Geef je mij nou gelijk?quote:
In dit geval qua discussie wel ja.quote:
Schrale neus!!quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik hoor hier regelmatig auto's over de drempel voor mn huis heen schrapen
Ja bijvoorbeeld en fietsstrookquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dus drempels en vernauwingen?
Hoeveel 'petjes in goljes' komen er daar door heen?
Fiets stroken op de rijweg ben ik eigenlijk een tegenstander van, maar dat komt voornamelijk vanuit de regio waar ik ben opgegroeid en dat ik in mijn puberteit aan wielrennen deed.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja bijvoorbeeld en fietsstrook
In deze straat is wat meer ruimte voor de fietser welkomquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fiets stroken op de rijweg ben ik eigenlijk een tegenstander van, maar dat komt voornamelijk vanuit de regio waar ik ben opgegroeid en dat ik in mijn puberteit aan wielrennen deed.![]()
En nee, ik was geen asociale wielrenner, maar werd vaak genoeg af gesneden terwijl ik in mijn eentje netjes op een fietsstrook reed en middel vingers kreeg als 14/15/16 jarige
Zit je de raadsvergadering te kijken, of zit je de stukken door te lezen?quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze straat is wat meer ruimte voor de fietser welkom
Nee scrollde beetje door Linkedin en zag een bericht van mijn gemeentequote:Op donderdag 23 mei 2024 23:44 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Zit je de raadsvergadering te kijken, of zit je de stukken door te lezen?
In sommige straten kan het absoluut om de snelheid bij gemotoriseerde bestuurders eruit te halen, zolang het maar geen irritaties en te veel hinder op levert.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In deze straat is wat meer ruimte voor de fietser welkom
Zeg dat hij moet ophangen dan.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey
Ik ga slapen, als de buurvrouw eens stopt met bellen met haar vriend
Voorheen irriteerde het de niet-hardrijder.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In sommige straten kan het absoluut om de snelheid bij gemotoriseerde bestuurders eruit te halen, zolang het maar geen irritaties en te veel hinder op levert.
Aanbellen en zeggen dat je wil slapenquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
Hey
Ik ga slapen, als de buurvrouw eens stopt met bellen met haar vriend
Hoe het hier gaat weet ik ook niet precies, ben te weinig op FOK! de laatste tijd.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Gaat z'n gangetje, de tijd vliegt
Alles OK hier?
Prima klinktquote:Op donderdag 23 mei 2024 23:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe het hier gaat weet ik ook niet precies, ben te weinig op FOK! de laatste tijd.
Maar met mij gaat het prima en de tijd gaat idd veels te schnell!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |