: pijl teruggaan klikken om weer in de 'bedoelde' video te belanden en ... géén reclame meer!
Nee, het is geen hernia volgens de huisarts en de fysio. Ik heb eerder hernia gehad, het voelt ook anders. Het zit echt in mijn bil. Het lijkt wel of er een ontsteking zit of zo in de spier die vervolgens de zenuw plaagt. Oefeningen, zwemmen, wandelen, het wordt er alleen maar erger van.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 14:07 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Rughernia? Is klote ja, ik heb het ook maanden gehad, maar uiteindelijk heel langzaam beetje bij beetje ging het beter. Veel fysio oefeningen blijven doen (cobra pose vooral) en blijven bewegen, wandelen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |