Hoef ik niet voor aan te bellen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Aanbellen en zeggen dat je wil slapen
Ik irriteer me vooral, in het dagelijks verkeer althans, aan mensen de situatie en de flow van het verkeer niet kunnen inschatten en veel te hard of veel te langzaam gaan en daarmee problemen veroorzaken.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:46 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Voorheen irriteerde het de niet-hardrijder.
En nu zal het de wel-hardrijder irriteren
Lekker gehorig daarquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoef ik niet voor aan te bellen.
Als ik nu hardop zeg dat buufke moet ophangen dan hoort ze dat.
Ja, druk met werk en thuis en combinatie en zulks. Maar zit qua werk nu ook weer midden in het hoog seizoen dus druk druk drukquote:
De ramen open, of zulke dunne muren?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:48 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hoef ik niet voor aan te bellen.
Als ik nu hardop zeg dat buufke moet ophangen dan hoort ze dat.
Dat kan ook opgevat worden als alcohol misbruikquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:49 schreef hemarookworst het volgende:
De Ursonate heeft ook rum maar die drink je ook niet op
rum in tekstvorm is ook moeilijk te drinkenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat kan ook opgevat worden als alcohol misbruik
Aparte timingquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga sowieso pas op zondag avond aan de alcohol als het merendeel van jullie waarschijnlijk allang weer in hun nest liggen
Ahum.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ga sowieso pas op zondag avond aan de alcohol als het merendeel van jullie waarschijnlijk allang weer in hun nest liggen
Die sukkels hebben de vloeren doorgelegd. Dus een grote vloer van mijn huis tot aan vier huizen verder.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:50 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
De ramen open, of zulke dunne muren?
Daarom ook het woordje 'merendeel'quote:
Oh, ik zou het daar best moeilijk mee hebben. Hoor mn buren ook wel eens, maar gelukkig kan ik geen gesprekken volgen.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:54 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Die sukkels hebben de vloeren doorgelegd. Dus een grote vloer van mijn huis tot aan vier huizen verder.
En daarnaast redelijk dunne muur en vooral een luidruchtige buurvrouw.
Zij zegt mij eigenlijk nooit te horen, ik hoor haar ALTIJD
Trio waardig?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ach.
De buurvrouw is leuk, lief en gezellig dus ik stoor me er niet aan
Gewoon even briefje onder de deur wanneer de buurman je weer eens volledig komt uitwonen. Dan ben je er binnen paar weken vanafquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:56 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar ach.
De buurvrouw is leuk, lief en gezellig dus ik stoor me er niet aan
Op zekerquote:
Ah, je hebt al rum gehadquote:
In buitenland?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:53 schreef DerRabbit het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |