Ahum.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga sowieso pas op zondag avond aan de alcohol als het merendeel van jullie waarschijnlijk allang weer in hun nest liggen
Die sukkels hebben de vloeren doorgelegd. Dus een grote vloer van mijn huis tot aan vier huizen verder.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De ramen open, of zulke dunne muren?
Daarom ook het woordje 'merendeel'quote:
Oh, ik zou het daar best moeilijk mee hebben. Hoor mn buren ook wel eens, maar gelukkig kan ik geen gesprekken volgen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die sukkels hebben de vloeren doorgelegd. Dus een grote vloer van mijn huis tot aan vier huizen verder.
En daarnaast redelijk dunne muur en vooral een luidruchtige buurvrouw.
Zij zegt mij eigenlijk nooit te horen, ik hoor haar ALTIJD
Trio waardig?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ach.
De buurvrouw is leuk, lief en gezellig dus ik stoor me er niet aan
Gewoon even briefje onder de deur wanneer de buurman je weer eens volledig komt uitwonen. Dan ben je er binnen paar weken vanafquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ach.
De buurvrouw is leuk, lief en gezellig dus ik stoor me er niet aan
Op zekerquote:
Ah, je hebt al rum gehadquote:
In buitenland?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga sowieso pas op zondag avond aan de alcohol als het merendeel van jullie waarschijnlijk allang weer in hun nest liggen
Ik heb de sleutel.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon even briefje onder de deur wanneer de buurman je weer eens volledig komt uitwonen. Dan ben je er binnen paar weken vanaf
Jup. Ben dik anderhalve week al niet meer in Nederland geweest.quote:
Regelmatig grensoverschrijdend gedrag dusquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jup. Ben dik anderhalve week al niet meer in Nederland geweest.
Gewoon briefje onder de deur met fictieve naam. Wel beetje creatief zijn ja!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik heb de sleutel.
Ik stap gewoon de slaapkamer binnen
Ik overschrijd zoveel grenzen, daar zou de familie Mol regelrecht jaloers op wordenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Regelmatig grensoverschrijdend gedrag dus
quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik overschrijd zoveel grenzen, daar zou de familie Mol regelrecht jaloers op worden
Ik kon de grap niet laten liggen.quote:
Mooi op tijd!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok laatste plasje
Ik heb mijn papa Gefeliciteerd dus kan ik gaan slapen
Moet ik je papa ook feliciteren?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok laatste plasje
Dan feliciteer ik je bij deze ook helemaal je vader!quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:03 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok laatste plasje
Jij boefje.quote:
Met zijn 69e verjaardag jaquote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Moet ik je papa ook feliciteren?
Feli dan maar, ook namens mijn parkiet.quote:
Tickets naar de Kamstra beurs zijn opgestuurd?quote:
Kamstra?quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tickets naar de Kamstra beurs zijn opgestuurd?
Dat mag ook als hij dat liever heeft. Ieder zijn ding natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:06 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Kamstra?
Nee
Hij gaat liever naar de kamasutra beurs
Mooie leeftijd!quote:
Kamstra, is dat een Friese achternaam? @FreshFruitquote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tickets naar de Kamstra beurs zijn opgestuurd?
Lokwinske.quote:
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 24 mei 2024 00:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Ok telefoon is leeg
Lekker slapen poepjes van me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |